nice. 2.0 Turbo?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:13 schreef hermandeperman het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
idd. vast ook nog een Volvo Flygmotor onder de kap denk ikquote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:18 schreef ook_gek het volgende:
wat een lange vleugel zit er achter op![]()
Jepsquote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:15 schreef Sjoewe het volgende:
De nieuwe Vinkencruiser?
Jepsquote:
Dankjequote:
Alexxxquote:
Het is bijna een extra car poort voor een smart zo lang is die vleugelquote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:19 schreef M5 het volgende:
[..]
idd. vast ook nog een Volvo Flygmotor onder de kap denk ik
altijd handig bij het parkerenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:25 schreef Hugster het volgende:
Dakspoilers bij Volvo'sMaar herm, zie ik dat nou goed, een sleurhutconnector?!
Mja het heet niet voor niets Vinkenslag ehquote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:25 schreef Hugster het volgende:
Dat zie je dondersgoed jaquote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:25 schreef Hugster het volgende:
Ook dat iddquote:
Ook een V70 maar dan een 2.4Tquote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:27 schreef BazzoS het volgende:
M
@herm, wat hadden jullie hiervoor nou voor auto?
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:26 schreef Sjoewe het volgende:
Prima unit 14.gif
Straks naar de nieuwe show van Jack "ik verkoop mn moeder nog" Spijkerman![]()
ik las het in de krant vandaag, toen dacht ik: hmm das best kansloos.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:30 schreef Sjoewe het volgende:
Nee Koppensnellers, precies het zelfde als Kopspijkers maar dan mèt reclame
ah zoquote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:28 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ook dat idd![]()
[..]
Ook een V70 maar dan een 2.4T
dan is het goedquote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:28 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat zie je dondersgoed ja! Een Volvo zonder trekhaak is als een schoen zonder zolen... EN we hebben ook nog wel wat spul ronddobberen hier en daar wat in en uit het water moet hè
En de tuin-escapades met de vuilstort enzo
Een ding is zeker, hij is iig NIET voor een sleurhut
Fijnquote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:30 schreef Sjoewe het volgende:
Nee Koppensnellers, precies het zelfde als Kopspijkers maar dan mèt reclame
Ja deze staat nu op 100km ofzoquote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:31 schreef BazzoS het volgende:
[..]
ah zo
Ik neem aan dat jullie er nu een paar bouwjaren en kilometers op vooruit zijn gegaan. Was de vorige van het oude type?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |