Wie???quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:57 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Jij bent toch die man met de grijzen haren.![]()
ik dacht dat je dat nie zou doorvertellenquote:Leesbrilletje..![]()
![]()
[..]
how can i join?quote:Illegale mail circuit.![]()
Zo spannend is dat niet in dit geval. Maar you got hotmail.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:01 schreef bwt het volgende:
how can i join?
't is niet veel neequote:
De ene kleed zich netjes en is al tevreden met een glimlach en een klein beetje aandachtquote:Wel veel bloot gezien vanavond, maar niet aangezeten.![]()
Ik moest ook nog een telefoonnummer oplezen van een meid haar borsten.![]()
![]()
Uiteraard geheel belangenloos.. ik moest alleen even 2 keer kijken.![]()
was maar 299 keerquote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:31 schreef worldpimber het volgende:
En dan zeggen dat je van wheelies geheid een keer op je bek gaat, wat denk je van 300x een rotonde nemen
quote:
Word het werk je nou al teveel, alcoholist in opleidingquote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:09 schreef Worldbeater het volgende:
Ik ga eens een cafe van binnen bekijken, als ik durf.![]()
We hebben een winnaarquote:
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 08:49 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
net ff naar bakker...wat een poepweerwilde nog wel ff langs de valkenier vandaag voor wat info
es kijken hoe het weer zich ontwikkelt vandaag.
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 05:30 schreef Worldbeater het volgende:
Niet meer gepost verder.![]()
![]()
Ik ga een probleem met slapen krijgen.Nu eerst even wat eten en drinken.
![]()
Lenzen moeten ook nog uit, ik zou om 2 uur thuis zijn had ik tegen mijzelf gezegd.![]()
Mogen er de eerste keer eigenlijk niet langer dan 4 uur in.
Wel veel bloot gezien vanavond, maar niet aangezeten.![]()
Ik moest ook nog een telefoonnummer oplezen van een meid haar borsten.![]()
![]()
Uiteraard geheel belangenloos.. ik moest alleen even 2 keer kijken.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 08:09 schreef hicham het volgende:
Ach, gelukkig krijg ik wel eens mailtjes van R2-D2, dat maakt het weer helemaal goed
Vroeg op gelukkig, anders had ik in m'n bed geplastquote:R2-D2 vroeg op of laat wakker![]()
2 zakjes pakkenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 08:40 schreef worldpimber het volgende:Er zitten gewoon 7 autotjes in die mini autodrop zakjes. Terwijl ik ze per 2 eet, wat heb ik daar nou aan???
Ik ga straks naar een motorzaak toe en dan kan ik het vragenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 10:59 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[afbeelding]
wat kosten die dingen normaal45 euro...een redelijke prijs dit neem ik aan
Ik heb er ooit 25 euro bij een motorzaak voor betaald... wel gebruikt, maar zag er net zo goed uit. Wat ze nieuw kosten weet ik niet. Bel een Kawa dealerquote:Op zaterdag 14 januari 2006 10:59 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[afbeelding]
Geen last van.... hoef ook niet steeds bij te olieën net als Rausquote:Op zaterdag 14 januari 2006 10:10 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
zijn lenzen niet vervelend als je op de motor zitlijkt me lastig als je met open vizier rijdt...en dat is wel zo lekker af en toe, vooral in zomer
zit ook weer te twijfelen of ik terugga naar lenzen, of een combi met bril dan.
Je bent geniaalquote:
Nee, hij posed er alleen mee.quote:
Weet ik niet, 2 GS500 fappers hier... eens kijken of ze deze BMW'er willen helpen.quote:h ja vraagje aan de fappers, heeft iedere GS500E een brandstofmeter?
is ie door een mafioso wannabee beemer proefritrijder aan stukken gereden ?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 11:21 schreef yup het volgende:
BMW is dood. Seriesu zit op de sloop nuBij de weg niet door mij...
Hij is gejat en daarna tegen een hele dikke paal gerostquote:Op zaterdag 14 januari 2006 11:30 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
is ie door een mafioso wannabee beemer proefritrijder aan stukken gereden ?![]()
WTFquote:Op zaterdag 14 januari 2006 11:44 schreef yup het volgende:
Hij is gejat en daarna tegen een hele dikke paal gerost
Mja mijn bimmah had tenminste nog een benzinemeterquote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:08 schreef worldpimber het volgende:
[..]
WTF![]()
Sucks man
ZX-6R van mij heeft trouwens niet eens een benzinemeter
Bij heel warm weer is het lastig, maar dat komt ook omdat ik nauwelijks traanvocht heb. Als het dan zo'n 23-30 graden is en je hebt je motorpak aan dan heb ik vaak wel last van mijn lenzen, maar normaal gesproken gaat het best goed.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 10:10 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
zijn lenzen niet vervelend als je op de motor zitlijkt me lastig als je met open vizier rijdt...en dat is wel zo lekker af en toe, vooral in zomer
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 11:44 schreef yup het volgende:
[..]
Een gsm nummer die de barman rond haar tepel had geschreven.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 06:45 schreef R2-D2 het volgende:
Was het een nummer uit Rotterdam:
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 08:28 schreef worldpimber het volgende:
Word het werk je nou al teveel, alcoholist in opleiding![]()
Het zijn zachte maandlenzen.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 10:05 schreef Rausdouwer het volgende:
Je hebt dus harde lenzen..
Jij zit in het adresboek van mijn webmail.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 08:09 schreef hicham het volgende:
Hoor ik niet eens bij het illegale mailcircuit
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 09:56 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
illegale mail is zeker naar mijn werkadres gestuurd![]()
Ze gingen mij zelfs verdenken.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:45 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
![]()
Ai, rot zeg. En nu?? Je krijgt zeker niks vergoed dankzij dat eerlijke systeem van ons
![]()
![]()
dan houd ik het qua rijden wel bij het kleine ongemak van bril opzetten...met open vizier rijden is toch wel erg lekker in de warme zomermaandenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:43 schreef Rausdouwer het volgende:
Bij heel warm weer is het lastig, maar dat komt ook omdat ik nauwelijks traanvocht heb. Als het dan zo'n 23-30 graden is en je hebt je motorpak aan dan heb ik vaak wel last van mijn lenzen, maar normaal gesproken gaat het best goed.Ik heb altijd mijn vizier een stukje open en ook dat gaat goed. Ik doe nooit het vizier helemaal open, want dat is gewoon vragen om problemen.
![]()
Balen manquote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:52 schreef yup het volgende:
[..]
Ze gingen mij zelfs verdenken.
Kwam zo een hulp officier van justitie met grote praatjes.
Die man kwam van een koude kermis thuis.
1. me auto is gejat.
2. me auto is getotalled.
3. het is 7.30 in de ochtend.
En dan komt meneer hulp officier van justitie mij verdenken. Die man solliciteerde naar een kopstoot, en jammer dat hij officier was anders had ie hem gekregen ook nog. Heb geen zin om in een agressieve bui in de gevangenis te zitten.
Ik deed in 1993 ook veel met het vizier open rijden, ging op zich wel goed.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:54 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
dan houd ik het qua rijden wel bij het kleine ongemak van bril opzetten...met open vizier rijden is toch wel erg lekker in de warme zomermaanden![]()
WA verzekering.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:56 schreef bwt het volgende:
[..]
Balen man
Hopelijk krijg je nog iets fatsoenlijks terug van de verzekering.
Met zachte lenzen knipper je vuiltjes er zo uit, gisteravond zelfs gezien dat er een klein hoekje uit mijn lens zat.. maar juist omdat het zachte lenzen zijn merk je er weinig van. Raus heeft last van droge ogen enzo volgens mij, maar ik rij continu met open vizier hoor. Ook met pothelm @ brommer driving 50 km/u maxquote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:54 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
dan houd ik het qua rijden wel bij het kleine ongemak van bril opzetten...met open vizier rijden is toch wel erg lekker in de warme zomermaanden![]()
Klopt. Maar ik denk idd ook dat het met zachte lenzen veel beter te doen is.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:14 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Met zachte lenzen knipper je vuiltjes er zo uit, gisteravond zelfs gezien dat er een klein hoekje uit mijn lens zat.. maar juist omdat het zachte lenzen zijn merk je er weinig van. Raus heeft last van droge ogen enzo volgens mij, maar ik rij continu met open vizier hoor. Ook met pothelm @ brommer driving 50 km/u max![]()
Maar vertel eens het hele verhaal yup, waarom heb je je auto getotalled tegen een paalZelf teruggevonden? Hoe kwam je erachter etc? ...
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:34 schreef hicham het volgende:
Ojjj
[afbeelding]![]()
Voor de opletters onder ons: de rode tailrisers, rode remleidingen en het opgehoogde kontje op zich zijn ook te zien
Wat een heerlijk motorrijweer was het vandaag joh
Volgens mij wordt het morgen nog beter, dat wordt meeten vrinden
Wa seggik nou net.... ben stad en land af gegaan en kreeg overal te horen dat het niet meer te krijgen isquote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:52 schreef hicham het volgende:
En het zal vast ook wel bij 'normale' winkels te krijgen zijn
Gefeliciteerd met de verkoop.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:31 schreef R2-D2 het volgende:
Goed nieuws en slecht nieuws:
Slechte nieuws:
Ik kan voorlopig niet meer toeren![]()
Vandaag m'n ZZR600 verkocht, komende week is de overschrijving
[afbeelding]
Goede nieuws:
Ik kan een nieuwe of jonge2-handse gaan kopen
[afbeelding]
Even alle papieren bijelkaar zoeken![]()
Nergens last van met lenzen hoor, ook met vizier open niet. Behalve dan dingen waar je zonder lenzen ook last van zou hebben, een dikke vlieg in je oog bijvoorbeeldquote:Op zaterdag 14 januari 2006 10:10 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Weet niet van wat voor materiaal het is gemaakt, maar weet wel dat RVS al snel duur isquote:Op zaterdag 14 januari 2006 10:59 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[afbeelding]
Wat een verhaal zeg, en je krijgt ook niks terug las ik alquote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:52 schreef yup het volgende:
[..]
Ze gingen mij zelfs verdenken.
Kwam zo een hulp officier van justitie met grote praatjes.
Die man kwam van een koude kermis thuis.
1. me auto is gejat.
2. me auto is getotalled.
3. het is 7.30 in de ochtend.
En dan komt meneer hulp officier van justitie mij verdenken. Die man solliciteerde naar een kopstoot, en jammer dat hij officier was anders had ie hem gekregen ook nog. Heb geen zin om in een agressieve bui in de gevangenis te zitten.
Feliquote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:31 schreef R2-D2 het volgende:
Slechte nieuws:
[afbeelding]
Goede nieuws:
[afbeelding]
Sjonge jongequote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:55 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Mooi.
Nu nog een upside down vork erin jassen.![]()
Meeten vrinden.![]()
Ik zal je ook nog even mailen later over iets.![]()
![]()
![]()
eBay! 800 zoekresultatenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:58 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Wa seggik nou net.... ben stad en land af gegaan en kreeg overal te horen dat het niet meer te krijgen is
netjesquote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:34 schreef hicham het volgende:
Ojjj
[afbeelding]![]()
Voor de opletters onder ons: de rode tailrisers, rode remleidingen en het opgehoogde kontje op zich zijn ook te zien
feliquote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:31 schreef R2-D2 het volgende:
Slechte nieuws:
[afbeelding]
Goede nieuws:
[afbeelding]
Dit + geupdate bikequote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:16 schreef hicham het volgende:
Hoe laat moet je in Arnhem zijn weledele patenteigenaar der tering?
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:42 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
wie heeft er nog meer zin om te meeten eigenlijk
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:42 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
afplakkenrijd dan geen naked
![]()
Tijd zat, Gelredome?quote:moet om 1700 uur weer in Arnhem zijndus we hoeven nou ook weer niet om 900 uur ergens af te spreken
![]()
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:55 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Dit + geupdate bikeVolgens mij heb ik best een tof broertje
![]()
Net als die meet in groningen zekerquote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:58 schreef Rietvaerder het volgende:
Wa seggik nou net.... ben stad en land af gegaan
Heb je inderdaad goed verborgen gehoudenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:31 schreef R2-D2 het volgende:
Slechte nieuws:
[afbeelding]
Goede nieuws:
[afbeelding]
Heh?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:00 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Net als die meet in groningen zeker
andere helft ook doenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:59 schreef hicham het volgende:![]()
Voor de helft, karton erop en met tape vastmaken. Met dit weer werkt de oliekoeler net iets te goed
tijdzatquote:Tijd zat, Gelredome?![]()
gewoon rijden dusquote:
wij allemaal maar de meeste wel door Roadkillquote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:41 schreef hicham het volgende:
Knap staaltje fotowerk door amateursogen gezien dan, volgens Pepijn kan het vast beter
Deze foto is ook mooi gedaan
Wie heeft ze gemaakt, Roadkill?
de 1e meet van dit jaar al afsluiten met 200 picciesquote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:46 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
nice pics
[afbeelding]
oneerlijke ook ditOnda's zijn traag als poep
![]()
amen to thatquote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:48 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
de 1e meet van dit jaar al afsluiten met 200 piccies2006 here we come
![]()
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:46 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
nice pics
[afbeelding]
oneerlijke ook ditOnda's zijn traag als poep
![]()
Zow heequote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:34 schreef hicham het volgende:
Ojjj
[afbeelding]![]()
Waar danquote:
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:56 schreef hicham het volgende:
Waar dan [afbeelding]
Ziet er opvallend groen boven jou uit, moet toch vast wel wat te doen zijn?
[afbeelding]
En hoe laat [afbeelding]
quote:
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:56 schreef bwt het volgende:
[..]
Zow hee
dat heeft lang geduurd voordat we je tail raised bike kunnen zien op foto
Noem eens een leuk plekje dichterbij huis danquote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:58 schreef worldpimber het volgende:
[..]Waarom heb je zulk zin om ver te rijden?
Das echt bagger... maar nou heb je die teringlijer al hoop gegeven
De Ringquote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:59 schreef hicham het volgende:
Noem eens een leuk plekje dichterbij huis dan
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:59 schreef hicham het volgende:
[..]
[..]
[..]
[afbeelding]
Verman jezelf is [afbeelding]
[..]
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:56 schreef hicham het volgende:
[..]
Waar dan [afbeelding]
Ziet er opvallend groen boven jou uit, moet toch vast wel wat te doen zijn?
[afbeelding]
En hoe laat [afbeelding]
Ja, niet a la last minutequote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:20 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]![]()
pimb had vorig jaar een mooie route in dat gebied![]()
tussen 1100-1200 uur
Zien we morgen wel dan, ben vroeg opquote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:20 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]![]()
pimb had vorig jaar een mooie route in dat gebied![]()
tussen 1100-1200 uur
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 11:12 schreef yup het volgende:
Oh ja vraagje aan de fappers, heeft iedere GS500E een brandstofmeter?
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 11:44 schreef yup het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:31 schreef R2-D2 het volgende:
Slechte nieuws:
[afbeelding]
Goede nieuws:
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:34 schreef hicham het volgende:
Ojjj
[afbeelding]![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |