Nee niet specifiek voor Cul, maar zo van huis, tuin en keukenweetjesquote:
Of huishouduniversiteit.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:52 schreef petre86 het volgende:
hebt ie levensmiddelentechnologie gestudeert?
Oeh, jij bent bekend in Assen? Even onthoudenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:57 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
'k vind Assen al ver zat
doe ik ook altijdquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:00 schreef Great_Expectations het volgende:
Laatst nog, ik gebruik ctrl + muiswiel om even snel in en uit te kunnen zoomen in word, excel, acrobat, et cetera. Blijkt dat ook zoiets te zijn wat niemand weet..
Werkt overal zo'n beetjequote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:00 schreef Great_Expectations het volgende:
Laatst nog, ik gebruik ctrl + muiswiel om even snel in en uit te kunnen zoomen in word, excel, acrobat, et cetera. Blijkt dat ook zoiets te zijn wat niemand weet..
dat wist ik dan weer welquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:00 schreef Great_Expectations het volgende:
Bekend genoeg om daar eens 5 uur lang compleet verdwaald te zijn in de nieuwbouwwijkenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:01 schreef wonderer het volgende:
[..]
Oeh, jij bent bekend in Assen? Even onthouden
Dan moet je ze toch bijna allemaal gehad hebben want zo groot is Assen toch niet ?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:05 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Bekend genoeg om daar eens 5 uur lang compleet verdwaald te zijn in de nieuwbouwwijken
(nu ja, 'k was ook te voet)
Wat schattig dat je nu bijzondere weetjes gaat optrommelen en na ieder weetje zegt "dat weet toch iedereen" zodat andere fokkers zich gaan schamen dat ze dat niet weten en zich dom gaan voelen en daardoor rot, omdat ze toch al niet hip zijn want ze zitten hier op zaterdagavond. WAT ONTZETTEND SCHATTIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:05 schreef Great_Expectations het volgende:
Maar goed, dat heb ik dus ook met ehm... Nou bijvoorbeeld dat je eieren met de punt naar beneden in de koelkast moet bewaren, omdat aan de bolle kant een luchtkamertje in het ei zit. Bewaar je 'm met de bolle kant naar beneden, dan ligt de dooier op het luchtkamertje en droogt-ie uit..
Dat wéét toch iedereen..
och, sommige straten wel twintig keer ofzo, tsja, als er geen stratennamen zijn enzo :-Squote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:07 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Dan moet je ze toch bijna allemaal gehad hebben want zo groot is Assen toch niet ?
Gele_Doekjes Les met G_Equote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:57 schreef Great_Expectations het volgende:
D'r is al een keer zoiets geweest, iets met gele doekjes..
Wellicht kan hij daar eens een hoorcollege over verzorgenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat schattig dat je nu bijzondere weetjes gaat optrommelen en na ieder weetje zegt "dat weet toch iedereen" zodat andere fokkers zich gaan schamen dat ze dat niet weten en zich dom gaan voelen en daardoor rot, omdat ze toch al niet hip zijn want ze zitten hier op zaterdagavond. WAT ONTZETTEND SCHATTIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
*ahum*
Goh? is dat zo? Wist ik nietWat ben je slim
Het is 23:12quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:11 schreef Stroekie het volgende:
Oh het is twaalf uur geweest
we mogen dus weer gaan stemmen
wie gaat er TRS achterna en vliegt de poll uit
Doe es effe normaal. Ik reageer slechts op wat anderen posten.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:08 schreef Ang3l het volgende:
Goh? is dat zo? Wist ik nietWat ben je slim
Nou niet gelijk op de kast gaan hoor, was maar een geintjequote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:14 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Doe es effe normaal. Ik reageer slechts op wat anderen posten.
Oh, geeft niet, ik ben niet geinteresseerd in de nieuwbouwwijkenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:05 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Bekend genoeg om daar eens 5 uur lang compleet verdwaald te zijn in de nieuwbouwwijken
(nu ja, 'k was ook te voet)
Ik normaal gezien ook niet, maar ik was daar om een zeldzaam stukje hardware op te halen die ik via marktplaats gekocht had.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:16 schreef wonderer het volgende:
[..]
Oh, geeft niet, ik ben niet geinteresseerd in de nieuwbouwwijken
was gewoon ongeduldigquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:13 schreef Ang3l het volgende:
Stroekie.... je hebt je klok nog niet verzet
Nope :-/quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:22 schreef Stroekie het volgende:
maar ja nu hebben jullie mijn stemming dus al gezien![]()
Inderdaad! Je bent jaloers he... dat Ang3l en ik zo leuk met elkaar om gaan zoals die moeder en dochter uit de Linera reclame?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:22 schreef Stroekie het volgende:
[..]
was gewoon ongeduldig
maar ja nu hebben jullie mijn stemming dus al gezien![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |