Dan mag jij een nieuwe doen en kan deze geparkeerd wordenquote:
Ligt eraan welke jij minder vindt...quote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:58 schreef methodmich het volgende:
Is vast van één van zijn mindere platen.
Als je alleen Zuma hebt, mis je een hele hoopquote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:50 schreef methodmich het volgende:
Nou ja, de platen die ik niet heb, m.u.v Zuma.
Ah en welke 5 heb je? dan kan ik zeggen of je m moet kennenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:58 schreef methodmich het volgende:
Nee, ik heb er vijf en wat ik niet heb, m.u.v. Zuma, vind ik minder.
Was onnodig om deze woorden te bezigen TSE, want het is niet goed.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:48 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ik heb zo'n schurft aan het nummer 'Good to see you' van Neil Young. Vreselijk nummer!
Tja ik kan er ook niks aan doen.... Van mij mag ie wel geparkeerd worden hoor... Zo moeilijk is ie niet.... Het antwoord staat er zelfs al, al is dat in het Nederlands...quote:
Triest genoeg, vind je niet?quote:Op zondag 15 januari 2006 00:00 schreef Mark het volgende:
Er lopen hier meer Cinderella-fans rond dan van Neil Young
Gezien deze hint: Words?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:59 schreef peaceman het volgende:
[..]
Het antwoord staat er zelfs al, al is dat in het Nederlands...
Maar aangezien niemand door gaat met raden....![]()
Nooit gelogen nooit bedrogenquote:
de kast - woorden zonder woordenquote:Op zondag 15 januari 2006 05:21 schreef Neleos het volgende:
[..]
Nooit gelogen nooit bedrogen
Maar 't is anders dan voorheen
Wel als maatjes door één deur
Maar minnaars zonder kleur
Ik voel me zo alleen
...aldus welke band in welk nummer?
Namens Neleos: Charmain +1quote:
quote:Op zondag 15 januari 2006 10:21 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Lucy Silvas dan?
Ja, die ken ik nog wel. Ik heb d'r alleen nooit een gezicht bij gezien.quote:Op zondag 15 januari 2006 11:44 schreef belsen het volgende:
Ik laat me gaan was een heel bijzonder nummer, een soort van Nederlandstalige hardhouse.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |