Scherpquote:
Smakelijkquote:Op vrijdag 13 januari 2006 09:59 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Meevaller zo op de vroege morgenEven ontbijten; zo terug
![]()
smakelijkquote:Op vrijdag 13 januari 2006 09:59 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Meevaller zo op de vroege morgenEven ontbijten; zo terug
![]()
Ik heb volgende week schoolonderzoek nummertje 2.. dus waarschijnlijk ga ik maar heel ff uit vanavond ..quote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:11 schreef Marty26 het volgende:
Wie gaat er nog wat leuks doen het weekend?
Iemand stappen? eten drinken? weet ik het?
School onderzoeken damm dat is lang geleden voor mij... Vond het wel altijd kloten al dat leren enzo.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:12 schreef VASND het volgende:
[..]
Ik heb volgende week schoolonderzoek nummertje 2.. dus waarschijnlijk ga ik maar heel ff uit vanavond ..
En de rest van het weekend flink veel leren![]()
precies, daarom is het nu ook zo zwaarquote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:13 schreef Marty26 het volgende:
[..]
School onderzoeken damm dat is lang geleden voor mij... Vond het wel altijd kloten al dat leren enzo.
Ik was zo iemand die alleen toen leerde en de rest van het jaar niet of nooit zegmaar![]()
Hoi.quote:
Haaaaai.quote:
Waar ben je nu?quote:
Op drie uur, twee meter verderopquote:
heusch nietquote:latijn is kansloos btw
2 meter?! heul niet!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:20 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Op drie uur, twee meter verderop
Grove schattingquote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:21 schreef VASND het volgende:
[..]
2 meter?! heul niet!![]()
das nog geen meter man
dankjequote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:20 schreef Marty26 het volgende:
Mogguh
@VASND
Ja dat zuigt dan.... Dan wens ik je succes dit weekend.
dat is 50%quote:
Significante getallen!quote:
Dat is wat ik zeiquote:
Je weet niet wat het is!quote:
welquote:
Je gedraagt je als bansheeboyquote:
Een paar tegelijk, dat is behoorlijk!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:29 schreef buzzer het volgende:
pffff, als het goed is bijna ik bijna door het gekkenhuis op mijn werk heen. Zo'n week als afgelopen week heb ik nog niet eerder meegemaakt hier... Een paar nieuwe opleidingsmanagers die ik nog op oet voeden, dan hoop ik dit ook te voorkomen in de toekomst. Puzzelen isleuk, maar als je zelf de puzeelstukjes eerst moet maken wordt het allemaal toch even wat anders... maar goed, het geeft wel voldoening dat ik aller er doorheen gejast heb
quote:
Ooh ben je nu weer op de zaak.quote:
ik ook (gohquote:
Nu even nietquote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:35 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Ooh ben je nu weer op de zaak.
Hey maar sletje wanneer kom je nu ff eten dan?
het leukste aan puzzels is de stukjes zelf makenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:29 schreef buzzer het volgende:
pffff, als het goed is bijna ik bijna door het gekkenhuis op mijn werk heen. Zo'n week als afgelopen week heb ik nog niet eerder meegemaakt hier... Een paar nieuwe opleidingsmanagers die ik nog op oet voeden, dan hoop ik dit ook te voorkomen in de toekomst. Puzzelen isleuk, maar als je zelf de puzeelstukjes eerst moet maken wordt het allemaal toch even wat anders... maar goed, het geeft wel voldoening dat ik aller er doorheen gejast heb
Wij zijn klaar hoorquote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:49 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Nu even niet
Geen idee dus
Wanneer jullie klaar zijn daar?
jamaar, jamaarquote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:23 schreef iamredleader het volgende:
Buzzer, dat je Wat leest de persoon naast je? sluit begrijp ik best, maar er zijn nog zoveel andere "opsomtopics" en "postopkriktopics". Waarom de een wel en de ander niet?
Voorbeelden:
Welk geurtje draag jij vandaag? # 12
Wat luister je nu? (oude stijl) # 939
om maar niet te spreken van die reeksen, zoals
[Xbox 360] Deel 58: Downloaden op de achtergrond
Het grote AFC AJAX topic #257 lekker rustig zonder dirkie
en zo voorts...
Je haalt me de woorden uit de mondquote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:27 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
jamaar, jamaar
dit is geen feedback-topic
Dit is Feedback nietquote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:23 schreef iamredleader het volgende:
Buzzer, dat je Wat leest de persoon naast je? sluit begrijp ik best, maar er zijn nog zoveel andere "opsomtopics" en "postopkriktopics". Waarom de een wel en de ander niet?
Voorbeelden:
Welk geurtje draag jij vandaag? # 12
Wat luister je nu? (oude stijl) # 939
om maar niet te spreken van die reeksen, zoals
[Xbox 360] Deel 58: Downloaden op de achtergrond
Het grote AFC AJAX topic #257 lekker rustig zonder dirkie
en zo voorts...
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:31 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dit is Feedback niet
En de Opsomtopics die je hier geeft staan allemaal niet in GC
Zo min mogelijk opsom topicsquote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:33 schreef iamredleader het volgende:
[..]
sorry hoor, je hebt gelijk. Maar dan nog, is er geen algemene regel over dit soort dingen in fok?
Ja, ga die zooi eens ergens anders regelenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:35 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Zo min mogelijk opsom topics
Zeker geen nieuwe reeksen
Sommige zijn historie.
Af en toe staan we een leuk of orgineel topic toe maar daar komt geen deel 2 van.
Maar de rest graag in feedback.
Anders krijgen we ruzie met de SC users
Done!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:41 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Ja, ga die zooi eens ergens anders regelen
Of beide? Alhoewel het combineren van die twee in één persoon wat ongebruikelijk is.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:44 schreef Godlike02 het volgende:
Een nieuwe vriendin of een nieuw kind aan het maken?
Nou, ik wil wel even mededelen dat de trip naar Aardrijkskunde niet helemaal nutteloos wasquote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:44 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Done!![]()
Valt er nog wat te slowchatten?
Iemand leuke weekend plannen die hij wil delen?
Een spannend avontuur? Een nieuwe vriendin of een nieuw kind aan het maken?
Wat heb jij gedaan?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:47 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Nou, ik wil wel even mededelen dat de trip naar Aardrijkskunde niet helemaal nutteloos was
Wel spannend!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:46 schreef Litpho het volgende:
[..]
Of beide? Alhoewel het combineren van die twee in één persoon wat ongebruikelijk is.
Gezetenquote:
quote:Leuke lerares?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |