Niet goed een beren knuffel terugquote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:20 schreef PH52 het volgende:
[..]
was een pttige dure cusrsus maar je krijgt er wle awr voor , toch ?
jawelquote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:23 schreef White_Pearl het volgende:
maar nu niet meer
De prutsersquote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:23 schreef White_Pearl het volgende:
maar nu niet meer
Zoiets ja nemen ze gewoon op joh dat krijgen wij dalijk op tv te zien, denk ikquote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:22 schreef regenworm het volgende:
Niet we krijgen jojo beelden.
Daarnet deden ze het... maar nu niet meer nee. Te vroeg gejuichedquote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:23 schreef Snaptnix het volgende:
Streams doen het helemaal niet joh, was al blij. Maar nog steeds alleen die B die me aanstaart
![]()
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:24 schreef cuall het volgende:
Het gaat net zo met de streams als met het netwerk van Snaptnix.........aan, uit, aan, uit![]()
Ik weiger dat geen HBB TV voor mij.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:24 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Zoiets ja nemen ze gewoon op joh dat krijgen wij dalijk op tv te zien, denk ik![]()
en niet spieken !quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:24 schreef Talitha het volgende:
Helaas, mijn studiepauze is weer voorbij. Ik moet streng zijn voor mezelf.
Misschien tot straks en anders tot morgen![]()
.
Succes en tot laterquote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:24 schreef Talitha het volgende:
.
Succes! en misschien tot later bye byequote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:24 schreef Talitha het volgende:
.
Tot later Talithaquote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:24 schreef Talitha het volgende:
.
Ben de familie de Mol aan het uit moorden.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:25 schreef PH52 het volgende:
[..]
Heb je die eigenhandig de wereld uit geholpen ?
Succes hoorquote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:24 schreef Talitha het volgende:
.
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:24 schreef Talitha het volgende:
.
Voor een regenworm een zaak van leven en dood, dat welquote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:26 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ben de familie de Mol aan het uit moorden.
Das zieligquote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:26 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ben de familie de Mol aan het uit moorden.
wat het eerste wat ik dacht toen de beelden net ineens weg waren, moetquote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:25 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ik weiger dat geen HBB TV voor mij.
Daar heb je gelijk inquote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:28 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
wat het eerste wat ik dacht toen de beelden net ineens weg waren, moet
natuurlijk wel een beetje spectaculair worden hé, anders blijven we niet
aan de buis hangen hé![]()
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:29 schreef PH52 het volgende:
[..]
maar mollen levne van regenwormen, dsu![]()
Is goed rust lekker uit lieverdquote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:29 schreef Bartoli het volgende:
ik ga der weer ff vandoor. Voel me nog steeds niet jovel
Dat zal het best zijn ja... of Bart heeft zich met Micky achteraf teruggetrokkenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:28 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
wat het eerste wat ik dacht toen de beelden net ineens weg waren, moet
natuurlijk wel een beetje spectaculair worden hé, anders blijven we niet
aan de buis hangen hé![]()
Kruip maar lekker je bed in hoor, beterschapquote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:29 schreef Bartoli het volgende:
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:29 schreef PH52 het volgende:
[..]
maar mollen levne van regenwormen, dsu![]()
Ja misschien wel en van terugtrekken komt ...... uggg zeg ik nou ??quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:32 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dat zal het best zijn ja... of Bart heeft zich met Micky achteraf teruggetrokken
Snap t wel word nu gek van die stanby Bquote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:32 schreef regenworm het volgende:
[..]
Is het ook maar ik had wat last van frustratie over die streams.
Hahahaha Pareltje tochquote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:33 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Ja misschien wel en van terugtrekken komt ...... uggg zeg ik nou ??![]()
Heb drie streams maar op pauze gezet.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:33 schreef lovebear het volgende:
[..]
Snap t wel word nu gek van die stanby B![]()
Hier ook maar 1 echt aan staanquote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:35 schreef regenworm het volgende:
[..]
Heb drie streams maar op pauze gezet.
Te laten draaien vind ik data vervuiling.
slip of the tonguequote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:33 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Ja misschien wel en van terugtrekken komt ...... uggg zeg ik nou ??![]()
Doei Bartoli. Beterschapquote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:29 schreef Bartoli het volgende:
terugtrekken en lullen kan ook gevaarlijk zijn hoorquote:
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:29 schreef Bartoli het volgende:
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:36 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
terugtrekken en lullen kan ook gevaarlijk zijn hoor![]()
![]()
Oh, is die weer met proefverlof dan ?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:33 schreef lovebear het volgende:
[..]
Snap t wel word nu gek van die stanby B![]()
Ik geen een, hoor het vanzelf weer wel als ze weer draaienquote:
Hahaha terugtrekken en doorlullen is nog veel ergerquote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:36 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
![]()
Je Love topic is helaas gesloten zien ikquote:
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:36 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
![]()
Nee de andre B is met permanent verlof.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:37 schreef PH52 het volgende:
[..]
Oh, is die weer met proefverlof dan ?
Whahahahahaha.... nee doe maar niet danquote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:38 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Hahaha terugtrekken en doorlullen is nog veel erger![]()
![]()
Parelquote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:38 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Hahaha terugtrekken en doorlullen is nog veel erger![]()
![]()
Pareltje is weer goed op dreefquote:
nee dat doe ik ook niet, kan het wel proberen maar denk niet dat het luktquote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:38 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Whahahahahaha.... nee doe maar niet dan
Zeker ze scheurt maar doorquote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:39 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Pareltje is weer goed op dreef![]()
Je moeder heeft je toch wel geleerd dat je met volle mond niet mag praten?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:40 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
nee dat doe ik ook niet, kan het wel proberen maar denk niet dat het lukt![]()
![]()
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:41 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Je moeder heeft je toch wel geleerd dat je met volle mond niet mag praten![]()
![]()
Hahaha, ja is maar beter ja... voordat het echt ontspoort hier.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:42 schreef White_Pearl het volgende:
Ach dat " lullen " is voor mij geen probleem maar dat terugtrekken hé
* krabt achter oor( nu hou ik weer op hoor )
Gewoon in t gelid laten staan en wegwezenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:42 schreef White_Pearl het volgende:
Ach dat " lullen " is voor mij geen probleem maar dat terugtrekken hé
* krabt achter oor( nu hou ik weer op hoor )
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:41 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Je moeder heeft je toch wel geleerd dat je met volle mond niet mag praten?![]()
![]()
Ahhhhh wat ben jij gemeenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:42 schreef lovebear het volgende:
[..]
Gewoon in t gelid laten staan en wegwezen![]()
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:42 schreef lovebear het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:42 schreef lovebear het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:42 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Hahaha, ja is maar beter ja... voordat het echt ontspoort hier.![]()
O... is er ook een meneer Lovebear... dat wist ik nietquote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:44 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Krijg iedere dag een beetje meer medelijden me je mannetje.
Trouwens jij begon over terugtrekken hoorquote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:42 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Hahaha, ja is maar beter ja... voordat het echt ontspoort hier.![]()
Odieeeeeequote:
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:46 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Trouwens jij begon over terugtrekken hoor![]()
![]()
Hai Odiequote:
was een superfeestquote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:47 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
OdieeeeeeLeuk feest gehad gisteren? Hoe reageerden ze?
Gelukkig, dus gewoon een super feest vol verrassingenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:48 schreef odie22 het volgende:
[..]
was een superfeest![]()
, iedereen was zeeeer verrast, alleen maar leuke reacties gehad ook
![]()
Moooooooooooi zoquote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:48 schreef odie22 het volgende:
[..]
was een superfeest![]()
![]()
Owwquote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:50 schreef Foreverblue het volgende:
Dat de jonge Nederlandse Yvanca van Welt, vriendin van darter Jelle Klaasen, inmiddels een bekend gezicht heeft, is nog niet echt tot haar doorgedrongen. „Het is me verteld.” Van de Britse omroep BBC, die het dartskampioenschap in Engeland in beeld brengt, ontving ze wel de complimenten. „Ze vertelden me dat ik ze goede kijkcijfers bezorg.”
Jawel andere huisjequote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:46 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
O... is er ook een meneer Lovebear... dat wist ik niet
Top hoorquote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:48 schreef odie22 het volgende:
[..]
was een superfeest![]()
![]()
Dat vooral natuurlijk... maar als zij soms in beeld is vind ik dat ook niet erg hoorquote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:51 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Owwdacht eigenlijk dat jelle het kijkcijfer kanon was
![]()
Af en toe moe je eens je tanden laten zienquote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:43 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ahhhhh wat ben jij gemeenDacht dat beertjes lief waren
Weer een domper te verwerkenquote:
Kleine tip: niet op die momenten dan hoorquote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:52 schreef lovebear het volgende:
[..]
Af en toe moe je eens je tanden laten zien![]()
Hoef niet hoor die red zich wel met de gatenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:44 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Krijg iedere dag een beetje meer medelijden me je mannetje.
Ja is ook erg leuk, fijn voor jullie dat het zo leuk wasquote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:50 schreef odie22 het volgende:
Iedereen was ongeveer binnen en zat net , toen deed de DJ de opening en maakte het bekent , iedereen kwam toen maar weer langs om te feliciteren , was erg leuk !!!!
Keeee... ben blij dat het allemaal goed is gegaan. Vrouwtje het ook naar haar zin gehad?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:54 schreef odie22 het volgende:
Daarna een heel gezellige avond gehad , lekker gedanst , gedronken, gegeten , was een heel erg leuk feest.
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:53 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Kleine tip: niet op die momenten dan hoor![]()
Nee lijkt me niet zo slim neequote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:53 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Kleine tip: niet op die momenten dan hoor![]()
Nah ik geef ter niet zoveel om hoorquote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:52 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dat vooral natuurlijk... maar als zij soms in beeld is vind ik dat ook niet erg hoor
Snif... dat zeggen alle bezette meisjes jaquote:
Oh enig, en hadden ze het echt niet in de gaten gehadquote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:50 schreef odie22 het volgende:
Iedereen was ongeveer binnen en zat net , toen deed de DJ de opening en maakte het bekent , iedereen kwam toen maar weer langs om te feliciteren , was erg leuk !!!!
Heb je morgenavond tijd?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:55 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Nah ik geef ter niet zoveel om hoorzie liever een leuke vent
![]()
wel als ze niet meewerken hoor beerquote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:52 schreef lovebear het volgende:
[..]
Af en toe moe je eens je tanden laten zien![]()
Obezette meisjes vinden je toch ook wel liefquote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:56 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Snif... dat zeggen alle bezette meisjes ja![]()
Maar we laten ons niet uit het veld slaan![]()
Hoezo wou je gaan darten danquote:
Daswaar ze moeten wel meewerken natuurlijkquote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:57 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
wel als ze niet meewerken hoor beer![]()
![]()
Maar die kom ik helaas nooit tegenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:59 schreef lovebear het volgende:
[..]
Obezette meisjes vinden je toch ook wel lief![]()
![]()
Er bots er zeker 1 tegen je opquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:00 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Maar die kom ik helaas nooit tegen
Hahaha Pareltje krijgt het er gelijk warm vanquote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:59 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Hoezo wou je gaan darten dan![]()
ik heb altijd tijd, en anders maak ik tijd
![]()
![]()
![]()
krijg nu ineens warme wangenga even koffie zetten
![]()
O ja? Weet je ook al wie?quote:
Zoww jij wind er geen doekjes om!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:01 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Hahaha Pareltje krijgt het er gelijk warm vanDarten kan ik niet, maar een bullseye raken lukt me wel
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:59 schreef Foreverblue het volgende:
Nog steeds geen streams... wat een stelletje prutsers daar bij Talpa/Endemol... allemaal ontslaan
Let je op de tijd lieverdquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:01 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Hahaha Pareltje krijgt het er gelijk warm vanDarten kan ik niet, maar een bullseye raken lukt me wel
Hahaha sorry... floepte eruitquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:03 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Zoww jij wind er geen doekjes om!![]()
![]()
Hoezo dat dan? Ze doen het nog steeds nietquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:03 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik wist dat ik o je kon vertrouwen
![]()
Geeft niet hoor ik kan het hebbenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:04 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Hahaha sorry... floepte eruit![]()
![]()
Doe jij dat eensquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:04 schreef lovebear het volgende:
[..]
Zal even in mn glazen beren bol kijken![]()
Gelukkig maarquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:05 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Geeft niet hoor ik kan het hebben![]()
![]()
![]()
tis begonnen op tv![]()
hoiiiiquote:
Ja , wij allebei hoor , was heel erg geslaagd !!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:54 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Keeee... ben blij dat het allemaal goed is gegaan. Vrouwtje het ook naar haar zin gehad?
Dat beloofd goedsquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:07 schreef lovebear het volgende:
[..]
MMM zie geen naam
Maarzie wel een hele mooie lieve gezellige vrijgezelle meid![]()
Heb t gelezen top hoorquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:07 schreef odie22 het volgende:
[..]
hoiiii, lees 2 topics terug daar staat het
, maar het was heel erg geslaagd feest !!!!
Hoop t ook nietquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:08 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dat beloofd goedsNu maar hopen dat ze niet te lang op zich laat wachten
Je bent een lieverd... jammer dat je al bezet bentquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:09 schreef lovebear het volgende:
[..]
Hoop t ook niet
Stuur dr in gedachte jou richting op![]()
* geeft een dikke knufquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:10 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Je bent een lieverd... jammer dat je al bezet bent![]()
![]()
Maakt nu niet meer uit... kijk hbb op tv nu.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:12 schreef regenworm het volgende:
streams doen het weer maar voor hoe lang
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:12 schreef regenworm het volgende:
streams doen het weer maar voor hoe lang
* Foreverblue geeft dikke knuf terugquote:
Ja ik ben er nog lieverd, kijk tv en pcquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:15 schreef Foreverblue het volgende:
Pareltje.... ben je er nog? Ziet er wel leuk uit zo op tv
Ik heb verloren na het groepsberaadquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:15 schreef Foreverblue het volgende:
Pareltje.... ben je er nog? Ziet er wel leuk uit zo op tv
Aahhhhhhhhhhh en wie had het er nu net over dat je soms je tanden moest laten zien?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:17 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik heb verloren na het groepsberaadik heb alleen de pc
Ja is ook zo, en het is verder niet veel veranderd alleen interieur en kleurtjes.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:17 schreef Foreverblue het volgende:
Moet wel zeggen dat die leader van HBB er een stuk beter en proffessioneler uit ziet dan BB5.
Lievquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:14 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
* Foreverblue geeft dikke knuf terug![]()
Ach wat gemeen, zit de rest van de familie idols te kijken zekerquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:17 schreef cuall het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:18 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Aahhhhhhhhhhh en wie had het er nu net over dat je soms je tanden moest laten zien?
Ik nietquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:18 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Aahhhhhhhhhhh en wie had het er nu net over dat je soms je tanden moest laten zien?
and sometimes you losequote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:22 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik niet, al was ik het er wel mee eens, maar ja, some times you win..........
![]()
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:21 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Ach wat gemeen, zit de rest van de familie idols te kijken zeker![]()
Daarom palm ik gewoon de AB inquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:17 schreef cuall het volgende:
[..]
Echt welquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:21 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Ach wat gemeen, zit de rest van de familie idols te kijken zeker![]()
AfstandsBedieningquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:25 schreef cuall het volgende:
[..]
uh, ik ken de AA, ken BB, HBB, maar wtf is AB
![]()
De afstandsbediening lieverdquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:25 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:25 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
Nou naast viola Bonnie of Kelly wil ik oon niet naast wakker worden.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:25 schreef Foreverblue het volgende:
Nou ben ik niet het type dat gauw van iemand zegt dat ze lelijk of dik is... maar naast die ene met die bril in het midden wil ik niet wakker worden![]()
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:25 schreef Foreverblue het volgende:
Nou ben ik niet het type dat gauw van iemand zegt dat ze lelijk of dik is... maar naast die ene met die bril in het midden wil ik niet wakker worden![]()
[afbeelding]
Ik heb ze net weer aangezetquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:27 schreef Pinball het volgende:
Heeft iemand van jullie nog wel de streams aan staan? Of helemaal niet meer?
Ik had haar net gebeld, en gezegd dat je haar helemaal zag zittenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:25 schreef Foreverblue het volgende:
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:28 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik heb ze net weer aangezet![]()
Valt me op dat Viola erg op een chimpansee lijkt![]()
Ja, zit naar de streams te kijkenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:27 schreef Pinball het volgende:
Heeft iemand van jullie nog wel de streams aan staan? Of helemaal niet meer?
Whahahaha jij hebt ECHT het beste met me voor merk ik alquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:28 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Ik had haar net gebeld, en gezegd dat je haar helemaal zag zitten![]()
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:28 schreef cuall het volgende:
[..]
Lief tochquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:30 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Whahahaha jij hebt ECHT het beste met me voor merk ik al![]()
Deze sla ik ff over als je het niet erg vindquote:
Als je haar eruit kan stemmen, ga je dan bellen?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:28 schreef cuall het volgende:
oh, zo heb ik het nog nooit genoemd, ABquote:
Het zal wel weer positive voting zijn...quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:32 schreef Pinball het volgende:
[..]
Als je haar eruit kan stemmen, ga je dan bellen?
Ik zekerquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:32 schreef Pinball het volgende:
[..]
Jwel doe esquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:32 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Deze sla ik ff over als je het niet erg vind![]()
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:30 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Whahahaha jij hebt ECHT het beste met me voor merk ik al![]()
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:28 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Ik had haar net gebeld, en gezegd dat je haar helemaal zag zitten![]()
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:32 schreef cuall het volgende:
[..]
oh, zo heb ik het nog nooit genoemd, AB![]()
Ik heb dat ding zelden in mijn handen en als dat dan het geval is dan doet de tv gelijk heel vreemd, dan wordt soms iedereen helemaal groen of blauw, of het beeld wordt heel smal. Dan wordt hij (AB dus) gelijk weer uit mijn hander gerukt, voor ik in de gaten heb hoe hij werkt
![]()
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:32 schreef cuall het volgende:
[..]
oh, zo heb ik het nog nooit genoemd, AB![]()
Ik heb dat ding zelden in mijn handen en als dat dan het geval is dan doet de tv gelijk heel vreemd, dan wordt soms iedereen helemaal groen of blauw, of het beeld wordt heel smal. Dan wordt hij (AB dus) gelijk weer uit mijn hander gerukt, voor ik in de gaten heb hoe hij werkt
![]()
Gelukkig heb ik Pareltje al een beetje voor me... in ieder geval op mijn hotelkamerquote:
Nee,ik bel nooit. Daarbij, ik wil niet dat ze er uit gaat, ik erger me veel te graagquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:32 schreef Pinball het volgende:
[..]
Jammer Lama's is leukquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:35 schreef Foreverblue het volgende:
Ik kijk trouwens geen TV meer... kan niet alles tegelijk
Die neem ik op... ga ik straks kijken...quote:
Ik ook niet is toch niet interessant.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:35 schreef Foreverblue het volgende:
Ik kijk trouwens geen TV meer... kan niet alles tegelijk
Heeeeeej Rose... nee, hoor... naast een uur een B op het scherm nietquote:
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:38 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Die neem ik op... ga ik straks kijken...
Och eigenlijk kan die tv mij helemaal niet boeien en als ik echt wil kijken, dan kom ik wel achter de werking van mijn AB hoorquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:34 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Gewoon een keer stiekem alleen uitvogelen hoe het werkt![]()
Daarom... en voor de dbk opnamen hoef je ook niet te kijkenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:38 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ik ook niet is toch niet interessant.
Dat vind ik nou liefquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:34 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik Pareltje al een beetje voor me... in ieder geval op mijn hotelkamer![]()
![]()
Bonnie is terecht nu kelly nog.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:40 schreef regenworm het volgende:
Mis Bonnie en Kelly
Zeker, ik vind het echt een heel mooie vrouwquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:37 schreef Foreverblue het volgende:
Micky is lief als ze lacht![]()
[afbeelding]
Nou... dat zit zo... gisteren kwam ik op de hotelkamer... maar nergens een Pareltje te vindenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:40 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Dat vind ik nou liefvan je
, der staat Normaal met Pareltje
ik dacht normaal??en met wie dan Abnormaal
owww ik
weet het al die ik gebeld heb natuurlijk van de foto![]()
Bij BB5 keek ik alleen de donderdag was wel spanned wie er vertrok.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:39 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Daarom... en voor de dbk opnamen hoef je ook niet te kijken
Micky is gewoon een topwijfquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:37 schreef Foreverblue het volgende:
Micky is lief als ze lacht![]()
[afbeelding]
Ik had dat bij BB op een gegeven moment ook, de manier waarop alles geregisseerd was, vond ik zo ergerlijkquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:38 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ik ook niet is toch niet interessant.
een uur?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:39 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Heeeeeej Rose... nee, hoor... naast een uur een B op het scherm niet
Zou het niet wetenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:40 schreef Foreverblue het volgende:
Hebben ze nu eigelijk al een gek gevonden die voor 1000 euro een nacht wil slapen daar?
Zeker de leukst uitziende van dat hele zootje daarquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:41 schreef cuall het volgende:
[..]
Zeker, ik vind het echt een heel mooie vrouw![]()
Ik zit maar te pesten joh, ik was er eerst toen even nietquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:42 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Nou... dat zit zo... gisteren kwam ik op de hotelkamer... maar nergens een Pareltje te vindenPas ver in de nacht dook je op... vandaar normaal met Pareltje op de kamer
Zal het weer weghalen lieverd![]()
Jaaaaaaaaaaa... gelukkig welquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:44 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Ik zit maar te pesten joh, ik was er eerst toen even nieten toen dook
ik ineens
weer op![]()
Nou Monique vind ik ook niet lelijk.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:44 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Zeker de leukst uitziende van dat hele zootje daar![]()
Jammer alleen dat ze maar een weekje blijftquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:44 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dat wel... maar moet wel hè... ze is niet voor niks The Big Bossquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:44 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ze heeft een knappe kop maar ik vind er wel arrogant.
Zeker weten... dat vind ik ookquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:45 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Jammer alleen dat ze maar een weekje blijft![]()
niet?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:45 schreef cuall het volgende:
[..]
Hallo Rose, ja je hebt een heleboel gemist, maar ik ga dat niet allemaal vertellen hoor![]()
Niet lelijk... maar ook niet uitermate knap... ze heeft niet de natuurlijke uitstraling die Micky wel heeft vind ikquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:45 schreef regenworm het volgende:
[..]
Nou Monique vind ik ook niet lelijk.
Ja echt jammerquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:45 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Jammer alleen dat ze maar een weekje blijft![]()
Ech niequote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:44 schreef regenworm het volgende:
[..]
Dat is wel zo maar volgens mij is thuis ook zo.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:45 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dat wel... maar moet wel hè... ze is niet voor niks The Big Boss
Luilakquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:46 schreef D.Rose het volgende:
[..]
niet?
ik ga ook niet teruglezen hoor
na Moniquequote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:44 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Nou ik vind haar niet echt arrogant, maar ze weet wel wat ze wil en soms komt ze wat bitchy over, maar ik hou daar wel van. Geef mij maar sterke persoonlijkhedenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:44 schreef regenworm het volgende:
[..]
Gelukkig verschillen smaken... anders had iedereen met Pareltje op de kamer willen zittenquote:
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:48 schreef cuall het volgende:
[..]
Nou ik vind haar niet echt arrogant, maar ze weet wel wat ze wil en soms komt ze wat bitchy over, maar ik hou daar wel van. Geef mij maar sterke persoonlijkheden![]()
Ik heb ook heel veel respect voor haar maar uitstraling is arrogant.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:47 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ech nie![]()
Ze doet het perfect, Viooltje de mond snoeren en voortouw nemen. Daarvoor is ze daar als Big Boss.
Dan daarbij door een aanslag je ongeboren kind verliezen en dan zo je leven weer opgepakt hebben. Niets dan respect voor deze vouw![]()
Ja maar die heeft niet zoveel klasse als Mickey.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:45 schreef regenworm het volgende:
[..]
Nou Monique vind ik ook niet lelijk.
Dan krijg je een ouderwets duell om dr hand lief tochquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:48 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Gelukkig verschillen smaken... anders had iedereen met Pareltje op de kamer willen zitten![]()
Ik ben geen type voor duelsquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:50 schreef lovebear het volgende:
[..]
Dan krijg je een ouderwets duell om dr hand lief toch![]()
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:48 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Gelukkig verschillen smaken... anders had iedereen met Pareltje op de kamer willen zitten![]()
Is het dan erg als iedereen dat wil?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:48 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dat kan ook natuurlijk en nu staat jequote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:49 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik ben niet lui, ik heb er gewoon geen zin in
Dat kan niet, Bonnie drinkt helemaal nietquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:51 schreef regenworm het volgende:
Bonnie heeft een borreltje te veel op,
Hahaha dat vind ik wel jaquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:51 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Is het dan erg als iedereen dat wil?
What else is newquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:51 schreef regenworm het volgende:
alleen d'r hand is niet genoeg, een hand heb ik zelf ook welquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:50 schreef lovebear het volgende:
[..]
Dan krijg je een ouderwets duell om dr hand lief toch![]()
Nee ze drinkt niet nee ze zuiptquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:52 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Dat kan niet, Bonnie drinkt helemaal niet![]()
shit je hebt gelijk ze zuipt.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:52 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Dat kan niet, Bonnie drinkt helemaal niet![]()
O je doet t om lang haar te hebbenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:53 schreef D.Rose het volgende:
[..]
alleen d'r hand is niet genoeg, een hand heb ik zelf ook wel
Och ja de stress..........quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:51 schreef regenworm het volgende:
Als ik Bonnie zie kan ik ook gewoon niets anders denken als, Drank maakt duidelijk meer kapot dan je lief is.quote:
Het is alleen de vraag of zij dat wel wil hé Rose maja geen man overboord toch?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:51 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Is het dan erg als iedereen dat wil?
heeft ze lang haar dan?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:54 schreef lovebear het volgende:
[..]
O je doet t om lang haar te hebben![]()
Zeker niet normaalquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:55 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Als ik Bonnie zie kan ik ook gewoon niets anders denken als, Drank maakt duidelijk meer kapot dan je lief is.
uiteraard heb jij ook inspraakquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:55 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Het is alleen de vraag of zij dat wel wil
Ja ik schrok ook toen ik er achter kwam dat ze maar 7 jaar ouder is. Man als ik er over 7 jaar zo uit ziequote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:55 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Als ik Bonnie zie kan ik ook gewoon niets anders denken als, Drank maakt duidelijk meer kapot dan je lief is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |