five - get down on itquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:20 schreef schaap001 het volgende:
[..]
Heartattack and Vine
.. van een boyband (geh geh...)
Frizzle Sizzle - Talk it over.quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:22 schreef placebeau het volgende:
[..]
five - get down on it
beste nummer van een meidengroep
Color Me Badd - All 4 Lovequote:Op donderdag 26 januari 2006 14:24 schreef belsen het volgende:
[..]
Frizzle Sizzle - Talk it over.
Beste liedje van een boyband dan maar...
Doe Maar - Paquote:Op donderdag 26 januari 2006 16:54 schreef ranja het volgende:
Osdorp Posse - Geen slaap tot Osdorp
Nederpop
Het leven gaat door van Bram Vermeulen...quote:Op donderdag 26 januari 2006 16:54 schreef ranja het volgende:
Osdorp Posse - Geen slaap tot Osdorp
Nederpop
The key, the secret van Urban Cookie Collective.quote:
De Dijk - Niemand in de stadquote:Op donderdag 26 januari 2006 16:57 schreef belsen het volgende:
[..]
The key, the secret van Urban Cookie Collective.
Nederpop...
Frans van Sckaik (de zingende zwerver) - Ketelbinkie.quote:Op donderdag 26 januari 2006 17:05 schreef Berkery het volgende:
[..]
De Dijk - Niemand in de stad
Lied over de zee
Splitsing - Wind en Zeilenquote:Op donderdag 26 januari 2006 17:10 schreef belsen het volgende:
[..]
Frans van Sckaik (de zingende zwerver) - Ketelbinkie.
Lied over de zee...
Fastlane.quote:Op donderdag 26 januari 2006 17:17 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Game of Pricks
Urban Dance Squad
Shady lane, nog steeds.quote:
Morose - Words are playthingsquote:Op donderdag 26 januari 2006 17:36 schreef ranja het volgende:
Curlee wurlee - Pestoonette
Beste nummer, dat verder vrijwel niemand kent...
Noja Hoda - Noja hoda.quote:Op donderdag 26 januari 2006 17:37 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Morose - Words are playthings
Is dat een electronisch wave nummer? Dan is dat eentje die ik wel ken maar geen idee had wat dat isquote:
Een soort van punk-metal-wave; echt erg leuk. Ook altijd in de top 10 van mijn top 100 allertijden.quote:Op donderdag 26 januari 2006 17:46 schreef ranja het volgende:
[..]
Is dat een electronisch wave nummer? Dan is dat eentje die ik wel ken maar geen idee had wat dat is
Slowreader - I Like You Mostquote:Op donderdag 26 januari 2006 17:37 schreef belsen het volgende:
[..]
Noja Hoda - Noja hoda.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |