Hm... Met miserabel zijn?quote:Op zondag 15 januari 2006 00:14 schreef BB_Koning het volgende:
'Walgelijk' heeft te maken met walgen.
'Verachtelijk' heeft te maken met verachten.
Waar heeft 'belachelijk' mee te maken?
be·la·che·lijk (bn.)
1 zo vreemd, dat men er om moet lachen => grotesk, lachwekkend, onmogelijk, ridicuul
Ook weer verklaard, maar hoe zit het dan met 'misselijk'?![]()
![]()
Nope.quote:
Hoe was je feestje?quote:Op zondag 15 januari 2006 00:18 schreef TheaterMaMa het volgende:
hallo
borrelen met ballen is altijd saaiquote:
*LOL* Awwwquote:Op zondag 15 januari 2006 00:38 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
borrelen met ballen is altijd saai
Nu je 't zegt, ik heb wel zin in 'n portie bitterballenquote:Op zondag 15 januari 2006 00:38 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
borrelen met ballen is altijd saai
Zijn gemaakt van paardenvlees, wist je datquote:Op zondag 15 januari 2006 00:45 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Nu je 't zegt, ik heb wel zin in 'n portie bitterballen
Point being?quote:Op zondag 15 januari 2006 00:46 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Zijn gemaakt van paardenvlees, wist je dat![]()
black beauty smaakt bijna net zo goed als bambi....quote:Op zondag 15 januari 2006 00:46 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Zijn gemaakt van paardenvlees, wist je dat![]()
bambi's maaginhoudquote:
Ik geloof er niks van.quote:Op zondag 15 januari 2006 00:49 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ter kennisgeving![]()
Wist je niet, he? Nu wel![]()
Princess Sparkle!quote:Op zondag 15 januari 2006 00:59 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Nee, idd, lijkt me sterk dat hiervan kroketten worden gemaakt:
[afbeelding]
En hoe betrouwbaar is die bron?quote:
http://www2.rnw.nl/rnw/nl(...)1.html?view=Standardquote:Op zondag 15 januari 2006 01:03 schreef wonderer het volgende:
[..]
En hoe betrouwbaar is die bron?
Ik heb me wel altijd afgevraagd waarom er speciaal rundvleeskroket op het bord staat, want wat zit er dan in de standaardkroket?
Nee paardenvlees is juist erg goedkoopquote:Op zondag 15 januari 2006 01:06 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Trouwens, paardenvlees lijkt mij wel aan een nogal dure kant, lijkt mij dat er gewoon varkensvlees in de gemiddelde kroket zit.
Sweet Dreams Vanitasquote:Op zondag 15 januari 2006 01:10 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Nu ja, genoeg over de lusten des vlezes, ik ga naar bed, truste elkeen
Stroekie is er altijd om uitkomst te biedenquote:Op zondag 15 januari 2006 01:07 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nee paardenvlees is juist erg goedkoop
Nee deze keer weet ik dat namelijk uit 1e handquote:Op zondag 15 januari 2006 01:11 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Stroekie is er altijd om uitkomst te bieden![]()
Zoals ik zei: uitkomstquote:Op zondag 15 januari 2006 01:13 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nee deze keer weet ik dat namelijk uit 1e hand
mijn broer heeft een boerderij met melkkoeien
en daarnaast heeft mijn vader daar 5 van de belgische trekpaarden lopen, dus ik weet wat die opbrengen als die aan de paardenslager verkocht worden.
Had jij nu vandaag al je eerste werkdag gehad, of was je d'r allleen nog maar op gesprek geweest ?quote:
Ik krijg volgende week te horen of ik de nieuwe verkoper benquote:Op zondag 15 januari 2006 01:18 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Had jij nu vandaag al je eerste werkdag gehad, of was je d'r allleen nog maar op gesprek geweest ?![]()
Hier!quote:
Hm. Ben ik eigenlijk wel blij om, paardenvlees is toch minder vet? Kroketje van vanavond was in ieder geval goed te etenquote:Op zondag 15 januari 2006 01:10 schreef tech het volgende:
Ik moet (helaas?) bevestigen dat een standaardkroket van paardenvlees gemaakt wordt.
Ik heb 1x een groentenburger van de mac op en die viel best mee.quote:
Die krengen vallen uit elkaar na de eerste hap, je knijpt ze fijn... zelfde met kalfs- of van dobben of kwekkeboom... rare korstjes. Geef mij die dingen maar met zo'n grijze smurrie en taaie korstquote:
Zo en het verloren geitje is d'r ook weerquote:Op zondag 15 januari 2006 01:23 schreef Just-Dennis het volgende:
Oh ja Fok! is er ook nog
Ik vind die Valess dingen best wel lekker als alternatief voor vleesquote:Op zondag 15 januari 2006 01:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb 1x een groentenburger van de mac op en die viel best mee.
Maar geef mij dan maar die vegetarische kaasburgerachtige dingen
Verloren geitjequote:Op zondag 15 januari 2006 01:23 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Zo en het verloren geitje is d'r ook weer
Halloow![]()
en die jij hier eens stemmen
Het [HOMO]topic User-Tournament #1
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |