Niet goed een beren knuffel terugquote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:20 schreef PH52 het volgende:
[..]
was een pttige dure cusrsus maar je krijgt er wle awr voor , toch ?
jawelquote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:23 schreef White_Pearl het volgende:
maar nu niet meer
De prutsersquote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:23 schreef White_Pearl het volgende:
maar nu niet meer
Zoiets ja nemen ze gewoon op joh dat krijgen wij dalijk op tv te zien, denk ikquote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:22 schreef regenworm het volgende:
Niet we krijgen jojo beelden.
Daarnet deden ze het... maar nu niet meer nee. Te vroeg gejuichedquote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:23 schreef Snaptnix het volgende:
Streams doen het helemaal niet joh, was al blij. Maar nog steeds alleen die B die me aanstaart
![]()
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:24 schreef cuall het volgende:
Het gaat net zo met de streams als met het netwerk van Snaptnix.........aan, uit, aan, uit![]()
Ik weiger dat geen HBB TV voor mij.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:24 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Zoiets ja nemen ze gewoon op joh dat krijgen wij dalijk op tv te zien, denk ik![]()
en niet spieken !quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:24 schreef Talitha het volgende:
Helaas, mijn studiepauze is weer voorbij. Ik moet streng zijn voor mezelf.
Misschien tot straks en anders tot morgen![]()
.
Succes en tot laterquote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:24 schreef Talitha het volgende:
.
Succes! en misschien tot later bye byequote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:24 schreef Talitha het volgende:
.
Tot later Talithaquote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:24 schreef Talitha het volgende:
.
Ben de familie de Mol aan het uit moorden.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:25 schreef PH52 het volgende:
[..]
Heb je die eigenhandig de wereld uit geholpen ?
Succes hoorquote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:24 schreef Talitha het volgende:
.
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:24 schreef Talitha het volgende:
.
Voor een regenworm een zaak van leven en dood, dat welquote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:26 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ben de familie de Mol aan het uit moorden.
Das zieligquote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:26 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ben de familie de Mol aan het uit moorden.
wat het eerste wat ik dacht toen de beelden net ineens weg waren, moetquote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:25 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ik weiger dat geen HBB TV voor mij.
Daar heb je gelijk inquote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:28 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
wat het eerste wat ik dacht toen de beelden net ineens weg waren, moet
natuurlijk wel een beetje spectaculair worden hé, anders blijven we niet
aan de buis hangen hé![]()
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:29 schreef PH52 het volgende:
[..]
maar mollen levne van regenwormen, dsu![]()
Is goed rust lekker uit lieverdquote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:29 schreef Bartoli het volgende:
ik ga der weer ff vandoor. Voel me nog steeds niet jovel
Dat zal het best zijn ja... of Bart heeft zich met Micky achteraf teruggetrokkenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:28 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
wat het eerste wat ik dacht toen de beelden net ineens weg waren, moet
natuurlijk wel een beetje spectaculair worden hé, anders blijven we niet
aan de buis hangen hé![]()
Kruip maar lekker je bed in hoor, beterschapquote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:29 schreef Bartoli het volgende:
ik ga der weer ff vandoor. Voel me nog steeds niet jovel
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:29 schreef PH52 het volgende:
[..]
maar mollen levne van regenwormen, dsu![]()
Ja misschien wel en van terugtrekken komt ...... uggg zeg ik nou ??quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:32 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dat zal het best zijn ja... of Bart heeft zich met Micky achteraf teruggetrokken
Snap t wel word nu gek van die stanby Bquote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:32 schreef regenworm het volgende:
[..]
Is het ook maar ik had wat last van frustratie over die streams.
Hahahaha Pareltje tochquote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:33 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Ja misschien wel en van terugtrekken komt ...... uggg zeg ik nou ??![]()
Heb drie streams maar op pauze gezet.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:33 schreef lovebear het volgende:
[..]
Snap t wel word nu gek van die stanby B![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |