quote:
The man who sold the world.quote:
The Passengerquote:Op vrijdag 13 januari 2006 09:07 schreef belsen het volgende:
[..]
The man who sold the world.
Iggy Pop (solo)...
Every you and every mequote:
Sweet child of mine.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:20 schreef requiem4adream het volgende:
[..]
Every you and every me
Guns 'n Roses
Spoken bestaan niet.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:59 schreef DaisyDuke het volgende:
Daryll-Ann - Summerdaze
Bassie & Adriaan
The Russian Spy and Iquote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:01 schreef belsen het volgende:
[..]
Spoken bestaan niet.
Roberto Jacketti & the Scooters...
Nothing really ends.quote:
ik was verliefd op chris lommequote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:47 schreef belsen het volgende:
[..]
Nothing really ends.
De Kreuners...
E-Talkingquote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:12 schreef placebeau het volgende:
[..]
ik was verliefd op chris lomme
soulwax
Geen favo nummerquote:
Grateful When you're dead/Jerry was therequote:
she saidquote:Op zondag 15 januari 2006 18:39 schreef brox het volgende:
[..]
Aenima
Jon Spencer ('s blues explosion)
Another morning stoner.quote:Op maandag 16 januari 2006 10:08 schreef bukgeit het volgende:
Mysterious Semblance At The Strand Of Nightmares
...And You Will Know Us By The Trail Of Dead
Into Your Armsquote:Op maandag 16 januari 2006 10:42 schreef belsen het volgende:
[..]
Another morning stoner. [afbeelding]
The Lemonheads...
She Sells Sanctuaryquote:Op maandag 16 januari 2006 11:01 schreef cafca het volgende:
[..]
I need a lover
the (southern death) Cult
One Chord Wondersquote:Op maandag 16 januari 2006 13:23 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
[..]
Borstel Breakout
The Adverts
Bjoetifoel summertimes.quote:Op maandag 16 januari 2006 17:39 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Before My Head Explodes
Jammah Tammah
Mehquote:Op maandag 16 januari 2006 19:36 schreef belsen het volgende:
[..]
Bjoetifoel summertimes.
De Boegies...
Battery In Your Legquote:Op donderdag 19 januari 2006 09:34 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Drs. P - Johannes den doper.
Blur
Sometimesquote:Op donderdag 19 januari 2006 12:15 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Does This Hurt?
My Bloody Valentine
Versmobielondernemer.quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:01 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Sinful, Wind-Borne
Meindert Talma & The Negroes
Austin Powers theme.quote:Op donderdag 19 januari 2006 17:54 schreef belsen het volgende:
[..]
Versmobielondernemer.
Beste begin tune van een comedie...
The Ramones - Pet semetary.quote:Op donderdag 19 januari 2006 17:55 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
Austin Powers theme.
Beste nummer in een horrorfilm
[offtopic]Oeh, welke horror is dat?quote:Op donderdag 19 januari 2006 17:58 schreef belsen het volgende:
[..]
The Ramones - Pet semetary.
Beste nummer uit een Nederlandse film...
Eh, Pet semitary van Stephen King.quote:Op donderdag 19 januari 2006 18:00 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
[offtopic]Oeh, welke horror is dat?
ik ken geen Nederlandse films dus ik pas ff
Ja ik ken het nummer maar de film nietquote:Op donderdag 19 januari 2006 18:03 schreef belsen het volgende:
[..]
Eh, Pet semitary van Stephen King.
I don't wanna be buried, in the pet semitary
I don't want to live my life again...
A Skin Too Few - The Days Of Nick Drake (Jeroen Berkvens)quote:Op donderdag 19 januari 2006 17:58 schreef belsen het volgende:
[..]
The Ramones - Pet semetary.
Beste nummer uit een Nederlandse film...
Raggende Manne - Het Rijdt Nietquote:Op donderdag 19 januari 2006 21:26 schreef cultheld het volgende:
Acda en De Munnik - Het regent zonnestralen
beste nummer om mee in de file te staan
Malcolm Middleton - Speed On The M9quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:32 schreef ranja het volgende:
Trockener Kecks - Naar de Top
beste nummer om 160 mee te rijden
Abba - One of usquote:Op donderdag 19 januari 2006 21:33 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Malcolm Middleton - Speed On The M9
Beste break-up song
P.O.D-Anything Rightquote:Op donderdag 19 januari 2006 22:11 schreef DaveM het volgende:
[..]
Abba - One of us
beste "ik voel me" lied
Mark Eitzel - Are You The Trash?quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:11 schreef DaveM het volgende:
[..]
Abba - One of us
beste "ik voel me" lied
1999quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:23 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Mark Eitzel - Are You The Trash?
Prince
Slipknot - (sic)quote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:20 schreef placebeau het volgende:
[..]
1999
Beste nummer om wakker te worden
chemical brothers - block rockin beatsquote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:22 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
Slipknot - (sic)
Beste nummer om heel hard op je mp3speler te luisteren als je hardt moet fietsen
Goldfrapp - Black Cherryquote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:26 schreef placebeau het volgende:
[..]
chemical brothers - block rockin beats
beste nummer voor tijdens de seks
Bloc party - Positive tensionquote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:27 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
Goldfrapp - Black Cherry
Beste nummer om op je schoot/tafelblad mee te trommelen
Streets of Philadelphiaquote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:29 schreef Daniel.San het volgende:
[..]
Bloc party - Positive tension
Bruce Springsteen
Selling England by the poundquote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:27 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Streets of Philadelphia
Het beste nummer van Genesis uit de Peter Gabriel periode
Help the agedquote:
cliche: Gary Jules - Mad Worldquote:Op zaterdag 21 januari 2006 02:52 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
Kingfish Pies
Favo nummer voor op je begrafenis
Chemical Brothers - Galvanizequote:Op zaterdag 21 januari 2006 03:04 schreef Norwegian_Nils het volgende:
[..]
cliche: Gary Jules - Mad World
Om los op te gaan op de dansvloer
Inkoppertie maar wel een mooie: Death Cab For Cutie - Passenger Seatquote:Op zaterdag 21 januari 2006 03:07 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
Chemical Brothers - Galvanize
als je in de auto zit (en niet zelf rijdt) en naar de voorbijrazende buitenwereld staart
R.E.M. - Losing My Religionquote:Op zaterdag 21 januari 2006 03:13 schreef Norwegian_Nils het volgende:
[..]
Inkoppertie maar wel een mooie: Death Cab For Cutie - Passenger Seat
uit de top40 van 1991
Zombiequote:Op zaterdag 21 januari 2006 03:20 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
R.E.M. - Losing My Religion
Cranberries
Met veel 80ties bassdrums en synthesizersquote:Op zaterdag 21 januari 2006 03:24 schreef Norwegian_Nils het volgende:
[..]
Zombie
Favo James Bond soundtrack
hmm.. snap je het topic wel helemaal?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 04:14 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
Met veel 80ties bassdrums en synthesizers
Pink Floyd
A Certain Shade Of Greenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:52 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Toch maar gewoon blue monday
Incubus
De kraaien.quote:
The rembrandts - I'l be there for youquote:Op zondag 22 januari 2006 13:06 schreef belsen het volgende:
[..]
De kraaien.
Beste theme van een comedieserie...
Dichterbij dan ooit.quote:Op zondag 22 januari 2006 13:16 schreef Heidi- het volgende:
[..]
The rembrandts - I'l be there for you
Blöf
Monkeywrenchquote:
King in A Catholic Stylequote:Op zondag 22 januari 2006 20:54 schreef cafca het volgende:
[..]
Waiting for a girl like you
China Crisis
Ja ik snap 'm wel. Toen ik die ene post neerzette was ik een beetje aan het trippen en kwam ik effe naar de computer om een Pink Floyd album op CD te brandenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 04:18 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
hmm.. snap je het topic wel helemaal?
Stereolab - Ping Pongquote:Op maandag 23 januari 2006 00:59 schreef ranja het volgende:
Breeders - Head to Toe EP
[favoriete clip
Nick cave and the bad seeds - death is not the endquote:Op maandag 23 januari 2006 01:46 schreef Daniel.San het volgende:
[..]
Stereolab - Ping Pong
om mee dood te gaan
Kayak - Ruthless Queenquote:Op maandag 23 januari 2006 07:28 schreef placebeau het volgende:
[..]
Nick cave and the bad seeds - death is not the end
Beste nummer dat je moeder ook goed vindt
Frans Halsema - Na de televisie.quote:Op maandag 23 januari 2006 07:33 schreef cafca het volgende:
[..]
Kayak - Ruthless Queen
Beste nummer uit je vader's platenkast
The jacksons - blame it on the boogiequote:Op maandag 23 januari 2006 07:41 schreef belsen het volgende:
[..]
Frans Halsema - Na de televisie.
Beste floorfiller...
Boegies - Mehquote:Op maandag 23 januari 2006 07:59 schreef placebeau het volgende:
[..]
The jacksons - blame it on the boogie
favoriete meezinger
Marco Borsato - Ik leef niet meer voor jou...quote:Op maandag 23 januari 2006 10:09 schreef ranja het volgende:
Girlschool - Race with the devil
beste floorKiller
Monty Python - Always look on the bright side of life.quote:Op maandag 23 januari 2006 13:08 schreef belsen het volgende:
[..]
Marco Borsato - Ik leef niet meer voor jou...
edit: te laatquote:Op maandag 23 januari 2006 13:08 schreef belsen het volgende:
[..]
Marco Borsato - Ik leef niet meer voor jou...
Hier verder?quote:Op maandag 23 januari 2006 13:10 schreef DaveM het volgende:
[..]
Monty Python - Always look on the bright side of life.
Megadeth
ok, je hebt gelijk.quote:Op maandag 23 januari 2006 13:11 schreef Grobbel het volgende:
Calamine - Sealab 2021 Theme
edit: laat maar, te laat; zelfs al vraag ik me af of dat Monty Python-nummer wel echt als een themesong telt (het gaat toch meer om liedjes aan het begin van een aflevering?). Maar goed, ik laat die link mooi nog maar even staan, blijft een fijn nummer.
Ich Willquote:Op maandag 23 januari 2006 13:38 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
Hier verder?
Symphony Of Destruction
Rammstein
Kashmir is anders een stuk minder saai.quote:Op maandag 23 januari 2006 17:27 schreef placebeau het volgende:
[..]
Stairway to heaven
(de rest van Led Zeppelin is saai)
faith hill
Les Torros van Jacques Brel.quote:
Somethin' else van Eddie Cochran.quote:Op woensdag 25 januari 2006 11:38 schreef cafca het volgende:
Dikkertje Dap traditioneel genoeg?
beste classic rock 'n' roll nummer
Madness - One Step Beyondquote:Op woensdag 25 januari 2006 11:40 schreef belsen het volgende:
[..]
Somethin' else van Eddie Cochran.
Beste skanummer...
Ten Years After - I Can't Keep from cryin' sometimesquote:Op woensdag 25 januari 2006 11:43 schreef Morpheus2002 het volgende:
Metallica - Enter Sandman
Beste blues-nummer
Samson & Gert - Ik moest kloppen kloppen kloppen wat de bel doet het nietquote:
quote:Op woensdag 25 januari 2006 12:07 schreef Z het volgende:
Sufjan Stevens - The Black Hawk War, Or, How To Demolish An Entire Civilization And Still Feel Good About Yourself In The Morning, Or, We Apologize For The Inconvenience But You're Going To Have To Leave Now, Or, 'I Have Fought The Big Knives And Will Continue To Fight Them Until They Are Off Our Lands!'"
Mooiste nummer met korte titel
Deep Purple - Lazyquote:Op woensdag 25 januari 2006 12:15 schreef placebeau het volgende:
[..]
Black hole sun uiteraard
beste nummer met een mondharmonica erin
Thug boat.quote:
The Chops - Poesie Is Doodquote:Op donderdag 26 januari 2006 11:27 schreef belsen het volgende:
[..]
Thug boat.
Je favoriete lied over je lievelingsdier...![]()
Nog steeds Bjoetiful summertimes.quote:Op donderdag 26 januari 2006 11:29 schreef bukgeit het volgende:
[..]
The Chops - Poesie Is Dood
Jammah Tammah
five - get down on itquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:20 schreef schaap001 het volgende:
[..]
Heartattack and Vine
.. van een boyband (geh geh...)
Frizzle Sizzle - Talk it over.quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:22 schreef placebeau het volgende:
[..]
five - get down on it
beste nummer van een meidengroep
Color Me Badd - All 4 Lovequote:Op donderdag 26 januari 2006 14:24 schreef belsen het volgende:
[..]
Frizzle Sizzle - Talk it over.
Beste liedje van een boyband dan maar...
Doe Maar - Paquote:Op donderdag 26 januari 2006 16:54 schreef ranja het volgende:
Osdorp Posse - Geen slaap tot Osdorp
Nederpop
Het leven gaat door van Bram Vermeulen...quote:Op donderdag 26 januari 2006 16:54 schreef ranja het volgende:
Osdorp Posse - Geen slaap tot Osdorp
Nederpop
The key, the secret van Urban Cookie Collective.quote:
De Dijk - Niemand in de stadquote:Op donderdag 26 januari 2006 16:57 schreef belsen het volgende:
[..]
The key, the secret van Urban Cookie Collective.
Nederpop...
Frans van Sckaik (de zingende zwerver) - Ketelbinkie.quote:Op donderdag 26 januari 2006 17:05 schreef Berkery het volgende:
[..]
De Dijk - Niemand in de stad
Lied over de zee
Splitsing - Wind en Zeilenquote:Op donderdag 26 januari 2006 17:10 schreef belsen het volgende:
[..]
Frans van Sckaik (de zingende zwerver) - Ketelbinkie.
Lied over de zee...
Fastlane.quote:Op donderdag 26 januari 2006 17:17 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Game of Pricks
Urban Dance Squad
Shady lane, nog steeds.quote:
Morose - Words are playthingsquote:Op donderdag 26 januari 2006 17:36 schreef ranja het volgende:
Curlee wurlee - Pestoonette
Beste nummer, dat verder vrijwel niemand kent...
Noja Hoda - Noja hoda.quote:Op donderdag 26 januari 2006 17:37 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Morose - Words are playthings
Is dat een electronisch wave nummer? Dan is dat eentje die ik wel ken maar geen idee had wat dat isquote:
Een soort van punk-metal-wave; echt erg leuk. Ook altijd in de top 10 van mijn top 100 allertijden.quote:Op donderdag 26 januari 2006 17:46 schreef ranja het volgende:
[..]
Is dat een electronisch wave nummer? Dan is dat eentje die ik wel ken maar geen idee had wat dat is
Slowreader - I Like You Mostquote:Op donderdag 26 januari 2006 17:37 schreef belsen het volgende:
[..]
Noja Hoda - Noja hoda.
La solitude.quote:
Een bos rode rozen mistaat niet op een dag als vandaagquote:
Move on up.quote:Op donderdag 26 januari 2006 21:09 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Een bos rode rozen mistaat niet op een dag als vandaag
Curtis Mayfield
Gregoiran - Brothers in armsquote:Op donderdag 26 januari 2006 21:18 schreef belsen het volgende:
[..]
Move on up.
Je favoriete verkrachting van een nummer...
Bliss.quote:Op donderdag 26 januari 2006 21:22 schreef TheEnemy het volgende:
[..]
Gregoiran - Brothers in arms
Van Muse
Goh, wat een makkelijkequote:
3 MC's & 1 DJ van The Beastie Boys.quote:
Sleep - Jerusalemquote:Op donderdag 26 januari 2006 21:31 schreef Mar10Segovia het volgende:
[..]
Goh, wat een makkelijke
Pete Rock & CL Smooth - They Reminisce Over You (T.R.O.Y.)
Als ik m'n audioscrobbler mag geloven althans...
Nummer langer dan 20 minuten
Dead Kennedys - Short songs.quote:Op donderdag 26 januari 2006 21:37 schreef Z het volgende:
Sonic Yout - Rain On Tin
14 minuten, ook goed?
Nummer korter dan en minuut
Björk - Like someone in love.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 10:15 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
The Crystal Ship
de MTV Unplugged reeks
Je t'aime moi non plus.quote:
High noon Amsterdam.quote:
The Velvet Underground - After hours.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:10 schreef DaisyDuke het volgende:
Andre Hazes - Zeg maar niets meer
beste oprot-plaat
Guus Meeuwis - Per Spoorquote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:11 schreef belsen het volgende:
[..]
The Velvet Underground - After hours.
beste oprot-plaat
Niet echt tranentrekkend maar goed:quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:22 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Guus Meeuwis - Per Spoor
Hier-houd-ik-het-niet-bij-droog-nummer
Mercury rev - goddess on a highwayquote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:26 schreef belsen het volgende:
[..]
Niet echt tranentrekkend maar goed:
Pennywise - Bro hymn tribute
...als de stem van Jason Thirsk broertje (die een stuk meezingt en drumt) tijdens de herhaling van het eerste
couplet overslaat: "Jason - my brother, this one's for you"...
Hier-houd-ik-het-niet-bij-droog-nummer
The Kinks - Alcohol.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:35 schreef DaisyDuke het volgende:
Tom Waits - Cold Water
favoriete "drinking song"
The Hollies - The air that I breathequote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:41 schreef belsen het volgende:
[..]
The Kinks - Alcohol.
Karaoke plaat...
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:45 schreef bukgeit het volgende:
Ook even weer een lijntje uitzetten, Litpho
A day of boredom in the sun van CDOAss.quote:
Gang Of Four - I Found That Essence Rarequote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:09 schreef belsen het volgende:
[..]
A day of boredom in the sun van CDOAss.
Toch maar The Faint - Agenda suicide.
old-new wave
Sun - Nitroquote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:19 schreef DaveM het volgende:
[..]
Long, long, long.
op dit moment dan
het lekkerste slome nummer
Nakatomi - Children of the night.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:34 schreef requiem4adream het volgende:
Mother earth
Vrolijk fout stampnummer
last kissquote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:46 schreef Crack_david het volgende:
guus meeuwis - verliefd zijn
Pearl Jam
Krang, De kraaien.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:09 schreef placebeau het volgende:
[..]
the sweetest thing
(owowow)
liedje over de dood
bastian - you've got my lovequote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:10 schreef belsen het volgende:
[..]
Krang, De kraaien.
Nummer dat gewoon niet leuk is zonder de clip...
Letters to cleo - I want you to want me (10 things I hate about you)quote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:13 schreef Crack_david het volgende:
sick of it all - scratch the surface
beste nummer uit een film
Queen - Killer queen.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:15 schreef ranja het volgende:
[..]
Letters to cleo - I want you to want me (10 things I hate about you)
Lenny Kravitz - Are You Gonna Go My Wayquote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:17 schreef belsen het volgende:
[..]
Queen - Killer queen.
Beste nummer van een artiest die je haat
Gorki - Miaquote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:18 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Lenny Kravitz - Are You Gonna Go My Way
Linkin Park - Breaking the habbitquote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:19 schreef placebeau het volgende:
[..]
Gorki - Mia
Rammstein - Mutterquote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:21 schreef Flibble het volgende:
[..]
Linkin Park - Breaking the habbit
Beste Duitstalige nummer
jaques Brel - Amsterdamquote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:33 schreef icebliss het volgende:
Millionaire - Nocturne
Beste nummer beginend met een A
dEUS - Instant Streetquote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:40 schreef placebeau het volgende:
[..]
jaques Brel - Amsterdam
Beste nummer dat je door fok! hebt leren kennen.
Toon Hermans - tango van het blote kontjequote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:58 schreef requiem4adream het volgende:
Jodi Bernal-Que si que no
mooiste cabaret liedje
Andrew Bird - a nervous tic motion of the head to the leftquote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:21 schreef Z het volgende:
Danny Cohen - As I Looked Down
beste nummer dat je dankzij fok! hebt leren kennen
Punnik - Kankerkachel!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:25 schreef placebeau het volgende:
[..]
Andrew Bird - a nervous tic motion of the head to the left
beste nummer dat je dankzij fok! hebt leren kennen
Van Morrison - Brown Eyed Girlquote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:41 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Palace Of The Brine
Favoriete nummer van je ouders
Mr. Pharmacistquote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:57 schreef Daniel.San het volgende:
[..]
Van Morrison - Brown Eyed Girl
The Fall
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |