Nee hoor, ik geef en gun iedereen de kans om met jou in discussie te gaan. Die discussie vindt alleen niet plaats in WFL. Dat is allesquote:Op maandag 23 januari 2006 17:18 schreef rudeonline het volgende:
Ik vroeg iets anders, maar bij de naam rudeonline krijg je een beetje jeuk geloof ik.. Je ontneemt zelfs anderen die wel met mij willen discuseren de kans om dat te doen. Als licht niet wegkomt uit een zwart gat, dan staat het daar toch echt wel stil. Daar kan, durf en weet jij niks over te vertellen. Triest dat je mijn post dan maar edit..
En wat heeft dat precies te maken met rudeonline en zijn "theorie"?quote:Op maandag 23 januari 2006 17:19 schreef rudeonline het volgende:
Je zou je iets meer in New Age, spiritualiteit en filosofie moeten storten, maar dat schijnt in WFL niet te mogen.
Daarvoor heb je je eigen topic in TRU.quote:Op maandag 23 januari 2006 17:18 schreef rudeonline het volgende:
[..]
Ik vroeg iets anders, maar bij de naam rudeonline krijg je een beetje jeuk geloof ik.. Je ontneemt zelfs anderen die wel met mij willen discuseren de kans om dat te doen. Als licht niet wegkomt uit een zwart gat, dan staat het daar toch echt wel stil. Daar kan, durf en weet jij niks over te vertellen. Triest dat je mijn post dan maar edit..
New Age en spiritualiteit horen in TRU.quote:Op maandag 23 januari 2006 17:19 schreef rudeonline het volgende:
[..]
Je zou je iets meer in New Age, spiritualiteit en filosofie moeten storten, maar dat schijnt in WFL niet te mogen.
Je bewustzijn is de grens van het universum. Mijn theorie zou het kunnen bewijzen.quote:Op maandag 23 januari 2006 17:20 schreef Doffy het volgende:
[..]
En wat heeft dat precies te maken met rudeonline en zijn "theorie"?
Klopt, dat valt onder TRUquote:Op maandag 23 januari 2006 17:24 schreef rudeonline het volgende:
Je bewustzijn is de grens van het universum. Mijn theorie zou het kunnen bewijzen.
En dat is het, maar het valt schijnbaar niet onder WFL.![]()
Doffy, even tussendoor ik ben niet TS van Allah God en Jehova deel 3quote:Op maandag 23 januari 2006 17:43 schreef Doffy het volgende:
Moet dat werkelijk nog worden toegelicht, Akje?![]()
Die OP heeft geen enkele discussiewaarde en is duidelijk alleen maar bedoeld als belediging. Op zich al twee goede redenen om het topic te sluiten, samen een extra goede reden.
Niet voor gezever over bewustzijn als einde van het universum, en ook niet als vrijbrief om eindeloos door te zeuren over je flauwekultheorie.quote:Op maandag 23 januari 2006 17:46 schreef rudeonline het volgende:
Waar staan de F en de L voor in WFL?
Dus als je een gedachtegang overneemt is dat een beledigingquote:Op maandag 23 januari 2006 17:43 schreef Doffy het volgende:
Moet dat werkelijk nog worden toegelicht, Akje?![]()
Die OP heeft geen enkele discussiewaarde en is duidelijk alleen maar bedoeld als belediging. Op zich al twee goede redenen om het topic te sluiten, samen een extra goede reden.
Dat weet ik, maar daar ging het toch ook niet over?quote:Op maandag 23 januari 2006 17:47 schreef Triggershot het volgende:
Doffy, even tussendoor ik ben niet TS van Allah God en Jehova deel 3
De eigenlijke topicstarter dan.quote:Op maandag 23 januari 2006 17:47 schreef Triggershot het volgende:
Doffy, even tussendoor ik ben niet TS van Allah God en Jehova deel 3
Als jij het opschrijft is dat in 99% van de gevallen helaas 'ja'quote:Op maandag 23 januari 2006 17:48 schreef Akkersloot het volgende:
Dus als je een gedachtegang overneemt is dat een belediging![]()
Wat is je probleem?quote:Op maandag 23 januari 2006 17:49 schreef Akkersloot het volgende:
De eigenlijke topicstarter dan.
geheel offtopic .. maarruh... wat is er zo mooi aan het vrijwilligerswerk dat Modereren heet?quote:
Open daar maar een filosofie-topic overquote:Op maandag 23 januari 2006 17:51 schreef Aarde het volgende:
geheel offtopic .. maarruh... wat is er zo mooi aan het vrijwilligerswerk dat Modereren heet?
echt filosofisch lijkt me de vraag niet...quote:Op maandag 23 januari 2006 17:52 schreef Doffy het volgende:
[..]
Open daar maar een filosofie-topic over
voor jou niet.. voor anderen blijkbaar welquote:Op maandag 23 januari 2006 17:49 schreef Doffy het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar daar ging het toch ook niet over?
Niet? Ik vind het een vergelijkbare vraag met 'wat is de zin van het leven' enzoquote:Op maandag 23 januari 2006 17:53 schreef Aarde het volgende:
echt filosofisch lijkt me de vraag niet...
In het linkje gegeven blijkt dat de eigenlijke topicstarter geen discussie meer wil voeren zodra blijkt dat die persoon niet pro-islam is. Is dat geen reden om een neven-topic toe te staan ?quote:Op maandag 23 januari 2006 17:50 schreef Doffy het volgende:
[de eigenlijke topicstarter]
Wat is je probleem?
Macht. Muhahaha.quote:Op maandag 23 januari 2006 17:51 schreef Aarde het volgende:
[..]
geheel offtopic .. maarruh... wat is er zo mooi aan het vrijwilligerswerk dat Modereren heet?
ehmquote:Op maandag 23 januari 2006 17:54 schreef Doffy het volgende:
[..]
Niet? Ik vind het een vergelijkbare vraag met 'wat is de zin van het leven' enzo
Dat is inderdaad geen reden, omdat die persoon niet met jou wil discussieren omdat je geen respect voor andersdenken hebt. Dat is helaas een feit, en goed te begrijpen. En dus géén excuus voor jou om welk flauwekultopic dan ook te starten.quote:Op maandag 23 januari 2006 17:55 schreef Akkersloot het volgende:
In het linkje gegeven blijkt dat de eigenlijke topicstarter geen discussie meer wil voeren zodra blijkt dat die persoon niet pro-islam is. Is dat geen reden om een neven-topic toe te staan ?
Bij jou is vrijwel alles een belediging, of het nu bedoeld is of niet.quote:Dat laatste zou je voor de goede orde natuurlijk ook toe kunnen geven (dat de OP niet als belediging is bedoeld).
Nou, machtquote:Op maandag 23 januari 2006 17:56 schreef Haushofer het volgende:
Macht. Muhahaha.![]()
Tenminste, da's mijn ervaring
ik zat zo dit topic eens te volgen vanaf gister ofzoquote:Op maandag 23 januari 2006 17:56 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Macht. Muhahaha.![]()
Tenminste, da's mijn ervaring
Als je op het linkje had geklikt had je al kunnen zien dat Triggershot ook niet met een andere user wilde discussieren. Alleen maar omdat hij de de embryologie "wetenschap" in de koran ter sprake bracht.quote:Op maandag 23 januari 2006 17:59 schreef Doffy het volgende:
Dat is inderdaad geen reden, omdat die persoon niet met jou wil discussieren omdat je geen respect voor andersdenken hebt. Dat is helaas een feit, en goed te begrijpen. En dus géén excuus voor jou om welk flauwekultopic dan ook te starten.
"maar wij hadden Doffy..."quote:Op maandag 23 januari 2006 18:38 schreef Alicey het volgende:
Ik ben weer eens een uurtje weg.
Jullie doen het er om he?
Maar je zou je niet kapot schamen voor topics van een betreurende kwaliteit?quote:Op maandag 23 januari 2006 18:40 schreef Akkersloot het volgende:
Ik zou mij verder kapot schamen als ik lid was van een mod-crew waarvan een moderator heeft gepost "jij hebt de zelfde haatintenties als een extreem-rechts politicus. Als jij de macht had zou je ook mensen vergassen".
alles in zijn context... dat topic van akker had natuurlijk gewoon een schopje richting onzin moeten krijgenquote:Op maandag 23 januari 2006 18:42 schreef Alicey het volgende:
[..]
Maar je zou je niet kapot schamen voor topics van een betreurende kwaliteit?
Als er een topic loopt dat je om de koran te begrijpen persé arabisch moet kennen en er een neven-topic wordt geopend dat je om Mein Kampf te begrijpen persé het Uberbergers Tirools dialect moet kennen moet die dan ook naar Onzinquote:Op maandag 23 januari 2006 18:44 schreef Aarde het volgende:
alles in zijn context... dat topic van akker had natuurlijk gewoon een schopje richting onzin moeten krijgen![]()
. Een opmerking van betreurende kwaliteit.quote:Op maandag 23 januari 2006 18:42 schreef Alicey het volgende:
["jij hebt de zelfde haatintenties als een extreem-rechts politicus. Als jij de macht had zou je ook mensen vergassen". ]
Maar je zou je niet kapot schamen voor topics van een betreurende kwaliteit?
ik heb het even puur over jouw topic... en mijn mening daaroverquote:Op maandag 23 januari 2006 18:46 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Als er een topic loopt dat je om de koran te begrijpen persé arabisch moet kennen en er een neven-topic wordt geopend dat je om Mein Kampf te begrijpen persé het Uberbergers Tirools dialect moet kennen moet die dan ook naar Onzin![]()
Ik heb ook wel eens mijn mindere dagen.quote:Op maandag 23 januari 2006 18:48 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
. Een opmerking van betreurende kwaliteit.
Een afzwakking van je eerdere opmerking is er al.quote:Op maandag 23 januari 2006 17:59 schreef Doffy het volgende:
Bij jou is vrijwel alles een belediging, of het nu bedoeld is of niet.
ik moet toegeven dat het gebruiken van een varken als afgod toch wel enigszins overkomt alsof het expres zo bedoeld isquote:Op maandag 23 januari 2006 19:05 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Een afzwakking van je eerdere opmerking is er al.
Maar het zou je niet misstaan natuurlijk om je opmerking terug te nemen dat de openingspost bedoeld was om te beledigen.
Waarom noem jij als atheist de ene "god" een god en de andere "god" een afgodquote:Op maandag 23 januari 2006 19:11 schreef DionysuZ het volgende:
ik moet toegeven dat het gebruiken van een varken als afgod toch wel enigszins overkomt alsof het expres zo bedoeld is
doe ik dat?quote:Op maandag 23 januari 2006 19:45 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Waarom noem jij als atheist de ene "god" een god en de andere "god" een afgod![]()
![]()
![]()
Het is toch allemaal van het zelfde![]()
waarom gebruik je geen koe ofzo, of een vliegende olifant, waarom een varken?quote:Door het gebruiken van een varken onderstreep ik alleen de idiotie van stellen dat Jehova, God en Allah de zelfde zouden zijn. Met de zelfde reden zou Allah immers ook Groot Varken moeten zijn.
Waarom zou ik mij aan moeten passen dat varkens "onrein" zijn.quote:Op maandag 23 januari 2006 19:47 schreef DionysuZ het volgende:
waarom gebruik je geen koe ofzo, of een vliegende olifant, waarom een varken?
je weet dat je mensen op de tenen trapt als je zo een discussie gaat beginnen. Je doet het dan toch en dan kan iedereen op zijn vingers uittellen dat de topic weer gaat verzanden in onzin.quote:Op maandag 23 januari 2006 20:51 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Waarom zou ik mij aan moeten passen dat varkens "onrein" zijn.
Mensen geloven erin. Laat ze toch.quote:Verder vind ik dat de God volgens de joods gelovigen en de God volgens de christenen de zelfde God zou zijn als die van de kinderverkrachter en moordenaar en slavenhandelaar Mohammed ook al wat weg hebben van een belediging.
Een geloof in groot varken is echter geen godsdienst.quote:En @ Doffy. Als je het over respect hebt waarom heb je dan geen respect voor mij als ik zeg dat ik in een Groot Varkentje geloofWeleens van godsdienstvrijheid gehoord ?
quote:Op maandag 23 januari 2006 20:41 schreef thabit het volgende:
Varkens zijn erg intelligente en respectabele dieren.
Ja, en dat heeft absoluut niets met grote varkens te maken.quote:Op maandag 23 januari 2006 20:51 schreef Akkersloot het volgende:
En @ Doffy. Als je het over respect hebt waarom heb je dan geen respect voor mij als ik zeg dat ik in een Groot Varkentje geloofWeleens van godsdienstvrijheid gehoord ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |