Dan moet je nieuwe reserves aanborenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:44 schreef Ang3l het volgende:
Straks raak ik ook nog Dr Sjoerd kwijt aan Beav en dan heb ik geen reserves meer
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:51 schreef petre86 het volgende:
paul naar Kug, die gibralteriaan weer terug naar huis, Dr. S naar beav?
En jij vrijwilligt?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:51 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Dan moet je nieuwe reserves aanboren
PORTUGEES!!!!!!!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:51 schreef petre86 het volgende:
paul naar Kug, die gibralteriaan weer terug naar huis, Dr. S naar beav?
Then become Devilish...quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
PORTUGEES!!!!!!!
I've lost my angelic touch....
Zie de topictitelquote:
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:54 schreef wonderer het volgende:
[..]
En jij vrijwilligt?Kweenie of Stroekie dat wel zo leuk vindt...
*mep*quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:58 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hoor wie het zegt..
Ga je nou nog stappen vanavond?
dat zeg ik, najaquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
PORTUGEES!!!!!!!
I've lost my angelic touch....
*slijpt nagels* Wacht maar ....quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:58 schreef petre86 het volgende:
[..]
dat zeg ik, naja
Iberiaans bedoelde ik
It's a free world you knowquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:54 schreef wonderer het volgende:
[..]
En jij vrijwilligt?Kweenie of Stroekie dat wel zo leuk vindt...
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:57 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]Nu ja, ik verwacht toch wel dat Stroekie een moderne insteek heeft
*LOL* o ja!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:00 schreef LuQas het volgende:
Ik zie net dat iemands usericon in de H de hele tijd tegen mijn hoofd loopt aan te trappen, heel irritant![]()
Ze kleuren vanzelf rood door het bloedquote:
Verdomme.. te laatquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:00 schreef wonderer het volgende:
CDP op tv!!
*proest*quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:00 schreef LuQas het volgende:
Ik zie net dat iemands usericon in de H de hele tijd tegen mijn hoofd loopt aan te trappen, heel irritant![]()
Voel je nu niets van, want die meneer zit op dit moment nog op een berg in de Alpenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:00 schreef LuQas het volgende:
Moet ik jullie omruilen?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:00 schreef LuQas het volgende:
Ga het geheel nou niet zo dramatiseren want je maakt er meer van dan 't isquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:03 schreef Cairon het volgende:
mijn god wat ben ik me aan het inhouden op dit moment
wat nou?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:03 schreef Cairon het volgende:
Ga je uitleven op gaychat ofzo.. echt, als je hier nou eens net zo normaal zou kunnen doen als in het echt dan zou het een stuk fijner zijn...quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:03 schreef Cairon het volgende:
Hij zei dat ie gitaar wilde leren spelen. Jaaa jaaa...quote:
Denk eerder dat dat klokkenspel moet zijnquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:04 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hij zei dat ie gitaar wilde leren spelen. Jaaa jaaa...
Ja, doe maar. Als ik dan morgen een kater heb weet ik het zeker dat het door de alchol komt.quote:
Have funquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:05 schreef LuQas het volgende:
[..]
Ja, doe maar. Als ik dan morgen een kater heb weet ik het zeker dat het door de alchol komt.
Ik ga de stad in, daaag!![]()
Bah, mensen zijn altijd veels te negatiefquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:04 schreef Stroekie het volgende:
Vanitas
ben heel vereerd met je punten, maar je mag toch maar echt 1 maal 2 pluspunten en 2 keer 2 minpunten uitdelen hoor![]()
voel je niet aangesproken jerruh, jij hebt me geen -2 punten gegeven.quote:
i knowquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:08 schreef Cairon het volgende:
[..]
voel je niet aangesproken jerrug, jij hebt me geen -2 punten gegeven.
Maar anders komt CDP straks weer thuis en dan ziet hij dat er in zijn afwezigheid niet iedereen netjes de spelregels heeft toegepast. En de Modjes hebben ons al een einddatum doorgegeven.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:07 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Bah, mensen zijn altijd veels te negatief![]()
Je zult het wel verdiend hebben..quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:08 schreef Cairon het volgende:
[..]
voel je niet aangesproken jerrug, jij hebt me geen -2 punten gegeven.
Jezus, ik dacht dat Burner soms zwaar tilde aan niet serieus bedoelde dingen, maar jij bent echt nog veel erger! Doe effe normaal zeg. Waarom doe je op internet altijd zo zielig? Je wilt altijd aandacht hebben door onwijs te janken over hoe triest mensen zijn..quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:11 schreef Cairon het volgende:
dat hele topic is niets meer dan een flame-topic. Verkapt als spelletje.
"spuw hier vuil over een ander en werk het weg als zijnde een onschuldig spelletje"
hey weet je wat. Ik kraak iemand helemaal af, pak iemand op ieder persoonlijk vlak dat ik ken, en zet er dan -2 achter en op de een of andere manier is het dan allemaal weer koek en ei en zijn we allemaal weer vriendjes en vriendinnetjes.
Je vergeet man-stealing-socio-nerd!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:14 schreef Cairon het volgende:
yep that's me, sad lonely little fucker. je hebt helemaal gelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |