quote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:00 schreef Gambolputty het volgende:
Een eitje maar ik ben wel maffen dus wacht niet op goedkeuring: wie hij?
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:20 schreef peaceman het volgende:
Tom Petty
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 09:46 schreef dolle_hond het volgende:
the veil & pure
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 10:13 schreef bukgeit het volgende:
Wilco en Sonic Youth.
Yep. Peaceman +1quote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:20 schreef peaceman het volgende:
Tom Petty
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 10:13 schreef bukgeit het volgende:
Wilco en Sonic Youth.
quote:
Sonic Youth is een band uit Amerikaquote:
en uiteindelijk heeftie dat niet gedaanquote:Op zaterdag 14 januari 2006 11:03 schreef Mark het volgende:
Eindelijk een TVP
* Mark heeft de hele nacht gewacht totdat peaceman een nieuw topic zou openen
Nee ik was alleen ff mijn bed uit om naar de WC te gaan, excusesquote:Op zaterdag 14 januari 2006 11:33 schreef Charmian het volgende:
[..]
en uiteindelijk heeftie dat niet gedaan
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 11:21 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Denk zelfs wel dat je het kan waarderen Ranja
Qua orde van grootte wel beter in de buurt, anders wordt het raad-eens-welk-getal-ik-in-mijn-hoofd-heb dus je krijgt van mij het punt:quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:09 schreef Mark het volgende:
Het zijn er dus heel veel? Oh, wacht eens even volgens mij heb ik op TV zo'n making of gezienbij De Wereld Draait Door ofzo
Maar hoeveel? Pffft euh 100.000?
doe mij maar wat hij heeftquote:Op zaterdag 14 januari 2006 11:03 schreef Mark het volgende:
Eindelijk een TVP
Zeker! Iedereen kent het, maatr de tekst is een ander verhaalquote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:56 schreef bartrid het volgende:
Ivan Heylen - De wilde boerendochter?
is het die van dead or alive die pas geleden voorbij kwam?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:41 schreef bartrid het volgende:
Tony Hadley is het niet en ik zou dit persoon ook eigenlijk niet meer als man willen omschrijven.....
Die heb ik dan gemist, want die is het inderdaad. Captain_Redbeard+1quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:42 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
is het die van dead or alive die pas geleden voorbij kwam?
quote:And then it's three A.M.
And I'm on the corner, wearing my leather
This dude comes up and he's, like, "hey, punk!"
Then I'm throwing dice in the alley
Officer Leroy comes up and is, like,
"Hey, I thought I told you..."
United States of Whatever iddquote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:53 schreef peaceman het volgende:
Whatever - Liam Lynch
Wat van wie?quote:Someone and someone were down by the pond
Looking for something to plant in the lawn.
Out in the fields they were turning the soil
I?m sitting here hoping this water will boil
When I look through the windows and out on the road
They?re bringing me presents and saying hello.
Dan mag jij een nieuwe doen en kan deze geparkeerd wordenquote:
Ligt eraan welke jij minder vindt...quote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:58 schreef methodmich het volgende:
Is vast van één van zijn mindere platen.
Als je alleen Zuma hebt, mis je een hele hoopquote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:50 schreef methodmich het volgende:
Nou ja, de platen die ik niet heb, m.u.v Zuma.
Ah en welke 5 heb je? dan kan ik zeggen of je m moet kennenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:58 schreef methodmich het volgende:
Nee, ik heb er vijf en wat ik niet heb, m.u.v. Zuma, vind ik minder.
Was onnodig om deze woorden te bezigen TSE, want het is niet goed.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:48 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ik heb zo'n schurft aan het nummer 'Good to see you' van Neil Young. Vreselijk nummer!
Tja ik kan er ook niks aan doen.... Van mij mag ie wel geparkeerd worden hoor... Zo moeilijk is ie niet.... Het antwoord staat er zelfs al, al is dat in het Nederlands...quote:
Triest genoeg, vind je niet?quote:Op zondag 15 januari 2006 00:00 schreef Mark het volgende:
Er lopen hier meer Cinderella-fans rond dan van Neil Young
Gezien deze hint: Words?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:59 schreef peaceman het volgende:
[..]
Het antwoord staat er zelfs al, al is dat in het Nederlands...
Maar aangezien niemand door gaat met raden....![]()
Nooit gelogen nooit bedrogenquote:
de kast - woorden zonder woordenquote:Op zondag 15 januari 2006 05:21 schreef Neleos het volgende:
[..]
Nooit gelogen nooit bedrogen
Maar 't is anders dan voorheen
Wel als maatjes door één deur
Maar minnaars zonder kleur
Ik voel me zo alleen
...aldus welke band in welk nummer?
Namens Neleos: Charmain +1quote:
quote:Op zondag 15 januari 2006 10:21 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Lucy Silvas dan?
Ja, die ken ik nog wel. Ik heb d'r alleen nooit een gezicht bij gezien.quote:Op zondag 15 januari 2006 11:44 schreef belsen het volgende:
Ik laat me gaan was een heel bijzonder nummer, een soort van Nederlandstalige hardhouse.
Doe dan nog maar een vraag ook...quote:
quote:Op zondag 15 januari 2006 11:32 schreef methodmich het volgende:
Is dat die meid van Labyrint? Sarah ofzo?
quote:Op zondag 15 januari 2006 12:28 schreef Prep2Fight het volgende:
Omdat hij was opgelicht door een autodealer..of iets in de trant van dat..
Nopequote:Op zondag 15 januari 2006 12:53 schreef methodmich het volgende:
Toploader? Dancing In The Moonlight?
A musical History..de box is zo mooi! Aanschaffen dus!quote:
Ik ben er ook....maar ik moet je nu het antwoord schuldig blijven voorlopigquote:Op zondag 15 januari 2006 17:05 schreef Mark het volgende:
Met bartrid en TSE als aanwezigen is het tijd voor Metal
kunnen we mooi allen even onze score opvijzelen![]()
quote:Op zondag 15 januari 2006 17:15 schreef bartrid het volgende:
Voivod?
quote:In a musical realm where scale of influence has little to do with commercial success, few originators of the extreme metal arts evoke as deep a sense of mystery, or incite such hushed, reverential tones of admiration, as Sweden's
Inderdaad, genoemd naar een nummer van Venom. Mark +1quote:Op zondag 15 januari 2006 17:28 schreef Mark het volgende:
Ah, Bathory
Het nummer van Venom gaat over haar, dus uiteindelijk is het lood om zwaar ijzerquote:Op zondag 15 januari 2006 17:30 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Niet naar Elizabeth Bathory?
Ik herken ze nietquote:Op zondag 15 januari 2006 17:31 schreef Mark het volgende:
Quorthon is wel een van de weinige 1mansbands
Speciaal voor Sack:
[afbeelding]
Da's de zanger met een vrij typerend stemgeluidquote:Op zondag 15 januari 2006 17:39 schreef bartrid het volgende:
Die middelste lijkt op Marty Friedman.
Ik zie ook Vinny Paul van Pantera, die ene van Dream Theater en Howard Stern. Uhm, welke band zaten die ookal weer allemaal in?quote:Op zondag 15 januari 2006 17:39 schreef bartrid het volgende:
Die middelste lijkt op Marty Friedman.
Wederom zeer warmquote:Op zondag 15 januari 2006 17:41 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Candlemass?
Natuuuuuurlijk Trouble!quote:Op zondag 15 januari 2006 17:46 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Of Trouble, met die Wagner.
Ik zie nu ook Sebastian Bach trouwensquote:Op zondag 15 januari 2006 17:41 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik zie ook Vinny Paul van Pantera, die ene van Dream Theater en Howard Stern. Uhm, welke band zaten die ookal weer allemaal in?
The Helsinki Headbangers? Zit ik in de richting?quote:Op zondag 15 januari 2006 17:52 schreef TheSilentEnigma het volgende:
En naar welke naam luistert dit groepje langharig tuig?
[afbeelding]
Ik dacht wel dat dit een cadeautje zou zijn!quote:Op zondag 15 januari 2006 17:53 schreef Mark het volgende:
Probot? ik zie tenminste Dave Grohl en Snake van Voivod
Een klontje?quote:Op zondag 15 januari 2006 17:56 schreef Mark het volgende:
Ai, er is een lama gespot, tijd om weer over te schakelen op een breder spectrum
Wat had Dikkertje Dap gekregen?
En dat is goed:quote:Op zondag 15 januari 2006 17:57 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Oh, rode laarsjes wordt hier geroepen!
Maar wie heeft dat nummer geschreven?quote:Op zondag 15 januari 2006 18:32 schreef Mark het volgende:
Dan denk ik aan These Boots Are Made For Walking, maar dat lijkt me geen Nancy Sinatra
Jepperdepep!quote:Op zondag 15 januari 2006 19:25 schreef bartrid het volgende:
Lee Hazelwood?
quote:Of the world know I nothing nothing then what I hear and see, nothing then what I read I know no other countries, even already I have been
Omdat ie van vogels houdt.quote:Op zondag 15 januari 2006 20:16 schreef Flibble het volgende:
Waarom kan E niet naar de raket lancering kijken?![]()
quote:Op maandag 16 januari 2006 08:40 schreef dolle_hond het volgende:
rolling stones?
Prachtig nummerquote:Op maandag 16 januari 2006 09:06 schreef dolle_hond het volgende:
pearl jam - black
quote:Bonusvraag van Ranja:
Wie wint de De Popprijs 2005? Voorspel de winnaar en krijg achteraf het punt. De bekendmaking is zaterdagavond om 23.00 uur tijdens Noorderslag.
quote:Op maandag 16 januari 2006 09:35 schreef MadMaster het volgende:
4.000 gaten, meen ik me te herinneren.
Daar zou Paul McCartney door overleden zijn, toch?
quote:I read the news today oh boy
Four thousand holes in blackburn, lancashire
And though the holes were rather small
They had to count them all,
Now they know how many holes it takes to fill the albert hall.
I’d love to turn you on...
Dat wilde ik je net uitdelen:quote:Op maandag 16 januari 2006 09:31 schreef MadMaster het volgende:
![]()
Hebben we de bonus-punten voor de voorspelde winnaar van de popprijs al binnen?
[..]
Nee natuurlijk nietquote:Op maandag 16 januari 2006 09:47 schreef MadMaster het volgende:
Zelf had je dat toch ook voorspeld?
Ken je jezelf geen punt toe?
Hij was zo'n 20 jaar geleden bekender dan nu, dat klopt.quote:Op maandag 16 januari 2006 10:01 schreef cafca het volgende:
Maar het is wel iemand die wij kennen met een veel jongere kop, toch?
Maar het is hem niet, dit is een zeer serieuze muzikant.quote:Op maandag 16 januari 2006 10:50 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Dat lijkt Austin Powers wel!
Klopt: oude URL.quote:Op maandag 16 januari 2006 10:52 schreef Mark het volgende:
He, net stond er een andere foto!
Ik denk dat je gelijk hebt. Maar over die 2 bands valt dan wel te discusieren...quote:Op maandag 16 januari 2006 11:07 schreef Mark het volgende:
Manfred Mann?
Die en zijn eigen band ja...quote:Op maandag 16 januari 2006 11:25 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Het is toch 'Manfred Mann's Earthband' ?
Mark?quote:Op maandag 16 januari 2006 11:27 schreef belsen het volgende:
[..]
Die en zijn eigen band ja...
Mark +1
Ik scoor wel vaker een punt, hoorquote:
Geen twijfel mogelijkquote:Op maandag 16 januari 2006 11:30 schreef schaap001 het volgende:
John Cougar Mellencamp?
out on the streets everyone is searching for a thrillquote:
Dat zijn er wat mij betreft een hele hoop.....quote:Op maandag 16 januari 2006 12:08 schreef schaap001 het volgende:
een behoorlijk stukkie minder legendarisch dan Herman.
Dat komt al in de richting, maar met deze persoon zal 't allemaal iets ranziger worden, vrees ik....quote:
quote:Op maandag 16 januari 2006 12:11 schreef dolle_hond het volgende:
schaap: sam cooke?
Da's Bronski beat zonder Jimmy Somerville. Is het Jimmy Somerville?quote:Op maandag 16 januari 2006 12:09 schreef MadMaster het volgende:
Ben weer online, mijn vraag mag ook weer beantwoord worden.
Daarvoor nog een hint:
[afbeelding]
Die “documentaire” hebben we toch allemaal al gezien?quote:Op maandag 16 januari 2006 12:16 schreef Mark het volgende:
Tommy Lee?
Die heeft tenminste ooit nog eens minstens één goeie plaat gemaakt (Appetite..), dat kunnen we van deze heer niet zeggen. Maar da's mijn mening (alhoewel ik vermoed dat die wel gedeeld wordt). Het trouwens wel iemand van de Axl/Bon Jovi generatie, zegmaar.quote:Op maandag 16 januari 2006 12:14 schreef cafca het volgende:
Axl Rose?
Het ging toch om een vernoeming, dan moet het iemand zijn die Bronski heetquote:Op maandag 16 januari 2006 12:14 schreef Berkery het volgende:
[..]
Da's Bronski beat zonder Jimmy Somerville. Is het Jimmy Somerville?
Vraag me niet waarom, maar zo zit het:quote:Op maandag 16 januari 2006 12:16 schreef Mark het volgende:
Tommy Lee?
Wist wel dat ranja een partyrocker wasquote:Op maandag 16 januari 2006 12:19 schreef ranja het volgende:
Mötley crüe heeft wel een paar aardige singles
Gimme Shelter?quote:Op maandag 16 januari 2006 12:32 schreef MadMaster het volgende:
Dan gooi ik er nog wel eentje in (vanwege mijn bonuspunt v.w.b. de winnaar van de popprijs):
Welk nummer van Jagger/Richards is op een officieel album gecovered door Kiss?
Was inderdaad Robert Plant: maar als ik on-line geweest, dan had ik gevraagd of het wat specifieker kon dan Led Zeppelin. Was tenslotte een close-up van alleen Plant. Dus dat punt is naar peaceman. Sorry: strenge bui!quote:Op maandag 16 januari 2006 12:46 schreef lubje25 het volgende:
Middag allemaal.![]()
@ schaap: Was die foto van jou in het vorige topic Led Zeppelin of had ik het mis?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |