Dan moet je nieuwe reserves aanborenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:44 schreef Ang3l het volgende:
Straks raak ik ook nog Dr Sjoerd kwijt aan Beav en dan heb ik geen reserves meer
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:51 schreef petre86 het volgende:
paul naar Kug, die gibralteriaan weer terug naar huis, Dr. S naar beav?
En jij vrijwilligt?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:51 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Dan moet je nieuwe reserves aanboren
PORTUGEES!!!!!!!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:51 schreef petre86 het volgende:
paul naar Kug, die gibralteriaan weer terug naar huis, Dr. S naar beav?
Then become Devilish...quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
PORTUGEES!!!!!!!
I've lost my angelic touch....
Zie de topictitelquote:
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:54 schreef wonderer het volgende:
[..]
En jij vrijwilligt?Kweenie of Stroekie dat wel zo leuk vindt...
*mep*quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:58 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hoor wie het zegt..
Ga je nou nog stappen vanavond?
dat zeg ik, najaquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
PORTUGEES!!!!!!!
I've lost my angelic touch....
*slijpt nagels* Wacht maar ....quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:58 schreef petre86 het volgende:
[..]
dat zeg ik, naja
Iberiaans bedoelde ik
It's a free world you knowquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:54 schreef wonderer het volgende:
[..]
En jij vrijwilligt?Kweenie of Stroekie dat wel zo leuk vindt...
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:57 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]Nu ja, ik verwacht toch wel dat Stroekie een moderne insteek heeft
*LOL* o ja!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:00 schreef LuQas het volgende:
Ik zie net dat iemands usericon in de H de hele tijd tegen mijn hoofd loopt aan te trappen, heel irritant![]()
Ze kleuren vanzelf rood door het bloedquote:
Verdomme.. te laatquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:00 schreef wonderer het volgende:
CDP op tv!!
*proest*quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:00 schreef LuQas het volgende:
Ik zie net dat iemands usericon in de H de hele tijd tegen mijn hoofd loopt aan te trappen, heel irritant![]()
Voel je nu niets van, want die meneer zit op dit moment nog op een berg in de Alpenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:00 schreef LuQas het volgende:
Moet ik jullie omruilen?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:00 schreef LuQas het volgende:
Ga het geheel nou niet zo dramatiseren want je maakt er meer van dan 't isquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:03 schreef Cairon het volgende:
mijn god wat ben ik me aan het inhouden op dit moment
wat nou?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:03 schreef Cairon het volgende:
Ga je uitleven op gaychat ofzo.. echt, als je hier nou eens net zo normaal zou kunnen doen als in het echt dan zou het een stuk fijner zijn...quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:03 schreef Cairon het volgende:
Hij zei dat ie gitaar wilde leren spelen. Jaaa jaaa...quote:
Denk eerder dat dat klokkenspel moet zijnquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:04 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hij zei dat ie gitaar wilde leren spelen. Jaaa jaaa...
Ja, doe maar. Als ik dan morgen een kater heb weet ik het zeker dat het door de alchol komt.quote:
Have funquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:05 schreef LuQas het volgende:
[..]
Ja, doe maar. Als ik dan morgen een kater heb weet ik het zeker dat het door de alchol komt.
Ik ga de stad in, daaag!![]()
Bah, mensen zijn altijd veels te negatiefquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:04 schreef Stroekie het volgende:
Vanitas
ben heel vereerd met je punten, maar je mag toch maar echt 1 maal 2 pluspunten en 2 keer 2 minpunten uitdelen hoor![]()
voel je niet aangesproken jerruh, jij hebt me geen -2 punten gegeven.quote:
i knowquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:08 schreef Cairon het volgende:
[..]
voel je niet aangesproken jerrug, jij hebt me geen -2 punten gegeven.
Maar anders komt CDP straks weer thuis en dan ziet hij dat er in zijn afwezigheid niet iedereen netjes de spelregels heeft toegepast. En de Modjes hebben ons al een einddatum doorgegeven.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:07 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Bah, mensen zijn altijd veels te negatief![]()
Je zult het wel verdiend hebben..quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:08 schreef Cairon het volgende:
[..]
voel je niet aangesproken jerrug, jij hebt me geen -2 punten gegeven.
Jezus, ik dacht dat Burner soms zwaar tilde aan niet serieus bedoelde dingen, maar jij bent echt nog veel erger! Doe effe normaal zeg. Waarom doe je op internet altijd zo zielig? Je wilt altijd aandacht hebben door onwijs te janken over hoe triest mensen zijn..quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:11 schreef Cairon het volgende:
dat hele topic is niets meer dan een flame-topic. Verkapt als spelletje.
"spuw hier vuil over een ander en werk het weg als zijnde een onschuldig spelletje"
hey weet je wat. Ik kraak iemand helemaal af, pak iemand op ieder persoonlijk vlak dat ik ken, en zet er dan -2 achter en op de een of andere manier is het dan allemaal weer koek en ei en zijn we allemaal weer vriendjes en vriendinnetjes.
Je vergeet man-stealing-socio-nerd!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:14 schreef Cairon het volgende:
yep that's me, sad lonely little fucker. je hebt helemaal gelijk.
Nu, stop daar eens mee, en drink een glaasje wijn meequote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:14 schreef Cairon het volgende:
yep that's me, sad lonely little fucker. je hebt helemaal gelijk.
Yost zou je een pluisje noemenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:22 schreef Blubberzwijn het volgende:
ik ben aan het oppassen bij mijn nichtjes.. en ik moet limonade drinken, de bier staat in de Kelder en de laatste keer dat ik daar was viel de deur dicht en het licht uit toen ik helemaal beneden was dus durf er niet nog een keer in
Een Zuid-Afrikaanse chardonnay uit 2005quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:21 schreef Sunjammer het volgende:
wavvoorwijnissut?
Zuid-Afrikaanse wijnenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:23 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Een Zuid-Afrikaanse chardonnay uit 2005
Een nichtje of zo.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:23 schreef Sunjammer het volgende:
Dan leg je iets ertussen zodat ie niet dichtvalt?
Witte uit Zuid Africaquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:21 schreef Sunjammer het volgende:
wavvoorwijnissut?
Kep vandaag andere hoorquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:23 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Een Zuid-Afrikaanse chardonnay uit 2005
Alcohol brandt. Lijkt me niet dus.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:25 schreef Ang3l het volgende:
Ik wil OOK wijn
Is dat goed tegen keelpijn?
Alle alcoholische dranken zijn goed tegen keelpijn; maar groc is nog het beste daarvoor.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:25 schreef Ang3l het volgende:
Ik wil OOK wijn
Probeer het?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:25 schreef Ang3l het volgende:
Ik wil OOK wijn
Maar met griep en zo, zou iets met alcohol en zoet aanradenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:25 schreef Ang3l het volgende:
Ik wil OOK wijn
Neen, ik heb een Vreugh'Volquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:25 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Kep vandaag andere hoor
Jij zit nog met die van Boschendal, dat was inderdaad Chardonnay
dit is een Sauvignon Blanc![]()
Groc is heet, zoet en bevat alcohol, niets werkt beterquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:29 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar met griep en zo, zou iets met alcohol en zoet aanraden
Heb je geen port staan ?
Maar in Gorc stop je toch heet water en Cognac, maar die is toch niet zoetquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:30 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Groc is heet, zoet en bevat alcohol, niets werkt beter
Enquote:
Ik heb een fles dropshot staanquote:
Neuh, Groc zoals ik 't ken is hete citroenlimonade met een goeie scheut beerenburger, wat verse citroensap, klein beetje kaneel en een schepje basterdsuiker.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:32 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar in Gorc stop je toch heet water en Cognac, maar die is toch niet zoet![]()
en die neem je toch op de rand van je bed
Je slaat hem achterover en gaat dan direct onder de wol
"Noteert dit onder het kopje Groc uit Groningen"quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:36 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Neuh, Groc zoals ik 't ken is hete citroenlimonade met een goeie scheut beerenburger, wat verse citroensap, klein beetje kaneel en een schepje basterdsuiker, behoorlijk zoet, en erg lekker als je verkouden bent
Wijn helpt overal tegen.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:25 schreef Ang3l het volgende:
Ik wil OOK wijn
Ik ken 'm met vers geperste sinasappelsap, rum, kaneel en basterdsuiker en kokend water.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:36 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Neuh, Groc zoals ik 't ken is hete citroenlimonade met een goeie scheut beerenburger, wat verse citroensap, klein beetje kaneel en een schepje basterdsuiker.
Behoorlijk zoet, en erg lekker als je verkouden bent
En hoe kom ik aan verse jus?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:37 schreef Stroekie het volgende:
[..]
bij koorts en keelpijn is veel drinken zo wie zo goed hoor![]()
al is het maar verse jus
staat dat bij jouw supermarkt niet in dezelfde koelvitrine als de koksroomquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En hoe kom ik aan verse jus?
Kom je ff persen dan?
Ah, traditioneel over-je-nek-ga + kater spulquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:44 schreef Ang3l het volgende:
[afbeelding]
En dat was 1 ....
Ook nog echt in zo'n glaasje
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:45 schreef Great_Expectations het volgende:
Overigens is sinasappelsap enzo juist niet goed als je al verkouden bent, omdat het zuur je slijmvliezen dan juist extra irriteert. Fruit is gezond als je er iedere dag braaf twee stuks van eet. Als je verkouden bent help je jezelf niet door er opeens veel van te eten of drinken.
Veel drinken (water, thee) is wel goed. En rode wijn schijnt verzachtend te werken bij keelpijn, net als honing.
Wistjedatjes van G_Equote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:45 schreef Great_Expectations het volgende:
Overigens is sinasappelsap enzo juist niet goed als je al verkouden bent, omdat het zuur je slijmvliezen dan juist extra irriteert. Fruit is gezond als je er iedere dag braaf twee stuks van eet. Als je verkouden bent help je jezelf niet door er opeens veel van te eten of drinken.
Veel drinken (water, thee) is wel goed. En rode wijn schijnt verzachtend te werken bij keelpijn, net als honing.
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:48 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Wistjedatjes van G_E
lijkt wel een dagelijkse rubriek van G_Equote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:48 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Wistjedatjes van G_E
hebt ie levensmiddelentechnologie gestudeert?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
lijkt wel een dagelijkse rubriek van G_E
gisteren al over de rijstbacterie
vandaag over invloed van fruit en zuur bij verkoudheid
waar zou hij morgenavond mee komen???
Meeeer...quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:48 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Wistjedatjes van G_E
Wil je deze niet in een eigen topic op een dagelijkse basis gaan publiceren ???quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:45 schreef Great_Expectations het volgende:
open een weblogquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:55 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Wil je deze niet in een eigen topic op een dagelijkse basis gaan publiceren ???
'k vindt Assen al ver zatquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:48 schreef wonderer het volgende:
Is iemand bekend in Tiel?
Nee niet specifiek voor Cul, maar zo van huis, tuin en keukenweetjesquote:
Of huishouduniversiteit.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:52 schreef petre86 het volgende:
hebt ie levensmiddelentechnologie gestudeert?
Oeh, jij bent bekend in Assen? Even onthoudenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:57 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
'k vind Assen al ver zat
doe ik ook altijdquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:00 schreef Great_Expectations het volgende:
Laatst nog, ik gebruik ctrl + muiswiel om even snel in en uit te kunnen zoomen in word, excel, acrobat, et cetera. Blijkt dat ook zoiets te zijn wat niemand weet..
Werkt overal zo'n beetjequote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:00 schreef Great_Expectations het volgende:
Laatst nog, ik gebruik ctrl + muiswiel om even snel in en uit te kunnen zoomen in word, excel, acrobat, et cetera. Blijkt dat ook zoiets te zijn wat niemand weet..
dat wist ik dan weer welquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:00 schreef Great_Expectations het volgende:
Bekend genoeg om daar eens 5 uur lang compleet verdwaald te zijn in de nieuwbouwwijkenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:01 schreef wonderer het volgende:
[..]
Oeh, jij bent bekend in Assen? Even onthouden
Dan moet je ze toch bijna allemaal gehad hebben want zo groot is Assen toch niet ?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:05 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Bekend genoeg om daar eens 5 uur lang compleet verdwaald te zijn in de nieuwbouwwijken
(nu ja, 'k was ook te voet)
Wat schattig dat je nu bijzondere weetjes gaat optrommelen en na ieder weetje zegt "dat weet toch iedereen" zodat andere fokkers zich gaan schamen dat ze dat niet weten en zich dom gaan voelen en daardoor rot, omdat ze toch al niet hip zijn want ze zitten hier op zaterdagavond. WAT ONTZETTEND SCHATTIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:05 schreef Great_Expectations het volgende:
Maar goed, dat heb ik dus ook met ehm... Nou bijvoorbeeld dat je eieren met de punt naar beneden in de koelkast moet bewaren, omdat aan de bolle kant een luchtkamertje in het ei zit. Bewaar je 'm met de bolle kant naar beneden, dan ligt de dooier op het luchtkamertje en droogt-ie uit..
Dat wéét toch iedereen..
och, sommige straten wel twintig keer ofzo, tsja, als er geen stratennamen zijn enzo :-Squote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:07 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Dan moet je ze toch bijna allemaal gehad hebben want zo groot is Assen toch niet ?
Gele_Doekjes Les met G_Equote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:57 schreef Great_Expectations het volgende:
D'r is al een keer zoiets geweest, iets met gele doekjes..
Wellicht kan hij daar eens een hoorcollege over verzorgenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat schattig dat je nu bijzondere weetjes gaat optrommelen en na ieder weetje zegt "dat weet toch iedereen" zodat andere fokkers zich gaan schamen dat ze dat niet weten en zich dom gaan voelen en daardoor rot, omdat ze toch al niet hip zijn want ze zitten hier op zaterdagavond. WAT ONTZETTEND SCHATTIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
*ahum*
Goh? is dat zo? Wist ik nietWat ben je slim
Het is 23:12quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:11 schreef Stroekie het volgende:
Oh het is twaalf uur geweest
we mogen dus weer gaan stemmen
wie gaat er TRS achterna en vliegt de poll uit
Doe es effe normaal. Ik reageer slechts op wat anderen posten.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:08 schreef Ang3l het volgende:
Goh? is dat zo? Wist ik nietWat ben je slim
Nou niet gelijk op de kast gaan hoor, was maar een geintjequote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:14 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Doe es effe normaal. Ik reageer slechts op wat anderen posten.
Oh, geeft niet, ik ben niet geinteresseerd in de nieuwbouwwijkenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:05 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Bekend genoeg om daar eens 5 uur lang compleet verdwaald te zijn in de nieuwbouwwijken
(nu ja, 'k was ook te voet)
Ik normaal gezien ook niet, maar ik was daar om een zeldzaam stukje hardware op te halen die ik via marktplaats gekocht had.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:16 schreef wonderer het volgende:
[..]
Oh, geeft niet, ik ben niet geinteresseerd in de nieuwbouwwijken
was gewoon ongeduldigquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:13 schreef Ang3l het volgende:
Stroekie.... je hebt je klok nog niet verzet
Nope :-/quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:22 schreef Stroekie het volgende:
maar ja nu hebben jullie mijn stemming dus al gezien![]()
Inderdaad! Je bent jaloers he... dat Ang3l en ik zo leuk met elkaar om gaan zoals die moeder en dochter uit de Linera reclame?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:22 schreef Stroekie het volgende:
[..]
was gewoon ongeduldig
maar ja nu hebben jullie mijn stemming dus al gezien![]()
en jij beheerst het lobby gedrag tot in de finesse en hoopt mij zo te kunnen beinvloedenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:28 schreef Parleur het volgende:
[..]
Inderdaad! Je bent jaloers he... dat Ang3l en ik zo leuk met elkaar om gaan zoals die moeder en dochter uit de Linera reclame?
Ik vind jou lief, jij mij ook?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:33 schreef Vlarp het volgende:
Ik weet al wie ik straks -5 punten ga geven
O shit, ik laat me niet neuken... hij gaat me -5 gevenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:34 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Alleen als je gewillig bent....
Stroekie en ik gaan ook altijd met elkaar om zoals die moeder en dochter uit de Linera reclamequote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:28 schreef Parleur het volgende:
[..]
Inderdaad! Je bent jaloers he... dat Ang3l en ik zo leuk met elkaar om gaan zoals die moeder en dochter uit de Linera reclame?
... ik wil niet geassocieerd worden met boter, vet, calorieen o.i.d.!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:28 schreef Parleur het volgende:
[..]
Zoals elke rechtgeaarde homo betaamt!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
... ik wil niet geassocieerd worden met boter, vet, calorieen o.i.d.!
Vraag je Parleur dan nog wel om even voor 0.00 uur zijn +2 en -2 punten uit te delenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
... ik wil niet geassocieerd worden met boter, vet, calorieen o.i.d.!
en die arme Creno die kan het nu helemaal niet meer volgenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:36 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Stroekie en ik gaan ook altijd met elkaar om zoals die moeder en dochter uit de Linera reclame [afbeelding]
Heeft ie al gedaanquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:42 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Vraag je Parleur dan nog wel om even voor 0.00 uur zijn +2 en -2 punten uit te delen![]()
Onder dwang ja! En er gaat nu een mailtje naar Amnesty weg.quote:
Ik ga zonnebankenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:49 schreef Parleur het volgende:
![]()
[..]
Onder dwang ja! En er gaat nu een mailtje naar Amnesty weg.
Stroekie.....quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:46 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en die arme Creno die kan het nu helemaal niet meer volgen![]()
Niet anders dan de vorige keer hoorquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:53 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Stroekie.....
moet je me wat vertellen?![]()
Doegquote:Op zondag 15 januari 2006 00:01 schreef Weemz het volgende:
Wat we gaan we weer snel! Anyways, 't nieuwjaarsconcert was leuk, en nu ga ik lekker slapen...
Sweet Dreams Weemzquote:Op zondag 15 januari 2006 00:01 schreef Weemz het volgende:
Wat we gaan we weer snel! Anyways, 't nieuwjaarsconcert was leuk, en nu ga ik lekker slapen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |