Nee, helaas alleen maar meer studie. Maar afgelopen donderdag wel klein feestje hoorquote:
Tot straks bongquote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:56 schreef BONG4002 het volgende:
Ik ga de boel beknallen en me klaarmaken voor Spijkerman en daarna de KICKOFF
Hopelijk kijken er van jullie ook een paar, ik zal iig mn best doen om naderhand een klein verslagje te maken hier
Tot straks![]()
![]()
Dat heb ik automatisch laten afstellen in je hotelkamer.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:54 schreef Talitha het volgende:
Goedenvond iedereen.
k kom even langs tussen het studeren door, en ze stoppen meteen de streams.
Haiiiiii pareltjeeeeeeeeequote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:57 schreef White_Pearl het volgende:
Hoi hoiiedereen
![]()
![]()
En toen mochten we ineens niet meer meekijken![]()
![]()
![]()
![]()
Hey Bergiequote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:56 schreef Bergie88 het volgende:
Hallo allemaal,
Ik ben ook ff idols kijken kan iemand het streamverslag schrijven over nemen?????????
Hoiiiiiiiiii lieverdquote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:57 schreef White_Pearl het volgende:
Hoi hoiiedereen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Grapjasquote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:58 schreef PH52 het volgende:
[..]
Dat heb ik automatisch laten afstellen in je hotelkamer.
en niet door dat gaatje in de muur kijken
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:57 schreef White_Pearl het volgende:
Hoi hoiiedereen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jammer hoor in t weekend lerenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:57 schreef Talitha het volgende:
[..]
Nee, helaas alleen maar meer studie. Maar afgelopen donderdag wel klein feestje hoor![]()
't Is wel een herhaling, maar het blijft leukquote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:58 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Hoiiiiiiiiii lieverd![]()
Nee, blijkbaar niet
Heb nu ook Finkers aan... altijd wel leuk![]()
Alsof dat helpt . .quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:59 schreef Talitha het volgende:
[..]
Grapjas. Ik denk dat ik maar naar een andere etage verhuis.
Hallo lieverdjesquote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:58 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Hoiiiiiiiiii lieverd![]()
Nee, blijkbaar niet
Heb nu ook Finkers aan... altijd wel leuk![]()
Zeker gezelligquote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:00 schreef lovebear het volgende:
[..]
Jammer hoor in t weekend leren
Wast wel gezellie donderdag![]()
Studie is ook goed vond alleen t blokken ergens voor vervelendquote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:01 schreef Talitha het volgende:
[..]
Zeker gezellig. En dat studeren, daar kies ik zelf voor. Ben helaas een rasechte 'uitsteller'
.
Zeker wel. Ik schrijf me gewoon opnieuw in onder een schuilnaamquote:
Moet je en kamer delen met Manu, stel jij uit van maandag tm donderdag en hij van vrijdag tm zondag.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:01 schreef Talitha het volgende:
[..]
Zeker gezellig. En dat studeren, daar kies ik zelf voor. Ben helaas een rasechte 'uitsteller'
.
Met mij is ook alles goed heerlijk van t weekend aan t genietenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:02 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Ja meis, alles is wel goed met me hoorthx
met jou ook?
Parelquote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:03 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Hallo Bartolien regenworm en iedereen die ik voorbij heb zien komen
![]()
![]()
Heb je al een fles wijn open beertje?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:03 schreef lovebear het volgende:
[..]
Met mij is ook alles goed heerlijk van t weekend aan t genieten![]()
Die gaat zo wel open jaquote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:04 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Heb je al een fles wijn open beertje?
Volgens mij mag ik niet bij Manu op de kamer. Hij vind dat ik te negatief ben over Viola. Snap jij dat nouquote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:03 schreef PH52 het volgende:
[..]
Moet je en kamer delen met Manu, stel jij uit van maandag tm donderdag en hij van vrijdag tm zondag.![]()
Net voorstukjes gezien op talpa van de kickoffquote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:04 schreef Bijna35 het volgende:
Hebben jullie ook geen streams meer???
Gelijk heb jequote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:03 schreef lovebear het volgende:
[..]
Met mij is ook alles goed heerlijk van t weekend aan t genieten![]()
Het is zaterdagavond namelijk... dus mag het weerquote:
Studie is prima, studeren is vervelendquote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:02 schreef lovebear het volgende:
[..]
Studie is ook goed vond alleen t blokken ergens voor vervelend
Hi PHquote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:05 schreef PH52 het volgende:
't wordt tijd dat er wat gebeurd anders zwaaien jullie mekaar nog ongelukkig![]()
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:05 schreef Talitha het volgende:
[..]
Volgens mij mag ik niet bij Manu op de kamer. Hij vind dat ik te negatief ben over Viola. Snap jij dat nou![]()
.
Nop... een grote B alleenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:04 schreef Bijna35 het volgende:
Hebben jullie ook geen streams meer???
hey PHquote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:05 schreef PH52 het volgende:
't wordt tijd dat er wat gebeurd anders zwaaien jullie mekaar nog ongelukkig![]()
Je kunt nooit te negatief zijn over Viola Holtterdemoedmaarin .quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:05 schreef Talitha het volgende:
[..]
Volgens mij mag ik niet bij Manu op de kamer. Hij vind dat ik te negatief ben over Viola. Snap jij dat nou![]()
.
Nee is al een poos zo... dus ligt niet aan je pcquote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:06 schreef Bijna35 het volgende:
Ik heb alleen nog maar 4 logo's op de streams. Ik weet niet of dat al lang zo is. Vandaar dat ik vroeg of meer mensen alleen maar het logo zien (dat het dus niet aan mijn computer ligt)
Als jullie me nog kunnen volgen danquote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:05 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Het is zaterdagavond namelijk... dus mag het weer
Als ej mar niett weer zo gatt pratne
klopt helemaal het ligt niet aan je pcquote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:06 schreef Bijna35 het volgende:
Ik heb alleen nog maar 4 logo's op de streams. Ik weet niet of dat al lang zo is. Vandaar dat ik vroeg of meer mensen alleen maar het logo zien (dat het dus niet aan mijn computer ligt)
Als het aan je computer had gelegen had je waarschijnlijk alleen maar zwarte streams gezienquote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:06 schreef Bijna35 het volgende:
Hahaha stond je schattig vorige keer hoorquote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:07 schreef lovebear het volgende:
[..]
Als jullie me nog kunnen volgen dan
Doe me best goed te typen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |