Ha die Bengel (en T_T natuurlijk ook), long time no seequote:
alleen over t kijken daarvanquote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:16 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik zag net alleen maar dingen over schaatsen en darts,![]()
Tis al goed joh.
Eindelijk iemand die me een keer íets uitlegt als ik het vraagquote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:16 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik zag net alleen maar dingen over schaatsen en darts,![]()
Tis al goed joh.
Fijn je weer te zien.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:18 schreef es70 het volgende:
[..]
Ha die Bengel (en T_T natuurlijk ook), long time no see.
Ik moet op zoek naar een avatar, dit is ruk.
Zeer zeker nog gelurkt, alleen nog niet de moed gevonden echt aan de vragen te beginnenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:20 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
hey khalein
heb je nog gelurkt in t FMT-jubileum-topic?
Laten we dat maar niet weer oprakelenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:18 schreef es70 het volgende:
[..]
Ha die Bengel (en T_T natuurlijk ook), long time no see.
Ik ga mijn ontbrekende skills niet aanbieden in dezequote:Ik moet op zoek naar een avatar, dit is ruk.
Doe ik toch altijd?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:21 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die me een keer íets uitlegt als ik het vraag![]()
Naar poppenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:22 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik las bekende poppen, begon al te zoeken.![]()
Hai khalein.![]()
![]()
ik vrees dat je inmiddels te laat bentquote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:22 schreef Khalein het volgende:
[..]
Zeer zeker nog gelurkt, alleen nog niet de moed gevonden echt aan de vragen te beginnen
Lang niet gelurkt dusquote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:24 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik vrees dat je inmiddels te laat bent
Dit beterquote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:21 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Fijn je weer te zien.
't pas idd niet echt bij je.![]()
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:22 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Laten we dat maar niet weer oprakelen. Anyway, het gaat weer gezellig worden
[..]
Ik ga mijn ontbrekende skills niet aanbieden in deze
Je bent me gewoon vergeten, geen probleem.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:25 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Kan t me niet meer herinneren van vroegâh zeg maar...![]()
Over datum... Ik wil gewoon iets andersquote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:31 schreef dolle_hond het volgende:
wat was er mis met je trol?
Dat niet, maar hoe iedereen was zou ik toch echt niet meer weten.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:33 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je bent me gewoon vergeten, geen probleem.![]()
Daar heb ik geen lunch voor nodig, ik had vanmorgen al geen zinquote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:33 schreef Marty26 het volgende:
lunchen doet wonderen nu heb ik helemaal geen zin meer vandaag
Ik had 'm ook liever op 'n zwarte of knalrooie achtergrond gehadquote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:35 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Tis zo zoetjes. Jij komt niet zo zoetjes over.![]()
Mijn pop uit mijn "kinderjaren" oa. Geen proseleine dingen ofzo.quote:
Het is dat ik me verveel...quote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:37 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik had 'm ook liever op 'n zwarte of knalrooie achtergrond gehad. Dit kleurtje is idd een beetje zoetjes...
Maar hij was niet met een andere achtergrondkleur te 'lenen'.
Laat ze het maken in het avatar op verzoek topic.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:37 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik had 'm ook liever op 'n zwarte of knalrooie achtergrond gehad. Dit kleurtje is idd een beetje zoetjes...
Maar hij was niet met een andere achtergrondkleur te 'lenen'.
Wat vind je leuk?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:30 schreef es70 het volgende:
[..]
![]()
Ik ga zelf wel op zoek, net zo lang tot ik iets vind dat ik wél leuk vind.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |