Noja Hoda - Noja hoda.quote:Op donderdag 26 januari 2006 17:37 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Morose - Words are playthings
Beste nummer, dat verder vrijwel niemand kent...
Is dat een electronisch wave nummer? Dan is dat eentje die ik wel ken maar geen idee had wat dat isquote:
Een soort van punk-metal-wave; echt erg leuk. Ook altijd in de top 10 van mijn top 100 allertijden.quote:Op donderdag 26 januari 2006 17:46 schreef ranja het volgende:
[..]
Is dat een electronisch wave nummer? Dan is dat eentje die ik wel ken maar geen idee had wat dat is
Slowreader - I Like You Mostquote:Op donderdag 26 januari 2006 17:37 schreef belsen het volgende:
[..]
Noja Hoda - Noja hoda.
Beste nummer, dat verder vrijwel niemand kent...
La solitude.quote:
Een bos rode rozen mistaat niet op een dag als vandaagquote:
Move on up.quote:Op donderdag 26 januari 2006 21:09 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Een bos rode rozen mistaat niet op een dag als vandaag
Curtis Mayfield
Gregoiran - Brothers in armsquote:Op donderdag 26 januari 2006 21:18 schreef belsen het volgende:
[..]
Move on up.
Je favoriete verkrachting van een nummer...
Bliss.quote:Op donderdag 26 januari 2006 21:22 schreef TheEnemy het volgende:
[..]
Gregoiran - Brothers in arms
Van Muse
Goh, wat een makkelijkequote:
3 MC's & 1 DJ van The Beastie Boys.quote:
Sleep - Jerusalemquote:Op donderdag 26 januari 2006 21:31 schreef Mar10Segovia het volgende:
[..]
Goh, wat een makkelijke
Pete Rock & CL Smooth - They Reminisce Over You (T.R.O.Y.)
Als ik m'n audioscrobbler mag geloven althans...
Nummer langer dan 20 minuten
Dead Kennedys - Short songs.quote:Op donderdag 26 januari 2006 21:37 schreef Z het volgende:
Sonic Yout - Rain On Tin
14 minuten, ook goed?
Nummer korter dan en minuut
Björk - Like someone in love.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 10:15 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
The Crystal Ship
de MTV Unplugged reeks
Je t'aime moi non plus.quote:
High noon Amsterdam.quote:
The Velvet Underground - After hours.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:10 schreef DaisyDuke het volgende:
Andre Hazes - Zeg maar niets meer
beste oprot-plaat
Guus Meeuwis - Per Spoorquote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:11 schreef belsen het volgende:
[..]
The Velvet Underground - After hours.
beste oprot-plaat
Niet echt tranentrekkend maar goed:quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:22 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Guus Meeuwis - Per Spoor
Hier-houd-ik-het-niet-bij-droog-nummer
Mercury rev - goddess on a highwayquote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:26 schreef belsen het volgende:
[..]
Niet echt tranentrekkend maar goed:
Pennywise - Bro hymn tribute
...als de stem van Jason Thirsk broertje (die een stuk meezingt en drumt) tijdens de herhaling van het eerste
couplet overslaat: "Jason - my brother, this one's for you"...
Hier-houd-ik-het-niet-bij-droog-nummer
The Kinks - Alcohol.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:35 schreef DaisyDuke het volgende:
Tom Waits - Cold Water
favoriete "drinking song"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |