quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:10 schreef Hugster het volgende:
Top Gear met de Wally 118 en Zonda roadster![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:17 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Anders pass je mij die morgen even![]()
![]()
![]()
Wally
!
!
Herman Finkers is btw de meester![]()
![]()
!
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:19 schreef Hugster het volgende:
[..]
Dit is ook de aflevering met die high speed camera's bij de 575M vs. Vanquish S
Regendruppeltjes, rookontwikkeling rond de banden bij het wegblazen
IRL is hij LELIJK, LELIJK, LELIJKquote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:28 schreef Hugster het volgende:
[..]
ja, maar zijn boot is geiler
[afbeelding]
massagestraaltje anyone?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:28 schreef Hugster het volgende:
[..]
ja, maar zijn boot is geiler
[afbeelding]
Waterjets met turbinesquote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:31 schreef Hugster het volgende:
[..]
massagestraaltje anyone?
[afbeelding]
je hebt ook gewoon een echt dure kapitein en een jet technieker nodig aan boord als je ff gaat blaffen met dat dingquote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:33 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Staat een zwikkie kW's aan motoren en turbines in dat ding wordt je niet goed van.
Heb je al naar z'n fuel consumption gekeken?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:35 schreef Hugster het volgende:
[..]
je hebt ook gewoon een echt dure kapitein en een jet technieker nodig aan boord als je ff gaat blaffen met dat ding![]()
ik wilde het al in bold zettenquote:
en zo hoort hetquote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:28 schreef Alexxxxx het volgende:
Solliciteren is kut [afbeelding]
maar ik heb er weer een de deur uit [afbeelding]
in welk US topic kun je het betse je foto zetten als je op die foto een rubberen eend in je mond hebt?quote:
eddy wallyquote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:31 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
IRL is hij LELIJK, LELIJK, LELIJK![]()
![]()
![]()
Z'n zeilboten daarentegen!
Neequote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:36 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Heb je al naar z'n fuel consumption gekeken?
erm de meesten in het Pimp hier met je dronken vrienden (en jezelf) [Part Deux]quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
in welk US topic kun je het betse je foto zetten als je op die foto een rubberen eend in je mond hebt?
58 liter per mijl, dus per 1,852 kmquote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:37 schreef Hugster het volgende:
[..]
Nee
Ik verwacht niet veel goeds, maar voor dee draad ermee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |