A Certain Shade Of Greenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:52 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Toch maar gewoon blue monday
Incubus
De kraaien.quote:
The rembrandts - I'l be there for youquote:Op zondag 22 januari 2006 13:06 schreef belsen het volgende:
[..]
De kraaien.
Beste theme van een comedieserie...
Dichterbij dan ooit.quote:Op zondag 22 januari 2006 13:16 schreef Heidi- het volgende:
[..]
The rembrandts - I'l be there for you
Blöf
Monkeywrenchquote:
King in A Catholic Stylequote:Op zondag 22 januari 2006 20:54 schreef cafca het volgende:
[..]
Waiting for a girl like you
China Crisis
Ja ik snap 'm wel. Toen ik die ene post neerzette was ik een beetje aan het trippen en kwam ik effe naar de computer om een Pink Floyd album op CD te brandenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 04:18 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
hmm.. snap je het topic wel helemaal?
Stereolab - Ping Pongquote:Op maandag 23 januari 2006 00:59 schreef ranja het volgende:
Breeders - Head to Toe EP
[favoriete clip
Nick cave and the bad seeds - death is not the endquote:Op maandag 23 januari 2006 01:46 schreef Daniel.San het volgende:
[..]
Stereolab - Ping Pong
om mee dood te gaan
Kayak - Ruthless Queenquote:Op maandag 23 januari 2006 07:28 schreef placebeau het volgende:
[..]
Nick cave and the bad seeds - death is not the end
Beste nummer dat je moeder ook goed vindt
Frans Halsema - Na de televisie.quote:Op maandag 23 januari 2006 07:33 schreef cafca het volgende:
[..]
Kayak - Ruthless Queen
Beste nummer uit je vader's platenkast
The jacksons - blame it on the boogiequote:Op maandag 23 januari 2006 07:41 schreef belsen het volgende:
[..]
Frans Halsema - Na de televisie.
Beste floorfiller...
Boegies - Mehquote:Op maandag 23 januari 2006 07:59 schreef placebeau het volgende:
[..]
The jacksons - blame it on the boogie
favoriete meezinger
Marco Borsato - Ik leef niet meer voor jou...quote:Op maandag 23 januari 2006 10:09 schreef ranja het volgende:
Girlschool - Race with the devil
beste floorKiller
Monty Python - Always look on the bright side of life.quote:Op maandag 23 januari 2006 13:08 schreef belsen het volgende:
[..]
Marco Borsato - Ik leef niet meer voor jou...
edit: te laatquote:Op maandag 23 januari 2006 13:08 schreef belsen het volgende:
[..]
Marco Borsato - Ik leef niet meer voor jou...
Hier verder?quote:Op maandag 23 januari 2006 13:10 schreef DaveM het volgende:
[..]
Monty Python - Always look on the bright side of life.
Megadeth
ok, je hebt gelijk.quote:Op maandag 23 januari 2006 13:11 schreef Grobbel het volgende:
Calamine - Sealab 2021 Theme
edit: laat maar, te laat; zelfs al vraag ik me af of dat Monty Python-nummer wel echt als een themesong telt (het gaat toch meer om liedjes aan het begin van een aflevering?). Maar goed, ik laat die link mooi nog maar even staan, blijft een fijn nummer.
Ich Willquote:Op maandag 23 januari 2006 13:38 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
Hier verder?
Symphony Of Destruction
Rammstein
Kashmir is anders een stuk minder saai.quote:Op maandag 23 januari 2006 17:27 schreef placebeau het volgende:
[..]
Stairway to heaven
(de rest van Led Zeppelin is saai)
faith hill
Les Torros van Jacques Brel.quote:
Somethin' else van Eddie Cochran.quote:Op woensdag 25 januari 2006 11:38 schreef cafca het volgende:
Dikkertje Dap traditioneel genoeg?
beste classic rock 'n' roll nummer
Madness - One Step Beyondquote:Op woensdag 25 januari 2006 11:40 schreef belsen het volgende:
[..]
Somethin' else van Eddie Cochran.
Beste skanummer...
Ten Years After - I Can't Keep from cryin' sometimesquote:Op woensdag 25 januari 2006 11:43 schreef Morpheus2002 het volgende:
Metallica - Enter Sandman
Beste blues-nummer
Samson & Gert - Ik moest kloppen kloppen kloppen wat de bel doet het nietquote:
quote:Op woensdag 25 januari 2006 12:07 schreef Z het volgende:
Sufjan Stevens - The Black Hawk War, Or, How To Demolish An Entire Civilization And Still Feel Good About Yourself In The Morning, Or, We Apologize For The Inconvenience But You're Going To Have To Leave Now, Or, 'I Have Fought The Big Knives And Will Continue To Fight Them Until They Are Off Our Lands!'"
Mooiste nummer met korte titel
Deep Purple - Lazyquote:Op woensdag 25 januari 2006 12:15 schreef placebeau het volgende:
[..]
Black hole sun uiteraard
beste nummer met een mondharmonica erin
Thug boat.quote:
The Chops - Poesie Is Doodquote:Op donderdag 26 januari 2006 11:27 schreef belsen het volgende:
[..]
Thug boat.
Je favoriete lied over je lievelingsdier...![]()
Nog steeds Bjoetiful summertimes.quote:Op donderdag 26 januari 2006 11:29 schreef bukgeit het volgende:
[..]
The Chops - Poesie Is Dood
Jammah Tammah
five - get down on itquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:20 schreef schaap001 het volgende:
[..]
Heartattack and Vine
.. van een boyband (geh geh...)
Frizzle Sizzle - Talk it over.quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:22 schreef placebeau het volgende:
[..]
five - get down on it
beste nummer van een meidengroep
Color Me Badd - All 4 Lovequote:Op donderdag 26 januari 2006 14:24 schreef belsen het volgende:
[..]
Frizzle Sizzle - Talk it over.
Beste liedje van een boyband dan maar...
Doe Maar - Paquote:Op donderdag 26 januari 2006 16:54 schreef ranja het volgende:
Osdorp Posse - Geen slaap tot Osdorp
Nederpop
Het leven gaat door van Bram Vermeulen...quote:Op donderdag 26 januari 2006 16:54 schreef ranja het volgende:
Osdorp Posse - Geen slaap tot Osdorp
Nederpop
The key, the secret van Urban Cookie Collective.quote:
De Dijk - Niemand in de stadquote:Op donderdag 26 januari 2006 16:57 schreef belsen het volgende:
[..]
The key, the secret van Urban Cookie Collective.
Nederpop...
Frans van Sckaik (de zingende zwerver) - Ketelbinkie.quote:Op donderdag 26 januari 2006 17:05 schreef Berkery het volgende:
[..]
De Dijk - Niemand in de stad
Lied over de zee
Splitsing - Wind en Zeilenquote:Op donderdag 26 januari 2006 17:10 schreef belsen het volgende:
[..]
Frans van Sckaik (de zingende zwerver) - Ketelbinkie.
Lied over de zee...
Fastlane.quote:Op donderdag 26 januari 2006 17:17 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Game of Pricks
Urban Dance Squad
Shady lane, nog steeds.quote:
Morose - Words are playthingsquote:Op donderdag 26 januari 2006 17:36 schreef ranja het volgende:
Curlee wurlee - Pestoonette
Beste nummer, dat verder vrijwel niemand kent...
Noja Hoda - Noja hoda.quote:Op donderdag 26 januari 2006 17:37 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Morose - Words are playthings
Beste nummer, dat verder vrijwel niemand kent...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |