Je moest es weten hoeveel ik vergeetquote:Op zondag 15 januari 2006 01:40 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Jou ontgaat niks, ik moet misschien mn naam toch maar in Hoho veranderen om jou te verwarren![]()
dat had je niet gemistquote:Op zondag 15 januari 2006 01:43 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Kweet niet![]()
Ik mis wel vaker iets![]()
Ja kom zeg dat kan ik toch niet wetenquote:Op zondag 15 januari 2006 01:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeg nooit Hans Worst in mijn bijzijn, dat lijkt op Hans Dorst en da's mijn vervelendste ex
Ja maar eerst leren hoe het moet hequote:Op zondag 15 januari 2006 01:42 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Je 2e pas?!.
Je doet het toch al een tijdje?
Gaaf dat het zo leuk was!.
Rubenquote:Op zondag 15 januari 2006 01:46 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Theatersporthersengymnastiek
Zeg maar zoals De Lama's
![]()
De volgende meet ben ik er bij als het goed is (mits ik een slaapplaats vind) en de volgende friso ben ik als het goed is ookquote:Op zondag 15 januari 2006 01:45 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja kom zeg dat kan ik toch niet weten
hoe kan ik nou die achtergronden van jou weten als ik je steeds mis loop
Je kwam niet eten bij de meet
jje was niet op Friso
zo komt die info exchange never nooit goed van de grond![]()
Heb jij een paar jaar terug "De vloer op" gevolgd?quote:Op zondag 15 januari 2006 01:46 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Theatersporthersengymnastiek
Zeg maar zoals De Lama's
![]()
Jeuhjquote:Op zondag 15 januari 2006 01:45 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja maar eerst leren hoe het moet heen wedstrijden zijn niet wekelijks
En ja, als we naar Maastricht gaan of naar het Valkenburghs Theatersportfestival dan kom je maar kijken
dat wordt dan toch nog even geduld hebben want Friso van jan kan ik niet want moet dan naar trouwerij van collega in Hellimundquote:Op zondag 15 januari 2006 01:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De volgende meet ben ik er bij als het goed is (mits ik een slaapplaats vind) en de volgende friso ben ik als het goed is ook
Trustenquote:
Ik dacht juist dat die jongens bij jouw alles behalve boring waren ?quote:Op zondag 15 januari 2006 02:00 schreef TheaterMaMa het volgende:
another boring saturdaynight with the boys
*gaat voor de verandering eens niet met Arthur spammenquote:Op zondag 15 januari 2006 02:00 schreef TheaterMaMa het volgende:
another boring saturdaynight with the boys
xman is een marokkaan en Wizarddragon heeft ook een kleurtje, indonesisch of zo, geloof ik.quote:Op zondag 15 januari 2006 02:02 schreef BB_Koning het volgende:
Zijn er ook allochtone homo's/bi's?
Ja, elk volk heeft de nodige gays, maar de vraag had betrekkin op fok!-gays![]()
Ja hoor en die posten ook gewoon hierquote:Op zondag 15 januari 2006 02:02 schreef BB_Koning het volgende:
Zijn er ook allochtone homo's/bi's?
Ja, elk volk heeft de nodige gays, maar de vraag had betrekkin op fok!-gays![]()
maar dat moeten dus kloothommels uit de buurt geweest zijn. die wisten dat die kabel zo aan de oppervlakte ligt ?quote:Op zondag 15 januari 2006 02:02 schreef Ang3l het volgende:
* Ang3l pissed.
Onze tv-kabel loopt zegmaar buiten langs het huis, weliswaar onder de kiezels door, maar goed. Ik hoorde net iets bewegen, de lamellen. Ik dacht: Tis Fuzz. Maar toen keek ik en ik zag de kabel bewegen. Dus ik roep. Tim blijft gezellig liggen. Ik zeg: Hallo er zit iemand aan de kabel te sjorren. I.p.v. dat hij dan ff gaat kijken aangezien ik met koorts in m'n pyjama zit en hij aangekleed is... nee kan IK naar buiten toe rennen om die kutjochies van de kabel weg te jagen ...... met als resultaat dat het te laat is en de kabel nu stukgetrokken is en we dus gen tv-ontvngst meer hebben. Hij's fijn.
GADVERDAMME wat heb ik toch een lakse luie wussige ex zeg
Neuh niet echt, want je ziet dat kabeltje vanuit de vensterbank langs de muur naar onder gaan. maar dat is al 2 jaar zoquote:Op zondag 15 januari 2006 02:08 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar dat moeten dus kloothommels uit de buurt geweest zijn. die wisten dat die kabel zo aan de oppervlakte ligt ?
Ik wist van Wizard al dat hij niet (helemaal) autochtoon was, dat verklappen zn foto's, zn foto's verklappen ook dat hij niet precies weet hoe hij een stropdas om moet doenquote:Op zondag 15 januari 2006 02:06 schreef wonderer het volgende:
[..]
xman is een marokkaan en Wizarddragon heeft ook een kleurtje, indonesisch of zo, geloof ik.
Dat klopt natuurlijk van geen kant, daar laat hij zich wel van een hele lakse kant zienquote:Op zondag 15 januari 2006 02:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Neuh niet echt, want je ziet dat kabeltje vanuit de vensterbank langs de muur naar onder gaan. maar dat is al 2 jaar zoZat er ooit aan te komen en op zich stoor ik me daar niet zo aan. Meer aan het feit dat ik met m'n koortskop in m'n pyjama naar buiten kan gaan om te kijken en meneer aangekleed en gezond en wel op de bank blijft liggen.
Daarom is het ook je EX?quote:Op zondag 15 januari 2006 02:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Neuh niet echt, want je ziet dat kabeltje vanuit de vensterbank langs de muur naar onder gaan. maar dat is al 2 jaar zoZat er ooit aan te komen en op zich stoor ik me daar niet zo aan. Meer aan het feit dat ik met m'n koortskop in m'n pyjama naar buiten kan gaan om te kijken en meneer aangekleed en gezond en wel op de bank blijft liggen.
o jaquote:
We hadden ooit een marokkaan slimshady maar die heeft zich bekeerd tot het heteroisme.quote:Op zondag 15 januari 2006 02:11 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik wist van Wizard al dat hij niet (helemaal) autochtoon was, dat verklappen zn foto's, zn foto's verklappen ook dat hij niet precies weet hoe hij een stopdas om moet doen
Dat zijn er slechts 2, ik heb het idee dat het grootste gedeelte autochtoon is, althans de reguliere posters en de mensen die bij de meets waren![]()
laten we het hopen dat daar morgen niet nog steeds gedoe over isquote:Op zondag 15 januari 2006 02:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je zou hem er gewoon voor dumpen, zeg maar.quote:
Tis alweer met plakband gefixedquote:Op zondag 15 januari 2006 02:13 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
laten we het hopen dat daar morgen niet nog steeds gedoe over is
dat zeg ik toch niet of welquote:Op zondag 15 januari 2006 02:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tis alweer met plakband gefixed
En hij hou m'n mond wel weer verder. Laissz-fair
Denk niet dat ik ze hier heel de maand rustig kan houden met m'n choco taartquote:Op zondag 15 januari 2006 02:13 schreef TheaterMaMa het volgende:
Stroekie, je mag die jongens van hier wel eens een maandje op proef...
Aha, de gebruikelijke Marocs die als gay-4-pay rondhangen in gaybars maar na uitgeleefd te zijn door menig veertiger met wat extra geld zich weer distantieren van die slechte (haram zeggen ze zelf) homo'squote:Op zondag 15 januari 2006 02:13 schreef wonderer het volgende:
[..]
We hadden ooit een marokkaan slimshady maar die heeft zich bekeerd tot het heteroisme.
Ik bedoel morgenquote:
Stond in gay 2001 of 2002 een tof artikel over de perceptie van seks en relaties in die culturen.quote:Op zondag 15 januari 2006 02:17 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Aha, de gebruikelijke Marocs die als gay-4-pay rondhangen in gaybars maar na uitgeleefd te zijn door menig veertiger met wat extra geld zich weer distantieren van die slechte (haram zeggen ze zelf) homo's
Ik generaliseer enigszins en heb ook geen idee of Slim Shady tot dat tuig behoorde, maar mn verhaaltje klinkt best grappig, toegegeven![]()
dan plan je zondag toch een balansdagquote:Op zondag 15 januari 2006 02:22 schreef Waxxer het volgende:
Zo
Ik heb gegeten
Heeeeeeeeellll goed voor mijn lijf
Weer een verhuispluspunt
Morgen een casdagjequote:Op zondag 15 januari 2006 02:24 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dan plan je zondag toch een balansdag
want dat moet tegenwoordig van www.voedingscentrum.nl
Ik hou echt niet van de hypocriete manier van denken die vaak karakteristiek is voor dat soort culturenquote:Op zondag 15 januari 2006 02:21 schreef wonderer het volgende:
[..]
Stond in gay 2001 of 2002 een tof artikel over de perceptie van seks en relaties in die culturen.
Mja ik zeg maar zo, dat zeg ik, BB_Koning.quote:Op zondag 15 januari 2006 02:26 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik hou echt niet van de hypocriete manier van denken die vaak karakteristiek is voor dat soort culturen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |