Jawel andere huisjequote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:46 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
O... is er ook een meneer Lovebear... dat wist ik niet
Top hoorquote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:48 schreef odie22 het volgende:
[..]
was een superfeest![]()
, iedereen was zeeeer verrast, alleen maar leuke reacties gehad ook
![]()
Dat vooral natuurlijk... maar als zij soms in beeld is vind ik dat ook niet erg hoorquote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:51 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Owwdacht eigenlijk dat jelle het kijkcijfer kanon was
![]()
Af en toe moe je eens je tanden laten zienquote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:43 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ahhhhh wat ben jij gemeenDacht dat beertjes lief waren
Weer een domper te verwerkenquote:
Kleine tip: niet op die momenten dan hoorquote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:52 schreef lovebear het volgende:
[..]
Af en toe moe je eens je tanden laten zien![]()
Hoef niet hoor die red zich wel met de gatenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:44 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Krijg iedere dag een beetje meer medelijden me je mannetje.
Ja is ook erg leuk, fijn voor jullie dat het zo leuk wasquote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:50 schreef odie22 het volgende:
Iedereen was ongeveer binnen en zat net , toen deed de DJ de opening en maakte het bekent , iedereen kwam toen maar weer langs om te feliciteren , was erg leuk !!!!
Keeee... ben blij dat het allemaal goed is gegaan. Vrouwtje het ook naar haar zin gehad?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:54 schreef odie22 het volgende:
Daarna een heel gezellige avond gehad , lekker gedanst , gedronken, gegeten , was een heel erg leuk feest.
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:53 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Kleine tip: niet op die momenten dan hoor![]()
Nee lijkt me niet zo slim neequote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:53 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Kleine tip: niet op die momenten dan hoor![]()
Nah ik geef ter niet zoveel om hoorquote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:52 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dat vooral natuurlijk... maar als zij soms in beeld is vind ik dat ook niet erg hoor
Snif... dat zeggen alle bezette meisjes jaquote:
Oh enig, en hadden ze het echt niet in de gaten gehadquote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:50 schreef odie22 het volgende:
Iedereen was ongeveer binnen en zat net , toen deed de DJ de opening en maakte het bekent , iedereen kwam toen maar weer langs om te feliciteren , was erg leuk !!!!
Heb je morgenavond tijd?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:55 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Nah ik geef ter niet zoveel om hoorzie liever een leuke vent
![]()
wel als ze niet meewerken hoor beerquote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:52 schreef lovebear het volgende:
[..]
Af en toe moe je eens je tanden laten zien![]()
Obezette meisjes vinden je toch ook wel liefquote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:56 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Snif... dat zeggen alle bezette meisjes ja![]()
Maar we laten ons niet uit het veld slaan![]()
Hoezo wou je gaan darten danquote:
Daswaar ze moeten wel meewerken natuurlijkquote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:57 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
wel als ze niet meewerken hoor beer![]()
![]()
Maar die kom ik helaas nooit tegenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:59 schreef lovebear het volgende:
[..]
Obezette meisjes vinden je toch ook wel lief![]()
![]()
Er bots er zeker 1 tegen je opquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:00 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Maar die kom ik helaas nooit tegen
Hahaha Pareltje krijgt het er gelijk warm vanquote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:59 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Hoezo wou je gaan darten dan![]()
ik heb altijd tijd, en anders maak ik tijd
![]()
![]()
![]()
krijg nu ineens warme wangenga even koffie zetten
![]()
O ja? Weet je ook al wie?quote:
Zoww jij wind er geen doekjes om!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:01 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Hahaha Pareltje krijgt het er gelijk warm vanDarten kan ik niet, maar een bullseye raken lukt me wel
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:59 schreef Foreverblue het volgende:
Nog steeds geen streams... wat een stelletje prutsers daar bij Talpa/Endemol... allemaal ontslaan
Let je op de tijd lieverdquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:01 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Hahaha Pareltje krijgt het er gelijk warm vanDarten kan ik niet, maar een bullseye raken lukt me wel
Hahaha sorry... floepte eruitquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:03 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Zoww jij wind er geen doekjes om!![]()
![]()
Hoezo dat dan? Ze doen het nog steeds nietquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:03 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik wist dat ik o je kon vertrouwen
![]()
Geeft niet hoor ik kan het hebbenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:04 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Hahaha sorry... floepte eruit![]()
![]()
Doe jij dat eensquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:04 schreef lovebear het volgende:
[..]
Zal even in mn glazen beren bol kijken![]()
Gelukkig maarquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:05 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Geeft niet hoor ik kan het hebben![]()
![]()
![]()
tis begonnen op tv![]()
hoiiiiquote:
Ja , wij allebei hoor , was heel erg geslaagd !!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:54 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Keeee... ben blij dat het allemaal goed is gegaan. Vrouwtje het ook naar haar zin gehad?
Dat beloofd goedsquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:07 schreef lovebear het volgende:
[..]
MMM zie geen naam
Maarzie wel een hele mooie lieve gezellige vrijgezelle meid![]()
Heb t gelezen top hoorquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:07 schreef odie22 het volgende:
[..]
hoiiii, lees 2 topics terug daar staat het
, maar het was heel erg geslaagd feest !!!!
Hoop t ook nietquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:08 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dat beloofd goedsNu maar hopen dat ze niet te lang op zich laat wachten
Je bent een lieverd... jammer dat je al bezet bentquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:09 schreef lovebear het volgende:
[..]
Hoop t ook niet
Stuur dr in gedachte jou richting op![]()
* geeft een dikke knufquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:10 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Je bent een lieverd... jammer dat je al bezet bent![]()
![]()
Maakt nu niet meer uit... kijk hbb op tv nu.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:12 schreef regenworm het volgende:
streams doen het weer maar voor hoe lang
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |