abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Admin zondag 22 januari 2006 @ 20:49:27 #173
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_34356354
quote:
Op zondag 22 januari 2006 20:47 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Aangezien Yvonne en ik een hele tijd geleden al met elkaar in aanraking zijn gekomen door precies dit soort gezeik, zou ze nu moeten weten dat ik het helemaal niet slecht bedoel.
Klopt, maar nu klikkende op je posthistory zeg ik toch echt "nee"tegen het openen.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_34356420
Een interessante vraag wordt zojuist gesteld waar ik heel graag een antwoord op zou zien, dus ik geef hem even vet weer:

Als een andere user dan ik (of welke user dan ook die wordt beschouwd als rampspoed veroorzakend) een dergelijk topic (bijvoorbeeld: 'Is verkrachting slecht?') opent, zal het dan niet worden gesloten?

Ik ben benieuwd naar het antwoord: Yvonne, Nikky, Doffy?
  zondag 22 januari 2006 @ 20:52:23 #175
109687 -Angel-
Play that funky music.
pi_34356494
quote:
Op zondag 22 januari 2006 20:49 schreef yvonne het volgende:

Klopt, maar nu klikkende op je posthistory zeg ik toch echt "nee"tegen het openen.
Hierbij het verzoek om te trachten mijn vragen te beantwoorden.
pi_34356499
quote:
Op zondag 22 januari 2006 20:50 schreef FuifDuif het volgende:
Een interessante vraag wordt zojuist gesteld waar ik heel graag een antwoord op zou zien, dus ik geef hem even vet weer:

Als een andere user dan ik (of welke user dan ook die wordt beschouwd als rampspoed veroorzakend) een dergelijk topic (bijvoorbeeld: 'Is verkrachting slecht?') opent, zal het dan niet worden gesloten?

Ik ben benieuwd naar het antwoord: Yvonne, Nikky, Doffy?
voor iemand die zo goed is in argumenteren als jij moet het antwoord duidelijk zijn; dat ligt aan de omstandigheden
STOLEN GOODS - email me for further information *O*

[img]http://forum.fok.nl/usericons/22838/steun.jpg[/img]
pi_34356561
quote:
Op zondag 22 januari 2006 20:49 schreef yvonne het volgende:

[..]

Dus nu opeens, vanuit het niets, duik jij op om een topic van mij te sluiten die door alle serieuze users gezien wordt als een basis voor een zeer interessante discussie? Waarom nu opeens? Waarom deze topic? Lees anders ook even al die bijdragen van mij (in WFL) die wel degelijk serieus zijn.

Ik moet mij sterk vergissen, maar dit neigt naar usertje pesten.
pi_34356609
quote:
Op zondag 22 januari 2006 20:52 schreef Aarde het volgende:

[..]

voor iemand die zo goed is in argumenteren als jij moet het antwoord duidelijk zijn; dat ligt aan de omstandigheden
En wat mogen die omstandigheden dan zijn?
  Admin zondag 22 januari 2006 @ 20:57:18 #179
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_34356728
quote:
Op zondag 22 januari 2006 20:53 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Dus nu opeens, vanuit het niets, duik jij op om een topic van mij te sluiten die door alle serieuze users gezien wordt als een basis voor een zeer interessante discussie? Waarom nu opeens? Waarom deze topic? Lees anders ook even al die bijdragen van mij (in WFL) die wel degelijk serieus zijn.

Allang gelezen, en nee, ik kom niet "vanuit het niets"noch ga ik een uur aan deze non-discussie besteden.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

zondag 22 januari 2006 @ 20:59:14 #180
109687 -Angel-
Play that funky music.
pi_34356831
quote:
Op zondag 22 januari 2006 20:57 schreef yvonne het volgende:

Allang gelezen, en nee, ik kom niet "vanuit het niets"noch ga ik een uur aan deze non-discussie besteden.
Wat zou je er van vinden als wij dezelfde attitude zouden hebben?
pi_34356847
quote:

[..]

Non-discussie? Dat is wel een heel eenvoudige poging om onder je verantwoordelijkheden uit te komen. Het feit is: er worden topics gesloten die voor een goede discussie vatbaar zijn, maar de pech hebben om te zijn geopend door personen die niet in de smaak liggen bij de autoriteiten. Een smaak die niet eens correct is! Ik vind dat alle reden tot een discussie.
  zondag 22 januari 2006 @ 20:59:35 #182
100054 Quarks
little Eiffel! little Eiffel!
pi_34356853
quote:

[..]

Mag ik dan hieruit aannemen dat als iemand anders zo'n topic plaatst, het dan wel open blijft?
* 11:15, restate my assumptions: 1. Mathematics is the language of nature. 2. Everything around us can be represented and understood through numbers. 3. If you graph these numbers, patterns emerge. Therefore: There are patterns everywhere in nature.*
pi_34356882
quote:
Op zondag 22 januari 2006 20:59 schreef -Angel- het volgende:

[..]

Wat zou je er van vinden als wij dezelfde attitude zouden hebben?
Het probleem is alleen: wij hebben geen enkele macht .
pi_34356920
quote:
Op zondag 22 januari 2006 20:59 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Non-discussie? Dat is wel een heel eenvoudige poging om onder je verantwoordelijkheden uit te komen. Het feit is: er worden topics gesloten die voor een goede discussie vatbaar zijn, maar de pech hebben om te zijn geopend door personen die niet in de smaak liggen bij de autoriteiten. Een smaak die niet eens correct is! Ik vind dat alle reden tot een discussie.
Smaak is subjectief, en kan dus helemaal niet correct zijn..
pi_34356955
quote:

[..]

1 minuut zou genoeg zijn als je het serieus zou nemen.
  zondag 22 januari 2006 @ 21:03:14 #186
109687 -Angel-
Play that funky music.
pi_34357047
quote:
Op zondag 22 januari 2006 21:00 schreef FuifDuif het volgende:

Het probleem is alleen: wij hebben geen enkele macht .
Zij wel dan? Kom op, ze kan ineens niet uitleggen waarom een topic gesloten wordt. Tevens heb ik sterk het idee dat ze tot kort ineens niet wist dat er meerdere topics waren. Ik heb sterk het idee, dat nikky de msn aangezwengeld heeft en een noodroep heeft geplaats. Maar misschien heb ik het mis? Graag zou ik echter mijn vragen beantwoord willen zien, en niet door een Adminstrator die niet weet waar ze het over heeft. Is Lucille in de buurt, die kan tenminste iets fatsoenlijk uitleggen.
pi_34357155
quote:
Op zondag 22 januari 2006 21:03 schreef -Angel- het volgende:

[..]

Zij wel dan? Kom op, ze kan ineens niet uitleggen waarom een topic gesloten wordt. Tevens heb ik sterk het idee dat ze tot kort ineens niet wist dat er meerdere topics waren. Ik heb sterk het idee, dat nikky de msn aangezwengeld heeft en een noodroep heeft geplaats. Maar misschien heb ik het mis? Graag zou ik echter mijn vragen beantwoord willen zien, en niet door een Adminstrator die niet weet waar ze het over heeft. Is Lucille in de buurt, die kan tenminste iets fatsoenlijk uitleggen.
verdeel en heers

je bent wat doorzichtig angel je zou wat meer moeten eten

zondag 22 januari 2006 @ 21:05:40 #188
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_34357178
quote:
Op zondag 22 januari 2006 20:53 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Sorry?? Maar door "alle serieuze users" ????
Ik heb inmiddels een aantal malen overwogen in een van de genoemde topics te reageren maar het feit blijft dat er bij deze topics een onderbuikgevoel blijft hangen over de intentie van de TS, en dat heeft mij tot nu toe weerhouden te reageren en ik neem aan dat ik daar niet de enige in ben.

De "serieuze users" die dus niet vinden dat het een basis voor een interessante discussie is hebben dit topic dus niet voor niets links laten liggen.

En nee, ik kan me indenken dat er bijna geen mensen in het verkrachtingstopic reageren die verkracht zijn, want de manier waarop er met ze omgegaan wordt als ze dat wel doen is te hufterig voor woorden.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_34357200
Aarde beleeft goede tijden nu zijn gebeden eenmaal zijn verhoord. Lekker hè Aarde, dat we zo worden aangepakt door het gezag ?
  Admin zondag 22 januari 2006 @ 21:08:11 #190
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_34357283
quote:
Op zondag 22 januari 2006 21:03 schreef -Angel- het volgende:

[..]

Welja zeg
Minder suiker eten hoor, gaat niet echt goed met je zo.

zondag 22 januari 2006 @ 21:08:13 #191
109687 -Angel-
Play that funky music.
pi_34357285
quote:
Op zondag 22 januari 2006 21:05 schreef Aarde het volgende:

verdeel en heers

je bent wat doorzichtig angel je zou wat meer moeten eten
Nee, Yvonnen is een Administrator die helemaal niet meer de zin heeft om iets uit te leggen. Dat heeft mede te maken met dit Zitten sommige FA's hier niet te lang?. Enkele maanden maakt ze al een opmerking in de richting van "ik heb hier alles al gezien". Die attitude heeft ze ook ten opzichte van de users, onze mening interreseerd ze helemaal niets. Ik heb nog steeds niets gezien, dat dit tegenspreekt.
pi_34357304
quote:
Op zondag 22 januari 2006 21:05 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik heb inmiddels een aantal malen overwogen in een van de genoemde topics te reageren maar het feit blijft dat er bij deze topics een onderbuikgevoel blijft hangen over de intentie van de TS, en dat heeft mij tot nu toe weerhouden te reageren en ik neem aan dat ik daar niet de enige in ben.

De "serieuze users" die dus niet vinden dat het een basis voor een interessante discussie is hebben dit topic dus niet voor niets links laten liggen.

En nee, ik kan me indenken dat er bijna geen mensen in het verkrachtingstopic reageren die verkracht zijn, want de manier waarop er met ze omgegaan wordt als ze dat wel doen is te hufterig voor woorden.
Je moet de topics toch even beter lezen, want er waren wel degelijk users actief die pogingen wilden ondernemen om een serieuze discussie op gang te brengen. Zeker de WFL versie begon uitermate goed. De belangrijke eis die een dergelijke topic echter aan deelnemers stelt is: denken op een hoger abstractieniveau. Als je dat niet kunt zul je altijd vanuit emoties reageren en dat leidt bij dergelijke onderwerpen tot chaos. Maar dat kan toch absoluut geen reden zijn om dergelijke discussies te verbieden????
  Admin zondag 22 januari 2006 @ 21:09:02 #193
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_34357319
quote:

[..]

Juist!

zondag 22 januari 2006 @ 21:09:12 #194
100054 Quarks
pi_34357330
quote:

[..]

Het ging over de universele moraal en hoe die in verband staat met zaken als incest.
Nergens lees ik over verkrachting.
Ik had mijn reactie op serieuze user als Diederik_Duck en thabit al klaar liggen, maar jammer genoeg was het topic toen al dicht.
* 11:15, restate my assumptions: 1. Mathematics is the language of nature. 2. Everything around us can be represented and understood through numbers. 3. If you graph these numbers, patterns emerge. Therefore: There are patterns everywhere in nature.*
  zondag 22 januari 2006 @ 21:09:28 #195
109687 -Angel-
Play that funky music.
pi_34357343
quote:
Op zondag 22 januari 2006 21:08 schreef yvonne het volgende:

Welja zeg
Minder suiker eten hoor, gaat niet echt goed met je zo.
Kom op zeg. Toen je onze namen zag wist je al dat je geen één vraag zou gaan beantwoorden, en wie er gelijk zou krijgen. Je hebt er gewoon geen zin meer in, daarom heb ik liever een FA zoals Lucille die heeft die energie nog wel.
  zondag 22 januari 2006 @ 21:10:36 #196
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_34357394
quote:
Op zondag 22 januari 2006 21:09 schreef Quarks het volgende:

[..]

Het ging over de universele moraal en hoe die in verband staat met zaken als incest.
Analyse van persoonlijkheid...
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_34357397
quote:
Op zondag 22 januari 2006 21:09 schreef yvonne het volgende:

[..]

Juist!
En daar heb ik mij dus niet schuldig aan gemaakt! Sterker nog, ik heb diverse keren duidelijk uitgelegd wat ik bedoelde en dat ik het heel erg vind wat er met verkrachtingsslachtoffers is gebeurd! Ongelofelijk dit .
  zondag 22 januari 2006 @ 21:10:59 #198
109687 -Angel-
Play that funky music.
pi_34357419
quote:

Bedoel je die users zoals die Aarde die een postcount van 50 hebben. En mijn nog nooit tegen zijn gekomen behalve in dat topic, ja, die kennen mij. Geloof het hetzelf?
pi_34357421
quote:

Goed gezegd!
pi_34357428
quote:

[..]

Vind je dat zelf ook niet een beetje zwakke redenering? Een topic wordt gemaakt door de participanten, een OP levert slechts het onderwerp in ruime zin aan. Bij fatsoenlijke moderatie zal er ook geen ontsporing volgen, en dat houdt mede in het verwijderen van alle flauwekul als verdachtmakingen aangaande de intenties van de topic starter die het discussieren ook voor de serieuze participanten verzieken. Intenties zijn namelijk niet relevant als ze niet concreet zijn af te leiden uit de tekst.
pi_34357445
quote:
Op zondag 22 januari 2006 21:06 schreef FuifDuif het volgende:
Aarde beleeft goede tijden nu zijn gebeden eenmaal zijn verhoord. Lekker hè Aarde, dat we zo worden aangepakt door het gezag ?
een beetje poken, een beetje trappen kan best vermakelijk zijn. maar niet met dit soort onderwerpen. ik vind het jammer dat het toegestaan wordt dat jullie nog op het forum kunnen reageren, al helemaal gezien de kinderlijke spelletjes die jullie blijven spelen om eea goed te praten.
wat mij betreft hadden jullie er een tijdje over na mogen denken - en terug mogen komen zodra je inziet dat het onacceptabel gedrag is dat jullie in die topic-reeks hebben vertoond.

pi_34357465
quote:
Op zondag 22 januari 2006 21:10 schreef -Angel- het volgende:

Bedoel je die users zoals die Aarde die een postcount van 50 hebben. En mijn nog nooit tegen zijn gekomen behalve in dat topic, ja, die kennen mij. Geloof het hetzelf?
Hoe moeilijk is het in godsnaam je te leren kennen? Vertel? ben je zo complex? je bent zo doorzichtig als de pest.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 22-01-2006 21:12:31 ]
pi_34357556
Eigenlijk zouden we kunnen concluderen, dat:

De betreffende topics gesloten zijn door moderatiefalen! Ik kan niet tot een andere conclusie komen, dan dat het probleem volledig ligt bij de moderatie. Goede moderatie drukt oproer de kop in en verschuilt zich niet achter het negatieve imago van de TS.
  zondag 22 januari 2006 @ 21:15:25 #204
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_34357644
quote:
Op zondag 22 januari 2006 21:10 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

En daar heb ik mij dus niet schuldig aan gemaakt! Sterker nog, ik heb diverse keren duidelijk uitgelegd wat ik bedoelde en dat ik het heel erg vind wat er met verkrachtingsslachtoffers is gebeurd! Ongelofelijk dit .
Flikker op, weet je niet meer hoe deze topics zijn 'onstaan'? Ohja, omdat jij verkrachting bij schaargeklede vrouwen wel goed vond.
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  zondag 22 januari 2006 @ 21:16:52 #205
100054 Quarks
pi_34357725
quote:
Op zondag 22 januari 2006 20:59 schreef Quarks het volgende:

[..]

Mag ik dan hieruit aannemen dat als iemand anders zo'n topic plaatst, het dan wel open blijft?
  zondag 22 januari 2006 @ 21:17:20 #206
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_34357747
quote:
Op zondag 22 januari 2006 21:11 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Vind je dat zelf ook niet een beetje zwakke redenering? Een topic wordt gemaakt door de participanten, een OP levert slechts het onderwerp in ruime zin aan. Bij fatsoenlijke moderatie zal er ook geen ontsporing volgen, en dat houdt mede in het verwijderen van alle flauwekul als verdachtmakingen aangaande de intenties van de topic starter die het discussieren ook voor de serieuze participanten verzieken. Intenties zijn namelijk niet relevant als ze niet concreet zijn af te leiden uit de tekst.
Wanneer een TS als doel heeft iemand te kwetsen, blijven de reacties waar je op hoopt uit. Het is dus niet zo zeer dat er veel bagger-reacties worden gepost,want die zijn te verwijderne. Het is eerder dat het totaal niet uitnodigt tot serieuze reacties, en reacties die afwezig blijven zijn moeilijk er bij te modereren.
pi_34357897
quote:
Op zondag 22 januari 2006 21:17 schreef Alicey het volgende:

[..]

Wanneer een TS als doel heeft iemand te kwetsen, blijven de reacties waar je op hoopt uit. Het is dus niet zo zeer dat er veel bagger-reacties worden gepost,want die zijn te verwijderne. Het is eerder dat het totaal niet uitnodigt tot serieuze reacties, en reacties die afwezig blijven zijn moeilijk er bij te modereren.
Ik heb toch best leuke posts in de betreffende topics gezien, het was overigens wel zoeken door de genoemde flauwekul heen. Het ging dus in ieder geval niet op voor deze topics; overigens heb ík nergens uit kunnen afleiden dat er iemand gekwetst moest worden.
pi_34357938
Hoe mal is het nou dat de daders zich nu de slachtofferrol aanmeten? Hoe mal is het dat ze nu zitten te piepen bij elk beetje flame richting hun terwijl ze respectloos over ons heen walsden?

zondag 22 januari 2006 @ 21:21:21 #209
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_34357965
quote:
Op zondag 22 januari 2006 21:20 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Ik heb toch best leuke posts in de betreffende topics gezien, het was overigens wel zoeken door de genoemde flauwekul heen. Het ging dus in ieder geval niet op voor deze topics; overigens heb ík nergens uit kunnen afleiden dat er iemand gekwetst moest worden.
Het kan zijn dat de betreffende reacties inmiddels verwijderd zijn.
  zondag 22 januari 2006 @ 21:24:29 #210
100054 Quarks
pi_34358120
quote:
Op zondag 22 januari 2006 21:20 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Ik ook niet, maar het blijkt dus dat we er te weinig vanaf weten.
Fuifduifs opvatting over incest en verkrachting is dus geen goede aanleiding voor een topic.
pi_34358262
quote:
Op zondag 22 januari 2006 20:59 schreef Quarks het volgende:

[..]

Het zwijgende commentaar op deze post lijkt mij een bevestigend antwoord.
pi_34358329
quote:
Op zondag 22 januari 2006 21:27 schreef thabit het volgende:

[..]

Er is al antwoord op gegeven, en de crew houdt blijkbaar niet van herhalen, in tegenstelling tot angel en zijn medezuigerds

Voor het geval dat er gevraagd wordt waar waar waar? Lupa gaf het antwoord. Google maar ff erop los of zo, ik ga echt geen moeite doen voor jullie om het op te zoeken

[ Bericht 20% gewijzigd door #ANONIEM op 22-01-2006 21:30:07 ]
  zondag 22 januari 2006 @ 21:29:51 #213
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_34358372
quote:

[..]

Misschien is het ook verstandig als jij nu stopt met trollen.
  zondag 22 januari 2006 @ 21:31:14 #214
100054 Quarks
pi_34358431
quote:

[..]

Ben inmiddels van antwoord voorzien op IRC.
Gezien de gevoeligheid van dit onderwerp is het niet de bedoeling.
pi_34358575
quote:
Op zondag 22 januari 2006 21:31 schreef Quarks het volgende:

[..]

Ben inmiddels van antwoord voorzien op IRC.
Gezien de gevoeligheid van dit onderwerp is het niet de bedoeling.
Na deze topic-reeks zou het hoe dan ook niet echt zin hebben om dat topic nu te openen. Daarbij lijkt de reden - omdat je vindt dat het uberhaupt besproken moet KUNNEN worden - me ook niet echt een goed uitgangspunt om een geslaagd topic te openen.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')