quote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:34 schreef ook_gek het volgende:
kom net uit de kroeg wat een debielen komen daar zeg
Is er een man met zijn 2 kinderen en druk gek die kinderenSlopen van alles zegt die vader opeens heel droog. Ja alles wat jullie slopen houd ik in van de allementatie van je moeder. Dus ga maar al vast bedenken hoe je dit aan haar gaat uitleggen want ik doe het niet
![]()
![]()
![]()
ik zie de op al een tijdje niet meerquote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:49 schreef M5 het volgende:
is die op zo lelijk dat er niemand hier durft te posten?
50 posts per pagina hequote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik zie de op al een tijdje niet meer
Even kijken of er voer in huis is
Pizza'tje?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:00 schreef Alexxxxx het volgende:
nee, nog 17 minuten wachteneerst nog ontdooien
ik kwam op de bodem van de vriezer nog twee bakken bami tegenquote:
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik kwam op de bodem van de vriezer nog twee bakken bami tegen
http://www.internetradiozeeland.nl/index.html ze zijn er weer, live
ik ook niet.. ik werd zonet met naam en toenaam genoemd als nieuwe luisteraarquote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:03 schreef M5 het volgende:
[..]daar weiger ik naar te luisteren. Ben niet zo'n "zeeuw".
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik ook niet.. ik werd zonet met naam en toenaam genoemd als nieuwe luisteraar
mja maar zeeland is dan ook de perfecte provincie om te wonen en werkenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:08 schreef M5 het volgende:
[..]straks bieden ze je hier nog werk aan in zeeland. men wil meer mensen naar deze provincie trekken
matigquote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:06 schreef BazzoS het volgende:
http://www.galle-rij.nl/zooi/AAES_geef_mij_nu_je_jas/index.htm
is me te ver reizenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:08 schreef M5 het volgende:
[..]straks bieden ze je hier nog werk aan in zeeland. men wil meer mensen naar deze provincie trekken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |