Uhm.. schijnbaar niet? Waar is mijn Frasier?quote:
Jemig idd, nu alleen op wo,do,vr!quote:Op maandag 25 augustus 2008 22:04 schreef TheRuud het volgende:
[..]
Uhm.. schijnbaar niet? Waar is mijn Frasier?
edit: schema omgegooid dus. wat jammer, daar gaat mijn avond routine.
Ik ook, ik wil dat oude schema terug! Pleur op met dat Just Shoot me, en Mad About You.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:19 schreef Houniet het volgende:
Precies honden. Ik had mijn standaard schema, 8 Simple Rules, Frasier, Southpark.
Maargoed.
Thx Houniet, ik was al een beetje op zoek naar een nieuwe! Die ik had was een beetje korrelig.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:11 schreef Houniet het volgende:
Deze is mooier Dr.Crane.
Leuke accountnaam heb je gekozen.
[ afbeelding ]
Eddie.quote:Op maandag 15 september 2008 10:53 schreef newyorkcity het volgende:
Binnenkort deze bestellen....
Kan niet wachten
[ afbeelding ]
Bij amazon.co.uk staat dat ie 6 okt. uitkomt, maar alle andere geven 27 okt. aan.
Zal wel vrij prijzig zijnquote:
Ik heb even gekeken, je had het bijna goed. 150GBP is de prijs. Volgens de huidige koers komt dat neer op ¤188quote:
Toen ik dit topic opende was een uitgebreide OP nog een prestigeplaatje en zond men seizoen 5 uit op nederland 3... Toen de vara nog series kocht en met respect behandelde (elke donderdag prime-time, paar jaar later prime-time en re-run tegen de nacht).quote:Op maandag 15 september 2008 22:11 schreef Off-ShoRe het volgende:
lol, check skullsplitter dit topic al 7 jaar volgen.
quote:Op maandag 15 september 2008 17:09 schreef Kremers het volgende:
[..]
Zal wel vrij prijzig zijnDat zijn al die boxsets helaas...
En het is "żCuánto cuesta?"
[..]
Ik heb even gekeken, je had het bijna goed. 150GBP is de prijs. Volgens de huidige koers komt dat neer op ¤188En komt komt er nog 1.5% BTW en verzendkosten bij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |