Als je de OP kwoot, verneuk je de lay outquote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:10 schreef M5 het volgende:]
OP
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Als je de OP kwoot, verneuk je de lay out
ik wou eens kijken wat het effect wasquote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:14 schreef M5 het volgende:
[..]ik jou ff niet begrijp?
ik heb het door, maar waarom zou je de OP quoten? is geen reden voor toch?
komt door het grote vliegtuig, anders past die er niet opquote:
bij mij staan die in de cache van m'n browser denk ik, één keer laden is voldoende hier. maar ik resize de zooi wel ffquote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:38 schreef Mukie het volgende:
ff doorposten dus, want dit is bagger elke keer als ik f5
anders gebruik je deze linkquote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:38 schreef Mukie het volgende:
ff doorposten dus, want dit is bagger elke keer als ik f5
[generalisatie] kutchristenen ook altijdquote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:46 schreef Fugie het volgende:
er zitten ook gewoon deuken in me deuren
naja kan weer lekker een paar honderd euro vangen dus vanavond weer flink zuipen op de kosten van de dominee![]()
![]()
(mijn overbuurman die het heeft gedaan is dominee)
ik ben ook semi christelijk opgevoed, moet je mot ofzoquote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
[generalisatie] kutchristenen ook altijd[/generalisatie]
PIquote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:02 schreef Fugie het volgende:
[..]
ik ben ook semi christelijk opgevoed, moet je mot ofzo
Tis wel dedicatedquote:
Henk Hoek?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:16 schreef Sjoewe het volgende:
Ik weet iemand met Maarssen-Dorp op z'n rug
Neequote:
ik had niks anders verwachtquote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:21 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
NeeWel inclusief het wapen [afbeelding]
Mja ik twijfel toch nog een beetjes of ik een 190D over m'n rug zal laten zettenquote:
In plaats van, of naast je goudvis?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:25 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mja ik twijfel toch nog een beetjes of ik een 190D over m'n rug zal laten zetten
Eerst die goudvis, en dan loopt die zo over in een 190D die mn hele rug beslaatquote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
In plaats van, of naast je goudvis?
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:34 schreef ook_gek het volgende:
kom net uit de kroeg wat een debielen komen daar zeg
Is er een man met zijn 2 kinderen en druk gek die kinderenSlopen van alles zegt die vader opeens heel droog. Ja alles wat jullie slopen houd ik in van de allementatie van je moeder. Dus ga maar al vast bedenken hoe je dit aan haar gaat uitleggen want ik doe het niet
![]()
![]()
![]()
ik zie de op al een tijdje niet meerquote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:49 schreef M5 het volgende:
is die op zo lelijk dat er niemand hier durft te posten?
50 posts per pagina hequote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik zie de op al een tijdje niet meer
Even kijken of er voer in huis is
Pizza'tje?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:00 schreef Alexxxxx het volgende:
nee, nog 17 minuten wachteneerst nog ontdooien
ik kwam op de bodem van de vriezer nog twee bakken bami tegenquote:
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik kwam op de bodem van de vriezer nog twee bakken bami tegen
http://www.internetradiozeeland.nl/index.html ze zijn er weer, live
ik ook niet.. ik werd zonet met naam en toenaam genoemd als nieuwe luisteraarquote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:03 schreef M5 het volgende:
[..]daar weiger ik naar te luisteren. Ben niet zo'n "zeeuw".
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik ook niet.. ik werd zonet met naam en toenaam genoemd als nieuwe luisteraar
mja maar zeeland is dan ook de perfecte provincie om te wonen en werkenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:08 schreef M5 het volgende:
[..]straks bieden ze je hier nog werk aan in zeeland. men wil meer mensen naar deze provincie trekken
matigquote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:06 schreef BazzoS het volgende:
http://www.galle-rij.nl/zooi/AAES_geef_mij_nu_je_jas/index.htm
is me te ver reizenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:08 schreef M5 het volgende:
[..]straks bieden ze je hier nog werk aan in zeeland. men wil meer mensen naar deze provincie trekken
nice. 2.0 Turbo?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:13 schreef hermandeperman het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
idd. vast ook nog een Volvo Flygmotor onder de kap denk ikquote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:18 schreef ook_gek het volgende:
wat een lange vleugel zit er achter op![]()
Jepsquote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:15 schreef Sjoewe het volgende:
De nieuwe Vinkencruiser?
Jepsquote:
Dankjequote:
Alexxxquote:
Het is bijna een extra car poort voor een smart zo lang is die vleugelquote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:19 schreef M5 het volgende:
[..]
idd. vast ook nog een Volvo Flygmotor onder de kap denk ik
altijd handig bij het parkerenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:25 schreef Hugster het volgende:
Dakspoilers bij Volvo'sMaar herm, zie ik dat nou goed, een sleurhutconnector?!
Mja het heet niet voor niets Vinkenslag ehquote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:25 schreef Hugster het volgende:
Dat zie je dondersgoed jaquote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:25 schreef Hugster het volgende:
Ook dat iddquote:
Ook een V70 maar dan een 2.4Tquote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:27 schreef BazzoS het volgende:
M
@herm, wat hadden jullie hiervoor nou voor auto?
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:26 schreef Sjoewe het volgende:
Prima unit 14.gif
Straks naar de nieuwe show van Jack "ik verkoop mn moeder nog" Spijkerman![]()
ik las het in de krant vandaag, toen dacht ik: hmm das best kansloos.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:30 schreef Sjoewe het volgende:
Nee Koppensnellers, precies het zelfde als Kopspijkers maar dan mèt reclame
ah zoquote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:28 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ook dat idd![]()
[..]
Ook een V70 maar dan een 2.4T
dan is het goedquote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:28 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat zie je dondersgoed ja! Een Volvo zonder trekhaak is als een schoen zonder zolen... EN we hebben ook nog wel wat spul ronddobberen hier en daar wat in en uit het water moet hè
En de tuin-escapades met de vuilstort enzo
Een ding is zeker, hij is iig NIET voor een sleurhut
Fijnquote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:30 schreef Sjoewe het volgende:
Nee Koppensnellers, precies het zelfde als Kopspijkers maar dan mèt reclame
Ja deze staat nu op 100km ofzoquote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:31 schreef BazzoS het volgende:
[..]
ah zo
Ik neem aan dat jullie er nu een paar bouwjaren en kilometers op vooruit zijn gegaan. Was de vorige van het oude type?
de techniek van tegenwoordigquote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:34 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ja deze staat nu op 100km ofzoEn bouwjaar van vorige was (ik meen) 2000 ofzo, iig een van de eersten van Nederland van dit type...
Maar deze is van na de facelift, hij rijdt dus een stuk strakker... Als je nu in de auto stapt pakt hij gelijk via bluetooth je telefoon, je hoeft hem niet eens uit je zak te halen
Ah, hij komt weer in de buurt van de V70 classicquote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:40 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nee en hij stuurt een stuk minder "zompig"![]()
![]()
Ja vastquote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:36 schreef Hugster het volgende:
[..]
Dat je pa warm was gelopen voor een sleurhut na het bekijken van V70 foldermateriaal
Je zult maar zo oud zijn, dat je bij Bassie en Adriaan denkt "dat is van voor mijn tijd"quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:39 schreef Hugster het volgende:
Ik heb m'n ma er wel eens mee verrast, 2 jaar terug lag ik lekker in bed Bassie en Adriaan en de verzonken stad te kijken. Zegt me ma, zit je dit nou serieus helemaal te kijken en te volgen?!![]()
![]()
![]()
Ik:![]()
![]()
Sommige mensen kennen hun klassiekers niet eh
Ik zie tegenwoordig toch vooral hoe Bassie in een vrek veranderd, z'n broer vrolijk de kanker toewenst en maar loopt te zeiken dat 'ie van alles en iedereen nog geld te goed heeftquote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:39 schreef Hugster het volgende:
Ik heb m'n ma er wel eens mee verrast, 2 jaar terug lag ik lekker in bed Bassie en Adriaan en de verzonken stad te kijken. Zegt me ma, zit je dit nou serieus helemaal te kijken en te volgen?!![]()
![]()
![]()
![]()
Ah, je hebt het nu over die facelift van dat model uit 1995?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:41 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ah, hij komt weer in de buurt van de V70 classic
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:39 schreef Hugster het volgende:
![]()
![]()
![]()
ADIRAANTJE, TERINGLIJERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRquote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:42 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik zie tegenwoordig toch vooral hoe Bassie in een vrek veranderd, z'n broer vrolijk de kanker toewenst en maar loopt te zeiken dat 'ie van alles en iedereen nog geld te goed heeft
je vergeet de sex met minderjarige meisjesquote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:42 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik zie tegenwoordig toch vooral hoe Bassie in een vrek veranderd, z'n broer vrolijk de kanker toewenst en maar loopt te zeiken dat 'ie van alles en iedereen nog geld te goed heeft
Geweldig toch? Ouders zijn gewoon jaloersquote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:39 schreef Hugster het volgende:
![]()
![]()
![]()
Allemammachiesquote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:43 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
ADIRAANTJE, TERINGLIJERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!
!
is ie zo lomp dan?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:41 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ja vastDe eerste keer dat hij in zo'n ding stapt en hij trekt een kastje open weet ik zeker dat hij de hele zooi gelijk in zijn handen heeft
. Niets voor hem, zo'n stuk tupperware
Achterlijk gedoe iddquote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:42 schreef ook_gek het volgende:
[..]toen met dat net met al die tekenfilms hebben ze alles van bassie en adriaan opnieuw uitgezonden. Maar dat was ALTIJD om 3 uur in de nacht. Dus ik altijd kijken he. Komt mijn moeder opeens binnen. WTF ik hoor robin de robot. OH MIJ GOD dit ga je niet menen he
Dus ik, SSSST ik volg dit
ze snappen er niks van.![]()
^^^quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:44 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Allemammachies
Ik heb B&A nog een keer live gezien, in de sporthal in Vianen
Ik ook, in de sporthal in IJsselsteinquote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:44 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Allemammachies
Ik heb B&A nog een keer live gezien, in de sporthal in Vianen
Prachtig stukje schnabbelwerk al zeg ik het zelfquote:
Ach, lomp, ietwat onvoorzichtig wel jaquote:
Iddquote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:46 schreef Hugster het volgende:
de FBG's hebben dus allen Bassie en Adriaan live gezien![]()
Je bent nooit te oud voor Bassie&Adriaanquote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:47 schreef Alexxxxx het volgende:
en ik heb allen naar hun vrachtwagen gekeken, bij de sporthal in Stiens
tegen de tijd dat Stiens genoeg inwoners had om rendabel te zijn, was ik te oud
Is een hummer niks voor hem dan?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:47 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ach, lomp, ietwat onvoorzichtig wel ja. Zo sloopt hij gemiddeld per jaar een bril of 3, flikkert hij minstens 1 keer per jaar z'n telefoon in het water en rijdt hij sowieso wel een keer per maand over iets heen met de auto
![]()
tjessis man LUL!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:47 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ach, lomp, ietwat onvoorzichtig wel ja. Zo sloopt hij gemiddeld per jaar een bril of 3, flikkert hij minstens 1 keer per jaar z'n telefoon in het water en rijdt hij sowieso wel een keer per maand over iets heen met de auto
![]()
iddquote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:46 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Prachtig stukje schnabbelwerk al zeg ik het zelf
Het zal waarschijnlijk ook wel dezelfde tournee geweest zijnquote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:46 schreef Hugster het volgende:
de FBG's hebben dus allen Bassie en Adriaan live gezien![]()
dat weet ik nu, maar als 14-jarige puber besefte ik dat nietquote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:48 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je bent nooit te oud voor Bassie&Adriaan
Nee, maar daar zorgden ze zelf ook wel voorquote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:49 schreef Hugster het volgende:
[..]
idd![]()
Er werd vooral goed gezorgd dat de merchandise niet geheel onopgemerkt bleef![]()
![]()
![]()
Eeuwig zondequote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
dat weet ik nu, maar als 14-jarige puber besefte ik dat niet
dat bedoel ik ookquote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:49 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Nee, maar daar zorgden ze zelf ook wel voor
Nee want hij moet ook altijd asociaal hard overal tussendoor glippen, en dat gaat niet met een Hummer, alhoewel het wel beter zou zijn voor z'n parkeerkunsten, want nu parkeert hij hem ook altijd al op de stoep of in het grasquote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:48 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Is een hummer niks voor hem dan?
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:51 schreef Alexxxxx het volgende:
Ohh Adriaantje, wat heb je daar?
"Ik drink nu wat van die heerlijke Bassie Ranja uit mijn bassie en adriaan beker, terwijl er een stukje B&A worst in mijn B&A broodtrommeltje zit, Bassie!"
idd, de mooiste V70 allertijden.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:42 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ah, je hebt het nu over die facelift van dat model uit 1995?
Dan ga ik toch voor de 850quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:52 schreef Hugster het volgende:
[..]
idd, de mooiste V70 allertijden.
Toen ook de V70R nog bruut was
net als Hans Kazan en Gerard Jolingquote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:52 schreef hermandeperman het volgende:
Echt idd, die Bassie&Adriaan posters heb ik echt m'n hele jeugd overal en nergens zien hangenOveral waar je kwam als kind kwamen Bassie&Adriaan ook
Iddquote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
net als Hans Kazan en Gerard Joling
basiie en adriaan, nieuwe auto op de Benschopse Vinkenslag, en fwnk is nog niet geweest.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:56 schreef Mukie het volgende:
hier nog wat leuks gebeurd?
Talpa kijkenquote:Ferry van Haastert uit Ede heeft niet alleen een vraag, hij heeft ook een nieuwtje. Hij schrijft: „Adriaan, ik overweeg een replica te maken van de "Bassie & Adriaan" Honda Prelude. Vandaar mijn volgende vraag. 'Ik heb begrepen dat jullie met 2 preludes gewerkt hebben, de NB-59-KX en de JX-74-NB, klop dat?'
Ook heb ik ontdekt dat de JX-74-NB niet meer op kenteken staat en dat de NB-59-KX in 1997 is gestolen, drie maanden nadat deze een nieuwe eigenaar had gevonden. Nu de tweede vraag:
Waarom maakte je van de Prelude de "Bassie en Adriaan-auto"?
Ferry, eerst het antwoord op de eerste vraag. Bijna alle opnames van de series zijn met twee Honda Preludes gemaakt. Beide Preludes waren van mij. De eerste Prelude heb ik hoofdzakelijk bij de opname voor de serie met korte filmpjes gebruikt. Toen die auto 150.000 km. had gereden (in twee jaar) heb ik weer dezelfde Prelude gekocht. Die tweede heb ik gebruikt voor de opname van de serie van de "Schatkaart" en "de Kroon". Maar voor één opname is er ook nog een derde Prelude gebruikt en wel om de volgende reden. Tijdens de opname van de serie korte filmpjes over "Veiligheidsgordels" klapte Bassie met zo'n knal tegen de voorruit (opzettelijk) dat er een grote ster in de voorruit zat. Die auto konden we dus niet meer voor de opname gebruiken en tijd om op een nieuwe voorruit te wachten was er niet. Maar dat was geen probleem. Bassie reed toen ook in net zo'n rode Prelude en in zijn auto is de opname afgemaakt.
En nu het antwoordt op je tweede vraag: Toen ik die Prelude net had gekocht en voor de eerste keer bij mijn huis wegreed, knipperde ik met mijn koplampen naar de kinderen uit de buurt. De kinderen waren heel verbaasd toen ze die koplampen uit het spatboard zagen komen en vanaf dat moment keken ze nooit meer naar mij als ik wegreed, maar alleen maar naar die koplampen. Dat bracht me direct op het idee om mijn auto, maar dan met ogen, voor de series te gaan gebruiken. Dat was een heel leuk idee, maar het had ook een nadeel. Die auto werd al heel snel gezien als de "Bassie en Adriaan-auto" en iedereen keek als ze zo'n Prelude zagen rijden. En aangezien ik dagelijks in die auto zat, was ik mijn privacy kwijt. Als ze mijn Prelude zagen rijden (ook zonder gele stickers) keken ze en als ze dan ook mij in die auto zagen zitten, gingen de mensen direct uit hun dak. Ze trapte dan op hun rem en begonnen luid te toeteren en te zwaaien. Sommige waren dan even vergeten dat ze zelf ook in een auto zaten en waren zo druk aan het zwaaien dat ik ze bijna de weg af zag rijden. Het heeft me verbaasd dat daardoor nooit ongelukken zijn gebeurd. En ondanks dat ik mijn privacy kwijt was, heb ik toch al die jaren met veel plezier in die rode Prelude gereden. En als je dan schrijft dat hij na 15 jaar ook nog gestolen is, dan blijkt wel dat die auto nog steeds zeer geliefd is.
Dat is iddquote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
basiie en adriaan, nieuwe auto op de Benschopse Vinkenslag, en fwnk is nog niet geweest.Redelijk positief allemaal dus kja
geweldig verhaalquote:
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:10 schreef Hugster het volgende:
Top Gear met de Wally 118 en Zonda roadster![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:17 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Anders pass je mij die morgen even![]()
![]()
![]()
Wally
!
!
Herman Finkers is btw de meester![]()
![]()
!
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:19 schreef Hugster het volgende:
[..]
Dit is ook de aflevering met die high speed camera's bij de 575M vs. Vanquish S
Regendruppeltjes, rookontwikkeling rond de banden bij het wegblazen
IRL is hij LELIJK, LELIJK, LELIJKquote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:28 schreef Hugster het volgende:
[..]
ja, maar zijn boot is geiler
[afbeelding]
massagestraaltje anyone?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:28 schreef Hugster het volgende:
[..]
ja, maar zijn boot is geiler
[afbeelding]
Waterjets met turbinesquote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:31 schreef Hugster het volgende:
[..]
massagestraaltje anyone?
[afbeelding]
je hebt ook gewoon een echt dure kapitein en een jet technieker nodig aan boord als je ff gaat blaffen met dat dingquote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:33 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Staat een zwikkie kW's aan motoren en turbines in dat ding wordt je niet goed van.
Heb je al naar z'n fuel consumption gekeken?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:35 schreef Hugster het volgende:
[..]
je hebt ook gewoon een echt dure kapitein en een jet technieker nodig aan boord als je ff gaat blaffen met dat ding![]()
ik wilde het al in bold zettenquote:
en zo hoort hetquote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:28 schreef Alexxxxx het volgende:
Solliciteren is kut [afbeelding]
maar ik heb er weer een de deur uit [afbeelding]
in welk US topic kun je het betse je foto zetten als je op die foto een rubberen eend in je mond hebt?quote:
eddy wallyquote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:31 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
IRL is hij LELIJK, LELIJK, LELIJK![]()
![]()
![]()
Z'n zeilboten daarentegen!
Neequote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:36 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Heb je al naar z'n fuel consumption gekeken?
erm de meesten in het Pimp hier met je dronken vrienden (en jezelf) [Part Deux]quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
in welk US topic kun je het betse je foto zetten als je op die foto een rubberen eend in je mond hebt?
58 liter per mijl, dus per 1,852 kmquote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:37 schreef Hugster het volgende:
[..]
Nee
Ik verwacht niet veel goeds, maar voor dee draad ermee
verkeerde quotequote:
Mja, ik bedacht me ineens... als ik die baan in Akkrum krijg.. heb ik elke dag zo'n 2,5 uur reistijd, mits de treinen op tijd rijdenquote:
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:38 schreef Mukie het volgende:
[..]
erm de meesten in het Pimp hier met je dronken vrienden (en jezelf) [Part Deux]
Maar jij kunt het gewoon in FOK!Userfoto's #198 posten
Versta geen fuck van die ventquote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:17 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Anders pass je mij die morgen even![]()
![]()
![]()
Wally
!
!
Herman Finkers is btw de meester![]()
![]()
!
Je hebt zojuist blijk gegeven van het feit dat je geen humor hebtquote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:40 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Versta geen fuck van die vent
Ook totaal niet grappig
moeten we nu duimen of niet?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mja, ik bedacht me ineens... als ik die baan in Akkrum krijg.. heb ik elke dag zo'n 2,5 uur reistijd, mits de treinen op tijd rijdenom nog maar over het treinabonnement en stallingskostten van twee fietsen te zwijgen.. En het is via een uitzendburuea wat NOG verder weg is
![]()
Kijk, als ik het KAN doen, zeg ik er geen nee tegen.. Maar practisch is andersWaar ik nu naar heb gesolliciteerd is ten minste op fietsafsstanmd, en bij een tof bedrijf.
En ze handelen in chauffeursstoelen, dus dat beloofd wat voor de heftrucks en veegmachines waar ik daar mee mag rijden
hij is ook lekker droogquote:
voor deze wel.. voor Akkrum word ik terug gebeld volgende week, als de typmiep er achter is wat voor heftrucks ze hebbenquote:
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
voor deze wel.. voor Akkrum word ik terug gebeld volgende week, als de typmiep er achter is wat voor heftrucks ze hebben
Die luchthapperquote:
rechtsachter zie je ook nog net de bigass spoilerquote:
Ik wist het lekker al een tijdjequote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Lekker ge-Alfa-t? En Alfisti zn grote nieuws al gehoord?
quote:
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:55 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
![]()
Ik kan morgen m'n voorbanden eraf halen na een bezoekje aan de grindbak bij slipcursus
Er piept iets nu
dat heb ik ook ooit gehadquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:56 schreef BoJo het volgende:
[..]!
Das klote man, mijn olie druk sensor is bezopen![]()
Sandra heeft haar Fryslân muts in Deen haag laten liggen, en nu wou ze mijn Fryslân muts hebbenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:59 schreef BoJo het volgende:
mooi, het is me weer gelukt niet op de foto te staan bij de eerste rits fotos![]()
alleen ik weet dat Alfisti er 1ntje heeft waarbij ik m'n muts gepakt had omdat ik stond te blauw bekken buiten![]()
hij geeft verkeerde waardes aan, als ik rij is er niet veel aan de hand maar zodra ik stil sta voor stoplicht ofzo dan valt ie meteen naar 0. Ook als ik rustig rij binnen de bebouwde kom met warme motor gaf ie ook tussen 0 en 1 barquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:59 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
dat heb ik ook ooit gehad
m'n wijzertje ging allemaal op en neer en daarna deed hij helemaal niks meer
alles zelf maken van notenhoutquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:03 schreef BoJo het volgende:
ohja en ik heb een donkergekleurd dashboard kastje gescoord. Nu derest nog![]()
Neeh...quote:
Ik weet nu hoe ik ze moet uitwijkenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:16 schreef BoJo het volgende:
Alfisti had trouwens bijna een aanvaring met een konijn toen we terug reden![]()
Had ie wel geluk mee, die beesten aanrijden kan aardig schade/zooitje geven![]()
ABS heeft mij al eens gered in de stad met regenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:18 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik weet nu hoe ik ze moet uitwijken![]()
Gewoon vol in de ABS hangenWat een uitvinding zeg
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:20 schreef BoJo het volgende:
[..]
ABS heeft mij al eens gered in de stad met regen![]()
gelukkig dacht ik er zelf aan om erbij te sturen anders had het nog geen zin gehad
en ik heb een keer het niet hebben van ABS erg gemist toen ik met stuur volledig ingedraait rechtdoor ging, gelukkig had ik wel EZPLDW (Een Zand Pad Langs De Weg) die mij de bocht in deed sturen toen de wielen erin terrecht kwamen. Anders had er nu een gedenksteen van mij geweest ergens aan de Amstel![]()
![]()
lijkt me kut als je helemaal ingegraven staatquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:23 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
![]()
Vandaag ook voordelen van winterbanden gezien
Als ik die had gehad was ik ook niet keihard de grindbak ingereden
Stond er tot m'n assen in onderhandmet 3 man me eruit geduwt
Is het ook, zeker als je je spoiler door het grind hoort gaat en als je wegrijd een piepje hoort wat je nog nooit eerder hebt gehoordquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:34 schreef BoJo het volgende:
[..]
lijkt me kut als je helemaal ingegraven staat![]()
misschien stof tussen je blokken ofzo dat langs je schuif schuurt, geen idee. ff velgen eraf en checkenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:44 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Is het ook, zeker als je je spoiler door het grind hoort gaat en als je wegrijd een piepje hoort wat je nog nooit eerder hebt gehoord
Hoop dat het niks ernstigs is, anders kunnen die rukkers dokken
Nu naar bed![]()
In die tering kou?quote:Op zondag 15 januari 2006 00:04 schreef Alexxxxx het volgende:
en weer terug.. en straks meteen weer weg, een stuk wandelen in het maanlicht, romantisch
Ruilen?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:06 schreef BoJo het volgende:
[..]
Neeh...
[afbeelding]
Die lichte delen onder de "houten strip" gaan vervangen worden door donker (netzoals boven de strip), dashboard kastje heb ik al. En dan ga ik die strip denk ik piano zwart maken![]()
Maar allemaal zomerklusjes...nu rustig aan de meuk verzamelen![]()
Je ouders kunnen weer trots op je zijnquote:Op zondag 15 januari 2006 01:06 schreef hermandeperman het volgende:
Ik ben niet gaan stappen, goed èh van mij
Moet morgen teveel doen voor school
Ze waren echt verbaasd toen ik net binnenkwamquote:Op zondag 15 januari 2006 01:09 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Je ouders kunnen weer trots op je zijn
is dat positief of negatief?quote:Op zondag 15 januari 2006 01:09 schreef PeuRac het volgende:
ohja, voor wie het wil weten, nadat Hugo mn nummer gepost had, ben ik door niemand gebelt
ik zit niet bepaald te wachten op allerlei vage telefoontjesquote:
nee ik had nooit verwacht dat jij thuis zou blijven en niet zou gaan stappen neequote:
Ik ook nietquote:Op zondag 15 januari 2006 01:19 schreef ook_gek het volgende:
[..]
nee ik had nooit verwacht dat jij thuis zou blijven en niet zou gaan stappen nee
quote:
Idd. Ziet er best netjes uit!quote:Op zondag 15 januari 2006 01:34 schreef Alexxxxx het volgende:
ik weet het popje
daar heb ik ook vaak tegen aan gehikt
Maar witregels in een sig zijn ook OK
Ik zit te internettenquote:Op zondag 15 januari 2006 01:48 schreef ook_gek het volgende:
ik zit een goeie film op Veronica te kijken
Ik zag zonet een plaatje van een vader die zn zoon in zn bek pist, terwijl zoonlief zichzlef aftrektquote:Op zondag 15 januari 2006 01:52 schreef ook_gek het volgende:
ik beiden maar ik ben dan ook goed.
ik wou net zeggen, ik kwam dat plaatje gewoon op fok tegenquote:Op zondag 15 januari 2006 01:57 schreef ook_gek het volgende:
ik kom alleen maar op halal en moske goed bevonden site's.
Niet door geven dat ik hier kom he. Anders word ik nooit een goeie moslim
SSSST niet zo hardquote:Op zondag 15 januari 2006 01:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik wou net zeggen, ik kwam dat plaatje gewoon op fok tegen
wel je kont naar het westen steken he?quote:Op zondag 15 januari 2006 02:13 schreef ook_gek het volgende:
[..]
SSSST niet zo hard
Ik zit in een moskee dus dat galmt heel erg
hebben jullie geen moskeepantoffels?quote:Op zondag 15 januari 2006 02:19 schreef ook_gek het volgende:
die marokanen kijken toch altijd duf. Weet je waarom dat is.
Omdat ze heel lang in een moskee zitten en wat denk je? Iedereen schoenen uit. Die lucht man daar word je uber duf van
Vind je het gek dat ze zo een toren nodig hebben om mensen te roepen
Hm... Sandra heeft mooie Spaanse Pantoffels gekocht bij de Kruidvat aan het Pleinquote:Op zondag 15 januari 2006 02:36 schreef ook_gek het volgende:
nop
de moskee staat in een achterstandswijk he
Het was niet eens jouw nummer mongooltje, het leek er alleen opquote:Op zondag 15 januari 2006 01:09 schreef PeuRac het volgende:
ohja, voor wie het wil weten, nadat Hugo mn nummer gepost had, ben ik door niemand gebelt
FBG je weetquote:
ik ben nog steeds aan het internettenquote:
Eindelijk een levenquote:
Meesterversch!quote:Op zondag 15 januari 2006 03:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
En hoelanger we er over doen deze vol te blaffen, hoe meer ofto's er in 750 komen
WraaaahbelaaaaabeeeeblaaaaaaaayTimmay!quote:
Ga je bloggen dan?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |