Die andere boxen (1,2,3) lagen er ook (alleen dan in Groningen), ik heb ze alle 3 maar gekocht!quote:Op vrijdag 25 februari 2005 00:10 schreef deGVR het volgende:
Bij MediaMarktin Leeuwarden lag de box van Seizoen 1 (regio 2, geen ondertitels) voor 24,99!!
Ik heb hem natuurlijk direct meegenomen. HEt zijn behoorlijk wat afleveringen in 1 seizoen, voor die prijs hoef je het niet te laten in ieder geval.
Frasier serie 4 verschijnt 24 maart. Echt raar dat serie 1 niet met Nederlandse ondertiteling verschijnt. Maar deze mag natuurlijk niet ontbreken in de dvd-collectie, dan maar zonder Nederlandse vertaling!quote:Op woensdag 23 februari 2005 11:06 schreef vdo28 het volgende:
Frasier 4 vernam ik uit een bron word waarschijnlijk gereleased eind april!!
Goed nieuws voor de liefhebbers.
Ik heb hem inmiddels (Frasier 4), hij is weer erg leuk!quote:Op dinsdag 8 maart 2005 11:43 schreef Sconvolts het volgende:
[..]
Frasier serie 4 verschijnt 24 maart. Echt raar dat serie 1 niet met Nederlandse ondertiteling verschijnt. Maar deze mag natuurlijk niet ontbreken in de dvd-collectie, dan maar zonder Nederlandse vertaling!
David Hyde Pierce is gewoon een geniaal acteur.quote:Op donderdag 24 februari 2005 21:11 schreef BlaatschaaP het volgende:
Idd! Niles is geweldig. Zo enorm droog.
dat klopt.quote:Op donderdag 28 december 2006 16:46 schreef Marble het volgende:
David Hyde Pierce is best wel een geniaal acteur.
Nou, idd, zag laatst foto's van hem op IMDB, herkende hem bijna nietquote:Op donderdag 28 december 2006 16:47 schreef Patch het volgende:
[..]
dat klopt.
Geniaal in o.a. A Bug's Life
Jammer dat ie er met de dag slechter uit gaat zien zeg....
En maandag tm donderdag dus aflevering 21 tm 24 van seizoen 10.quote:Op zondag 31 december 2006 13:12 schreef ASSpirine het volgende:
Ik vind het nog altijd een geweldige serie
Is andere soort humor dan Friends bijvoorbeeld.
Ik heb zelf seizoen 1 t/m 4 en zou ze graag allemaal willen kopen. Ik zag ze bij Play.com in de international sectie staan (regio 1) . kosten ¤ 27,- per stuk inclusief verzenden.quote:Op donderdag 28 december 2006 16:45 schreef Patch het volgende:
De tot dusver niet verkrijgbare seizoenen van Frasier in Nederland zullen ook niet verkrijgbaar blijven wegens lage verkoopcijfers, dus bestellen via het buitenland !
99% kans dat er engelse ondertiteling opzit, voor de dove amerikanen, is een dvd-functie die niet meer weg te denken is...quote:Op zondag 31 december 2006 14:34 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Ik heb zelf seizoen 1 t/m 4 en zou ze graag allemaal willen kopen. Ik zag ze bij Play.com in de international sectie staan (regio 1) . kosten ¤ 27,- per stuk inclusief verzenden.
Ik wil alleen weten of er bij de seizoenen 5 t/m 9 ondertiteling aanwezig is. Uiteraard zal er geen nederlands onder staan maar ik hoop wel engels. Kan iemand me dat bevestigen ?
Ik heb nog ruim 4 seizoenen te gaan voor ik deze verhaallijn WIL weten...quote:Op maandag 1 januari 2007 18:23 schreef Peter6000 het volgende:
We gaan toch wel gezellig als Frasierfans onder elkaar de nieuwe afleveringen bespreken he.
Anders heb ik dit topic uit 2001 helemaal voor niets gerestyled.
Ik moet zelf zo weg, maar de videorecorder staat geprogrammeerd.![]()
Weer eens wat anders dan de users die alles allang weten, omdat ze de complete serie al gedownload hebben.quote:Op maandag 1 januari 2007 18:29 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ik heb nog ruim 4 seizoenen te gaan voor ik deze verhaallijn WIL weten...
Rozquote:Op zondag 31 december 2006 15:14 schreef Jeanne_Darc het volgende:
Ik vind Roz juist de show stelen. Wat een gek wijf is dat!
Meer dat ik alleen de eerste twee seizoenen ooit bijna helemaal gezien heb en later bij de vara ergens ingevallen ben, en door het o-zo-geweldige uitzendscheme mis ik dan echt minstens blokken van halve seizoenen. Ik heb ze alle elf op de HD staan, maar zit nu pas bij S6.quote:Op maandag 1 januari 2007 18:30 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Weer eens wat anders dan de users die alles allang weten, omdat ze de complete serie al gedownload hebben.
Alleen deze week, volgende week is DWDD weer terug.quote:
Ik heb de us regio 1 versie en daarop zitten in ieder geval engelse subs. En volgens mij verschiilen de gewone R1 en R2 niet veel wat betreft specificatiesquote:Op zondag 31 december 2006 14:34 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Ik heb zelf seizoen 1 t/m 4 en zou ze graag allemaal willen kopen. Ik zag ze bij Play.com in de international sectie staan (regio 1) . kosten ¤ 27,- per stuk inclusief verzenden.
Ik wil alleen weten of er bij de seizoenen 5 t/m 9 ondertiteling aanwezig is. Uiteraard zal er geen nederlands onder staan maar ik hoop wel engels. Kan iemand me dat bevestigen ?
Toch nog iemand die heeft gekeken.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:33 schreef ImmovableMind het volgende:
Gisteren wel een heftig einde van de aflevering. Een schreewende Ross, had niet vewacht dat ze zo pissed zou worden ^^
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:00 schreef Skull-splitter het volgende:
Over de helft van S67 nu, gaat lekker in anderhalve maand tijd
Tja, dat is helaas typisch Nederlands...quote:Op woensdag 3 januari 2007 18:04 schreef cora4034 het volgende:
Tsja ik keek er vroeger wel naar, maar het is nogal moeilijk te volgen met de programmering. Wel jammer want toch een hele leuke serie wordt zo even verpest.
Ik heb de eerste 4 seizoenen gekocht voor 20 euro per seizoenquote:Op maandag 29 januari 2007 16:01 schreef Skull-splitter het volgende:
Mjah, alleen het eerste seizoen was in hoge kwaliteit, de rest was zeer wisselvallig, met zelfs Noorse ondertiteling... Magoed, ik heb het er bijna op zitten, daar ben ik wel blij om, maar aan de andere kant toch wel lichtelijk bedroefd dat er nooit meer een aflevering van gaat komen daarna...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |