quote:
Idd. Ziet er best netjes uit!quote:Op zondag 15 januari 2006 01:34 schreef Alexxxxx het volgende:
ik weet het popje
daar heb ik ook vaak tegen aan gehikt
Maar witregels in een sig zijn ook OK
Ik zit te internettenquote:Op zondag 15 januari 2006 01:48 schreef ook_gek het volgende:
ik zit een goeie film op Veronica te kijken
Ik zag zonet een plaatje van een vader die zn zoon in zn bek pist, terwijl zoonlief zichzlef aftrektquote:Op zondag 15 januari 2006 01:52 schreef ook_gek het volgende:
ik beiden maar ik ben dan ook goed.
ik wou net zeggen, ik kwam dat plaatje gewoon op fok tegenquote:Op zondag 15 januari 2006 01:57 schreef ook_gek het volgende:
ik kom alleen maar op halal en moske goed bevonden site's.
Niet door geven dat ik hier kom he. Anders word ik nooit een goeie moslim
SSSST niet zo hardquote:Op zondag 15 januari 2006 01:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik wou net zeggen, ik kwam dat plaatje gewoon op fok tegen
wel je kont naar het westen steken he?quote:Op zondag 15 januari 2006 02:13 schreef ook_gek het volgende:
[..]
SSSST niet zo hard
Ik zit in een moskee dus dat galmt heel erg
hebben jullie geen moskeepantoffels?quote:Op zondag 15 januari 2006 02:19 schreef ook_gek het volgende:
die marokanen kijken toch altijd duf. Weet je waarom dat is.
Omdat ze heel lang in een moskee zitten en wat denk je? Iedereen schoenen uit. Die lucht man daar word je uber duf van
Vind je het gek dat ze zo een toren nodig hebben om mensen te roepen
Hm... Sandra heeft mooie Spaanse Pantoffels gekocht bij de Kruidvat aan het Pleinquote:Op zondag 15 januari 2006 02:36 schreef ook_gek het volgende:
nop
de moskee staat in een achterstandswijk he
Het was niet eens jouw nummer mongooltje, het leek er alleen opquote:Op zondag 15 januari 2006 01:09 schreef PeuRac het volgende:
ohja, voor wie het wil weten, nadat Hugo mn nummer gepost had, ben ik door niemand gebelt
FBG je weetquote:
ik ben nog steeds aan het internettenquote:
Eindelijk een levenquote:
Meesterversch!quote:Op zondag 15 januari 2006 03:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
En hoelanger we er over doen deze vol te blaffen, hoe meer ofto's er in 750 komen
WraaaahbelaaaaabeeeeblaaaaaaaayTimmay!quote:
Ga je bloggen dan?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |