Inderdaad. En alle mogelijke ramen openkletteren.quote:Op woensdag 4 januari 2006 19:53 schreef MissyMirjaM het volgende:
zo een stekkerding, van ambi pur ofzo?
Nee, Oust spuit je in de lucht en schijnt zelf neutraal te zijn.quote:Op woensdag 4 januari 2006 20:17 schreef MWP het volgende:
Dat wordt morgen even langs de blokker lopen om die anti-tabac lichtjes te proberen inderdaad;
Oust en Febreze, die moet je op de banken, stoelen en het tapijt spuiten neem ik aan? Maar zit de "geur" niet ook in bijv. boekenkasten e.d.?
Een plasmacluster, is dat "zo'n apparaat dat de lucht zuivert" of is dat nog iets anders, en waar zijn die te verkrijgen? Bij de blokker of zou ik dan naar de speciaalzaak moeten lopen?
Het helpt inderdaad. Ik heb een vriendin die rookt als een schoorsteen. Zij is de enige die bij ons rookt. ALs ze weg is spuiten we Oust, maar dat trekt ook in je keel (bij ons tenminste) en dan lopen we alsnog te hoesten.quote:Op woensdag 4 januari 2006 19:55 schreef Klonk het volgende:
ze zeggen dat oust er tegen helpt, heb het zelf nog nooit geprobeerd met dat spul.
Dat is juist voor in bekleding en kleding enzo.quote:Op woensdag 4 januari 2006 20:27 schreef MWP het volgende:
Wat is er mis met Febreze?
Hoe ongezond is het eigenlijk om dat spul in te ademen ( ik neem aan dat je dat doet als je het gebruikt hebt) ?quote:Op woensdag 4 januari 2006 20:22 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nee, Oust spuit je in de lucht en schijnt zelf neutraal te zijn.
Febreze zou ik niet doen.![]()
Fébrèze moet je op textiel spuiten (gordijnen, meubelen). Het heeft een bepaald geurtje wat ik persoonlijk liever niet de hele tijd ruik. En je zegt dat je de rooklucht uit de kamer wilt, en daar zal het niet echt tegen helpen.quote:Op woensdag 4 januari 2006 20:27 schreef MWP het volgende:
Wat is er mis met Febreze?
Zoals ik al zei: ik moet er best veel van hoesten. Maar ik spuit dan ook echt veel, omdat ons hele huis dan stinkt naar die smerige tabak.quote:Op woensdag 4 januari 2006 20:28 schreef Mirage het volgende:
[..]
Hoe ongezond is het eigenlijk om dat spul in te ademen ( ik neem aan dat je dat doet als je het gebruikt hebt) ?
Heb dat zelfde gehoord maar dan met een schoteltje melk.quote:Op woensdag 4 januari 2006 20:32 schreef Oblivion het volgende:
Voor dat iedereen maar bed gaat een schoteltje gemalen koffie neerzetten....
En 's ochtends niet aan het schaaltje ruiken...![]()
Werkt echt!
Geil! Pics?quote:Op woensdag 4 januari 2006 20:26 schreef amaranta het volgende:
[..]
Het helpt inderdaad. Ik heb een vriendin die rookt als een schoorsteen.
Da's ook keigoed voor als het keistinkt naar [insert product] in de koelkast!quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:24 schreef Aventura het volgende:
Gemalen koffie inderdaad! Dat helpt goed.
Je huis afbranden ook.quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:41 schreef BrauN het volgende:
Frituurpan op volle kracht aanzetten wil ook wel eens helpen trouwens.
En dan naar je moeder roepen dat je Frikadellen moet!quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:41 schreef BrauN het volgende:
Frituurpan op volle kracht aanzetten wil ook wel eens helpen trouwens.
Ik heb gehoord dat een beetje citroensap de geur neutraliseert..quote:Op woensdag 4 januari 2006 19:53 schreef MWP het volgende:
Mijn ouders hebben (..) wat er nog meer helpt.
Ik heb al geprobeerd een schaaltje met azijn te vullen en deze in de kamer te laten staan, maar dit gaat net iets te veel stinken en ik krijg er zelf ook tranende ogen vandus dat werkt niet
het is toch jouw huis? ik zou dat nooit tolereren. van niemand.quote:Op woensdag 4 januari 2006 19:53 schreef MWP het volgende:
Aangezien ze geen zin hebben om buiten te gaan staan roken
Het is het huis van m'n ouders, niet van mijquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:12 schreef electricity het volgende:
[..]
het is toch jouw huis? ik zou dat nooit tolereren. van niemand.
Natte doek.. dat helpt.quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:08 schreef BrauN het volgende:
Wat een loze tips allemaal in dit topic. Stuk voor stuk fabeltjes.
Denken jullie serieus dat rooklucht verdwijnt door een of ander stofje ergens neer te zetten? Of een natte lap in de kamer te deponeren?
Ja, natuurlijk is de lucht na een tijdje grotendeels weg... Dat is ie ook zonder die maatregeltjes en enkel een raampje open...
Het idee dat die truukjes van jullie werken zit gewoon tussen de oortjes.
mythbusterquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:08 schreef BrauN het volgende:
Denken jullie serieus dat rooklucht verdwijnt door een of ander stofje ergens neer te zetten? Of een natte lap in de kamer te deponeren?
Ja, natuurlijk is de lucht na een tijdje grotendeels weg... Dat is ie ook zonder die maatregeltjes en enkel een raampje open...
PLASMACLUSTERquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:08 schreef BrauN het volgende:
wie-rookt?quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:31 schreef blessed19 het volgende:
wierrook?
heb ooit eens een citroen geur gehad! die was wel te pruimen, maar moet inderdaad wel eerlijk bekennen dat het grote gros echt smerig isquote:Op donderdag 5 januari 2006 00:33 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
wie-rookt?
van die troep krijg je al koppijn, lijkt me erger als een sigaret. of geurkaarsen, godbeterd, wat een troep.
je spreekt jezelf tegen, werkt dus voor geen meter..... , dus meer koppijn.quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:38 schreef blessed19 het volgende:
[..]
heb ooit eens een citroen geur gehad! die was wel te pruimen, maar moet inderdaad wel eerlijk bekennen dat het grote gros echt smerig is![]()
maar het helpt wel!
I agreequote:Op donderdag 5 januari 2006 00:30 schreef blackbully het volgende:
PLASMACLUSTER
tja spam hem er maar weer door.
kost misschien wat maar werkt wel het beste
(zonder je huis af te hoeven branden)
helemaal niet!quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:54 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
je spreekt jezelf tegen, werkt dus voor geen meter.....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |