Hallowww PH 52quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:05 schreef PH52 het volgende:
't wordt tijd dat er wat gebeurd anders zwaaien jullie mekaar nog ongelukkig![]()
Nee, Teamlead heeft visite.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:07 schreef flugeltje het volgende:
Is Teamlead op stap?
Ik denk het wel... was er vannacht wel. Heb gezegd dat je benieuwd was wat zijn uitslag was.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:07 schreef flugeltje het volgende:
Is Teamlead op stap?
Kon je nog wel volgen hoor meisquote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:07 schreef lovebear het volgende:
[..]
Als jullie me nog kunnen volgen dan
Doe me best goed te typen![]()
Hoi Bijna35quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:06 schreef Bijna35 het volgende:
Ik heb alleen nog maar 4 logo's op de streams. Ik weet niet of dat al lang zo is. Vandaar dat ik vroeg of meer mensen alleen maar het logo zien (dat het dus niet aan mijn computer ligt)
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:08 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Hahaha stond je schattig vorige keer hoor![]()
Gezelligquote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:10 schreef lovebear het volgende:
[..]
![]()
Ga soms een btje uit op de zaterdag![]()
Je gaat een beeje uit, waar ga je een beetje heen dan???? Ok, met drank op ben je prima te volgen, maar nuquote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:10 schreef lovebear het volgende:
[..]
![]()
Ga soms een btje uit op de zaterdag![]()
Gefeliciteerd nog danquote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:10 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hoi Bijna35. Hoe 'bijna35' ben je ? Ik ben 'net34'; gisteren jarig geweest
.
Nog van harte dan Talithaquote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:10 schreef Talitha het volgende:
[..]
.
Zit wat inquote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:08 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Als het aan je computer had gelegen had je waarschijnlijk alleen maar zwarte streams gezien![]()
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:11 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Je gaat een beeje uit, waar ga je een beetje heen dan???? Ok, met drank op ben je prima te volgen, maar nu![]()
One happy family hier hequote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:11 schreef lovebear het volgende:
[..]
Gelukkig maar![]()
Zelf met een wijntje hier niet weg te krijgen is zo gezellie hier![]()
Vergat een woordquote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:11 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Je gaat een beeje uit, waar ga je een beetje heen dan???? Ok, met drank op ben je prima te volgen, maar nu![]()
Ow, dan zien we hem nog wel vanavond gok ik...quote:
Gilde en Floris maken gebruik van de streamservers. En soms is de ene streamserver eruit.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:11 schreef Bijna35 het volgende:
[..]
Zit wat in
Ik bedoelde eigenlijk dat ik via de verkeerde server zat te kijken ofzo. Is wel vaker gebeurd dat bv gillesdesmit geen beeld had en floris wel.
Maar ook dat was het beeld zwart geweest inderdaad
Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:10 schreef Talitha het volgende:
[..]
.
quote:
Geen feestje, wel studie. Maar het was dan ook vrijdag de 13equote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:11 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Nog van harte dan Talitha![]()
en leuk feestje gehad
![]()
Gezellig... da place 2 Bquote:
Beetje valsspelen hèquote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:13 schreef Bijna35 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Deze naam is al weer een paar jaartjes oud, dus ben inmiddels al 37
oh jee toch niet weer die wijn hé schatquote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:11 schreef lovebear het volgende:
[..]
Gelukkig maar![]()
Zelf met een wijntje hier niet weg te krijgen is zo gezellie hier![]()
Ik ben ondertussen ook geel... maar ssssssssssstquote:
Ow nou gelukkig heb je het dan Donderdag gehouden want tja,quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:13 schreef Talitha het volgende:
[..]
[..]
Geen feestje, wel studie. Maar het was dan ook vrijdag de 13e.
Donderdag was er wel feest.
Lekker doe maar een rood wijntjequote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:13 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Gezellig... da place 2 BWil je wat drinken van me?
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:14 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik ben ondertussen ook geel... maar ssssssssssst![]()
Dr zit een vingertje in je oog ? Ik vind je lippen mooier, maar da's persoonlijk natuurlijk . .quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:15 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Ow nou gelukkig heb je het dan Donderdag gehouden want tja,
je weet het maar nooit met die vrijdag de 13de![]()
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:14 schreef Bartoli het volgende:
[..]
oh jee toch niet weer die wijn hé schat![]()
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:14 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik ben ondertussen ook geel... maar ssssssssssst![]()
Bij beertje op cursus geweest toevallig?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:16 schreef PH52 het volgende:
Wat zijn die streams taai zeg, dr gebeurt wel erg weinig. Ligt dei Bonnie dehele avons alzo?
sigaartje ?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:16 schreef lovebear het volgende:
[..]
Lekker doe maar een rood wijntje![]()
Om erin te komen![]()
wil jij een sigaretje![]()
![]()
mmmm lekker, dank je schatquote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:16 schreef lovebear het volgende:
[..]
Lekker doe maar een rood wijntje![]()
Om erin te komen![]()
wil jij een sigaretje![]()
![]()
nee, aan de wijn gezeten bij beer. zou t besmettelijk zijn ?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:17 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Bij beertje op cursus geweest toevallig?![]()
PH heb je soms Beretiaans overgenomenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:16 schreef PH52 het volgende:
Wat zijn die streams taai zeg, dr gebeurt wel erg weinig. Ligt dei Bonnie dehele avons alzo?
uiteraard waarquote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:17 schreef lovebear het volgende:
[..]
![]()
Zaterdag mag t morgen toch uitslapen![]()
Nee hoor... ik ben nog helemaal blauw... dus wees maar niet bangquote:
Hij valt op oude vrouwen, hij heeft ook al een zwak voor Bonniequote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:05 schreef Talitha het volgende:
[..]
Volgens mij mag ik niet bij Manu op de kamer. Hij vind dat ik te negatief ben over Viola. Snap jij dat nou![]()
.
Tnx lieverd lekkerquote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:18 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
mmmm lekker, dank je schat![]()
Asjeblieft... je wijntje
[afbeelding]
Tja, smaken verschillenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:19 schreef cuall het volgende:
[..]
Hij valt op oude vrouwen, hij heeft ook al een zwak voor Bonnie![]()
was een pttige dure cusrsus maar je krijgt er wle awr voor , toch ?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:19 schreef lovebear het volgende:
[..]
PH heb je soms Beretiaans overgenomen![]()
Hahahaha maffie, mmmmmmmmmquote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:19 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Nee hoor... ik ben nog helemaal blauw... dus wees maar niet bang![]()
![]()
Ja best wel, had ik dat nog niet verteld danquote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:19 schreef PH52 het volgende:
[..]
nee, aan de wijn gezeten bij beer. zou t besmettelijk zijn ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |