Heb je je misschien weleens afgevraagd hoe veel gekker iemand is die denkt zelf een boodschapper van God te zijn dan iemand die gelooft dat zo'n persoon daadwerkelijk heeft bestaan ?quote:Op zondag 22 januari 2006 18:02 schreef _The_General_ het volgende:
Pilletjes weer eens kwijt Akkersloot?
Zoals in een linkje twee posts terug aangegeven heb ik gezien dat de topicstarter, behalve met mij, ook met jouw niet meer wil discussieren.quote:Op zondag 22 januari 2006 18:09 schreef egoipse het volgende:
dat verklaart natuurlijk wel waarom joden en moslims geen varkens mogen eten. het klinkt nu al plausibel.
Wie bepaalt dan wat de goede interpretatie is ? Ik heb nog nooit een sprekende koran gezienquote:Op zondag 22 januari 2006 14:58 schreef Triggershot het volgende:
De koran naar eigen mening interpreteren, dat is gevaarlijk,
Tweede plausibele aanwijzing: Een varken eet de zogenaamde heilige boeken thora, bijbel en koran gewoon op.quote:Op zondag 22 januari 2006 18:09 schreef egoipse het volgende:
dat verklaart natuurlijk wel waarom joden en moslims geen varkens mogen eten. het klinkt nu al plausibel.
oh yeah.quote:Op zondag 22 januari 2006 18:33 schreef DionysuZ het volgende:
Overigens bovenstaande goden bestaan niet. De enige god die bestaat is zijne Noodeligheid en iets anders denken is blasphemistisch.
quote:Op zondag 22 januari 2006 18:35 schreef Aarde het volgende:
is elk varken goed? moet het perse groot zijn? mag ik ook het varken in mijn diepvries verafgoden?
Is dit reclame ?quote:Op zondag 22 januari 2006 18:33 schreef DionysuZ het volgende:
het verbaast me dat iemand die zo'n afkeer heeft jegens de grootste religies wel de meeste reclame voor deze religies maakt.
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:49 schreef Akkersloot het volgende:
[Op zaterdag 21 januari 2006 19:33 schreef STORMSEEKER het volgende:
Weet iemand of er ook programma's bestaan waarmee je bij voorbaat alle posts van een bepaalde user kan weglaten uit de postlijst?]
Zo diep geraakt door de suggestie om "God", "Jehova" en "Allah" als fictieve personages te zien ?
Heb je een andere suggestie voor een atheist ????????????????
iedere keer als je een post plaatst over jahweh, jehova, allah of welke god dan ook, dan wijs je erop dat die begrippen bestaan en dat er mensen in geloven. Zoals ik zei: negatieve publiciteit is ook publiciteitquote:
Licht eens toe jongetje. Ik vond je bijdrage in dat andere topic overigens ook niet al te sterk.quote:Op zondag 22 januari 2006 19:07 schreef Haushofer het volgende:
Elke keer als ik denk "heuj, het schlemieltje kan niet dieper zinken" , dan verschijnt er weer zo'n meesterlijk topic zoals dit. Hulde.
Waarom zou ik iets bijdragen in een topic wat alleen bedoelt is om te schoppen?quote:Op zondag 22 januari 2006 19:27 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Licht eens toe jongetje. Ik vond je bijdrage in dat andere topic overigens ook niet al te sterk.
Dit topic is niet bedoelt om te schoppen. Als wij, niet moslims, moeten geloven dat "Jehovah", "God" en "Allah" de zelfde zijn waarom zouden we dan ook niet moeten geloven dat "God", "Jehovah", "Allah" en "Groot Varken" de zelfde zijn ?quote:Op zondag 22 januari 2006 19:30 schreef Haushofer het volgende:
Waarom zou ik iets bijdragen in een topic wat alleen bedoelt is om te schoppen?![]()
En daar heb je dus blijkbaar niet van terugquote:Jij bent niet uit op een discussie. Het enige wat jij opent zijn monologen ter vervanging van therapie en wat aandoet als een traumaverwerking. Het is gewoon zieligEn niet een klein beetje, nee, heul veul zielig. Zo zielig dat ik nou niet weet of ik er om moet huilen of lachen.
woops... dacht dat het in ONZ stondquote:Op zondag 22 januari 2006 18:35 schreef Aarde het volgende:
is elk varken goed? moet het perse groot zijn? mag ik ook het varken in mijn diepvries verafgoden?
Voorlopig is het de topicstarter van het andere topic dat niet meer reageert. NIet alleen op mij maar ook op Egoipse.quote:Op zondag 22 januari 2006 19:30 schreef Haushofer het volgende:
Het enige wat jij opent zijn monologen ter vervanging ....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |