voor iemand die zo goed is in argumenteren als jij moet het antwoord duidelijk zijn; dat ligt aan de omstandighedenquote:Op zondag 22 januari 2006 20:50 schreef FuifDuif het volgende:
Een interessante vraag wordt zojuist gesteld waar ik heel graag een antwoord op zou zien, dus ik geef hem even vet weer:
Als een andere user dan ik (of welke user dan ook die wordt beschouwd als rampspoed veroorzakend) een dergelijk topic (bijvoorbeeld: 'Is verkrachting slecht?') opent, zal het dan niet worden gesloten?
Ik ben benieuwd naar het antwoord: Yvonne, Nikky, Doffy?
Dus nu opeens, vanuit het niets, duik jij op om een topic van mij te sluiten die door alle serieuze users gezien wordt als een basis voor een zeer interessante discussie? Waarom nu opeens? Waarom deze topic? Lees anders ook even al die bijdragen van mij (in WFL) die wel degelijk serieus zijn.quote:Op zondag 22 januari 2006 20:49 schreef yvonne het volgende:
[..]
Klopt, maar nu klikkende op je posthistory zeg ik toch echt "nee"tegen het openen.
En wat mogen die omstandigheden dan zijn?quote:Op zondag 22 januari 2006 20:52 schreef Aarde het volgende:
[..]
voor iemand die zo goed is in argumenteren als jij moet het antwoord duidelijk zijn; dat ligt aan de omstandigheden
Allang gelezen, en nee, ik kom niet "vanuit het niets"noch ga ik een uur aan deze non-discussie besteden.quote:Op zondag 22 januari 2006 20:53 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Dus nu opeens, vanuit het niets, duik jij op om een topic van mij te sluiten die door alle serieuze users gezien wordt als een basis voor een zeer interessante discussie? Waarom nu opeens? Waarom deze topic? Lees anders ook even al die bijdragen van mij (in WFL) die wel degelijk serieus zijn.
Ik moet mij sterk vergissen, maar dit neigt naar usertje pesten.
Wat zou je er van vinden als wij dezelfde attitude zouden hebben?quote:Op zondag 22 januari 2006 20:57 schreef yvonne het volgende:
Allang gelezen, en nee, ik kom niet "vanuit het niets"noch ga ik een uur aan deze non-discussie besteden.
Non-discussie? Dat is wel een heel eenvoudige poging om onder je verantwoordelijkheden uit te komen. Het feit is: er worden topics gesloten die voor een goede discussie vatbaar zijn, maar de pech hebben om te zijn geopend door personen die niet in de smaak liggen bij de autoriteiten. Een smaak die niet eens correct is! Ik vind dat alle reden tot een discussie.quote:Op zondag 22 januari 2006 20:57 schreef yvonne het volgende:
[..]
Allang gelezen, en nee, ik kom niet "vanuit het niets"noch ga ik een uur aan deze non-discussie besteden.
Mag ik dan hieruit aannemen dat als iemand anders zo'n topic plaatst, het dan wel open blijft?quote:Op zondag 22 januari 2006 20:57 schreef yvonne het volgende:
[..]
Het probleem is alleen: wij hebben geen enkele machtquote:Op zondag 22 januari 2006 20:59 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Wat zou je er van vinden als wij dezelfde attitude zouden hebben?
Smaak is subjectief, en kan dus helemaal niet correct zijn..quote:Op zondag 22 januari 2006 20:59 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Non-discussie? Dat is wel een heel eenvoudige poging om onder je verantwoordelijkheden uit te komen. Het feit is: er worden topics gesloten die voor een goede discussie vatbaar zijn, maar de pech hebben om te zijn geopend door personen die niet in de smaak liggen bij de autoriteiten. Een smaak die niet eens correct is! Ik vind dat alle reden tot een discussie.
1 minuut zou genoeg zijn als je het serieus zou nemen.quote:Op zondag 22 januari 2006 20:57 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zij wel dan? Kom op, ze kan ineens niet uitleggen waarom een topic gesloten wordt. Tevens heb ik sterk het idee dat ze tot kort ineens niet wist dat er meerdere topics waren. Ik heb sterk het idee, dat nikky de msn aangezwengeld heeft en een noodroep heeft geplaats. Maar misschien heb ik het mis? Graag zou ik echter mijn vragen beantwoord willen zien, en niet door een Adminstrator die niet weet waar ze het over heeft. Is Lucille in de buurt, die kan tenminste iets fatsoenlijk uitleggen.quote:Op zondag 22 januari 2006 21:00 schreef FuifDuif het volgende:
Het probleem is alleen: wij hebben geen enkele macht.
verdeel en heersquote:Op zondag 22 januari 2006 21:03 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Zij wel dan? Kom op, ze kan ineens niet uitleggen waarom een topic gesloten wordt. Tevens heb ik sterk het idee dat ze tot kort ineens niet wist dat er meerdere topics waren. Ik heb sterk het idee, dat nikky de msn aangezwengeld heeft en een noodroep heeft geplaats. Maar misschien heb ik het mis? Graag zou ik echter mijn vragen beantwoord willen zien, en niet door een Adminstrator die niet weet waar ze het over heeft. Is Lucille in de buurt, die kan tenminste iets fatsoenlijk uitleggen.
Sorry?? Maar door "alle serieuze users" ????quote:Op zondag 22 januari 2006 20:53 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Dus nu opeens, vanuit het niets, duik jij op om een topic van mij te sluiten die door alle serieuze users gezien wordt als een basis voor een zeer interessante discussie? Waarom nu opeens? Waarom deze topic? Lees anders ook even al die bijdragen van mij (in WFL) die wel degelijk serieus zijn.
Ik moet mij sterk vergissen, maar dit neigt naar usertje pesten.
Welja zegquote:Op zondag 22 januari 2006 21:03 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Zij wel dan? Kom op, ze kan ineens niet uitleggen waarom een topic gesloten wordt. Tevens heb ik sterk het idee dat ze tot kort ineens niet wist dat er meerdere topics waren. Ik heb sterk het idee, dat nikky de msn aangezwengeld heeft en een noodroep heeft geplaats. Maar misschien heb ik het mis? Graag zou ik echter mijn vragen beantwoord willen zien, en niet door een Adminstrator die niet weet waar ze het over heeft. Is Lucille in de buurt, die kan tenminste iets fatsoenlijk uitleggen.
Nee, Yvonnen is een Administrator die helemaal niet meer de zin heeft om iets uit te leggen. Dat heeft mede te maken met dit Zitten sommige FA's hier niet te lang?. Enkele maanden maakt ze al een opmerking in de richting van "ik heb hier alles al gezien". Die attitude heeft ze ook ten opzichte van de users, onze mening interreseerd ze helemaal niets. Ik heb nog steeds niets gezien, dat dit tegenspreekt.quote:Op zondag 22 januari 2006 21:05 schreef Aarde het volgende:
verdeel en heers
je bent wat doorzichtig angel je zou wat meer moeten eten![]()
Je moet de topics toch even beter lezen, want er waren wel degelijk users actief die pogingen wilden ondernemen om een serieuze discussie op gang te brengen. Zeker de WFL versie begon uitermate goed. De belangrijke eis die een dergelijke topic echter aan deelnemers stelt is: denken op een hoger abstractieniveau. Als je dat niet kunt zul je altijd vanuit emoties reageren en dat leidt bij dergelijke onderwerpen tot chaos. Maar dat kan toch absoluut geen reden zijn om dergelijke discussies te verbieden????quote:Op zondag 22 januari 2006 21:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sorry?? Maar door "alle serieuze users" ????
Ik heb inmiddels een aantal malen overwogen in een van de genoemde topics te reageren maar het feit blijft dat er bij deze topics een onderbuikgevoel blijft hangen over de intentie van de TS, en dat heeft mij tot nu toe weerhouden te reageren en ik neem aan dat ik daar niet de enige in ben.
De "serieuze users" die dus niet vinden dat het een basis voor een interessante discussie is hebben dit topic dus niet voor niets links laten liggen.
En nee, ik kan me indenken dat er bijna geen mensen in het verkrachtingstopic reageren die verkracht zijn, want de manier waarop er met ze omgegaan wordt als ze dat wel doen is te hufterig voor woorden.
Juist!quote:Op zondag 22 januari 2006 21:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels een aantal malen overwogen in een van de genoemde topics te reageren maar het feit blijft dat er bij deze topics een onderbuikgevoel blijft hangen over de intentie van de TS, en dat heeft mij tot nu toe weerhouden te reageren en ik neem aan dat ik daar niet de enige in ben.
De "serieuze users" die dus niet vinden dat het een basis voor een interessante discussie is hebben dit topic dus niet voor niets links laten liggen.
En nee, ik kan me indenken dat er bijna geen mensen in het verkrachtingstopic reageren die verkracht zijn, want de manier waarop er met ze omgegaan wordt als ze dat wel doen is te hufterig voor woorden.
Het ging over de universele moraal en hoe die in verband staat met zaken als incest.quote:Op zondag 22 januari 2006 21:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kom op zeg. Toen je onze namen zag wist je al dat je geen één vraag zou gaan beantwoorden, en wie er gelijk zou krijgen. Je hebt er gewoon geen zin meer in, daarom heb ik liever een FA zoals Lucille die heeft die energie nog wel.quote:Op zondag 22 januari 2006 21:08 schreef yvonne het volgende:
Welja zeg
Minder suiker eten hoor, gaat niet echt goed met je zo.
Analyse van persoonlijkheid...quote:Op zondag 22 januari 2006 21:09 schreef Quarks het volgende:
[..]
Het ging over de universele moraal en hoe die in verband staat met zaken als incest.
En daar heb ik mij dus niet schuldig aan gemaakt! Sterker nog, ik heb diverse keren duidelijk uitgelegd wat ik bedoelde en dat ik het heel erg vind wat er met verkrachtingsslachtoffers is gebeurd! Ongelofelijk ditquote:
Bedoel je die users zoals die Aarde die een postcount van 50 hebben. En mijn nog nooit tegen zijn gekomen behalve in dat topic, ja, die kennen mij. Geloof het hetzelf?quote:Op zondag 22 januari 2006 21:05 schreef Leandra het volgende:
Goed gezegd!quote:Op zondag 22 januari 2006 21:05 schreef Leandra het volgende:
Vind je dat zelf ook niet een beetje zwakke redenering? Een topic wordt gemaakt door de participanten, een OP levert slechts het onderwerp in ruime zin aan. Bij fatsoenlijke moderatie zal er ook geen ontsporing volgen, en dat houdt mede in het verwijderen van alle flauwekul als verdachtmakingen aangaande de intenties van de topic starter die het discussieren ook voor de serieuze participanten verzieken. Intenties zijn namelijk niet relevant als ze niet concreet zijn af te leiden uit de tekst.quote:Op zondag 22 januari 2006 21:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |