oftewel een plaats waar mensen elkaar ontmoeten, en waar je gezelschap vindt. Dat betekent dus dat deze nieuwe slowchat voor iedereen toegankelijk is, en niet alleen toebehoort aan de oude 'kliek' . Gewoon gezellig met elkaar kletsen dus met ruimte voor ieders bijdrage. En ook met nadruk op gezellig, het bashen, klagen en zeuren behoort tot de verleden tijd. Ook gaan we strenger letten op postopkrikken, en daar gaan we ook op modereren. Dit zal dus een plek zijn waar je ook regelmatig de modjes tegenkomt. Voor pronken met postaantallen hebben we een apart topic lopen, dus ook dat is absoluut niet gewenst.quote:RESULTAAT (maximaal 20 woorden)
lounge (de ~ (m.), ~s)
1 hal van een hotel => lobby
2 gezelschapszaal op een boot
Alleen deze keer nog!quote:
mag van mij altijd wel, ook duidelijk voor eventuele nieuwkomersquote:
Daar stem ik ook voorquote:Op donderdag 12 januari 2006 22:33 schreef Misstique het volgende:
[..]
mag van mij altijd wel, ook duidelijk voor eventuele nieuwkomers![]()
nieuwkomers?quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:33 schreef Misstique het volgende:
[..]
mag van mij altijd wel, ook duidelijk voor eventuele nieuwkomers![]()
ik ga nu gelijk de begroeting veranderen:quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:37 schreef D.Rose het volgende:
[..]
nieuwkomers?
die willen we hier niet gezellig
Juist welquote:Op donderdag 12 januari 2006 22:38 schreef D.Rose het volgende:
[..]
jij bent blauw, jij mag niet stemmen
Zie de editquote:
bijna goedquote:Op donderdag 12 januari 2006 22:38 schreef buzzer het volgende:
[..]
ik ga nu gelijk de begroeting veranderen:
eejjjjjjjj![]()
quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:42 schreef qu63 het volgende:
http://wiki.fok.nl/index.php/OP/Lounge
Wiki gemaakt
oke, top !quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:42 schreef qu63 het volgende:
Wiki gemaakt
da's handig, hoeft alleen dat linkje in de OP, niet de hele tekstquote:Op donderdag 12 januari 2006 22:42 schreef qu63 het volgende:
Wiki gemaakt
dat zou wel leuk zijn. Ik heb een paar crowded lounge plaatjes gepost in deel 1, zoek maar een leuke uitquote:Op donderdag 12 januari 2006 22:44 schreef Sjowhan het volgende:
Moet ik dat plaatje ff verkleinen en op me webspace gooien? (die van buzzer).
Kan die ook in $OP
de bedoeling is dat je de tekst van de wiki in de OP kopieert...quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:46 schreef D.Rose het volgende:
[..]
da's handig, hoeft alleen dat linkje in de OP, niet de hele tekst
net was het de laatste keer dat ie er zou komen, nu moeten we 'm zelf plaatsen?quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:47 schreef buzzer het volgende:
[..]
de bedoeling is dat je de tekst van de wiki in de OP kopieert...
is bij meerdere SC's gebruikelijk, zo vreemd is dat toch niet?quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:52 schreef D.Rose het volgende:
[..]
net was het de laatste keer dat ie er zou komen, nu moeten we 'm zelf plaatsen?
Verhip!quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:54 schreef Gizmore het volgende:
Nu is het wachten op de eerste keer dat iemand weer een GCSC opent
even een paar dagen zo, en dan pas ik de tekst aan... (gewoon even voor de mensen die de eerste paar dagen niet op Fok! komen)quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:52 schreef D.Rose het volgende:
[..]
net was het de laatste keer dat ie er zou komen, nu moeten we 'm zelf plaatsen?
het zou mezelf kunnen gebeurenquote:Op donderdag 12 januari 2006 22:54 schreef Gizmore het volgende:
Nu is het wachten op de eerste keer dat iemand weer een GCSC opent
Kon ik dat maarquote:
Ik ook!quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:58 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Kon ik dat maarOw wacht, ik heb geen zin om mod te worden: heb het druk zat (ja echt ja
).
deze tt is in de 'ik vorm' geschrevenquote:Op donderdag 12 januari 2006 22:54 schreef Misstique het volgende:
[..]
is bij meerdere SC's gebruikelijk, zo vreemd is dat toch niet?
Ik vind de Lounge ook wat meer iets lijken voor UVT eigenlijk jah.quote:Op donderdag 12 januari 2006 23:00 schreef D.Rose het volgende:
[..]
deze tt is in de 'ik vorm' geschreven
regels zijn ok, maar dan regels over deze SC, niet 'zeuren' over de GSCS die ooit was
Die naam Lounge , tja....
en afsluiten met 'game on' daar krijg ik uitslag van
en nu hou ik op, want zoals ik al eerder aanhaalde, dit is KLB niet
Ik vind zelf dat ik daar ook wel bij hoor, somsquote:Op donderdag 12 januari 2006 22:59 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik ook!![]()
Maar we hebben lieve users![]()
Jij spreekt de crew zelden tegen of niet? Vandaar die tag zeker.quote:Op donderdag 12 januari 2006 23:05 schreef Misstique het volgende:
Ik vind de naam juist goed gekozen en toepasselijk voor een SC
Knap dat je nu al zo'n objectief oordeel kan gevenquote:Op donderdag 12 januari 2006 23:07 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Jij spreekt de crew zelden tegen of niet? Vandaar die tag zeker.
Al een prijs in gedachten?quote:Op donderdag 12 januari 2006 23:08 schreef Godlike02 het volgende:
Jezus druk maken om een naam![]()
Ik ga nog een prijsvraag uitschrijven
Ach ja, niet iedereen heeft die gave: hij toevallig welquote:Op donderdag 12 januari 2006 23:10 schreef Misstique het volgende:
[..]
Knap dat je nu al zo'n objectief oordeel kan geven![]()
Ja de titelquote:Op donderdag 12 januari 2006 23:13 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Al een prijs in gedachten?![]()
[..]
Ach ja, niet iedereen heeft die gave: hij toevallig wel
verschil moet er zijnquote:Op donderdag 12 januari 2006 23:13 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ach ja, niet iedereen heeft die gave: hij toevallig wel
Dan is mijn nick liever.quote:Op donderdag 12 januari 2006 23:16 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik stem voor: GSC.
Ofwel: Gizmore's SlowChat
Precies, een mens kan niet alles hebben. Er zijn echter uitzonderingen.quote:
Ik moest lachenquote:Op donderdag 12 januari 2006 23:16 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik stem voor: GSC.
Ofwel: Gizmore's SlowChat
BSC, klinkt een beetje als BSE. Laten we dat maar niet doen hequote:
Uh iddquote:Op donderdag 12 januari 2006 23:18 schreef Gizmore het volgende:
[..]
BSC, klinkt een beetje als BSE. Laten we dat maar niet doen he
Dan nog: ik was eerder: puh!![]()
en dat klinkt weer als NSEquote:Op donderdag 12 januari 2006 23:18 schreef Gizmore het volgende:
[..]
BSC, klinkt een beetje als BSE. Laten we dat maar niet doen he
Dan nog: ik was eerder: puh!![]()
wacht maarquote:Op donderdag 12 januari 2006 23:22 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
![]()
Ik wil niet eens een topic naar me vernoemd hebben.
Das mooi want dat mag hier vanaf nu niet meerquote:Op donderdag 12 januari 2006 23:22 schreef Bengeltje het volgende:
[..]![]()
Ik wil niet eens een topic naar me vernoemd hebben.
Ik ook, maar niet voor langquote:Op donderdag 12 januari 2006 23:25 schreef Misstique het volgende:
Ik ben er nog!
quote:Op donderdag 12 januari 2006 23:27 schreef D.Rose het volgende:
laten we er maar geen zwaaitopic van maken
goed ideequote:Op donderdag 12 januari 2006 23:27 schreef D.Rose het volgende:
laten we er maar geen zwaaitopic van maken
dag dan *nietzwaai*quote:Op donderdag 12 januari 2006 23:39 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik zit vol goede ideeën
maar, bedtijd nu
*weggaat zonder te zwaaien
Ik niet om te werkenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 08:47 schreef Tha_T het volgende:Goedemorgen
Ik heb geen zin in Aardrijkskunde
Zo erg? Ik zou alles overhebben voor een baanquote:Op vrijdag 13 januari 2006 08:51 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Ik niet om te werkenMaar ja dat is ook omdat dit een but bedrijf is
Ey Sletje!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 08:51 schreef Marty26 het volgende:
[..]
tja opzich wel triest zooitje hierquote:Op vrijdag 13 januari 2006 08:56 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Zo erg? Ik zou alles overhebben voor een baan
welk kutbedrijf is dat dan?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 08:51 schreef Marty26 het volgende:
[..]
hahah iets met IT en erg groot in Europaquote:
Mogguhquote:
Hey!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 09:13 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Mogguhmaar heb jij al weekend dan?
Zeker net zo lui als Godlike02 Die zit ook thuis te niksen
haiquote:Op vrijdag 13 januari 2006 09:13 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Ik ben wel een intercedentquote:Op vrijdag 13 januari 2006 09:21 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
hai![]()
Ik heb al 2,5 maand weekend .![]()
Bezorg me een goed betaalde baan, en ik ben weg,![]()
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 09:24 schreef dolle_hond het volgende:
moet je zo'n opvolger op een avond opstarten dat ik alleen in t darts-topic en FTR zit
Maar dat zit je vanavond ook weerquote:Op vrijdag 13 januari 2006 09:24 schreef dolle_hond het volgende:
moet je zo'n opvolger op een avond opstarten dat ik alleen in t darts-topic en FTR zit
Ik zat gisteren ff naar dat jonge dart gastje te kijkenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 09:33 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Maar dat zit je vanavond ook weer![]()
Sinds wanneer doe je niks als je weekend hebt?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 09:13 schreef Marty26 het volgende:
[..]
wellichtquote:Op vrijdag 13 januari 2006 09:33 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Maar dat zit je vanavond ook weer![]()
God werkt thuisquote:Op vrijdag 13 januari 2006 09:39 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Sinds wanneer doe je niks als je weekend hebt?Ik heb weekend en heb t toch druk (nou ja: soort van
).
Scherpquote:
Smakelijkquote:Op vrijdag 13 januari 2006 09:59 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Meevaller zo op de vroege morgenEven ontbijten; zo terug
![]()
smakelijkquote:Op vrijdag 13 januari 2006 09:59 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Meevaller zo op de vroege morgenEven ontbijten; zo terug
![]()
Ik heb volgende week schoolonderzoek nummertje 2.. dus waarschijnlijk ga ik maar heel ff uit vanavond ..quote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:11 schreef Marty26 het volgende:
Wie gaat er nog wat leuks doen het weekend?
Iemand stappen? eten drinken? weet ik het?
School onderzoeken damm dat is lang geleden voor mij... Vond het wel altijd kloten al dat leren enzo.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:12 schreef VASND het volgende:
[..]
Ik heb volgende week schoolonderzoek nummertje 2.. dus waarschijnlijk ga ik maar heel ff uit vanavond ..
En de rest van het weekend flink veel leren![]()
precies, daarom is het nu ook zo zwaarquote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:13 schreef Marty26 het volgende:
[..]
School onderzoeken damm dat is lang geleden voor mij... Vond het wel altijd kloten al dat leren enzo.
Ik was zo iemand die alleen toen leerde en de rest van het jaar niet of nooit zegmaar![]()
Hoi.quote:
Haaaaai.quote:
Waar ben je nu?quote:
Op drie uur, twee meter verderopquote:
heusch nietquote:latijn is kansloos btw
2 meter?! heul niet!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:20 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Op drie uur, twee meter verderop
Grove schattingquote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:21 schreef VASND het volgende:
[..]
2 meter?! heul niet!![]()
das nog geen meter man
dankjequote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:20 schreef Marty26 het volgende:
Mogguh
@VASND
Ja dat zuigt dan.... Dan wens ik je succes dit weekend.
dat is 50%quote:
Significante getallen!quote:
Dat is wat ik zeiquote:
Je weet niet wat het is!quote:
welquote:
Je gedraagt je als bansheeboyquote:
Een paar tegelijk, dat is behoorlijk!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:29 schreef buzzer het volgende:
pffff, als het goed is bijna ik bijna door het gekkenhuis op mijn werk heen. Zo'n week als afgelopen week heb ik nog niet eerder meegemaakt hier... Een paar nieuwe opleidingsmanagers die ik nog op oet voeden, dan hoop ik dit ook te voorkomen in de toekomst. Puzzelen isleuk, maar als je zelf de puzeelstukjes eerst moet maken wordt het allemaal toch even wat anders... maar goed, het geeft wel voldoening dat ik aller er doorheen gejast heb
quote:
Ooh ben je nu weer op de zaak.quote:
ik ook (gohquote:
Nu even nietquote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:35 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Ooh ben je nu weer op de zaak.
Hey maar sletje wanneer kom je nu ff eten dan?
het leukste aan puzzels is de stukjes zelf makenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:29 schreef buzzer het volgende:
pffff, als het goed is bijna ik bijna door het gekkenhuis op mijn werk heen. Zo'n week als afgelopen week heb ik nog niet eerder meegemaakt hier... Een paar nieuwe opleidingsmanagers die ik nog op oet voeden, dan hoop ik dit ook te voorkomen in de toekomst. Puzzelen isleuk, maar als je zelf de puzeelstukjes eerst moet maken wordt het allemaal toch even wat anders... maar goed, het geeft wel voldoening dat ik aller er doorheen gejast heb
Wij zijn klaar hoorquote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:49 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Nu even niet
Geen idee dus
Wanneer jullie klaar zijn daar?
jamaar, jamaarquote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:23 schreef iamredleader het volgende:
Buzzer, dat je Wat leest de persoon naast je? sluit begrijp ik best, maar er zijn nog zoveel andere "opsomtopics" en "postopkriktopics". Waarom de een wel en de ander niet?
Voorbeelden:
Welk geurtje draag jij vandaag? # 12
Wat luister je nu? (oude stijl) # 939
om maar niet te spreken van die reeksen, zoals
[Xbox 360] Deel 58: Downloaden op de achtergrond
Het grote AFC AJAX topic #257 lekker rustig zonder dirkie
en zo voorts...
Je haalt me de woorden uit de mondquote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:27 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
jamaar, jamaar
dit is geen feedback-topic
Dit is Feedback nietquote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:23 schreef iamredleader het volgende:
Buzzer, dat je Wat leest de persoon naast je? sluit begrijp ik best, maar er zijn nog zoveel andere "opsomtopics" en "postopkriktopics". Waarom de een wel en de ander niet?
Voorbeelden:
Welk geurtje draag jij vandaag? # 12
Wat luister je nu? (oude stijl) # 939
om maar niet te spreken van die reeksen, zoals
[Xbox 360] Deel 58: Downloaden op de achtergrond
Het grote AFC AJAX topic #257 lekker rustig zonder dirkie
en zo voorts...
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:31 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dit is Feedback niet
En de Opsomtopics die je hier geeft staan allemaal niet in GC
Zo min mogelijk opsom topicsquote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:33 schreef iamredleader het volgende:
[..]
sorry hoor, je hebt gelijk. Maar dan nog, is er geen algemene regel over dit soort dingen in fok?
Ja, ga die zooi eens ergens anders regelenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:35 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Zo min mogelijk opsom topics
Zeker geen nieuwe reeksen
Sommige zijn historie.
Af en toe staan we een leuk of orgineel topic toe maar daar komt geen deel 2 van.
Maar de rest graag in feedback.
Anders krijgen we ruzie met de SC users
Done!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:41 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Ja, ga die zooi eens ergens anders regelen
Of beide? Alhoewel het combineren van die twee in één persoon wat ongebruikelijk is.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:44 schreef Godlike02 het volgende:
Een nieuwe vriendin of een nieuw kind aan het maken?
Nou, ik wil wel even mededelen dat de trip naar Aardrijkskunde niet helemaal nutteloos wasquote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:44 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Done!![]()
Valt er nog wat te slowchatten?
Iemand leuke weekend plannen die hij wil delen?
Een spannend avontuur? Een nieuwe vriendin of een nieuw kind aan het maken?
Wat heb jij gedaan?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:47 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Nou, ik wil wel even mededelen dat de trip naar Aardrijkskunde niet helemaal nutteloos was
Wel spannend!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:46 schreef Litpho het volgende:
[..]
Of beide? Alhoewel het combineren van die twee in één persoon wat ongebruikelijk is.
Gezetenquote:
quote:Leuke lerares?![]()
ahquote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:52 schreef Misstique het volgende:
Ik heb een heul sportief weekend gepland![]()
nou ja, voornamelijk als toeschouwer, maar toch
Vanavond ga ik wel even darten kijkenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:53 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ah
op de bank schaatsen en darten kijken
pilsje, zakkie chips, soesjes.....
laat maar komen
bij darten hoort bier (of evt whiskey).quote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:02 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Vanavond ga ik wel even darten kijken
Maar dan met vodka er bij![]()
Let the games begin
Whiskey kan ik aan!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:05 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
bij darten hoort bier (of evt whiskey).
of thee.
bij schaatsen natuurlijk warme chocomel, of snert of evt. gluhwein of beernburg
boeit het?quote:
Die uitspraak, dat is toch van hockeywedstrijden ofzo? Leet the gaaaaame begiiiiin. Tadatatadatatata (steeds hoger)quote:
bij alle Amerikaanse sporten geloof ikquote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:23 schreef thefunny het volgende:
[..]
Die uitspraak, dat is toch van hockeywedstrijden ofzo? Leet the gaaaaame begiiiiin. Tadatatadatatata (steeds hoger)
OK dan, wordt tijd dat ik er eens heenga.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:24 schreef qu63 het volgende:
[..]
bij alle Amerikaanse sporten geloof ik
zo gaat mijn weekend er ook een beetje uitzien, hoewel morgen kantinedienst, en morgenavond fluiten (shit dat moet ik zelf hard lopenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:53 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ah
op de bank schaatsen en darten kijken
pilsje, zakkie chips, soesjes.....
laat maar komen
ja, opleidingsmanagers die bij educatie/spw vandaan komen hebben altijd gezellig op een kliene locatie gewerkt, en hebben echt geen flauw idee hoe alles werkt in een groot gebouw met 2500 leerlingen. Maar geeft niet, het is me met de anderen ook geluktquote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:30 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Een paar tegelijk, dat is behoorlijk!
Neuh. De verbinding timed uit. Ik zie niet in hoe ik daar iets aan kan doenquote:
Ik ben uit voorzorg thuis geblevenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Heeft er iemand al last gehad van vrijdag de 13e? (voor de mensen die er in geloven, dan he...)
Halloquote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:44 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Done!![]()
Valt er nog wat te slowchatten?
Iemand leuke weekend plannen die hij wil delen?
Een spannend avontuur? Een nieuwe vriendin of een nieuw kind aan het maken?
Absoluut nergens last van gehad. Sterker nog, ik had alle stoplichten op groen vandaagquote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Heeft er iemand al last gehad van vrijdag de 13e? (voor de mensen die er in geloven, dan he...)
Ik mag hopen dat ik er geen last van heb (geloof er niet in, maar tochquote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja lul, je moet ook niet met tweakers.net connectenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:00 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Neuh. De verbinding timed uit. Ik zie niet in hoe ik daar iets aan kan doen
Ter illustratie:
(12:51:54) * Connecting to Tweakers.net (6667)
(12:52:16) * Unable to connect to server (Connection timed out)
Esquote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:10 schreef es70 het volgende:
[..]
Hallo.
Geen plannen.
Avontuurtje, ook al niet
. Nieuw kind: ZEKER niet
.
Vrijdag de 13de is okayquote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:08 schreef Tha_Erik het volgende:
hey esquote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:10 schreef es70 het volgende:
[..]
Hallo.
Geen plannen.
Avontuurtje, ook al niet
. Nieuw kind: ZEKER niet
.
Ha die Bengel (en T_T natuurlijk ook), long time no seequote:
alleen over t kijken daarvanquote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:16 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik zag net alleen maar dingen over schaatsen en darts,![]()
Tis al goed joh.
Eindelijk iemand die me een keer íets uitlegt als ik het vraagquote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:16 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik zag net alleen maar dingen over schaatsen en darts,![]()
Tis al goed joh.
Fijn je weer te zien.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:18 schreef es70 het volgende:
[..]
Ha die Bengel (en T_T natuurlijk ook), long time no see.
Ik moet op zoek naar een avatar, dit is ruk.
Zeer zeker nog gelurkt, alleen nog niet de moed gevonden echt aan de vragen te beginnenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:20 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
hey khalein
heb je nog gelurkt in t FMT-jubileum-topic?
Laten we dat maar niet weer oprakelenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:18 schreef es70 het volgende:
[..]
Ha die Bengel (en T_T natuurlijk ook), long time no see.
Ik ga mijn ontbrekende skills niet aanbieden in dezequote:Ik moet op zoek naar een avatar, dit is ruk.
Doe ik toch altijd?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:21 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die me een keer íets uitlegt als ik het vraag![]()
Naar poppenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:22 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik las bekende poppen, begon al te zoeken.![]()
Hai khalein.![]()
![]()
ik vrees dat je inmiddels te laat bentquote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:22 schreef Khalein het volgende:
[..]
Zeer zeker nog gelurkt, alleen nog niet de moed gevonden echt aan de vragen te beginnen
Lang niet gelurkt dusquote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:24 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik vrees dat je inmiddels te laat bent
Dit beterquote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:21 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Fijn je weer te zien.
't pas idd niet echt bij je.![]()
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:22 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Laten we dat maar niet weer oprakelen. Anyway, het gaat weer gezellig worden
[..]
Ik ga mijn ontbrekende skills niet aanbieden in deze
Je bent me gewoon vergeten, geen probleem.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:25 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Kan t me niet meer herinneren van vroegâh zeg maar...![]()
Over datum... Ik wil gewoon iets andersquote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:31 schreef dolle_hond het volgende:
wat was er mis met je trol?
Dat niet, maar hoe iedereen was zou ik toch echt niet meer weten.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:33 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je bent me gewoon vergeten, geen probleem.![]()
Daar heb ik geen lunch voor nodig, ik had vanmorgen al geen zinquote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:33 schreef Marty26 het volgende:
lunchen doet wonderen nu heb ik helemaal geen zin meer vandaag
Ik had 'm ook liever op 'n zwarte of knalrooie achtergrond gehadquote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:35 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Tis zo zoetjes. Jij komt niet zo zoetjes over.![]()
Mijn pop uit mijn "kinderjaren" oa. Geen proseleine dingen ofzo.quote:
Het is dat ik me verveel...quote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:37 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik had 'm ook liever op 'n zwarte of knalrooie achtergrond gehad. Dit kleurtje is idd een beetje zoetjes...
Maar hij was niet met een andere achtergrondkleur te 'lenen'.
Laat ze het maken in het avatar op verzoek topic.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:37 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik had 'm ook liever op 'n zwarte of knalrooie achtergrond gehad. Dit kleurtje is idd een beetje zoetjes...
Maar hij was niet met een andere achtergrondkleur te 'lenen'.
Wat vind je leuk?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:30 schreef es70 het volgende:
[..]
![]()
Ik ga zelf wel op zoek, net zo lang tot ik iets vind dat ik wél leuk vind.
Kijk is boven jequote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:44 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Laat ze het maken in het avatar op verzoek topic.
Het is natuurlijk ook niet bij te benen, met al die users.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:34 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dat niet, maar hoe iedereen was zou ik toch echt niet meer weten.Behalve af en toe erg druk zeg maar
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het is dat ik me verveel...
[afbeelding]
Deze voor hier iigquote:
Jah, okay, dan is dit stukken beterquote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:43 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Mijn pop uit mijn "kinderjaren" oa. Geen proseleine dingen ofzo.
http://www.museodelnino.es/sala2/munecas/nenuco.jpg
Thanksquote:
het was eigenlijk vijfhuizenquote:
Heb ik niet...quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:38 schreef qu63 het volgende:
[GEZ] Nokia Bureaulader, Datakabel en autohouder!
Maar ik heb het niet nodig ook, dat scheeltquote:
Kan je er niet aan helpen.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:38 schreef qu63 het volgende:
[GEZ] Nokia Bureaulader, Datakabel en autohouder!
Ja in principequote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:25 schreef Jaguarized het volgende:
Goedenmiddag!Nieuwe ronde, nieuwe kansen!
![]()
Persoon die de laatste post heeft opent het nieuwe topic?Staat niet in de OP vandaar dat ik het toch nog even vraag.
Ik moest de hele dag werken dus ik heb het eerste deel niet doorgelezen en dus meegekregen.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:28 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ja in principe
wel al in het vorige topic besproken![]()
Daarom zeg ik het nog evenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:31 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik moest de hele dag werken dus ik heb het eerste deel niet doorgelezen en dus meegekregen.
Jagquote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:25 schreef Jaguarized het volgende:
Goedenmiddag!Nieuwe ronde, nieuwe kansen!
![]()
Persoon die de laatste post heeft opent het nieuwe topic?Staat niet in de OP vandaar dat ik het toch nog even vraag.
Auw.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:38 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Daarom zeg ik het nog even
Met een knipoog zelfs
Had ook kunnen roepen: Lees je in newbie![]()
ja sorry hoorquote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:42 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Jag![]()
Je vader was ookal even de weg kwijt.![]()
Bengeltjequote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:42 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Jag![]()
Je vader was ookal even de weg kwijt.![]()
we doen een poging hequote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:43 schreef OoAstridoO het volgende:![]()
en laten we het gezellig enzo houden
Weet toch dat je nu weer vaak op de achtergrond zit.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:44 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ja sorry hoor
en nu ben ik ook nog de hele tijd drukjes
nog anderhalf uur en dan weekend
zucht
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:50 schreef SpeedyGJ het volgende:jeeeeeeeej it's back. Hallo allemaal
![]()
Weddenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:43 schreef OoAstridoO het volgende:![]()
en laten we het gezellig enzo houden
Moppiequote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:50 schreef SpeedyGJ het volgende:jeeeeeeeej it's back. Hallo allemaal
![]()
Die ook.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:52 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
En nog meer NIEUWE leuke mensen
Moppiequote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:53 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Moppie![]()
![]()
Had je nog helemaal niet gezien.![]()
jij bent degene met de aggressieve avatar, wij nietquote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:52 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Wedden
En anders is er weer geen SC![]()
"op naar de kerst"quote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:55 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
jij bent degene met de aggressieve avatar, wij niet
Goei he!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:55 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
jij bent degene met de aggressieve avatar, wij niet
In TRV hebben we hem afgekort.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:57 schreef DutchTrain het volgende:
De TT is enigszins verwarrend met die van de SC van TRV, nu had ik bijna een foto van Jaguarized hier geplaatst
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:57 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Goei he!![]()
Of heb je liever de BAt Budyy(check profiel)
Nah vooruit.quote:
De kerstverlichting hangt hier nog... laat ik nog wel hangen tot m'n verjaardagquote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:01 schreef Khalein het volgende:
Zei iemand iets over kerst?
nepboom uit de kelder halen doet...
Ook niet de moeite dat je hem opguimd hebt danquote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:01 schreef Khalein het volgende:
Zei iemand iets over kerst?
nepboom uit de kelder halen doet...
Bat buddy is kjoetquote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:57 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Goei he!![]()
Of heb je liever de BAt Budyy(check profiel)
Maandagquote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:02 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
De kerstverlichting hangt hier nog... laat ik nog wel hangen tot m'n verjaardag
Intelligente zetquote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:02 schreef DutchTrain het volgende:
De kerstverlichting hangt hier nog... laat ik nog wel hangen tot m'n verjaardag
Heb je gelijk inquote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:02 schreef OoAstridoO het volgende:
Ook niet de moeite dat je hem opguimd hebt dan
JIj bent ook overalquote:
Kanaiken!!!!!!quote:
Omnipresent heet datquote:
Ooh, is dat zoquote:
Ik heb omnipresentantenfobiequote:
Alles vrolijk?quote:
quote:
Ja hoor bij mij ookquote:
Laten we pretenderen alsof het dan toch zo isquote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:13 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ja hoor bij mij ook
en toch weer niet maar dat is een ander verhaal
Wanneer ik deze zat benquote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:13 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wanneer neem je een lieve avatar.![]()
Daar laat ik me niet door weerhouden!quote:
hij is mooi.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:15 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Wanneer ik deze zat ben![]()
Deze net met veel moeite gemaakt![]()
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:15 schreef Misstique het volgende:
[..]
Daar laat ik me niet door weerhouden!![]()
Get a gripquote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:17 schreef kanaiken het volgende:
[..]
HET IS ZO ENG
GEEN CONTROLE
GEEN OVERZICHT
MIJN CAPS ZIT KLEM
Zeggen ze ALLEMAALquote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:17 schreef kanaiken het volgende:
[..]
HET IS ZO ENG
GEEN CONTROLE
GEEN OVERZICHT
MIJN CAPS ZIT KLEM
quote:
*Grijpt iets vastquote:
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:18 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Zeggen ze ALLEMAALhoo die van mij ook
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:19 schreef kanaiken het volgende:
[..]Dat komt door tekort aan gebruik