Ah, hij komt weer in de buurt van de V70 classicquote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:40 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nee en hij stuurt een stuk minder "zompig"![]()
![]()
Ja vastquote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:36 schreef Hugster het volgende:
[..]
Dat je pa warm was gelopen voor een sleurhut na het bekijken van V70 foldermateriaal
Je zult maar zo oud zijn, dat je bij Bassie en Adriaan denkt "dat is van voor mijn tijd"quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:39 schreef Hugster het volgende:
Ik heb m'n ma er wel eens mee verrast, 2 jaar terug lag ik lekker in bed Bassie en Adriaan en de verzonken stad te kijken. Zegt me ma, zit je dit nou serieus helemaal te kijken en te volgen?!![]()
![]()
![]()
Ik:![]()
![]()
Sommige mensen kennen hun klassiekers niet eh
Ik zie tegenwoordig toch vooral hoe Bassie in een vrek veranderd, z'n broer vrolijk de kanker toewenst en maar loopt te zeiken dat 'ie van alles en iedereen nog geld te goed heeftquote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:39 schreef Hugster het volgende:
Ik heb m'n ma er wel eens mee verrast, 2 jaar terug lag ik lekker in bed Bassie en Adriaan en de verzonken stad te kijken. Zegt me ma, zit je dit nou serieus helemaal te kijken en te volgen?!![]()
![]()
![]()
![]()
Ah, je hebt het nu over die facelift van dat model uit 1995?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:41 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ah, hij komt weer in de buurt van de V70 classic
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:39 schreef Hugster het volgende:
![]()
![]()
![]()
ADIRAANTJE, TERINGLIJERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRquote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:42 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik zie tegenwoordig toch vooral hoe Bassie in een vrek veranderd, z'n broer vrolijk de kanker toewenst en maar loopt te zeiken dat 'ie van alles en iedereen nog geld te goed heeft
je vergeet de sex met minderjarige meisjesquote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:42 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik zie tegenwoordig toch vooral hoe Bassie in een vrek veranderd, z'n broer vrolijk de kanker toewenst en maar loopt te zeiken dat 'ie van alles en iedereen nog geld te goed heeft
Geweldig toch? Ouders zijn gewoon jaloersquote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:39 schreef Hugster het volgende:
![]()
![]()
![]()
Allemammachiesquote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:43 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
ADIRAANTJE, TERINGLIJERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!
!
is ie zo lomp dan?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:41 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ja vastDe eerste keer dat hij in zo'n ding stapt en hij trekt een kastje open weet ik zeker dat hij de hele zooi gelijk in zijn handen heeft
. Niets voor hem, zo'n stuk tupperware
Achterlijk gedoe iddquote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:42 schreef ook_gek het volgende:
[..]toen met dat net met al die tekenfilms hebben ze alles van bassie en adriaan opnieuw uitgezonden. Maar dat was ALTIJD om 3 uur in de nacht. Dus ik altijd kijken he. Komt mijn moeder opeens binnen. WTF ik hoor robin de robot. OH MIJ GOD dit ga je niet menen he
Dus ik, SSSST ik volg dit
ze snappen er niks van.![]()
^^^quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:44 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Allemammachies
Ik heb B&A nog een keer live gezien, in de sporthal in Vianen
Ik ook, in de sporthal in IJsselsteinquote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:44 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Allemammachies
Ik heb B&A nog een keer live gezien, in de sporthal in Vianen
Prachtig stukje schnabbelwerk al zeg ik het zelfquote:
Ach, lomp, ietwat onvoorzichtig wel jaquote:
Iddquote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:46 schreef Hugster het volgende:
de FBG's hebben dus allen Bassie en Adriaan live gezien![]()
Je bent nooit te oud voor Bassie&Adriaanquote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:47 schreef Alexxxxx het volgende:
en ik heb allen naar hun vrachtwagen gekeken, bij de sporthal in Stiens
tegen de tijd dat Stiens genoeg inwoners had om rendabel te zijn, was ik te oud
Is een hummer niks voor hem dan?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:47 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ach, lomp, ietwat onvoorzichtig wel ja. Zo sloopt hij gemiddeld per jaar een bril of 3, flikkert hij minstens 1 keer per jaar z'n telefoon in het water en rijdt hij sowieso wel een keer per maand over iets heen met de auto
![]()
tjessis man LUL!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:47 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ach, lomp, ietwat onvoorzichtig wel ja. Zo sloopt hij gemiddeld per jaar een bril of 3, flikkert hij minstens 1 keer per jaar z'n telefoon in het water en rijdt hij sowieso wel een keer per maand over iets heen met de auto
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |