quote:kewl ga ik zien
Op woensdag 21 november 2001 20:35 schreef Skull-splitter het volgende:
Vanavond, 2130 op NED 3!Lachen!
quote:Ik vond het wel iets leuker toen Niles & Daphne nog om elkaar heen draaiden
Op woensdag 21 november 2001 20:35 schreef Skull-splitter het volgende:
Vanavond, 2130 op NED 3!Lachen!
BTW: Wat is voor jullie de beste aflevering ooit?
Ik vond die met dat radiohoorspel erg goed
quote:Was idd erg leuk
Op donderdag 22 november 2001 16:40 schreef Skull-splitter het volgende:
Vorige week toen ze twee pubers uithingen bij een cursus vond ik goed!
Frasier is cool
[Dit bericht is gewijzigd door I.R.Baboon op 22-11-2001 21:08]
quote:hij was best ingewikkeld
Op woensdag 28 november 2001 19:15 schreef Skull-splitter het volgende:
Vanavond weer
quote:Frasier is altijd lachen!
Op vrijdag 30 november 2001 18:40 schreef DeF2K het volgende:[..]
hij was best ingewikkeld
leuk, maar een gewone standaard aflevering is ook wel leuk...
The Good Looking Gobling
Cheers and Frasier, two of the most popular series in NBC history have held strong for the last twenty years of television and will forever be intertwined. Now both series will get released in season box sets from Paramount Home Entertainment.
The first season of Cheers airing from October 1982 through March 1983 saw some of the worst ratings on television. The day to day life of the residents of a Boston bar seemed of little interest to viewers, but the show held on to get renewed for a second season which saw the show become a national hit.
All twenty-two episodes are included in the set in their original fullscreen and include the featurettes "Setting The Bar: A Conversation with Ted Danson," "Love At First Fight: Opposites Distract" and "Coach Ernie Pantusso's Rules of the Game," some "I'll Drink To That: Stormin' Norm-isms," and the trivia game "It's A Little Known Fact...".
After ten successful years on Cheers, Kelsey Grammer struck out on his own in Frasier. The 1993-1994 season saw the Boston psychologist move back to his hometown of Seattle only to learn to deal with his family all over again.
The twenty-four episodes of the first season are included in their original fullscreen, and several extras including an audio commentary on the pilot episode by Peter Casey and David Lee, the featurettes "Behind The Couch: The Making Of Frasier" and "Frasier Crane's Apartment," and a trivia game.
Both sets will come to DVD on May 20th and will be priced at $49.95 each
Dat word een "must-have" voor mij. Ik heb de meeste wel op video staan, maar dat is toch anders
Maar ze komen toch ook wel in Nederland uit he?
Geen Frasier vanavond op Net5
quote:zal morgen eens vragen aan Paramount...
Op donderdag 27 februari 2003 21:07 schreef magical_reflex het volgende:
Op DVD?Dat word een "must-have" voor mij. Ik heb de meeste wel op video staan, maar dat is toch anders
Maar ze komen toch ook wel in Nederland uit he?
quote:JA, shit!!!
Op zondag 2 maart 2003 18:06 schreef Zapper het volgende:
WHAT THE FUCK!!!Geen Frasier vanavond op Net5
quote:Nou wen er maar aan!
Op maandag 3 maart 2003 12:12 schreef Aranka het volgende:
ik was mn ritme gisteren avond helemaal kwijt omdat Frasier niet werd uitgezonden...wat een serie allemaal niet kan veroorzaken!
Vanavond krijgen we dus Seinfeld
NET5
http://www.geocities.com/hollywood/derby/3267/
Leuk om weer terug te lezen
quote:WoW
Op vrijdag 24 oktober 2003 13:37 schreef Castaway het volgende:
Voor de liefhebbers!! And I'm one!
Alle transcripten van de afleveringen vanaf seizoen 1 t/m 11!http://www.geocities.com/hollywood/derby/3267/
Leuk om weer terug te lezen
quote:Bedankt, anders had ik het gemist
Op dinsdag 30 december 2003 20:02 schreef Patch het volgende:
Paar minuutjes nog....
quote:6,5 miljoen euro per aflevering... pffff.....
'Frasier stopt na elf seizoenen'
NEW YORK (ANP) - De populaire komedie Frasier verdwijnt waarschijnlijk van de buis. Directieleden van het Amerikaanse televisiestation NBC, dat de serie uitzendt, hebben maandag tegen dagblad The New York Times gezegd dat een twaalfde seizoen zeer twijfelachtig is.Er zou bij NBC nog een sprankje hoop zijn om de serie te redden. Heikel punt in de onderhandelingen is het salaris van de hoofdrolspeler van de serie Kelsey Grammer. Grammer krijgt volgens NBC 2,5 miljoen euro per aflevering. Hij en de rest van de cast zouden genoegen moeten nemen met een aanzienlijke salarisvermindering. Nu kost iedere aflevering van Frasier bijna 6,5 miljoen euro. NBC lijdt daarbij een flink verlies.
De eerste aflevering over de psychiater en radiopresentator Frasier werd in 1993 uitgezonden. De serie is een spin-off van de populaire komedie Cheers waarin Grammer ook de rol van Frasier speelde. In Nederland is momenteel het negende seizoen van Frasier te zien.
Komedieliefhebbers moeten binnenkort ook al afscheid nemen van de serie Friends. Daarnaast is Sex and the City bezig met het zesde en laatste seizoen in Amerika en dreigt Everybody Loves Raymond te stoppen.
Welke was het?quote:Op donderdag 20 januari 2005 17:08 schreef skiczukie het volgende:
Iemand die aflevering van zonet gezien? Sjeez, ik heb me kapot gelachen. Frasier!
bron: http://www.dvd.nl/nieuws.php?id=1564quote:April 21-apr De Ordening DVD –NL*
Cheers 4 DVD – televisieserie
Frasier 4 DVD – televisieserie
Mac Guyver 1 DVD – televisieserie
Sex and the City Single S1 disc 1+2 DVD – televisieserie
Boy Named Charlie DVD
iddquote:Op donderdag 24 februari 2005 16:16 schreef cora4034 het volgende:
Gisteren was een van de betere afleveringen
Maris die Niles bedriegt met haar scherminstructeur.
Die andere boxen (1,2,3) lagen er ook (alleen dan in Groningen), ik heb ze alle 3 maar gekocht!quote:Op vrijdag 25 februari 2005 00:10 schreef deGVR het volgende:
Bij MediaMarktin Leeuwarden lag de box van Seizoen 1 (regio 2, geen ondertitels) voor 24,99!!
Ik heb hem natuurlijk direct meegenomen. HEt zijn behoorlijk wat afleveringen in 1 seizoen, voor die prijs hoef je het niet te laten in ieder geval.
Frasier serie 4 verschijnt 24 maart. Echt raar dat serie 1 niet met Nederlandse ondertiteling verschijnt. Maar deze mag natuurlijk niet ontbreken in de dvd-collectie, dan maar zonder Nederlandse vertaling!quote:Op woensdag 23 februari 2005 11:06 schreef vdo28 het volgende:
Frasier 4 vernam ik uit een bron word waarschijnlijk gereleased eind april!!
Goed nieuws voor de liefhebbers.
Ik heb hem inmiddels (Frasier 4), hij is weer erg leuk!quote:Op dinsdag 8 maart 2005 11:43 schreef Sconvolts het volgende:
[..]
Frasier serie 4 verschijnt 24 maart. Echt raar dat serie 1 niet met Nederlandse ondertiteling verschijnt. Maar deze mag natuurlijk niet ontbreken in de dvd-collectie, dan maar zonder Nederlandse vertaling!
David Hyde Pierce is gewoon een geniaal acteur.quote:Op donderdag 24 februari 2005 21:11 schreef BlaatschaaP het volgende:
Idd! Niles is geweldig. Zo enorm droog.
dat klopt.quote:Op donderdag 28 december 2006 16:46 schreef Marble het volgende:
David Hyde Pierce is best wel een geniaal acteur.
Nou, idd, zag laatst foto's van hem op IMDB, herkende hem bijna nietquote:Op donderdag 28 december 2006 16:47 schreef Patch het volgende:
[..]
dat klopt.
Geniaal in o.a. A Bug's Life
Jammer dat ie er met de dag slechter uit gaat zien zeg....
En maandag tm donderdag dus aflevering 21 tm 24 van seizoen 10.quote:Op zondag 31 december 2006 13:12 schreef ASSpirine het volgende:
Ik vind het nog altijd een geweldige serie
Is andere soort humor dan Friends bijvoorbeeld.
Ik heb zelf seizoen 1 t/m 4 en zou ze graag allemaal willen kopen. Ik zag ze bij Play.com in de international sectie staan (regio 1) . kosten ¤ 27,- per stuk inclusief verzenden.quote:Op donderdag 28 december 2006 16:45 schreef Patch het volgende:
De tot dusver niet verkrijgbare seizoenen van Frasier in Nederland zullen ook niet verkrijgbaar blijven wegens lage verkoopcijfers, dus bestellen via het buitenland !
99% kans dat er engelse ondertiteling opzit, voor de dove amerikanen, is een dvd-functie die niet meer weg te denken is...quote:Op zondag 31 december 2006 14:34 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Ik heb zelf seizoen 1 t/m 4 en zou ze graag allemaal willen kopen. Ik zag ze bij Play.com in de international sectie staan (regio 1) . kosten ¤ 27,- per stuk inclusief verzenden.
Ik wil alleen weten of er bij de seizoenen 5 t/m 9 ondertiteling aanwezig is. Uiteraard zal er geen nederlands onder staan maar ik hoop wel engels. Kan iemand me dat bevestigen ?
Ik heb nog ruim 4 seizoenen te gaan voor ik deze verhaallijn WIL weten...quote:Op maandag 1 januari 2007 18:23 schreef Peter6000 het volgende:
We gaan toch wel gezellig als Frasierfans onder elkaar de nieuwe afleveringen bespreken he.
Anders heb ik dit topic uit 2001 helemaal voor niets gerestyled.
Ik moet zelf zo weg, maar de videorecorder staat geprogrammeerd.![]()
Weer eens wat anders dan de users die alles allang weten, omdat ze de complete serie al gedownload hebben.quote:Op maandag 1 januari 2007 18:29 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ik heb nog ruim 4 seizoenen te gaan voor ik deze verhaallijn WIL weten...
Rozquote:Op zondag 31 december 2006 15:14 schreef Jeanne_Darc het volgende:
Ik vind Roz juist de show stelen. Wat een gek wijf is dat!
Meer dat ik alleen de eerste twee seizoenen ooit bijna helemaal gezien heb en later bij de vara ergens ingevallen ben, en door het o-zo-geweldige uitzendscheme mis ik dan echt minstens blokken van halve seizoenen. Ik heb ze alle elf op de HD staan, maar zit nu pas bij S6.quote:Op maandag 1 januari 2007 18:30 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Weer eens wat anders dan de users die alles allang weten, omdat ze de complete serie al gedownload hebben.
Alleen deze week, volgende week is DWDD weer terug.quote:
Ik heb de us regio 1 versie en daarop zitten in ieder geval engelse subs. En volgens mij verschiilen de gewone R1 en R2 niet veel wat betreft specificatiesquote:Op zondag 31 december 2006 14:34 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Ik heb zelf seizoen 1 t/m 4 en zou ze graag allemaal willen kopen. Ik zag ze bij Play.com in de international sectie staan (regio 1) . kosten ¤ 27,- per stuk inclusief verzenden.
Ik wil alleen weten of er bij de seizoenen 5 t/m 9 ondertiteling aanwezig is. Uiteraard zal er geen nederlands onder staan maar ik hoop wel engels. Kan iemand me dat bevestigen ?
Toch nog iemand die heeft gekeken.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:33 schreef ImmovableMind het volgende:
Gisteren wel een heftig einde van de aflevering. Een schreewende Ross, had niet vewacht dat ze zo pissed zou worden ^^
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:00 schreef Skull-splitter het volgende:
Over de helft van S67 nu, gaat lekker in anderhalve maand tijd
Tja, dat is helaas typisch Nederlands...quote:Op woensdag 3 januari 2007 18:04 schreef cora4034 het volgende:
Tsja ik keek er vroeger wel naar, maar het is nogal moeilijk te volgen met de programmering. Wel jammer want toch een hele leuke serie wordt zo even verpest.
Ik heb de eerste 4 seizoenen gekocht voor 20 euro per seizoenquote:Op maandag 29 januari 2007 16:01 schreef Skull-splitter het volgende:
Mjah, alleen het eerste seizoen was in hoge kwaliteit, de rest was zeer wisselvallig, met zelfs Noorse ondertiteling... Magoed, ik heb het er bijna op zitten, daar ben ik wel blij om, maar aan de andere kant toch wel lichtelijk bedroefd dat er nooit meer een aflevering van gaat komen daarna...
Was in de mediamarkt in Belgiė, had ze er al vaker zien liggen, had toen niet echt interesse, maar op een gegeven dacht ik dat ik het toch wel een leuke serie vond. En naarmate je meer afl kijkt merk je ook hoe briljant de verhalen kunnen zijn.quote:Op maandag 29 januari 2007 16:20 schreef Skull-splitter het volgende:
Oeh, damn, das wel winst idd... Ik haal hem wel ooit eens... Kheb ze iig gezien en vind de serie echt een verrijking van het genre... zit vaak met een lach en een traan op de bank
I'm not a man, dan wordt hij op een zijspoor geknikkerd terwijl ie denkt dat ie nog on air is... Geniaalquote:Op maandag 29 januari 2007 16:54 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
Was in de mediamarkt in Belgiė, had ze er al vaker zien liggen, had toen niet echt interesse, maar op een gegeven dacht ik dat ik het toch wel een leuke serie vond. En naarmate je meer afl kijkt merk je ook hoe briljant de verhalen kunnen zijn.
Frasier: I am not a man...
Denk dat sommigen dit wel ergens kunnen plaatsen
De pest in Nederlandse comedy is dat het OF degelijk tot goed geschreven is en bizar slecht (over) geacteerd, OF dat het een fatsoenlijke cast heeft, maar een uiterst beroerd script.quote:Op maandag 29 januari 2007 17:12 schreef Pietverdriet het volgende:
1 seizoen frasier is intelligenter en leuker geschreven dan 20 nederlandse comedies bij elkaar helaas.
Mja, sinds Alexander Pola dood is heb ik eigenlijk niets behoorlijks geschreven gezienquote:Op maandag 29 januari 2007 17:25 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
De pest in Nederlandse comedy is dat het OF degelijk tot goed geschreven is en bizar slecht (over) geacteerd, OF dat het een fatsoenlijke cast heeft, maar een uiterst beroerd script.
All Starsquote:Op woensdag 31 januari 2007 18:23 schreef Patch het volgende:
Kom op, AllStars was wel van een erg goed niveau hoor....
verder inderdaad vrij vrij weinig goeds op NL sitcom-gebied
Frasier is een hele tijd best netjes behandeld, alleen zat ik toen nog op de basisschool en ben er naar gaan kijken toen ik het bij de moeder van een jeugdvriend opstond. Dat was steevast donderdagavond tussen ongeveer 8 en half 9. Maar daarna werd het te pas en te onpas uit de lucht gehaald en verschoven, en ik ben op een gegeven moment op donderdagavond gaan werken (gelukkig herhaalden ze het toen om half 12).quote:Op woensdag 31 januari 2007 18:27 schreef ASSpirine het volgende:
Ik heb de serie op tv nooit volledig kunnen volgen, kwam bij ons altijd laat op de tv, en op ned 3 was het idd veel te onregelmatig. Kende de uren ook niet. Dus ik heb nog 7 seizoenen te gaan die praktisch helemaal nieuw voor me zijn
Kan haast niet beter
Alleen moet ik het eerst eens kopen
op VHSquote:Op dinsdag 6 februari 2007 09:31 schreef Patch het volgende:
kuch
[TK/TR] Collecties van The Simpsons, Seinfeld en Frasier
voor de echte verzamelaar / fanquote:
Nou dan heeft ie toch lang in de kast gezeten!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 13:04 schreef Patch het volgende:
Niles Crane uit de kast ! (David Hyde Pierce)
All Stars was verschrikkelijk okay. Maar er zijn altijd uitzonderingenquote:Op woensdag 31 januari 2007 18:23 schreef Patch het volgende:
Kom op, AllStars was wel van een erg goed niveau hoor....
verder inderdaad vrij vrij weinig goeds op NL sitcom-gebied
en ze blijven gewoon leuk, ik betrap mezelf er op dat ik nog vaak hardop een lachje uitstootquote:Op maandag 5 november 2007 01:35 schreef GirlyGirl het volgende:
Comedy Central van voor af aan ...
Gisteren was aflevering 4 van seizoen 1. Ze zullen dus vrijdag begonnen zijn met uitzenden. Overigens beginnen op zaterdag en zondag de afleveringen om 21.20 uur, i.p.v. 22.00 uur. Dat jullie het alvast wetenquote:Op maandag 5 november 2007 17:16 schreef The_Verve het volgende:
Vanavond voor het eerst op Comedy Central? Heb even geen tv-gids bij de hand hier.
Dat had ik precies hetzelfde, de humor duurt een tijdje om aan te wennen. Nu vind ik het echt geniaalquote:Op donderdag 21 februari 2008 17:47 schreef Bellatrix het volgende:
Eerst vond ik het nogal flauw jaren 90 humor, maar ik ben het leren waarderen.
Gisteren is volgens mij episode 10 van season 4 uitgezonden.quote:Op donderdag 21 februari 2008 17:43 schreef Asmodean het volgende:
Een erg toffe serieWelk seizoen zenden ze nu eigenlijk uit op Comedy Central?
Hier nog een fan.quote:Op donderdag 21 februari 2008 17:50 schreef Asmodean het volgende:
[..]
Dat had ik precies hetzelfde, de humor duurt een tijdje om aan te wennen. Nu vind ik het echt geniaal
quote:Op woensdag 2 juli 2008 22:50 schreef Majeztic het volgende:
Whaahh kenker. Idd. Opeens gaf zo'n kk slechte engelse crapserie.
Het was de aflevering 'Something Borrowed, Something Blue part 2'. Als je alleen het einde wilt zien (alleen daar was de storing) heb je hier de Youtube-link.quote:Op woensdag 2 juli 2008 22:48 schreef thijsltc het volgende:
fuck vandaag storing bij Comedy Central op een FUCKING spannend moment... Weet iemand welke aflevering het was zodat ik hem op youtube kan nazoeken?
Ja WTF! Lag dus niet aan mij!quote:Op donderdag 3 juli 2008 00:24 schreef Hofpleinfontein het volgende:
herhaling is nu
edit: Het einde heeft comedy central er gewoon uitgeknipt.Zal wel 1 of andere storing veroorzaken![]()
Dat vraag ik mij dus ook af.. tvp derhalve.quote:Op donderdag 3 juli 2008 19:42 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ja WTF! Lag dus niet aan mij!
Komt vanavond de rest.
Dat wordt dan waarschijnlijk voor de derde keer binnen 1 week die storing op dat crusiale moment.quote:
And so it didquote:Op zondag 6 juli 2008 22:25 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dat wordt dan waarschijnlijk voor de derde keer binnen 1 week die storing op dat crusiale moment.
Ook best wel een prestatie.
Inderdaad, echt vervelendquote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:36 schreef Kremers het volgende:
Beetje off-topic, maar het zijn echt een stel prutsers daar bij CC, de laatste paar dagen is er zo vaak storing
Ik hoop dat de aflevring van straks gewoon verloopt...
Weet je dat wel heel zeker?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:00 schreef Cassius het volgende:
Men is nu bij seizoen 9 met uitzenden
Is het bijna afgelopen danquote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:09 schreef Zapper het volgende:
[..]
Weet je dat wel heel zeker?
Laatst zaten ze al in het laatste (11e) seizoen namelijk.
Ja hoor, vanavond was aflevering 'Room Full of Heroes' uit 9: http://www.tv.com/frasier(...)g=ep_list;ep_title;5quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:09 schreef Zapper het volgende:
[..]
Wanneer was laatst? Ze zijn nu toch echt seizoen 9 aan het uitzenden.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:09 schreef Zapper het volgende:
[..]
Gelukkigquote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:40 schreef Cassius het volgende:
[..]
Ja hoor, vanavond was aflevering 'Room Full of Heroes' uit 9: http://www.tv.com/frasier(...)g=ep_list;ep_title;5
Wtfquote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:05 schreef Greys het volgende:
Ik ook, kijk altijd Two Pints of Lager en daarna Frasier.
Daarna lekker snurken (voorheen ook nog Southpark er achteraan)
Op zondag zenden ze alle afleveringen van de afgelopen week uit.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:40 schreef Tim86 het volgende:
Zondag zenden ze toch alles van deze week uit, of maar een deel?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
laatst had ie een hartaanval, maar hij heeft 't net overleefdquote:Op maandag 25 augustus 2008 12:17 schreef Houniet het volgende:
Waarom zegt mijn ma dat Frasier dood is?
quote:
quote:Op maandag 25 augustus 2008 12:19 schreef Houniet het volgende:
Maandag en dinsdags geen Frasier meer trouwens.
Uhm.. schijnbaar niet? Waar is mijn Frasier?quote:
Jemig idd, nu alleen op wo,do,vr!quote:Op maandag 25 augustus 2008 22:04 schreef TheRuud het volgende:
[..]
Uhm.. schijnbaar niet? Waar is mijn Frasier?
edit: schema omgegooid dus. wat jammer, daar gaat mijn avond routine.
Ik ook, ik wil dat oude schema terug! Pleur op met dat Just Shoot me, en Mad About You.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:19 schreef Houniet het volgende:
Precies honden. Ik had mijn standaard schema, 8 Simple Rules, Frasier, Southpark.
Maargoed.
Thx Houniet, ik was al een beetje op zoek naar een nieuwe! Die ik had was een beetje korrelig.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:11 schreef Houniet het volgende:
Deze is mooier Dr.Crane.
Leuke accountnaam heb je gekozen.
[ afbeelding ]
Eddie.quote:Op maandag 15 september 2008 10:53 schreef newyorkcity het volgende:
Binnenkort deze bestellen....
Kan niet wachten
[ afbeelding ]
Bij amazon.co.uk staat dat ie 6 okt. uitkomt, maar alle andere geven 27 okt. aan.
Zal wel vrij prijzig zijnquote:
Ik heb even gekeken, je had het bijna goed. 150GBP is de prijs. Volgens de huidige koers komt dat neer op ¤188quote:
Toen ik dit topic opende was een uitgebreide OP nog een prestigeplaatje en zond men seizoen 5 uit op nederland 3... Toen de vara nog series kocht en met respect behandelde (elke donderdag prime-time, paar jaar later prime-time en re-run tegen de nacht).quote:Op maandag 15 september 2008 22:11 schreef Off-ShoRe het volgende:
lol, check skullsplitter dit topic al 7 jaar volgen.
quote:Op maandag 15 september 2008 17:09 schreef Kremers het volgende:
[..]
Zal wel vrij prijzig zijnDat zijn al die boxsets helaas...
En het is "æCuįnto cuesta?"
[..]
Ik heb even gekeken, je had het bijna goed. 150GBP is de prijs. Volgens de huidige koers komt dat neer op ¤188En komt komt er nog 1.5% BTW en verzendkosten bij
Dat wist ik nog niet!!quote:Last but not least
De megapopulaire serie Frasier wordt nog steeds vaak herhaald op vele zenders. Maar het elfde en laatste seizoen van Frasier is in Nederland nog nooit uitgezonden. Comedy Central heeft voor alle fans de hand weten te leggen op dit nooit uitgezonden laatste seizoen zodat we nu kunnen genieten van voor de Nederlandse tv nieuwe afleveringen. Frasier werkt zich zoals gewoonlijk weer meer in de problemen dan hij patiėnten uit de problemen helpt. Zo blijft zijn zoektocht naar de ideale vrouw onverminderd doorgaan. Ook neemt hij naast zijn werk als radiotherapeut zijn werk in de praktijk weer op wat ook niet echt een succes wordt. Nee het blijft ook het allerlaatste seizoen van Frasier tobben geblazen en gelukkig maar, dan valt er tenminste genoeg te lachen.
Seizoen 11 bij Comedy Central vanaf dinsdag 11 november elke maandag, disndag en woensdag om 22:00 uur.
Serieus?quote:
quote:
Quanta costa?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:23 schreef The_Verve het volgende:
[ afbeelding ]
Best leuk. Hopelijk komt deze binnenkort ook in NL uit.
¤ 209,99 is 19 euro per seizoen. Ik heb de seizoenen 1 t/m 5 al gekocht voor 19,95 per stuk dus ik denk dat ik seizoen 6 t/m 11 ook maar gewoon los koop voor 19,95 per stuk anders heb ik er weer dubbel (moet ik weer gaan leuren met de dvd's)quote:
Jaaaa, dat is een goeie. Ik ga ff kijken hoor! Het zijn wel gewoon de zelfde schijfjes als die in de seizoenen per box gingen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:41 schreef BaRdmann het volgende:
Zelfs al zou je alle afleveringen na elkaar kijken, dan zou je 88 uur nodig hebben
Zitten er overigens nog extra's op die dvd's buiten de afleveringen?
Amazon,co.uk denk ik. Betrouwbaar en snel, had um binnen 2 dagenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 18:48 schreef Patch het volgende:
Waar kan ik, als leek zijnde, deze box het beste halen??
Oe ja, niet vergeten (mental note)quote:Op dinsdag 11 november 2008 11:43 schreef Peter6000 het volgende:
Vandaag begint seizoen 11 op The Comedy Channel.
Volgens mij niet hoor, Daphne was zwanger, en dat is echt pas sinds seizoen 11 (uitzending 22.05).quote:
Die uitzending heb ik dus ook gezien, vandaag op video.quote:Op dinsdag 18 november 2008 23:05 schreef Houniet het volgende:
Gisteravond was er echt een herhaling, zat rond 0030 te kijken, ze gingen naar die Gaybar toe. Die vriend van Roz achterna.
Nu ik erover na zit denken geloof ik wel dat er al eens eerder een aflevering met dit thema is geweest, waarbij een vriend van Roz ook (wel of niet) gay was.quote:
Master héquote:Op dinsdag 2 december 2008 13:19 schreef Peter6000 het volgende:
Gisteren was het weer lachen, Niles die (ter compensatie van zijn jeugd) wilde rebelleren door spacecake te eten, maar het liep zo dat Martin die spacecake nam. Ondanks dat beelde Niles zich in dat hij ook onder invloed was.![]()
Lol.Is dat van seizoen 10?Weet je misschien welke aflevering precies?quote:Op dinsdag 2 december 2008 13:19 schreef Peter6000 het volgende:
Gisteren was het weer lachen, Niles die (ter compensatie van zijn jeugd) wilde rebelleren door spacecake te eten, maar het liep zo dat Martin die spacecake nam. Ondanks dat beelde Niles zich in dat hij ook onder invloed was.![]()
Seizoen 11, aflevering 11, High Holidays.quote:Op dinsdag 2 december 2008 19:51 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Lol.Is dat van seizoen 10?Weet je misschien welke aflevering precies?
Geweldig!Hartstikke bedankt.Vanavond maar ff kijken danquote:Op dinsdag 2 december 2008 19:57 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Seizoen 11, aflevering 11, High Holidays.
Doe wat ik doe: lekker zondag de XXL kijken en dan dinsdag om 22.30 klaar zitten voor de finalequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |