Da's de zanger met een vrij typerend stemgeluidquote:Op zondag 15 januari 2006 17:39 schreef bartrid het volgende:
Die middelste lijkt op Marty Friedman.
Ik zie ook Vinny Paul van Pantera, die ene van Dream Theater en Howard Stern. Uhm, welke band zaten die ookal weer allemaal in?quote:Op zondag 15 januari 2006 17:39 schreef bartrid het volgende:
Die middelste lijkt op Marty Friedman.
Wederom zeer warmquote:Op zondag 15 januari 2006 17:41 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Candlemass?
Natuuuuuurlijk Trouble!quote:Op zondag 15 januari 2006 17:46 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Of Trouble, met die Wagner.
Ik zie nu ook Sebastian Bach trouwensquote:Op zondag 15 januari 2006 17:41 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik zie ook Vinny Paul van Pantera, die ene van Dream Theater en Howard Stern. Uhm, welke band zaten die ookal weer allemaal in?
The Helsinki Headbangers? Zit ik in de richting?quote:Op zondag 15 januari 2006 17:52 schreef TheSilentEnigma het volgende:
En naar welke naam luistert dit groepje langharig tuig?
[afbeelding]
Ik dacht wel dat dit een cadeautje zou zijn!quote:Op zondag 15 januari 2006 17:53 schreef Mark het volgende:
Probot? ik zie tenminste Dave Grohl en Snake van Voivod
Een klontje?quote:Op zondag 15 januari 2006 17:56 schreef Mark het volgende:
Ai, er is een lama gespot, tijd om weer over te schakelen op een breder spectrum
Wat had Dikkertje Dap gekregen?
En dat is goed:quote:Op zondag 15 januari 2006 17:57 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Oh, rode laarsjes wordt hier geroepen!
Maar wie heeft dat nummer geschreven?quote:Op zondag 15 januari 2006 18:32 schreef Mark het volgende:
Dan denk ik aan These Boots Are Made For Walking, maar dat lijkt me geen Nancy Sinatra
Jepperdepep!quote:Op zondag 15 januari 2006 19:25 schreef bartrid het volgende:
Lee Hazelwood?
quote:Of the world know I nothing nothing then what I hear and see, nothing then what I read I know no other countries, even already I have been
Omdat ie van vogels houdt.quote:Op zondag 15 januari 2006 20:16 schreef Flibble het volgende:
Waarom kan E niet naar de raket lancering kijken?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |