Huh? Gister is volgens mij net seizoen 5 begonnen.quote:Op donderdag 27 september 2007 18:44 schreef Jesse_ het volgende:
gister was de laatste uitzending van het vooralsnog laatste seizoen![]()
ik bedoel ook dinsdagquote:Op donderdag 27 september 2007 20:31 schreef Daverz het volgende:
[..]
Huh? Gister is volgens mij net seizoen 5 begonnen.
...and a Packet of Crisps.quote:Op donderdag 27 september 2007 16:27 schreef fridiot het volgende:
"and a pack of flakies!"
dan moeten ze in engeland toch al wel het volgende seizoen draaien, ik heb van het nieuwste seizoen al afleveringen gezien daarquote:Op donderdag 27 september 2007 18:44 schreef Jesse_ het volgende:
gister was de laatste uitzending van het vooralsnog laatste seizoen![]()
was geen grap ofzo hoorquote:Op donderdag 27 september 2007 20:52 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
...and a Packet of Crisps.
Of snapte ik de grap niet?
http://en.wikipedia.org/w(...)d_a_Packet_of_Crispsquote:Op vrijdag 28 september 2007 00:44 schreef alwaysthebest het volgende:
Net even geluisterd, ik dacht altijd dat ze Two Pints of Lager and a Packet of Crisps zongen, zoals het programma ook heet. [afbeelding]
op een heleboel (alle?) topics waar al 4,5 jaar niet meer is gereageerd zit een slot hoor Marblequote:Op vrijdag 28 september 2007 04:19 schreef Marble het volgende:
Ik heb 4,5 jaar geleden een topique geopend over deze hilarische serie maar om de een of andere vage reden zit hij op slot. Kutmods ook hier.
quote:Op vrijdag 28 september 2007 12:37 schreef Herald het volgende:
die moeder van Donna was toch dood en niet Jonny?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door Jesse_ op 28-09-2007 12:44:30 ]Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
ik vind het maar stom dat Donna na een heftige vrijpartij met Gaz altijd met normale onderbroek het bed uitstapt, maar als ze opstaat van een stoel in de pub altijd een reetvetertje boven haar broek te zien is.quote:Op donderdag 27 september 2007 19:11 schreef Mr-Coffee het volgende:
Ik kijk ook.
En Donna is lekkooooooooooooooooorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |