Dit dus inderdaad.quote:Op zondag 22 januari 2006 21:34 schreef Aarde het volgende:
[..]
Na deze topic-reeks zou het hoe dan ook niet echt zin hebben om dat topic nu te openen.
Taboes doorbreken en onderwerpen bespreekbaar maken kunnen geen kwaad lijkt me. Daar zijn de slachtoffers uiteindelijk ook gebaat mee.quote:Op zondag 22 januari 2006 21:34 schreef Aarde het volgende:
[..]
Na deze topic-reeks zou het hoe dan ook niet echt zin hebben om dat topic nu te openen. Daarbij lijkt de reden - omdat je vindt dat het uberhaupt besproken moet KUNNEN worden - me ook niet echt een goed uitgangspunt om een geslaagd topic te openen.
Heb je uberhaupt gelezen wat er staat? Begrijp je het ook? Gezien je reactie er op - welke kant- nog wal raakt - lijkt het me van niet.quote:Op zondag 22 januari 2006 21:58 schreef thabit het volgende:
[..]
Taboes doorbreken en onderwerpen bespreekbaar maken kunnen geen kwaad lijkt me. Daar zijn de slachtoffers uiteindelijk ook gebaat mee.
Naar wat ik er van heb begrepen gedroeg Fuifduif zich nogal provocerend en ongepast tegenover slachtoffers van wandaden.quote:Op zondag 22 januari 2006 21:58 schreef thabit het volgende:
[..]
Taboes doorbreken en onderwerpen bespreekbaar maken kunnen geen kwaad lijkt me. Daar zijn de slachtoffers uiteindelijk ook gebaat mee.
Het is toch een discussieforum?quote:Op zondag 22 januari 2006 22:14 schreef Doffy het volgende:
Dames en heren, zullen we de discussie bij deze sluiten? Er is weer genoeg gefeedbacked
14.gif kappen nou, de discussie over het gesloten topic van Fuifduif is nu voorbij.quote:
Aangepast.quote:Op maandag 23 januari 2006 09:47 schreef Triggershot het volgende:
Een Praktiserende moslim is niet altijd radicaal
inspiratie voor anderen om offtopic te gaanquote:Op maandag 23 januari 2006 12:17 schreef Alicey het volgende:
Vooralsnog vind ik niet dat die reactie in de weg staat.
quote:Op maandag 23 januari 2006 12:21 schreef Alicey het volgende:
Als er geklier komt haal ik het wel weg.
heb jij iets verwijderd?quote:Op maandag 23 januari 2006 12:21 schreef Alicey het volgende:
Als er geklier komt haal ik het wel weg.
Gebeuren vreemde dingen op Fok!quote:Op maandag 23 januari 2006 13:40 schreef Alicey het volgende:
Ja.
Ik doe het allemaal in opdracht van de AIVD.quote:Op maandag 23 januari 2006 13:41 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Gebeuren vreemde dingen op Fok!
hehe, sorry ik mag niets verkeerds zeggen over de AIVDquote:Op maandag 23 januari 2006 13:43 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik doe het allemaal in opdracht van de AIVD.Was het je dan niet opgevallen dat ik er zaterdag bijna niet was?
Omdat jij je totaal niks aantrekt van de antwoordenquote:Op maandag 23 januari 2006 17:10 schreef rudeonline het volgende:
Waarom mag ik geen vragen stellen hier in WFL?
( en nu dan eens zonder gedreig met edit en weet ik veel wat)
Ik zou willen weten of licht beweegt in een zwart gat? Is dat een vreemde vraag?quote:Op maandag 23 januari 2006 17:11 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Omdat jij je totaal niks aantrekt van de antwoordenJe neemt simpelweg niks aan wat niet in je eigen kromme hersenspinsels past. Je stelt puur de vragen om ze zo te verdraaien dat je weer wat zelfbevestiging krijgt. Gokje.
Dat is al uitentreure besproken, rude, en die discussie gaan we niet nog eens overdoen.quote:Op maandag 23 januari 2006 17:10 schreef rudeonline het volgende:
Waarom mag ik geen vragen stellen hier in WFL?
( en nu dan eens zonder gedreig met edit en weet ik veel wat)
Nee hoor, maar zie mijn vorige postquote:Op maandag 23 januari 2006 17:13 schreef rudeonline het volgende:
[..]
Ik zou willen weten of licht beweegt in een zwart gat? Is dat een vreemde vraag?
Je hebt zelf toch een prachtige theorie opgesteld waarmee je dergelijke vragen zo kunt beantwoorden?quote:Op maandag 23 januari 2006 17:13 schreef rudeonline het volgende:
[..]
Ik zou willen weten of licht beweegt in een zwart gat? Is dat een vreemde vraag?
Het gaat niet om de vraag, het gaat erom dat jij toch niet leest wat er geantwoord wordt, zolang het niet strookt met jouw kolderieke ideeën. Vervolgens grijp je de gelegenheid aan om het topic van dienst te confisqueren om jouw eigen "theorie" weer eens uit de doeken te doen.quote:Op maandag 23 januari 2006 17:13 schreef rudeonline het volgende:
Ik vroeg iets anders, maar bij de naam rudeonline krijg je een beetje jeuk geloof ik.. Je ontneemt zelfs anderen die wel met mij willen discuseren de kans om dat te doen. Als licht niet wegkomt uit een zwart gat, dan staat het daar toch echt wel stil. Daar kan, durf en weet jij niks over te vertellen. Triest dat je mijn post dan maar edit..quote:Op maandag 23 januari 2006 17:14 schreef Doffy het volgende:
[..]
Dat is al uitentreure besproken, rude, en die discussie gaan we niet nog eens overdoen.
Helaas blijft het nodig je daar telkens weer aan te herinneren.
Je zou je iets meer in New Age, spiritualiteit en filosofie moeten storten, maar dat schijnt in WFL niet te mogen.quote:Op maandag 23 januari 2006 17:15 schreef Doffy het volgende:
[..]
Het gaat niet om de vraag, het gaat erom dat jij toch niet leest wat er geantwoord wordt, zolang het niet strookt met jouw kolderieke ideeën. Vervolgens grijp je de gelegenheid aan om het topic van dienst te confisqueren om jouw eigen "theorie" weer eens uit de doeken te doen.
En welnu, dat is al te vaak gebeurd. Vandaar.
Nee hoor, ik geef en gun iedereen de kans om met jou in discussie te gaan. Die discussie vindt alleen niet plaats in WFL. Dat is allesquote:Op maandag 23 januari 2006 17:18 schreef rudeonline het volgende:
Ik vroeg iets anders, maar bij de naam rudeonline krijg je een beetje jeuk geloof ik.. Je ontneemt zelfs anderen die wel met mij willen discuseren de kans om dat te doen. Als licht niet wegkomt uit een zwart gat, dan staat het daar toch echt wel stil. Daar kan, durf en weet jij niks over te vertellen. Triest dat je mijn post dan maar edit..
En wat heeft dat precies te maken met rudeonline en zijn "theorie"?quote:Op maandag 23 januari 2006 17:19 schreef rudeonline het volgende:
Je zou je iets meer in New Age, spiritualiteit en filosofie moeten storten, maar dat schijnt in WFL niet te mogen.
Daarvoor heb je je eigen topic in TRU.quote:Op maandag 23 januari 2006 17:18 schreef rudeonline het volgende:
[..]
Ik vroeg iets anders, maar bij de naam rudeonline krijg je een beetje jeuk geloof ik.. Je ontneemt zelfs anderen die wel met mij willen discuseren de kans om dat te doen. Als licht niet wegkomt uit een zwart gat, dan staat het daar toch echt wel stil. Daar kan, durf en weet jij niks over te vertellen. Triest dat je mijn post dan maar edit..
New Age en spiritualiteit horen in TRU.quote:Op maandag 23 januari 2006 17:19 schreef rudeonline het volgende:
[..]
Je zou je iets meer in New Age, spiritualiteit en filosofie moeten storten, maar dat schijnt in WFL niet te mogen.
Je bewustzijn is de grens van het universum. Mijn theorie zou het kunnen bewijzen.quote:Op maandag 23 januari 2006 17:20 schreef Doffy het volgende:
[..]
En wat heeft dat precies te maken met rudeonline en zijn "theorie"?
Klopt, dat valt onder TRUquote:Op maandag 23 januari 2006 17:24 schreef rudeonline het volgende:
Je bewustzijn is de grens van het universum. Mijn theorie zou het kunnen bewijzen.
En dat is het, maar het valt schijnbaar niet onder WFL.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |