das al best wel wat.... 3 OP's in 13 dagenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 00:23 schreef bwt het volgende:
is wel al weer mijn 3e OP dit jaar
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 00:25 schreef R2-D2 het volgende:
Veel-te-laat-po![]()
Er is er 1 jarig hoera, hoera
Dat kan je wel zien dat is hij =>[afbeelding]
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 00:30 schreef R2-D2 het volgende:
En nu geen grappen meer over leeftijd![]()
De uitzondering op de regel is Roderick4230933486725![]()
[afbeelding]
* R2-D2 geeft nog 1 rondjequote:Op vrijdag 13 januari 2006 00:30 schreef bwt het volgende:
maar nu is het inmiddels wel weer * bwt bedtijd
Ja, dat bedacht ik me ook toen ik het postequote:Op vrijdag 13 januari 2006 00:32 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
met een kleine aanpassing aan z'n tekst...
ik is groot en jij is klein![]()
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 00:33 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ja, dat bedacht ik me ook toen ik het poste![]()
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 00:34 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
![]()
ik ga toch m'n bedje maar eens opzoeken![]()
Ik had nog een stukje tekst gepost van "Life of Brian"quote:
Dan sluit ik wel afquote:
dat is de praktische meerwaarde jahquote:
Rombo is zeker p0rnquote:De ultieme demper voor mij is toch echt de Rombo hoor, ik zie geen meerwaarde in Akrastinkovic, Boss etc. doet me niets. Dus volgens mij kan ik me nu inleven in jouw gedachtengang![]()
Je leest de quote selectiefquote:Op donderdag 12 januari 2006 19:31 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Why?
Seks en motorrijden... dat zijn ook mijn hobby's.![]()
![]()
![]()
liftquote:Op vrijdag 13 januari 2006 07:47 schreef worldpimber het volgende:
Ok, maar was er een weddenschap ofzo dat Martie tot nu niet ging posten?
Sow hee, wat ben jij er vroeg uit.quote:
Ik ben mijn bed uitgehoest.... ga er zo wel weer lekker in hoor.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 08:20 schreef bwt het volgende:
[..]
Sow hee, wat ben jij er vroeg uit.
ehh, wat post jij vroeg......
Ahh, vandaar.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 08:22 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ik ben mijn bed uitgehoest.... ga er zo wel weer lekker in hoor.
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 07:26 schreef hicham het volgende:
@OPM: heb wel zin in een meetje a.s zondag als het droog is
Nee, te lang op de fok!weblog rond gelopen.quote:
ik wist hetquote:Op vrijdag 13 januari 2006 07:26 schreef hicham het volgende:
Dikke lul drie bier melk dat ik Mercy ga feliciteren, weet niet eens wie het is
[..]
Je leest de quote selectiefMercy was het eens met de reactie die hij had gequote, met het verschil dat hij wel kon motorrijden. Dus verder geen sex en wel MF
@OPM: heb wel zin in een meetje a.s zondag als het droog is
Mogguh
het was leuk hequote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:19 schreef R2-D2 het volgende:
[afbeelding]
* R2-D2 nog duizelig van het feestje bij Raus en Mercy
[afbeelding]
![]()
Goedemorgen![]()
Ach Raus:" Whom who don't have watches them who do havequote:
Jaquote:
Waar werd je precies duizelig van danquote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:19 schreef R2-D2 het volgende:
[afbeelding]
* R2-D2 nog duizelig van het feestje bij Raus en Mercy
[afbeelding]
![]()
Goedemorgen![]()
Rooklucht uit woonkamer verwijderen ?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:02 schreef hicham het volgende:
[..]
Waar werd je precies duizelig van dan
Hiervan:quote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:02 schreef hicham het volgende:
[..]
Je kent Mercy toch: "The Real Womanizer"quote:
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:02 schreef hicham het volgende:
[..]
[afbeelding]
Opvallend veel vrouwen trouwens, op het feestje
[afbeelding]
Guttegut, moeten we weer per se op de foto's die jij plaatst reageren?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:52 schreef Rietvaerder het volgende:
Oh, staan de "negeer-Riet-modus" weer aan nu Mercy er is?
Wat is er nou weer kreng, ga je weer miepen?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:52 schreef Rietvaerder het volgende:
Oh, staan de "negeer-Riet-modus" weer aan nu Mercy er is?
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:55 schreef hicham het volgende:
[..]
Guttegut, moeten we weer per se op de foto's die jij plaatst reageren?
Mooie foto Riet, ja joh, kickeH
Motorbarbaarquote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:20 schreef Makster het volgende:
![]()
Post anders nog wat pics van die bergweggeties![]()
als ze er zijnquote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:21 schreef Rietvaerder het volgende:
Waar moet het hier dan over gaan? Verjaardagen?
bijvoorbeeld... zolang er maar een nederlandse dame bij isquote:Moslims in moddermeertjes?
quote:Keuringsdienst van waren?
jij denken.....quote:Dan zou ik er eens aan gaan denken om de topictitels te veranderen![]()
Zit niet zo te zeiken man, je reacties worden gelezen. Je hoeft niet te verwachten dat er op alles gereageerd wordtquote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:21 schreef Rietvaerder het volgende:
Waar moet het hier dan over gaan? Verjaardagen? Moslims in moddermeertjes? Keuringsdienst van waren?
Dan zou ik er eens aan gaan denken om de topictitels te veranderen![]()
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:24 schreef hicham het volgende:
[..]
Zit niet zo te zeiken man, je reacties worden gelezen. Je hoeft niet te verwachten dat er op alles gereageerd wordtTrouwens, zet die computer gewoon uit en pleur naar buiten, je bent toch niet verslaafd aan de PC ofzo dat je hier verplicht reageert
![]()
Knappe grote mond voor zo een sociaal contact gestoorde stotteraar.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:26 schreef Rietvaerder het volgende:
Hap hap
Knappe grote mond voor zo'n klein kereltje, Hicham
Wanneer gaat je site islamonline.tk weer in de lucht?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:28 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Knappe grote mond voor zo een sociaal contact gestoorde stotteraar.
Hou toch op man, dit gaat nergens over.
Ik kwam hem ook laatst tegen, in welk profiel heb ik die als website staan?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:28 schreef Rietvaerder het volgende:
Wanneer gaat je site islamonline.tk weer in de lucht?![]()
![]()
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:28 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Knappe grote mond voor zo een sociaal contact gestoorde stotteraar.
Das een onzedelijk forum!!!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:32 schreef Rietvaerder het volgende:
Dunno, ergens via google
Edit:
http://www.fastfw.nl/forum/index.php?act=Profile&CODE=showcard&MID=329
Net als toen je met "Comenius Lyceum Amsterdam" aan kwam kakken om me te bedreigenquote:
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:41 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Net als toen je met "Comenius Lyceum Amsterdam" aan kwam kakken om me te bedreigen![]()
Tis dat je IQ tekort kwam, anders had je het wel slimmer gespeeld en was ik erin getrapt
![]()
Mzzls, ik ga jullie ff pwnen.
quote:
vroeger had je na een moord een redelijke kans er mee weg te komenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:55 schreef Makster het volgende:
Vroeger moesten we geulen graven om in te poepen! Dat waren pas tijden![]()
En hou me niet van mijn werk, heb het fucking druk hiero in mijn eentje![]()
Voor nu dus ook
Zijn daarom veel FOK! -MC ers ook vrijgezel?quote:Man met grootste penis ter wereld zit al tien jaar zonder vriendin
Jonah Falcon.34,3 centimeter... De droom van elke man, een nachtmerrie voor Jonah Falcon, de 'trotse' bezitter van de grootste penis ter wereld. Volgens de Amerikaan heeft zijn flink uit de kluiten gewassen geslachtsdeel zelfs zijn leven verwoest. Wie het niet gelooft: de 35-jarige man woont nog bij zijn moeder en heeft in tien jaar geen vriendin meer gehad.
Met honderden vrouwen - én mannen - deelde de gigolo vroeger het bed, maar nu is hij het beu als een seksobject beschouwd te worden. "Als ik mensen ontmoet, kijken ze me niet in de ogen maar gaat hun blik bijna onmiddellijk naar beneden. Dat is echt een probleem geworden. Vroeger trok ik spannende broekjes aan en sliep ik haast elke nacht met iemand anders, nu ben ik dat heftige uitgaansleven kotsbeu. Enkel een duurzame relatie met een vrouw die me niet als een freak beschouwt, interesseert me nog."
23 cm. in slappe toestand
Onderzoeken wezen uit dat de gemiddelde lengte van de penis in erectie rond 15 centimeter schommelt. Jonah haalt in slappe toestand bijna 23 centimeter. Op zijn tiende deed hij al zijn eerste sekservaring op, velen zouden volgen. "Ik heb met honderden het bed gedeeld. Jammer genoeg waren het vooral mannen die spontaan op me afstapten. Ik heb met zowel mannelijke als vrouwelijke beroemdheden geslapen, maar namen noemen doe ik niet."
"Soms vraag ik me af hoe mijn leven er zou uitgezien hebben als ik 'normaal' ter wereld zou gekomen zijn. Waarschijnlijk zou ik dan op dit moment wel een vaste relatie hebben", besluit Jonah met enige spijt in het hart.
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:55 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Zijn daarom veel FOK! -MC ers ook vrijgezel?![]()
![]()
heb jij ook zo'n grote penis dan?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:55 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
![]()
Plenty of room for a ................quote:
Doet ie goedquote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:54 schreef Roderick2085 het volgende:
een aantal agenten, en heel veel pepperspray
![]()
Deze heeft wel meer IQ & EQquote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:09 schreef worldpimber het volgende:
Deze zal ik maar ff onder een link plaatsen. NSFW!!!
En wat een huillie met zijn 30 cm, vind je het gek als ie alle mogelijke SOA's bij elkaar geneukt heeft.
je heave horses geven nu toch ineens een heel ander beeld moet ik zeggenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:06 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Plenty of room for a ................
keeping up apearance
lekker makkelijk, zeker vergeleken met Riet hequote:
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:12 schreef stinkie het volgende:
[..]
lekker makkelijk, zeker vergeleken met Riet he
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:09 schreef worldpimber het volgende:
Deze zal ik maar ff onder een link plaatsen. NSFW!!!
En wat een huillie met zijn 30 cm, vind je het gek als ie alle mogelijke SOA's bij elkaar geneukt heeft.
quote:Komt er een (duidelijk homoseksuele) man bij de dokter
Met echt een WASLIJST aan kwaaltjes, ziektes, etc.
De dokter onderzoekt hem, neemt zijn bloed af en stuurt hem naar huis.
Week later gaat de telefoon..... "Ja dokter? Wat heb ik?"...
"Wel," zegt de dokter, "Ik denk dat u beter even langs kunt komen."
Dus die man naar de dokter en de dokter zegt:
"Wel meneer, ik heb slecht nieuws.
U bent HIV-seropositief en heeft inmiddels AIDS ontwikkeld." "JEZUS," zegt
Die man, "Wat moet ik nu????? Hemeltjelief!"
"Nou," zegt de dokter, "Ik raad u aan om vandaag Taco's met veel bonen te eten, 3 potten sambal, uiensoep, bruin brood, flesje tabasco, Indiase curry met veel pepers, dan als toetje een kilo pruimen en een pot mosterd.
Als U dan klaar bent moet u twee pillen laxeermiddel nemen."
"Oh, helpt dat dan tegen AIDS?"
"Nee, maar het zal je wel duidelijk maken waar je reet voor bedoeld is!!!"
it's not the size of the wave's that counts, but the motion of the oceanquote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:14 schreef R2-D2 het volgende:
Aan de grootte kan je wennen, maar het is de piloot die z'n kundigheid moet tonen![]()
Liever een goed bestuurde sportvliegtuigje dan een "out of control" Boeing 747![]()
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:14 schreef Roderick2085 het volgende:
gaat dit zeker over z'n mannelijke partners
![]()
Als het net zulk weer is als vandaagquote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:17 schreef Rietvaerder het volgende:
Goed nieuws voor julle OPM: zondag 70% kans op zon en 10% op neerslag
Size does matter. Denk je dat die torens naar beneden waren gekomen als ze er een Sportvliegtuigje in hadden gepord? Nou? Nee toch? Nou dan!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:14 schreef R2-D2 het volgende:
Aan de grootte kan je wennen, maar het is de piloot die z'n kundigheid moet tonen![]()
Liever een goed bestuurde sportvliegtuigje dan een "out of control" Boeing 747![]()
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:18 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Als het net zulk weer is als vandaag![]()
Motor staat ook al ready to ghum.
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:14 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
![]()
gaat dit zeker over z'n mannelijke partners
[..]
![]()
Dit leggen we aan de "Mythbusters" voorquote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:20 schreef stinkie het volgende:
[..]
Size does matter. Denk je dat die torens naar beneden waren gekomen als ze er een Sportvliegtuigje in hadden gepord? Nou? Nee toch? Nou dan!
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:17 schreef worldpimber het volgende:
[..]![]()
[afbeelding]
Gaat zeker over deze![]()
hangt er misschien nog wel vanaf wat er in dat sportvliegtuigje zou zittenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:20 schreef stinkie het volgende:
[..]
Size does matter. Denk je dat die torens naar beneden waren gekomen als ze er een Sportvliegtuigje in hadden gepord? Nou? Nee toch? Nou dan!
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:22 schreef stinkie het volgende:
Zondag zit het er ook niet in. Mss dat ik zaterdag de soes en de sporen geef
En de fotograaf?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:29 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
[afbeelding]
zaterdag is er wel een professioneel fototoestel bij![]()
waar heb je die nou weer voor nodigquote:
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:29 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
[afbeelding]
zaterdag is er wel een professioneel fototoestel bij![]()
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:34 schreef worldpimber het volgende:
[..]![]()
Hicham?
Hij kan nu iig wel goede grote filmpjes makenHad ie dat maar eerder, was mijn crash wereldberoemd
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:34 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
waar heb je die nou weer voor nodig![]()
![]()
ik ga nog maar ff wat nuttigs doen voor vandaagff id kaart ophalen en oliefilter kopen
![]()
Jep. Hier ook... net helmeaal in de vaseline gezet. Vandaag komt het er niet van (griep enzo), maar als ik me goed voel morgen en zondag ookquote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:18 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Als het net zulk weer is als vandaag![]()
Motor staat ook al ready to ghum.
Welke crash?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:42 schreef Rietvaerder het volgende:
Crash?
http://video.google.com/videoplay?docid=-1005425936871388297quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:20 schreef stinkie het volgende:
[..]
Waarom geef je nooit antwoord op vragen?quote:
heb ik soms iets gemist ?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:53 schreef worldpimber het volgende:
[..]
http://video.google.com/videoplay?docid=-1005425936871388297
[..]
Waarom geef je nooit antwoord op vragen?
Pauper
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:55 schreef R2-D2 het volgende:
Ik begin vrijdagmiddag erger te vinden dan maandagochtend... Na 12:00 wil ik weg
![]()
En dat is wat ik nu ga doen![]()
Ben ook allang thuis, half 10 op het werk en 14:0 uur vertrokken. Het enige nuttige wat ik heb gedaan was dat gebakje eten van de jarigequote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:55 schreef R2-D2 het volgende:
Ik begin vrijdagmiddag erger te vinden dan maandagochtend... Na 12:00 wil ik weg
![]()
En dat is wat ik nu ga doen![]()
Even converteren naar DivX met Dr. DivX en het bestand is een factor 10 kleinerquote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:38 schreef worldpimber het volgende:
Alleen is ie nog niet in een held in nuttig filmpjes maken
> Let op, circa 90 nietszeggende mb's.edit: doel opslaan als
[[url=http://www.phatzak.nl/motor/horeon_er5/P1000229.JPG]afbeelding][/URL]
[[url=http://www.phatzak.nl/motor/horeon_er5/P1000230.JPG]afbeelding][/URL]
[[url=http://www.phatzak.nl/motor/horeon_er5/P1000231.JPG]afbeelding][/URL]Bonustrack van tennissende freak.
Lekker leventjequote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:30 schreef hicham het volgende:
Ben ook allang thuis, half 10 op het werk en 14:0 uur vertrokken.
Tja... da's ook niet zo moeilijk...quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:50 schreef Roderick2085 het volgende:
zo, das ook weer gebeurt.....
die vent wist nog precies welke motor ik heb![]()
Ik ben alleen eventjes boodschapjes gaan doen... ben weer terug op het werkquote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:30 schreef hicham het volgende:
[..]
Ben ook allang thuis, half 10 op het werk en 14:0 uur vertrokken. Het enige nuttige wat ik heb gedaan was dat gebakje eten van de jarige![]()
![]()
Had net zo goed thuis kenne blijve
Bijna klaar met stage dus er is niet zoveel werk meer te doen
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:26 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Tja... da's ook niet zo moeilijk...
[afbeelding]
![]()
aahh, wat zieligquote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:29 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ik ben alleen eventjes boodschapjes gaan doen... ben weer terug op het werk![]()
'k mag pas om 17:30 weg![]()
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:42 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
aahh, wat zielig [afbeelding]
![]()
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:50 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
![]()
Achja... ik wil uren sparen voor straks als het zomer wordt![]()
quote:
Neuh, tik maar "Superbike" in bij Googlequote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:15 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
zoek je iedere keer expres naar plaatjes waar ook een dame opstaat ofzo
![]()
niet dat ik dat erg vind ofzo hoor![]()
quote:
WTF boeit mij dat??quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:44 schreef Rietvaerder het volgende:
Het is wel heel koud jaIn mn leren pakkie zonder binnenvoering
Maar ik heb een oplossing.... bodywarmer erover aan, zo'n camouflage ding voor in de sneeuw, staat wel grappig
quote:
Bassie & Adriaan?quote:maar zitter er nou 2 mensen op dat ding?
quote:
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:32 schreef R2-D2 het volgende:
Oooooooooooooooohhhhhhhhh,
Zo kan durf ik het ook![]()
[afbeelding]
![]()
en weer vrouwenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:42 schreef R2-D2 het volgende:
Voor bijna ieder wat wils![]()
Kawasaki, Aprilia, Ducati etc...
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:42 schreef R2-D2 het volgende:
![]()
Geen commentaar.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:55 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
![]()
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:54 schreef Rietvaerder het volgende:
WTF boeit mij het dat het jou niks boeit, als het mij maar boeit
Je had toch van die kleine handjes en voetjes.quote:
Hmm, die laatste met dat strakke rode broekkiequote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:42 schreef R2-D2 het volgende:
![]()
En die handjes en voetjes zeggen nix hoor.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:09 schreef worldpimber het volgende:
[..]![]()
[..]
Je had toch van die kleine handjes en voetjes.![]()
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:53 schreef R2-D2 het volgende:
Je hoeft je niet te schamen hoor FX, pak maar een tissue [afbeelding]
![]()
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:53 schreef R2-D2 het volgende:
Speciaal voor Roderick223565745:
en een beetje voor mij en de anderen die er ook van kunnen genieten![]()
[afbeelding]
Je hoeft je niet te schamen hoor FX, pak maar een tissue [afbeelding]
![]()
En nu echt weg![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En dan zeggen dat je van wheelies geheid een keer op je bek gaat, wat denk je van 300x een rotonde nemenquote:
Meer een veredelde chopperrijder.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:01 schreef Rietvaerder het volgende:
Amaai, un bietje he!
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:59 schreef hicham het volgende:
Eindhoven - Dakar![]()
Wel in Internet Explorer openen, Mozilla / Firefox werkt niet (altijd) mee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:44 schreef Worldbeater het volgende:Jeh, geen nerd meerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je *.ppt kan ik niet openen. Downloadt slechts tot 98%??![]()
Mijn ogen sporen even niet, heb een lichte cylinder in het linkeroog.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:47 schreef worldpimber het volgende:
Jeh, geen nerd meer![]()
Je *.ppt kan ik niet openen. Downloadt slechts tot 98%??
Jepquote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:31 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Meer een veredelde chopperrijder.![]()
welke kawa ?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:51 schreef hicham het volgende:
[..]
Tis een fucking kawasaki![]()
Kom je nog met een verklaring van je afwezigheid of hoe zit dat
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:59 schreef hicham het volgende:
Eindhoven - Dakar![]()
Wel in Internet Explorer openen, Mozilla / Firefox werkt niet (altijd) mee![]()
idd.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:59 schreef hicham het volgende:
Eindhoven - Dakar![]()
Wel in Internet Explorer openen, Mozilla / Firefox werkt niet (altijd) mee![]()
Ik doe alles nog zonder versterkingquote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:51 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Mijn ogen sporen even niet, heb een lichte cylinder in het linkeroog.
Straks ga ik tegen allemaal mensen oplopen.![]()
Jullie hebben toch ook lenzen?
Raus in ieder geval..
En er zijn ook nog mensen die het bestaan van een bril ontkennen.![]()
.ppt afwachten of OPM of Martie of Mark hem wel kunnen openen.![]()
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:59 schreef Mercy_symbol het volgende:
en waarom moet ik iets uitleggen hier ? hebben jullie mij gemist dan of zo ?![]()
Jij bent toch die man met de grijzen haren.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:54 schreef bwt het volgende:
Ik doe alles nog zonder versterking
Illegale mail circuit.quote:Wat voor ppt hebben we het hier over?????????![]()
Wie???quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:57 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Jij bent toch die man met de grijzen haren.![]()
ik dacht dat je dat nie zou doorvertellenquote:Leesbrilletje..![]()
![]()
[..]
how can i join?quote:Illegale mail circuit.![]()
Zo spannend is dat niet in dit geval. Maar you got hotmail.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:01 schreef bwt het volgende:
how can i join?
't is niet veel neequote:
De ene kleed zich netjes en is al tevreden met een glimlach en een klein beetje aandachtquote:Wel veel bloot gezien vanavond, maar niet aangezeten.![]()
Ik moest ook nog een telefoonnummer oplezen van een meid haar borsten.![]()
![]()
Uiteraard geheel belangenloos.. ik moest alleen even 2 keer kijken.![]()
was maar 299 keerquote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:31 schreef worldpimber het volgende:
En dan zeggen dat je van wheelies geheid een keer op je bek gaat, wat denk je van 300x een rotonde nemen
quote:
Word het werk je nou al teveel, alcoholist in opleidingquote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:09 schreef Worldbeater het volgende:
Ik ga eens een cafe van binnen bekijken, als ik durf.![]()
We hebben een winnaarquote:
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 08:49 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
net ff naar bakker...wat een poepweerwilde nog wel ff langs de valkenier vandaag voor wat info
es kijken hoe het weer zich ontwikkelt vandaag.
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 05:30 schreef Worldbeater het volgende:
Niet meer gepost verder.![]()
![]()
Ik ga een probleem met slapen krijgen.Nu eerst even wat eten en drinken.
![]()
Lenzen moeten ook nog uit, ik zou om 2 uur thuis zijn had ik tegen mijzelf gezegd.![]()
Mogen er de eerste keer eigenlijk niet langer dan 4 uur in.
Wel veel bloot gezien vanavond, maar niet aangezeten.![]()
Ik moest ook nog een telefoonnummer oplezen van een meid haar borsten.![]()
![]()
Uiteraard geheel belangenloos.. ik moest alleen even 2 keer kijken.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 08:09 schreef hicham het volgende:
Ach, gelukkig krijg ik wel eens mailtjes van R2-D2, dat maakt het weer helemaal goed
Vroeg op gelukkig, anders had ik in m'n bed geplastquote:R2-D2 vroeg op of laat wakker![]()
2 zakjes pakkenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 08:40 schreef worldpimber het volgende:Er zitten gewoon 7 autotjes in die mini autodrop zakjes. Terwijl ik ze per 2 eet, wat heb ik daar nou aan???
Ik ga straks naar een motorzaak toe en dan kan ik het vragenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 10:59 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[afbeelding]
wat kosten die dingen normaal45 euro...een redelijke prijs dit neem ik aan
Ik heb er ooit 25 euro bij een motorzaak voor betaald... wel gebruikt, maar zag er net zo goed uit. Wat ze nieuw kosten weet ik niet. Bel een Kawa dealerquote:Op zaterdag 14 januari 2006 10:59 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[afbeelding]
Geen last van.... hoef ook niet steeds bij te olieën net als Rausquote:Op zaterdag 14 januari 2006 10:10 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
zijn lenzen niet vervelend als je op de motor zitlijkt me lastig als je met open vizier rijdt...en dat is wel zo lekker af en toe, vooral in zomer
zit ook weer te twijfelen of ik terugga naar lenzen, of een combi met bril dan.
Je bent geniaalquote:
Nee, hij posed er alleen mee.quote:
Weet ik niet, 2 GS500 fappers hier... eens kijken of ze deze BMW'er willen helpen.quote:h ja vraagje aan de fappers, heeft iedere GS500E een brandstofmeter?
is ie door een mafioso wannabee beemer proefritrijder aan stukken gereden ?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 11:21 schreef yup het volgende:
BMW is dood. Seriesu zit op de sloop nuBij de weg niet door mij...
Hij is gejat en daarna tegen een hele dikke paal gerostquote:Op zaterdag 14 januari 2006 11:30 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
is ie door een mafioso wannabee beemer proefritrijder aan stukken gereden ?![]()
WTFquote:Op zaterdag 14 januari 2006 11:44 schreef yup het volgende:
Hij is gejat en daarna tegen een hele dikke paal gerost
Mja mijn bimmah had tenminste nog een benzinemeterquote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:08 schreef worldpimber het volgende:
[..]
WTF![]()
Sucks man
ZX-6R van mij heeft trouwens niet eens een benzinemeter
Bij heel warm weer is het lastig, maar dat komt ook omdat ik nauwelijks traanvocht heb. Als het dan zo'n 23-30 graden is en je hebt je motorpak aan dan heb ik vaak wel last van mijn lenzen, maar normaal gesproken gaat het best goed.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 10:10 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
zijn lenzen niet vervelend als je op de motor zitlijkt me lastig als je met open vizier rijdt...en dat is wel zo lekker af en toe, vooral in zomer
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 11:44 schreef yup het volgende:
[..]
Een gsm nummer die de barman rond haar tepel had geschreven.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 06:45 schreef R2-D2 het volgende:
Was het een nummer uit Rotterdam:
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 08:28 schreef worldpimber het volgende:
Word het werk je nou al teveel, alcoholist in opleiding![]()
Het zijn zachte maandlenzen.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 10:05 schreef Rausdouwer het volgende:
Je hebt dus harde lenzen..
Jij zit in het adresboek van mijn webmail.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 08:09 schreef hicham het volgende:
Hoor ik niet eens bij het illegale mailcircuit
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 09:56 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
illegale mail is zeker naar mijn werkadres gestuurd![]()
Ze gingen mij zelfs verdenken.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:45 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
![]()
Ai, rot zeg. En nu?? Je krijgt zeker niks vergoed dankzij dat eerlijke systeem van ons
![]()
![]()
dan houd ik het qua rijden wel bij het kleine ongemak van bril opzetten...met open vizier rijden is toch wel erg lekker in de warme zomermaandenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:43 schreef Rausdouwer het volgende:
Bij heel warm weer is het lastig, maar dat komt ook omdat ik nauwelijks traanvocht heb. Als het dan zo'n 23-30 graden is en je hebt je motorpak aan dan heb ik vaak wel last van mijn lenzen, maar normaal gesproken gaat het best goed.Ik heb altijd mijn vizier een stukje open en ook dat gaat goed. Ik doe nooit het vizier helemaal open, want dat is gewoon vragen om problemen.
![]()
Balen manquote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:52 schreef yup het volgende:
[..]
Ze gingen mij zelfs verdenken.
Kwam zo een hulp officier van justitie met grote praatjes.
Die man kwam van een koude kermis thuis.
1. me auto is gejat.
2. me auto is getotalled.
3. het is 7.30 in de ochtend.
En dan komt meneer hulp officier van justitie mij verdenken. Die man solliciteerde naar een kopstoot, en jammer dat hij officier was anders had ie hem gekregen ook nog. Heb geen zin om in een agressieve bui in de gevangenis te zitten.
Ik deed in 1993 ook veel met het vizier open rijden, ging op zich wel goed.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:54 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
dan houd ik het qua rijden wel bij het kleine ongemak van bril opzetten...met open vizier rijden is toch wel erg lekker in de warme zomermaanden![]()
WA verzekering.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:56 schreef bwt het volgende:
[..]
Balen man
Hopelijk krijg je nog iets fatsoenlijks terug van de verzekering.
Met zachte lenzen knipper je vuiltjes er zo uit, gisteravond zelfs gezien dat er een klein hoekje uit mijn lens zat.. maar juist omdat het zachte lenzen zijn merk je er weinig van. Raus heeft last van droge ogen enzo volgens mij, maar ik rij continu met open vizier hoor. Ook met pothelm @ brommer driving 50 km/u maxquote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:54 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
dan houd ik het qua rijden wel bij het kleine ongemak van bril opzetten...met open vizier rijden is toch wel erg lekker in de warme zomermaanden![]()
Klopt. Maar ik denk idd ook dat het met zachte lenzen veel beter te doen is.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:14 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Met zachte lenzen knipper je vuiltjes er zo uit, gisteravond zelfs gezien dat er een klein hoekje uit mijn lens zat.. maar juist omdat het zachte lenzen zijn merk je er weinig van. Raus heeft last van droge ogen enzo volgens mij, maar ik rij continu met open vizier hoor. Ook met pothelm @ brommer driving 50 km/u max![]()
Maar vertel eens het hele verhaal yup, waarom heb je je auto getotalled tegen een paalZelf teruggevonden? Hoe kwam je erachter etc? ...
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:34 schreef hicham het volgende:
Ojjj
[afbeelding]![]()
Voor de opletters onder ons: de rode tailrisers, rode remleidingen en het opgehoogde kontje op zich zijn ook te zien
Wat een heerlijk motorrijweer was het vandaag joh
Volgens mij wordt het morgen nog beter, dat wordt meeten vrinden
Wa seggik nou net.... ben stad en land af gegaan en kreeg overal te horen dat het niet meer te krijgen isquote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:52 schreef hicham het volgende:
En het zal vast ook wel bij 'normale' winkels te krijgen zijn
Gefeliciteerd met de verkoop.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:31 schreef R2-D2 het volgende:
Goed nieuws en slecht nieuws:
Slechte nieuws:
Ik kan voorlopig niet meer toeren![]()
Vandaag m'n ZZR600 verkocht, komende week is de overschrijving
[afbeelding]
Goede nieuws:
Ik kan een nieuwe of jonge2-handse gaan kopen
[afbeelding]
Even alle papieren bijelkaar zoeken![]()
Nergens last van met lenzen hoor, ook met vizier open niet. Behalve dan dingen waar je zonder lenzen ook last van zou hebben, een dikke vlieg in je oog bijvoorbeeldquote:Op zaterdag 14 januari 2006 10:10 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Weet niet van wat voor materiaal het is gemaakt, maar weet wel dat RVS al snel duur isquote:Op zaterdag 14 januari 2006 10:59 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[afbeelding]
Wat een verhaal zeg, en je krijgt ook niks terug las ik alquote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:52 schreef yup het volgende:
[..]
Ze gingen mij zelfs verdenken.
Kwam zo een hulp officier van justitie met grote praatjes.
Die man kwam van een koude kermis thuis.
1. me auto is gejat.
2. me auto is getotalled.
3. het is 7.30 in de ochtend.
En dan komt meneer hulp officier van justitie mij verdenken. Die man solliciteerde naar een kopstoot, en jammer dat hij officier was anders had ie hem gekregen ook nog. Heb geen zin om in een agressieve bui in de gevangenis te zitten.
Feliquote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:31 schreef R2-D2 het volgende:
Slechte nieuws:
[afbeelding]
Goede nieuws:
[afbeelding]
Sjonge jongequote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:55 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Mooi.
Nu nog een upside down vork erin jassen.![]()
Meeten vrinden.![]()
Ik zal je ook nog even mailen later over iets.![]()
![]()
![]()
eBay! 800 zoekresultatenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:58 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Wa seggik nou net.... ben stad en land af gegaan en kreeg overal te horen dat het niet meer te krijgen is
netjesquote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:34 schreef hicham het volgende:
Ojjj
[afbeelding]![]()
Voor de opletters onder ons: de rode tailrisers, rode remleidingen en het opgehoogde kontje op zich zijn ook te zien
feliquote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:31 schreef R2-D2 het volgende:
Slechte nieuws:
[afbeelding]
Goede nieuws:
[afbeelding]
Dit + geupdate bikequote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:16 schreef hicham het volgende:
Hoe laat moet je in Arnhem zijn weledele patenteigenaar der tering?
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:42 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
wie heeft er nog meer zin om te meeten eigenlijk
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:42 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
afplakkenrijd dan geen naked
![]()
Tijd zat, Gelredome?quote:moet om 1700 uur weer in Arnhem zijndus we hoeven nou ook weer niet om 900 uur ergens af te spreken
![]()
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:55 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Dit + geupdate bikeVolgens mij heb ik best een tof broertje
![]()
Net als die meet in groningen zekerquote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:58 schreef Rietvaerder het volgende:
Wa seggik nou net.... ben stad en land af gegaan
Heb je inderdaad goed verborgen gehoudenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:31 schreef R2-D2 het volgende:
Slechte nieuws:
[afbeelding]
Goede nieuws:
[afbeelding]
Heh?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:00 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Net als die meet in groningen zeker
andere helft ook doenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:59 schreef hicham het volgende:![]()
Voor de helft, karton erop en met tape vastmaken. Met dit weer werkt de oliekoeler net iets te goed
tijdzatquote:Tijd zat, Gelredome?![]()
gewoon rijden dusquote:
wij allemaal maar de meeste wel door Roadkillquote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:41 schreef hicham het volgende:
Knap staaltje fotowerk door amateursogen gezien dan, volgens Pepijn kan het vast beter
Deze foto is ook mooi gedaan
Wie heeft ze gemaakt, Roadkill?
de 1e meet van dit jaar al afsluiten met 200 picciesquote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:46 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
nice pics
[afbeelding]
oneerlijke ook ditOnda's zijn traag als poep
![]()
amen to thatquote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:48 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
de 1e meet van dit jaar al afsluiten met 200 piccies2006 here we come
![]()
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:46 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
nice pics
[afbeelding]
oneerlijke ook ditOnda's zijn traag als poep
![]()
Zow heequote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:34 schreef hicham het volgende:
Ojjj
[afbeelding]![]()
Waar danquote:
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:56 schreef hicham het volgende:
Waar dan [afbeelding]
Ziet er opvallend groen boven jou uit, moet toch vast wel wat te doen zijn?
[afbeelding]
En hoe laat [afbeelding]
quote:
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:56 schreef bwt het volgende:
[..]
Zow hee
dat heeft lang geduurd voordat we je tail raised bike kunnen zien op foto
Noem eens een leuk plekje dichterbij huis danquote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:58 schreef worldpimber het volgende:
[..]Waarom heb je zulk zin om ver te rijden?
Das echt bagger... maar nou heb je die teringlijer al hoop gegeven
De Ringquote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:59 schreef hicham het volgende:
Noem eens een leuk plekje dichterbij huis dan
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:59 schreef hicham het volgende:
[..]
[..]
[..]
[afbeelding]
Verman jezelf is [afbeelding]
[..]
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:56 schreef hicham het volgende:
[..]
Waar dan [afbeelding]
Ziet er opvallend groen boven jou uit, moet toch vast wel wat te doen zijn?
[afbeelding]
En hoe laat [afbeelding]
Ja, niet a la last minutequote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:20 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]![]()
pimb had vorig jaar een mooie route in dat gebied![]()
tussen 1100-1200 uur
Zien we morgen wel dan, ben vroeg opquote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:20 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]![]()
pimb had vorig jaar een mooie route in dat gebied![]()
tussen 1100-1200 uur
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 11:12 schreef yup het volgende:
Oh ja vraagje aan de fappers, heeft iedere GS500E een brandstofmeter?
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 11:44 schreef yup het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:31 schreef R2-D2 het volgende:
Slechte nieuws:
[afbeelding]
Goede nieuws:
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:34 schreef hicham het volgende:
Ojjj
[afbeelding]![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |