abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 21 januari 2006 @ 06:48:42 #101
28030 Grobbel
In Toffee We Crust!
pi_34302317
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 04:37 schreef Donnie.Darko het volgende:

Je favo nummer van Daft Punk
Burnin'.

Bran Van 3000
  † In Memoriam † zaterdag 21 januari 2006 @ 09:46:35 #102
34800 bukgeit
slowcore slut
pi_34302837
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 06:48 schreef Grobbel het volgende:

[..]

Burnin'.

Bran Van 3000
Everywhere

Oasis
  zaterdag 21 januari 2006 @ 10:24:53 #103
51679 Mar10Segovia
Interspectacular
pi_34303200
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 09:46 schreef bukgeit het volgende:

[..]

Everywhere

Oasis
Whatever

Tortoise
  † In Memoriam † zaterdag 21 januari 2006 @ 11:17:25 #104
34800 bukgeit
slowcore slut
pi_34304050
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 10:24 schreef Mar10Segovia het volgende:

[..]

Whatever

Tortoise
The Taut And Tame

Television
  zaterdag 21 januari 2006 @ 11:38:40 #105
56690 DaisyDuke
In Coffee We Trust!
pi_34304546
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 11:17 schreef bukgeit het volgende:

[..]

The Taut And Tame

Television
See no Evil

Björk
1,000,000 demons can't be wrong...
  zaterdag 21 januari 2006 @ 11:47:58 #106
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_34304771
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 11:38 schreef DaisyDuke het volgende:

[..]

See no Evil

Björk
it's in our hands

sigur ros
pi_34304800
grrr....weer te laat
  † In Memoriam † zaterdag 21 januari 2006 @ 12:27:05 #108
34800 bukgeit
slowcore slut
pi_34305743
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 11:47 schreef placebeau het volgende:

[..]

it's in our hands

sigur ros
Svefn-g-englar

New Order
pi_34318040
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 12:27 schreef bukgeit het volgende:

[..]

Svefn-g-englar

New Order
Toch maar gewoon blue monday

Incubus
pi_34319471
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 18:52 schreef Intxaurraga het volgende:

[..]

Toch maar gewoon blue monday

Incubus
A Certain Shade Of Green

Hot Hot Heat
  zaterdag 21 januari 2006 @ 19:43:18 #111
28030 Grobbel
In Toffee We Crust!
pi_34319967
Move on.

Krang
  Moderator zondag 22 januari 2006 @ 13:06:15 #112
32436 crew  belsen
Young, gifted and black
pi_34340410
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 19:43 schreef Grobbel het volgende:
Move on.

Krang
De kraaien.

Beste theme van een comedieserie...
Geef angst en haat een stem
Ranja: "mijn bukgeit begrijpt mj niet. "
  zondag 22 januari 2006 @ 13:16:22 #113
123984 Heidi-
Eigenlijk heet ik geen Heidi.
pi_34340776
quote:
Op zondag 22 januari 2006 13:06 schreef belsen het volgende:

[..]

De kraaien.

Beste theme van een comedieserie...
The rembrandts - I'l be there for you

Blöf
When I'm sad I stop being sad and be awesome instead. True story
  Moderator zondag 22 januari 2006 @ 13:23:11 #114
32436 crew  belsen
Young, gifted and black
pi_34340990
quote:
Op zondag 22 januari 2006 13:16 schreef Heidi- het volgende:

[..]

The rembrandts - I'l be there for you

Blöf
Dichterbij dan ooit.

De Dijk...
Geef angst en haat een stem
Ranja: "mijn bukgeit begrijpt mj niet. "
pi_34341025
quote:
Op zondag 22 januari 2006 13:23 schreef belsen het volgende:

[..]

Dichterbij dan ooit.

De Dijk...
Als ze er niet is

Foo Fighters
pi_34341056
quote:
Op zondag 22 januari 2006 13:24 schreef snellejelle het volgende:

[..]

Als ze er niet is

Foo Fighters
Monkeywrench

Audio Bullys
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_34341071
quote:
Op zondag 22 januari 2006 13:25 schreef Agiath het volgende:


Audio Bullys
We don't care

Creed
pi_34341702
My Own Prison

Neil Young
It's too late to change your mind
You let loss be your guide
pi_34342113
quote:
Op zondag 22 januari 2006 13:45 schreef Billie29 het volgende:
My Own Prison

Neil Young
Old man

Depeche mode
When I was a child I had a fever.
My hands felt just like two balloons.
pi_34343012
quote:
Op zondag 22 januari 2006 13:56 schreef Homdeck het volgende:

[..]

Old man

Depeche mode
Love in itself


ELO
  zondag 22 januari 2006 @ 15:28:39 #121
13973 ranja
image means nothing
pi_34345116
Roll Over Beethoven

Foreigner
pi_34356570
quote:
Op zondag 22 januari 2006 15:28 schreef ranja het volgende:
Roll Over Beethoven

Foreigner
Waiting for a girl like you

China Crisis
  † In Memoriam † zondag 22 januari 2006 @ 23:46:52 #123
34800 bukgeit
slowcore slut
pi_34363840
quote:
Op zondag 22 januari 2006 20:54 schreef cafca het volgende:

[..]

Waiting for a girl like you

China Crisis
King in A Catholic Style

XTC
  zondag 22 januari 2006 @ 23:55:45 #124
13973 ranja
image means nothing
pi_34364147
Senses working overtime

2 tone
  † In Memoriam † zondag 22 januari 2006 @ 23:56:54 #125
34800 bukgeit
slowcore slut
pi_34364188
quote:
Op zondag 22 januari 2006 23:55 schreef ranja het volgende:
Senses working overtime

2 tone
The Selecter - On My Radio

4AD
  zondag 22 januari 2006 @ 23:58:32 #126
13973 ranja
image means nothing
pi_34364228
Throwing Muses - Not too soon

4AD
  † In Memoriam † maandag 23 januari 2006 @ 00:03:02 #127
34800 bukgeit
slowcore slut
pi_34364383
quote:
Op zondag 22 januari 2006 23:58 schreef ranja het volgende:
Throwing Muses - Not too soon

4AD
Pixies - Palace Of The Brine

Favoriete 10"
  maandag 23 januari 2006 @ 00:59:51 #128
13973 ranja
image means nothing
pi_34365953
Breeders - Head to Toe EP

[favoriete clip
  maandag 23 januari 2006 @ 01:32:32 #129
60922 Big_Boss_Man
Subtiel labiel
pi_34366692
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 04:18 schreef Donnie.Darko het volgende:

[..]

hmm.. snap je het topic wel helemaal?
Ja ik snap 'm wel. Toen ik die ene post neerzette was ik een beetje aan het trippen en kwam ik effe naar de computer om een Pink Floyd album op CD te branden
feest
  maandag 23 januari 2006 @ 01:46:58 #130
33569 Daniel.San
Manic Expressive
pi_34366927
quote:
Op maandag 23 januari 2006 00:59 schreef ranja het volgende:
Breeders - Head to Toe EP

[favoriete clip
Stereolab - Ping Pong

om mee dood te gaan
  maandag 23 januari 2006 @ 07:28:11 #131
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_34368510
quote:
Op maandag 23 januari 2006 01:46 schreef Daniel.San het volgende:

[..]

Stereolab - Ping Pong

om mee dood te gaan
Nick cave and the bad seeds - death is not the end

Beste nummer dat je moeder ook goed vindt
pi_34368544
quote:
Op maandag 23 januari 2006 07:28 schreef placebeau het volgende:

[..]

Nick cave and the bad seeds - death is not the end

Beste nummer dat je moeder ook goed vindt
Kayak - Ruthless Queen

Beste nummer uit je vader's platenkast
  Moderator maandag 23 januari 2006 @ 07:41:48 #133
32436 crew  belsen
Young, gifted and black
pi_34368581
quote:
Op maandag 23 januari 2006 07:33 schreef cafca het volgende:

[..]

Kayak - Ruthless Queen

Beste nummer uit je vader's platenkast
Frans Halsema - Na de televisie.

Beste floorfiller...
Geef angst en haat een stem
Ranja: "mijn bukgeit begrijpt mj niet. "
  maandag 23 januari 2006 @ 07:59:31 #134
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_34368680
quote:
Op maandag 23 januari 2006 07:41 schreef belsen het volgende:

[..]

Frans Halsema - Na de televisie.

Beste floorfiller...
The jacksons - blame it on the boogie

favoriete meezinger
  † In Memoriam † maandag 23 januari 2006 @ 09:57:00 #135
34800 bukgeit
slowcore slut
pi_34370011
quote:
Op maandag 23 januari 2006 07:59 schreef placebeau het volgende:

[..]

The jacksons - blame it on the boogie

favoriete meezinger
Boegies - Meh

Zomerhit
pi_34370181
quote:
Op maandag 23 januari 2006 09:57 schreef bukgeit het volgende:

[..]

Boegies - Meh

Zomerhit
Pino d' Angio - Ma Quale Idea

nummer om mee over de snelweg te razen
  maandag 23 januari 2006 @ 10:09:36 #137
13973 ranja
image means nothing
pi_34370266
Girlschool - Race with the devil

beste floorKiller
  Moderator maandag 23 januari 2006 @ 13:08:50 #138
32436 crew  belsen
Young, gifted and black
pi_34375118
quote:
Op maandag 23 januari 2006 10:09 schreef ranja het volgende:
Girlschool - Race with the devil

beste floorKiller
Marco Borsato - Ik leef niet meer voor jou...

Beste theme van een comedieserie...
Geef angst en haat een stem
Ranja: "mijn bukgeit begrijpt mj niet. "
  maandag 23 januari 2006 @ 13:10:25 #139
61927 DaveM
uitgefokt
pi_34375168
quote:
Op maandag 23 januari 2006 13:08 schreef belsen het volgende:

[..]

Marco Borsato - Ik leef niet meer voor jou...

Beste theme van een comedieserie...
Monty Python - Always look on the bright side of life.

Megadeth
  maandag 23 januari 2006 @ 13:10:45 #140
61927 DaveM
uitgefokt
pi_34375180


[ Bericht 100% gewijzigd door DaveM op 23-01-2006 13:10:55 ]
  maandag 23 januari 2006 @ 13:11:42 #141
28030 Grobbel
In Toffee We Crust!
pi_34375204
Calamine - Sealab 2021 Theme


edit: laat maar, te laat; zelfs al vraag ik me af of dat Monty Python-nummer wel echt als een themesong telt (het gaat toch meer om liedjes aan het begin van een aflevering?). Maar goed, ik laat die link mooi nog maar even staan, blijft een fijn nummer.
pi_34375231
quote:
Op maandag 23 januari 2006 13:08 schreef belsen het volgende:

[..]

Marco Borsato - Ik leef niet meer voor jou...

Beste theme van een comedieserie...
edit: te laat

[ Bericht 12% gewijzigd door spacemangraig op 23-01-2006 14:08:41 ]
'Paul McCartney krijgt een award van niemand minder dan Bono' - Beau van Erven Dorens.
http://www.last.fm/user/spacemangraig
pi_34376048
quote:
Op maandag 23 januari 2006 13:10 schreef DaveM het volgende:

[..]

Monty Python - Always look on the bright side of life.

Megadeth
Hier verder?
Symphony Of Destruction

Rammstein
  maandag 23 januari 2006 @ 13:44:55 #144
61927 DaveM
uitgefokt
pi_34376248
quote:
Op maandag 23 januari 2006 13:11 schreef Grobbel het volgende:
Calamine - Sealab 2021 Theme


edit: laat maar, te laat; zelfs al vraag ik me af of dat Monty Python-nummer wel echt als een themesong telt (het gaat toch meer om liedjes aan het begin van een aflevering?). Maar goed, ik laat die link mooi nog maar even staan, blijft een fijn nummer.
ok, je hebt gelijk.

ik vatte serie voor het gemak op als filmserie want er zijn volgens mij niet echt veel tvseries met een volledig nummer als begintune en om nou Love & Marriage te noemen...
  † In Memoriam † maandag 23 januari 2006 @ 14:01:40 #145
34800 bukgeit
slowcore slut
pi_34376765
quote:
Op maandag 23 januari 2006 13:38 schreef Donnie.Darko het volgende:

[..]

Hier verder?
Symphony Of Destruction

Rammstein
Ich Will

Van Dik Hout
pi_34377756
quote:
Op maandag 23 januari 2006 14:01 schreef bukgeit het volgende:

[..]

Ich Will

Van Dik Hout
Laat het los

Led Zeppelin
  maandag 23 januari 2006 @ 17:27:34 #147
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_34383788
quote:
Op maandag 23 januari 2006 14:33 schreef cafca het volgende:

[..]

Laat het los

Led Zeppelin
Stairway to heaven
(de rest van Led Zeppelin is saai)

faith hill
pi_34384331
quote:
Op maandag 23 januari 2006 17:27 schreef placebeau het volgende:

[..]

Stairway to heaven
(de rest van Led Zeppelin is saai)

faith hill
Kashmir is anders een stuk minder saai.
'Paul McCartney krijgt een award van niemand minder dan Bono' - Beau van Erven Dorens.
http://www.last.fm/user/spacemangraig
  Moderator dinsdag 24 januari 2006 @ 13:45:21 #149
32436 crew  belsen
Young, gifted and black
pi_34411650
Maar een nieuwe:

Lauryn Hill...
Geef angst en haat een stem
Ranja: "mijn bukgeit begrijpt mj niet. "
  dinsdag 24 januari 2006 @ 14:21:40 #150
56690 DaisyDuke
In Coffee We Trust!
pi_34413001
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 13:45 schreef belsen het volgende:
Maar een nieuwe:

Lauryn Hill...
To Zion

Mano Negra
1,000,000 demons can't be wrong...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')