Volgens mij niet hoor, Daphne was zwanger, en dat is echt pas sinds seizoen 11 (uitzending 22.05).quote:
Die uitzending heb ik dus ook gezien, vandaag op video.quote:Op dinsdag 18 november 2008 23:05 schreef Houniet het volgende:
Gisteravond was er echt een herhaling, zat rond 0030 te kijken, ze gingen naar die Gaybar toe. Die vriend van Roz achterna.
Nu ik erover na zit denken geloof ik wel dat er al eens eerder een aflevering met dit thema is geweest, waarbij een vriend van Roz ook (wel of niet) gay was.quote:
Master héquote:Op dinsdag 2 december 2008 13:19 schreef Peter6000 het volgende:
Gisteren was het weer lachen, Niles die (ter compensatie van zijn jeugd) wilde rebelleren door spacecake te eten, maar het liep zo dat Martin die spacecake nam. Ondanks dat beelde Niles zich in dat hij ook onder invloed was.![]()
Lol.Is dat van seizoen 10?Weet je misschien welke aflevering precies?quote:Op dinsdag 2 december 2008 13:19 schreef Peter6000 het volgende:
Gisteren was het weer lachen, Niles die (ter compensatie van zijn jeugd) wilde rebelleren door spacecake te eten, maar het liep zo dat Martin die spacecake nam. Ondanks dat beelde Niles zich in dat hij ook onder invloed was.![]()
Seizoen 11, aflevering 11, High Holidays.quote:Op dinsdag 2 december 2008 19:51 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Lol.Is dat van seizoen 10?Weet je misschien welke aflevering precies?
Geweldig!Hartstikke bedankt.Vanavond maar ff kijken danquote:Op dinsdag 2 december 2008 19:57 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Seizoen 11, aflevering 11, High Holidays.
Doe wat ik doe: lekker zondag de XXL kijken en dan dinsdag om 22.30 klaar zitten voor de finalequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |