Je bent me gewoon vergeten, geen probleem.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:25 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Kan t me niet meer herinneren van vroegâh zeg maar...![]()
Over datum... Ik wil gewoon iets andersquote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:31 schreef dolle_hond het volgende:
wat was er mis met je trol?
Dat niet, maar hoe iedereen was zou ik toch echt niet meer weten.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:33 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je bent me gewoon vergeten, geen probleem.![]()
Daar heb ik geen lunch voor nodig, ik had vanmorgen al geen zinquote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:33 schreef Marty26 het volgende:
lunchen doet wonderen nu heb ik helemaal geen zin meer vandaag
Ik had 'm ook liever op 'n zwarte of knalrooie achtergrond gehadquote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:35 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Tis zo zoetjes. Jij komt niet zo zoetjes over.![]()
Mijn pop uit mijn "kinderjaren" oa. Geen proseleine dingen ofzo.quote:
Het is dat ik me verveel...quote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:37 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik had 'm ook liever op 'n zwarte of knalrooie achtergrond gehad. Dit kleurtje is idd een beetje zoetjes...
Maar hij was niet met een andere achtergrondkleur te 'lenen'.
Laat ze het maken in het avatar op verzoek topic.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:37 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik had 'm ook liever op 'n zwarte of knalrooie achtergrond gehad. Dit kleurtje is idd een beetje zoetjes...
Maar hij was niet met een andere achtergrondkleur te 'lenen'.
Wat vind je leuk?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:30 schreef es70 het volgende:
[..]
![]()
Ik ga zelf wel op zoek, net zo lang tot ik iets vind dat ik wél leuk vind.
Kijk is boven jequote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:44 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Laat ze het maken in het avatar op verzoek topic.
Het is natuurlijk ook niet bij te benen, met al die users.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:34 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dat niet, maar hoe iedereen was zou ik toch echt niet meer weten.Behalve af en toe erg druk zeg maar
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het is dat ik me verveel...
[afbeelding]
Deze voor hier iigquote:
Jah, okay, dan is dit stukken beterquote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:43 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Mijn pop uit mijn "kinderjaren" oa. Geen proseleine dingen ofzo.
http://www.museodelnino.es/sala2/munecas/nenuco.jpg
Thanksquote:
het was eigenlijk vijfhuizenquote:
Heb ik niet...quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:38 schreef qu63 het volgende:
[GEZ] Nokia Bureaulader, Datakabel en autohouder!
Maar ik heb het niet nodig ook, dat scheeltquote:
Kan je er niet aan helpen.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:38 schreef qu63 het volgende:
[GEZ] Nokia Bureaulader, Datakabel en autohouder!
Ja in principequote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:25 schreef Jaguarized het volgende:
Goedenmiddag!Nieuwe ronde, nieuwe kansen!
![]()
Persoon die de laatste post heeft opent het nieuwe topic?Staat niet in de OP vandaar dat ik het toch nog even vraag.
Ik moest de hele dag werken dus ik heb het eerste deel niet doorgelezen en dus meegekregen.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:28 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ja in principe
wel al in het vorige topic besproken![]()
Daarom zeg ik het nog evenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:31 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik moest de hele dag werken dus ik heb het eerste deel niet doorgelezen en dus meegekregen.
Jagquote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:25 schreef Jaguarized het volgende:
Goedenmiddag!Nieuwe ronde, nieuwe kansen!
![]()
Persoon die de laatste post heeft opent het nieuwe topic?Staat niet in de OP vandaar dat ik het toch nog even vraag.
Auw.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:38 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Daarom zeg ik het nog even
Met een knipoog zelfs
Had ook kunnen roepen: Lees je in newbie![]()
ja sorry hoorquote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:42 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Jag![]()
Je vader was ookal even de weg kwijt.![]()
Bengeltjequote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:42 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Jag![]()
Je vader was ookal even de weg kwijt.![]()
we doen een poging hequote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:43 schreef OoAstridoO het volgende:![]()
en laten we het gezellig enzo houden
Weet toch dat je nu weer vaak op de achtergrond zit.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:44 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ja sorry hoor
en nu ben ik ook nog de hele tijd drukjes
nog anderhalf uur en dan weekend
zucht
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:50 schreef SpeedyGJ het volgende:jeeeeeeeej it's back. Hallo allemaal
![]()
Weddenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:43 schreef OoAstridoO het volgende:![]()
en laten we het gezellig enzo houden
Moppiequote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:50 schreef SpeedyGJ het volgende:jeeeeeeeej it's back. Hallo allemaal
![]()
Die ook.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:52 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
En nog meer NIEUWE leuke mensen
Moppiequote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:53 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Moppie![]()
![]()
Had je nog helemaal niet gezien.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |