abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 22 januari 2006 @ 18:01:38 #1
60090 Akkersloot
pro-islam is extreem-rechts !
pi_34349934
Jehovah, God, Allah en Groot Varken = 1= één.

Ik ben Akkersloot. Profeet van Groot Varken . Eerder heeft Groot Varken zijn boodschap vertelt aan andere profeten zoals Mozes, Jezus en Mohammed. Helaas hebben joden, christenen en moslims hun heilige boeken veranderd, voor geld.

Dus is Jehova, God, Allah en Groot Varken de zelfde persoon.

Logisch toch ?
"Christenen en joden zijn ongelovig geworden omdat ze verzonnen hebben dat ze maar een paar dagen zullen branden in de hel" .
Mein Koran 3:23.
pi_34349946
Pilletjes weer eens kwijt Akkersloot?

zondag 22 januari 2006 @ 18:06:27 #3
60090 Akkersloot
pi_34350079
Misschien dat in dit draadje users meer kans hebben op reacties van de topicstarter.

Dan ik dit ( God, Allah, en Jehova zijn een (3) ) topic dus.
"Christenen en joden zijn ongelovig geworden omdat ze verzonnen hebben dat ze maar een paar dagen zullen branden in de hel" .
  zondag 22 januari 2006 @ 18:09:18 #4
60090 Akkersloot
pi_34350178
quote:
Op zondag 22 januari 2006 18:02 schreef _The_General_ het volgende:
Pilletjes weer eens kwijt Akkersloot?
Heb je je misschien weleens afgevraagd hoe veel gekker iemand is die denkt zelf een boodschapper van God te zijn dan iemand die gelooft dat zo'n persoon daadwerkelijk heeft bestaan ?

Maar betreffende het eerste. Maak je niet ongerust hoor. (Hoewel het natuurlijk wel een heel erg lief varken is en je kan natuurlijk Je kan maar beter goed gekozen hebben. )
pi_34350194
dat verklaart natuurlijk wel waarom joden en moslims geen varkens mogen eten. het klinkt nu al plausibel.
lastertongen en kwaadsprekers die mij woorden en denkbeelden in de mond leiden die mij vreemd zijn joegen mij weg. tot een volgend leven.
  zondag 22 januari 2006 @ 18:22:45 #6
60090 Akkersloot
pi_34350610
quote:
Op zondag 22 januari 2006 18:09 schreef egoipse het volgende:
dat verklaart natuurlijk wel waarom joden en moslims geen varkens mogen eten. het klinkt nu al plausibel.
Zoals in een linkje twee posts terug aangegeven heb ik gezien dat de topicstarter, behalve met mij, ook met jouw niet meer wil discussieren.
quote:
Op zondag 22 januari 2006 14:58 schreef Triggershot het volgende:
De koran naar eigen mening interpreteren, dat is gevaarlijk,
Wie bepaalt dan wat de goede interpretatie is ? Ik heb nog nooit een sprekende koran gezien
  zondag 22 januari 2006 @ 18:23:46 #7
60090 Akkersloot
pi_34350643
quote:
Op zondag 22 januari 2006 18:09 schreef egoipse het volgende:
Tweede plausibele aanwijzing: Een varken eet de zogenaamde heilige boeken thora, bijbel en koran gewoon op.
  zondag 22 januari 2006 @ 18:33:18 #8
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_34350926
het verbaast me dat iemand die zo'n afkeer heeft jegens de grootste religies wel de meeste reclame voor deze religies maakt. Negatieve publiciteit is ook publiciteit en zo krijgen meer mensen de kans de religies te kennen. Als je er echt zo'n hekel aan hebt dan schenk je er geen aandacht aan.

Overigens bovenstaande goden bestaan niet. De enige god die bestaat is zijne Noodeligheid en iets anders denken is blasphemistisch.
□ Reality is merely an illusion,albeit a very persistent one-A.Einstein
■ Of ik ben gek of de rest van de wereld.Ik denk zelf de rest van de wereld-Rudeonline
□ The war is not meant to be won.It is meant to be continuous-G.Orwell
pi_34350992
is elk varken goed? moet het perse groot zijn? mag ik ook het varken in mijn diepvries verafgoden?
STOLEN GOODS - email me for further information *O*

[img]http://forum.fok.nl/usericons/22838/steun.jpg[/img]
pi_34351429
quote:
Op zondag 22 januari 2006 18:33 schreef DionysuZ het volgende:
Overigens bovenstaande goden bestaan niet. De enige god die bestaat is zijne Noodeligheid en iets anders denken is blasphemistisch.
oh yeah.

zie http://www.venganza.org
lastertongen en kwaadsprekers die mij woorden en denkbeelden in de mond leiden die mij vreemd zijn joegen mij weg. tot een volgend leven.
  zondag 22 januari 2006 @ 18:51:03 #11
60090 Akkersloot
pi_34351459
quote:
Op zondag 22 januari 2006 18:35 schreef Aarde het volgende:
is elk varken goed? moet het perse groot zijn? mag ik ook het varken in mijn diepvries verafgoden?
Waarom heb je het over verafgoden ?

Er is maar één Groot Varken natuurlijk
  zondag 22 januari 2006 @ 18:53:11 #12
60090 Akkersloot
pi_34351538
quote:
Op zondag 22 januari 2006 18:33 schreef DionysuZ het volgende:
het verbaast me dat iemand die zo'n afkeer heeft jegens de grootste religies wel de meeste reclame voor deze religies maakt.
Is dit reclame ?
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 19:49 schreef Akkersloot het volgende:

[Op zaterdag 21 januari 2006 19:33 schreef STORMSEEKER het volgende:
Weet iemand of er ook programma's bestaan waarmee je bij voorbaat alle posts van een bepaalde user kan weglaten uit de postlijst?]

Zo diep geraakt door de suggestie om "God", "Jehova" en "Allah" als fictieve personages te zien ?

Heb je een andere suggestie voor een atheist ????????????????
  zondag 22 januari 2006 @ 18:55:46 #13
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_34351629
quote:
Op zondag 22 januari 2006 18:53 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

Is dit reclame ?
[..]

iedere keer als je een post plaatst over jahweh, jehova, allah of welke god dan ook, dan wijs je erop dat die begrippen bestaan en dat er mensen in geloven. Zoals ik zei: negatieve publiciteit is ook publiciteit
□ Reality is merely an illusion,albeit a very persistent one-A.Einstein
■ Of ik ben gek of de rest van de wereld.Ik denk zelf de rest van de wereld-Rudeonline
□ The war is not meant to be won.It is meant to be continuous-G.Orwell
  zondag 22 januari 2006 @ 18:58:14 #14
60090 Akkersloot
pi_34351716
Natuurlijk geven wij als gelovigen ook gehoor aan nummer 3 van de 10 geboden : Gij zult van mij een afbeelding maken waaruit blijkt dat ik groot en wijs ben
afbeelding

[ Bericht 2% gewijzigd door Akkersloot op 22-01-2006 19:30:38 ]
pi_34352077
Elke keer als ik denk "heuj, het schlemieltje kan niet dieper zinken" , dan verschijnt er weer zo'n meesterlijk topic zoals dit. Hulde.
  zondag 22 januari 2006 @ 19:27:05 #16
60090 Akkersloot
pi_34352871
quote:
Op zondag 22 januari 2006 19:07 schreef Haushofer het volgende:
Elke keer als ik denk "heuj, het schlemieltje kan niet dieper zinken" , dan verschijnt er weer zo'n meesterlijk topic zoals dit. Hulde.
Licht eens toe jongetje. Ik vond je bijdrage in dat andere topic overigens ook niet al te sterk.

God, Allah, en Jehova zijn een (3)
pi_34352982
quote:
Op zondag 22 januari 2006 19:27 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

Licht eens toe jongetje. Ik vond je bijdrage in dat andere topic overigens ook niet al te sterk.
Waarom zou ik iets bijdragen in een topic wat alleen bedoelt is om te schoppen?
Jij bent niet uit op een discussie. Het enige wat jij opent zijn monologen ter vervanging van therapie en wat aandoet als een traumaverwerking. Het is gewoon zielig En niet een klein beetje, nee, heul veul zielig. Zo zielig dat ik nou niet weet of ik er om moet huilen of lachen.
  zondag 22 januari 2006 @ 19:32:52 #18
36971 Invictus_
Religieuze Minderheid
pi_34353070
*zucht*

(bij tussenbaat)
Now I'm walking on the sunnyside of the street
  zondag 22 januari 2006 @ 19:38:01 #19
60090 Akkersloot
pi_34353240
quote:
Op zondag 22 januari 2006 19:30 schreef Haushofer het volgende:
Waarom zou ik iets bijdragen in een topic wat alleen bedoelt is om te schoppen?
Dit topic is niet bedoelt om te schoppen. Als wij, niet moslims, moeten geloven dat "Jehovah", "God" en "Allah" de zelfde zijn waarom zouden we dan ook niet moeten geloven dat "God", "Jehovah", "Allah" en "Groot Varken" de zelfde zijn ?
quote:
Jij bent niet uit op een discussie. Het enige wat jij opent zijn monologen ter vervanging van therapie en wat aandoet als een traumaverwerking. Het is gewoon zielig En niet een klein beetje, nee, heul veul zielig. Zo zielig dat ik nou niet weet of ik er om moet huilen of lachen.
En daar heb je dus blijkbaar niet van terug
pi_34353297
quote:
Op zondag 22 januari 2006 18:35 schreef Aarde het volgende:
woops... dacht dat het in ONZ stond
STOLEN GOODS - email me for further information *O*

[img]http://forum.fok.nl/usericons/22838/steun.jpg[/img]
  zondag 22 januari 2006 @ 19:43:04 #21
60090 Akkersloot
pi_34353418
quote:
Op zondag 22 januari 2006 19:30 schreef Haushofer het volgende:
Het enige wat jij opent zijn monologen ter vervanging ....
Voorlopig is het de topicstarter van het andere topic dat niet meer reageert. NIet alleen op mij maar ook op Egoipse.
  zondag 22 januari 2006 @ 20:39:39 #22
126836 Super7fighter
Obedience brings victory.
pi_34355867
Het is duidelijk dat Akkersloot teveel varkens in zijn leven gegeten heeft.

Er zijn een behoorlijk aantal bacillen, parasieten en bacteriën waardoor varkens geplaagd worden en die in zijn vlees leven waardoor, als het gegeten wordt, ziekten worden overgedragen aan de mens.

Deze parasieten zijn o.a. lintwormen, mijnwormen, ronde wormen, faciolopsis buski, paragonimus etc.

Er zijn twee soorten lintwormen, de ene soort, Taenia Saginata teistert het vee en de andere, Taenia Solium teistert het varken. Er is enig verschil in vorm en levensloop en ook in de schade die zij aan het menselijk lichaam berokkenen als het zieke vlees is gegeten.

De Saginata blijft bijvoorbeeld in de darmen van de mens en voltooidt zijn leven daar en de schade is beperkt. De Solium daartegen kan zijn leven niet in de darmen voltooien en gaat door de darmwand met de bloedstroom naar alle kanten van het lichaam. De kiemen nestelen zich in de vitale organen van het menselijk lichaam zoals het hart, de ogen, de hersenen, de longen en lever. Om hun leven voort te kunnen zetten vonnen zij blaasjes ter grootte van een erwt of groter. Als zo'n blaasje of blaasjes in de hersenen gevormd worden veroorzaken ze schade, krampen, verlies van bewustzijn, hysterie en zelfs krankzinnigheid.
We will export death and violence to the four corners of the earth in defence of our great nation.
  zondag 22 januari 2006 @ 22:00:32 #23
27698 Doffy
Eigenlijk allang vertrokken
pi_34359612
Op grond van de zoveelste waardeloze OP en dito vervolg gaat dit topic dicht.
'Nuff said
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')