Nu, stop daar eens mee, en drink een glaasje wijn meequote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:14 schreef Cairon het volgende:
yep that's me, sad lonely little fucker. je hebt helemaal gelijk.
Yost zou je een pluisje noemenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:22 schreef Blubberzwijn het volgende:
ik ben aan het oppassen bij mijn nichtjes.. en ik moet limonade drinken, de bier staat in de Kelder en de laatste keer dat ik daar was viel de deur dicht en het licht uit toen ik helemaal beneden was dus durf er niet nog een keer in
Een Zuid-Afrikaanse chardonnay uit 2005quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:21 schreef Sunjammer het volgende:
wavvoorwijnissut?
Zuid-Afrikaanse wijnenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:23 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Een Zuid-Afrikaanse chardonnay uit 2005
Een nichtje of zo.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:23 schreef Sunjammer het volgende:
Dan leg je iets ertussen zodat ie niet dichtvalt?
Witte uit Zuid Africaquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:21 schreef Sunjammer het volgende:
wavvoorwijnissut?
Kep vandaag andere hoorquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:23 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Een Zuid-Afrikaanse chardonnay uit 2005
Alcohol brandt. Lijkt me niet dus.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:25 schreef Ang3l het volgende:
Ik wil OOK wijn
Is dat goed tegen keelpijn?
Alle alcoholische dranken zijn goed tegen keelpijn; maar groc is nog het beste daarvoor.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:25 schreef Ang3l het volgende:
Ik wil OOK wijn
Probeer het?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:25 schreef Ang3l het volgende:
Ik wil OOK wijn
Maar met griep en zo, zou iets met alcohol en zoet aanradenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:25 schreef Ang3l het volgende:
Ik wil OOK wijn
Neen, ik heb een Vreugh'Volquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:25 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Kep vandaag andere hoor
Jij zit nog met die van Boschendal, dat was inderdaad Chardonnay
dit is een Sauvignon Blanc![]()
Groc is heet, zoet en bevat alcohol, niets werkt beterquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:29 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar met griep en zo, zou iets met alcohol en zoet aanraden
Heb je geen port staan ?
Maar in Gorc stop je toch heet water en Cognac, maar die is toch niet zoetquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:30 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Groc is heet, zoet en bevat alcohol, niets werkt beter
Enquote:
Ik heb een fles dropshot staanquote:
Neuh, Groc zoals ik 't ken is hete citroenlimonade met een goeie scheut beerenburger, wat verse citroensap, klein beetje kaneel en een schepje basterdsuiker.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:32 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar in Gorc stop je toch heet water en Cognac, maar die is toch niet zoet![]()
en die neem je toch op de rand van je bed
Je slaat hem achterover en gaat dan direct onder de wol
"Noteert dit onder het kopje Groc uit Groningen"quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:36 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Neuh, Groc zoals ik 't ken is hete citroenlimonade met een goeie scheut beerenburger, wat verse citroensap, klein beetje kaneel en een schepje basterdsuiker, behoorlijk zoet, en erg lekker als je verkouden bent
Wijn helpt overal tegen.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:25 schreef Ang3l het volgende:
Ik wil OOK wijn
Ik ken 'm met vers geperste sinasappelsap, rum, kaneel en basterdsuiker en kokend water.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:36 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Neuh, Groc zoals ik 't ken is hete citroenlimonade met een goeie scheut beerenburger, wat verse citroensap, klein beetje kaneel en een schepje basterdsuiker.
Behoorlijk zoet, en erg lekker als je verkouden bent
En hoe kom ik aan verse jus?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:37 schreef Stroekie het volgende:
[..]
bij koorts en keelpijn is veel drinken zo wie zo goed hoor![]()
al is het maar verse jus
staat dat bij jouw supermarkt niet in dezelfde koelvitrine als de koksroomquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En hoe kom ik aan verse jus?
Kom je ff persen dan?
Ah, traditioneel over-je-nek-ga + kater spulquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:44 schreef Ang3l het volgende:
[afbeelding]
En dat was 1 ....
Ook nog echt in zo'n glaasje
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:45 schreef Great_Expectations het volgende:
Overigens is sinasappelsap enzo juist niet goed als je al verkouden bent, omdat het zuur je slijmvliezen dan juist extra irriteert. Fruit is gezond als je er iedere dag braaf twee stuks van eet. Als je verkouden bent help je jezelf niet door er opeens veel van te eten of drinken.
Veel drinken (water, thee) is wel goed. En rode wijn schijnt verzachtend te werken bij keelpijn, net als honing.
Wistjedatjes van G_Equote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:45 schreef Great_Expectations het volgende:
Overigens is sinasappelsap enzo juist niet goed als je al verkouden bent, omdat het zuur je slijmvliezen dan juist extra irriteert. Fruit is gezond als je er iedere dag braaf twee stuks van eet. Als je verkouden bent help je jezelf niet door er opeens veel van te eten of drinken.
Veel drinken (water, thee) is wel goed. En rode wijn schijnt verzachtend te werken bij keelpijn, net als honing.
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:48 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Wistjedatjes van G_E
lijkt wel een dagelijkse rubriek van G_Equote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:48 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Wistjedatjes van G_E
hebt ie levensmiddelentechnologie gestudeert?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
lijkt wel een dagelijkse rubriek van G_E
gisteren al over de rijstbacterie
vandaag over invloed van fruit en zuur bij verkoudheid
waar zou hij morgenavond mee komen???
Meeeer...quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:48 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Wistjedatjes van G_E
Wil je deze niet in een eigen topic op een dagelijkse basis gaan publiceren ???quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:45 schreef Great_Expectations het volgende:
open een weblogquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:55 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Wil je deze niet in een eigen topic op een dagelijkse basis gaan publiceren ???
'k vindt Assen al ver zatquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:48 schreef wonderer het volgende:
Is iemand bekend in Tiel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |