Ja ik snap 'm wel. Toen ik die ene post neerzette was ik een beetje aan het trippen en kwam ik effe naar de computer om een Pink Floyd album op CD te brandenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 04:18 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
hmm.. snap je het topic wel helemaal?
Stereolab - Ping Pongquote:Op maandag 23 januari 2006 00:59 schreef ranja het volgende:
Breeders - Head to Toe EP
[favoriete clip
Nick cave and the bad seeds - death is not the endquote:Op maandag 23 januari 2006 01:46 schreef Daniel.San het volgende:
[..]
Stereolab - Ping Pong
om mee dood te gaan
Kayak - Ruthless Queenquote:Op maandag 23 januari 2006 07:28 schreef placebeau het volgende:
[..]
Nick cave and the bad seeds - death is not the end
Beste nummer dat je moeder ook goed vindt
Frans Halsema - Na de televisie.quote:Op maandag 23 januari 2006 07:33 schreef cafca het volgende:
[..]
Kayak - Ruthless Queen
Beste nummer uit je vader's platenkast
The jacksons - blame it on the boogiequote:Op maandag 23 januari 2006 07:41 schreef belsen het volgende:
[..]
Frans Halsema - Na de televisie.
Beste floorfiller...
Boegies - Mehquote:Op maandag 23 januari 2006 07:59 schreef placebeau het volgende:
[..]
The jacksons - blame it on the boogie
favoriete meezinger
Marco Borsato - Ik leef niet meer voor jou...quote:Op maandag 23 januari 2006 10:09 schreef ranja het volgende:
Girlschool - Race with the devil
beste floorKiller
Monty Python - Always look on the bright side of life.quote:Op maandag 23 januari 2006 13:08 schreef belsen het volgende:
[..]
Marco Borsato - Ik leef niet meer voor jou...
Beste theme van een comedieserie...
edit: te laatquote:Op maandag 23 januari 2006 13:08 schreef belsen het volgende:
[..]
Marco Borsato - Ik leef niet meer voor jou...
Beste theme van een comedieserie...
Hier verder?quote:Op maandag 23 januari 2006 13:10 schreef DaveM het volgende:
[..]
Monty Python - Always look on the bright side of life.
Megadeth
ok, je hebt gelijk.quote:Op maandag 23 januari 2006 13:11 schreef Grobbel het volgende:
Calamine - Sealab 2021 Theme
edit: laat maar, te laat; zelfs al vraag ik me af of dat Monty Python-nummer wel echt als een themesong telt (het gaat toch meer om liedjes aan het begin van een aflevering?). Maar goed, ik laat die link mooi nog maar even staan, blijft een fijn nummer.
Ich Willquote:Op maandag 23 januari 2006 13:38 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
Hier verder?
Symphony Of Destruction
Rammstein
Kashmir is anders een stuk minder saai.quote:Op maandag 23 januari 2006 17:27 schreef placebeau het volgende:
[..]
Stairway to heaven
(de rest van Led Zeppelin is saai)
faith hill
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |