Vanavond ga ik wel even darten kijkenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:53 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ah
op de bank schaatsen en darten kijken
pilsje, zakkie chips, soesjes.....
laat maar komen
bij darten hoort bier (of evt whiskey).quote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:02 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Vanavond ga ik wel even darten kijken
Maar dan met vodka er bij![]()
Let the games begin
Whiskey kan ik aan!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:05 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
bij darten hoort bier (of evt whiskey).
of thee.
bij schaatsen natuurlijk warme chocomel, of snert of evt. gluhwein of beernburg
boeit het?quote:
Die uitspraak, dat is toch van hockeywedstrijden ofzo? Leet the gaaaaame begiiiiin. Tadatatadatatata (steeds hoger)quote:
bij alle Amerikaanse sporten geloof ikquote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:23 schreef thefunny het volgende:
[..]
Die uitspraak, dat is toch van hockeywedstrijden ofzo? Leet the gaaaaame begiiiiin. Tadatatadatatata (steeds hoger)
OK dan, wordt tijd dat ik er eens heenga.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:24 schreef qu63 het volgende:
[..]
bij alle Amerikaanse sporten geloof ik
zo gaat mijn weekend er ook een beetje uitzien, hoewel morgen kantinedienst, en morgenavond fluiten (shit dat moet ik zelf hard lopenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:53 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ah
op de bank schaatsen en darten kijken
pilsje, zakkie chips, soesjes.....
laat maar komen
ja, opleidingsmanagers die bij educatie/spw vandaan komen hebben altijd gezellig op een kliene locatie gewerkt, en hebben echt geen flauw idee hoe alles werkt in een groot gebouw met 2500 leerlingen. Maar geeft niet, het is me met de anderen ook geluktquote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:30 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Een paar tegelijk, dat is behoorlijk!
Neuh. De verbinding timed uit. Ik zie niet in hoe ik daar iets aan kan doenquote:
Ik ben uit voorzorg thuis geblevenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Heeft er iemand al last gehad van vrijdag de 13e? (voor de mensen die er in geloven, dan he...)
Halloquote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:44 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Done!![]()
Valt er nog wat te slowchatten?
Iemand leuke weekend plannen die hij wil delen?
Een spannend avontuur? Een nieuwe vriendin of een nieuw kind aan het maken?
Absoluut nergens last van gehad. Sterker nog, ik had alle stoplichten op groen vandaagquote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Heeft er iemand al last gehad van vrijdag de 13e? (voor de mensen die er in geloven, dan he...)
Ik mag hopen dat ik er geen last van heb (geloof er niet in, maar tochquote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja lul, je moet ook niet met tweakers.net connectenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:00 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Neuh. De verbinding timed uit. Ik zie niet in hoe ik daar iets aan kan doen
Ter illustratie:
(12:51:54) * Connecting to Tweakers.net (6667)
(12:52:16) * Unable to connect to server (Connection timed out)
Esquote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:10 schreef es70 het volgende:
[..]
Hallo.
Geen plannen.
Avontuurtje, ook al niet
. Nieuw kind: ZEKER niet
.
Vrijdag de 13de is okayquote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:08 schreef Tha_Erik het volgende:
hey esquote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:10 schreef es70 het volgende:
[..]
Hallo.
Geen plannen.
Avontuurtje, ook al niet
. Nieuw kind: ZEKER niet
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |