quote:Op donderdag 12 januari 2006 16:32 schreef Diaan73 het volgende:
Dag IggyBob Sinclair had ik idd ook nog wel geweten, maar vergeten erbij te vermelden.
Ik sta op het punt om pannenkoeken te gaan bakken, dus maar even snel een fotootje...
Wie is dit?
Mn eerste... en ik dacht even snel een antwoordje te geven... "moet" meteen een nieuw topic openen....quote:
quote:Op donderdag 12 januari 2006 16:40 schreef Z het volgende:
Jamie Lidell?
Ik heb er nog wel wat overquote:Op donderdag 12 januari 2006 17:14 schreef lubje25 het volgende:
mmm, door al dat gelul over pannenkoeken begin ik trek in die dingen te krijgen. Goedemiddag allemaal
quote:Op donderdag 12 januari 2006 17:13 schreef Jimmy het volgende:
Sun o))))) (of hoe je het ook schrijft?
Ik ookquote:Op donderdag 12 januari 2006 17:23 schreef MadMaster het volgende:
Ben benieuwd hoe lang je die hallo-tvp's vol gaat houden...
yep. Sack_Blabla +1quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:33 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Bust(ed) toch?
quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:43 schreef bukgeit het volgende:
Ze heten eigenlijk Bust-ed?
Omdat ik in een milde bui ben reken ik dat goed: in Nederland heet de band Bust ipv Busted omdat er hier al een band rond loopt (liep?) met de naam Busted.quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:47 schreef peaceman het volgende:
is daar toen die rel niet over geweest ivm met meerdere bands die zo heten?
quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:46 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Jeemig, ik dacht dat iedereen 'm wel zou weten![]()
Nou toch wel hoor... Zo lijkt het net alsof je het punt niet wil als het gewoon nick lowe isquote:Op donderdag 12 januari 2006 20:57 schreef ranja het volgende:
Toch niet gewoon Nick Lowe?
Your bloody valentinequote:Op donderdag 12 januari 2006 21:16 schreef bukgeit het volgende:
My Bloody Valentine
Dat gevoel heb ik 2x gehad op 1 pagina in 1 topicquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:23 schreef Diaan73 het volgende:
De lievelingspiet van Twan..... en ik ben te laat.....
Ikke een keer of 6 in het vorige topicquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:24 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik 2x gehad op 1 pagina in 1 topic![]()
![]()
Die ja. Breaking Glass of I love the sound of breaking glass werd gebruikt voor de recycle-meer-glas-spot met die gozer bij een glasbak.quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:57 schreef ranja het volgende:
Toch niet gewoon Nick Lowe?
Dat ze eerst een tijd zonder naam hebben gezeten, maar dat zul je wel niet bedoelen.quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:26 schreef peaceman het volgende:
Wat voor bijzonders is er op te merken over de bandnaam van The Jayhawks?
Als je het omdraait staat er 'skwahyaj'. Dit is redelijk bijzonder; niet veel bands kunnen dit zeggen.quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:26 schreef peaceman het volgende:
quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:33 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Als je het omdraait staat er 'skwahyaj'. Dit is redelijk bijzonder; niet veel bands kunnen dit zeggen.
Nee dat is het ook niet..quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:34 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
ik heb ook wel eens wat hier op FOK gelezen over een misspelling van de bandnaam op de cdsingle van Take Me With You..maar dat zal het ook wel niet zijn...
Daar issie weer...quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:39 schreef peaceman het volgende:
Neen nog niet goed, al komen we ietsje pietsje dichterbij, maar ook weer niet
quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:39 schreef peaceman het volgende:
Neen nog niet goed, al komen we ietsje pietsje dichterbij, maar ook weer niet
Zou kunnen, maar dat is niet wat ik bedoel.quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:41 schreef knars het volgende:
een eerbetoon aan Screaming Jay Hawkins?
nee, geen verbastering, tenminste ik noem het in dit geval niet zo want dan zou je dingen anders zeggen, je moet de andere hints ook erin betrekken.....quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:03 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
verbastering, net zoals The Beatles?
denk 50´s en 60´s....quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:12 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
I give up...ik zie geen andere hints
Goed misschien was ie wat vergezochter dan ik dacht.quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:26 schreef peaceman het volgende:
Tja misschien heb ik me daar idd op verkeken....quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:21 schreef Z het volgende:
De vraag was ook wel wat ingewikkeld...
Er komen zo vaak bands voorbij waar ik nog nooit van gehoord heb, dus dat mag nooit een excuus zijn...quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:23 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Jaaa, die Jay Hawks..wie kent ze niet..
En zonder mij zouden jullie je nog steeds afvragen wie of wat Black Sabbath was/isquote:Op donderdag 12 januari 2006 22:24 schreef peaceman het volgende:
[..]
Er komen zo vaak bands voorbij waar ik nog nooit van gehoord heb, dus dat mag nooit een excuus zijn...
Our Lady Peace kende ook eerst niemand kan ik me herinneren....![]()
Haw king bedoel je?quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:29 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
..en het is niet Stepehen Hawking, ook al zou het een leuke vervolgvraag geweest zijn..
En USB2 moet ik zeker een nieuwe mp3-speler voor kopen? Of heb ik ergens een vinkje vergeten?quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:29 schreef Z het volgende:
Als je geen USB2 bebruikt is dat niet heel gek, wel een beetje.
Dat heb ik ookquote:Op donderdag 12 januari 2006 22:33 schreef Z het volgende:
Nee dat zou samen moeten gaan met XP, heb je XP + servicepack 1 dan heb je USB2. Bij mij werkt dat niet overigens ...
Wil je nog een vraag? Tuurlijk wil jij datquote:Op vrijdag 13 januari 2006 00:55 schreef bukgeit het volgende:
Da's goed, biggie.
quote:
The Shins inderdaad, en die zijn kennelijk weer aan het touren/optreden wat goed nieuws is.quote:
Dus dan zou de bandnaam uit meer moeten bestaan dan alleen de naam van de zanger....quote:naam leadzanger is begin woord van de band
Lijkt mij ook ja.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 09:38 schreef cafca het volgende:
[..]
Dus dan zou de bandnaam uit meer moeten bestaan dan alleen de naam van de zanger....
Geen idee...
Zeer zeker nietquote:Op vrijdag 13 januari 2006 09:43 schreef dolle_hond het volgende:
of is dit mano negra?
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:21 schreef Z het volgende:
Rogue Wave dus?
Ik had gister al een Metal vraag Mark!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:53 schreef DaisyDuke het volgende:
Animal Collective - Feels
Ja, dan heb je mazzel.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:02 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Ik heb deze net beluisterd in de luisterpaal....kan ik het antwoord geven
Rogue, dat is toch geen voornaam? 'Rogue, eten!'quote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:26 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Ik had verwacht dat het sneller zou worden gezien. Z +1
Eerdere en misschien bekendere AMG foto is
[afbeelding]
quote:The main figures ofare Tommy and Enrico, which first met at one of London parties in the club called "The Legends". Once they met one beautiful day for kings of euro-dance scene and everything went on...There are three female vocalists for a period of the
family existence. But almost all fans say that Trixi, who came first to the group in 1992 and returned there again — in 2001, was, is and will be always best! The
life lasts the second decade. What has happened during this time! Fortunately, Tommy and Enrico have stood so many rests and now after seven-year silence they are preparing for release of a new album.
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:01 schreef cafca het volgende:
Ik heb hem opgezocht, omdat ik hem toch niet wist, en ik ben die naam vandaag al ergens tegengekomen....![]()
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:04 schreef bukgeit het volgende:
Gokje op Masterboy dan.
Ja. AIDS.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:19 schreef ranja het volgende:
Lijkt op Baltimora... maar of die dood is?
Jobriathquote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:17 schreef Berkery het volgende:
Is dat niet die vergeten zanger die Morrissey ooit in zijn voorprogramma wilde hebben, maar dat lukte niet omdat ie al acht jaar dood was?
De Noordier inderdaad, het gezicht van Baltimora. Echte naam: Jimmy McShane. Volgens -let op, ranja!- Wikipedia al meer dan 10 jaar dood.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:43 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Is Baltimora zelf dan dood, of deze Noordier die in de clips verscheen?
Ja hem, ik probeerde zijn naam al te googelen, maar Google suggereerde telkens Jobtrackquote:
Die's goedquote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:45 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Nickelback is ene met Far Away, want die was vorige week alarmschijf.
Maar die andere 2
groove is in ........quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:38 schreef iggy_in_the_house het volgende:
dee-lite?
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:04 schreef ranja het volgende:
Het zou Jennifer Love Hewitt kunnen zijn, qua uiterlijk.
Insomniaquote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:16 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Ze is van oorsprong Cubaans.
Denk aan slapen (of beter niet slapen)
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:22 schreef bukgeit het volgende:
Liset Alea! Die stond gisteren nog op het Plato-podium, maar ik was er toen niet.
Toen had je die foto nog niet gezien? Dom dom domquote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:22 schreef bukgeit het volgende:
Liset Alea! Die stond gisteren nog op het Plato-podium, maar ik was er toen niet.
Nooit van gehoord, maar ze maakt vast leuke muziekquote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:22 schreef bukgeit het volgende:
Je bent even in de war met EuroSonic, gisteren en vandaag in de binnenstad. Noorderslag is morgen in De Oosterpoort. Alleen Hollandse waar.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:35 schreef RichardQuest het volgende:
't Is toch in Duits thema?
Wir Sind Helden?
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:16 schreef Z het volgende:
Wu Tan.
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:24 schreef dolle_hond het volgende:
treden ergens NIET op?
die is afgelastquote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:27 schreef peaceman het volgende:
Ze doen de opening van WK toch?
Hoezo is die opening dan afgelast?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:30 schreef ranja het volgende:
Nou ja, 1-2tje van dolle_hond en peaceman... dolle_hond +1
en nu Groningen - Heerenveen
Die voorste kerel lijkt wel op Driek van Vugtquote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:19 schreef Sack_Blabbath het volgende:
't is wel een lelijke mensenverzameling zeg, dat Eurosonic
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:23 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Die achter hem lijkt wel op Adje
of is dat het antwoord?
Zie post hierboven voor antwoordquote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:24 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Of is die ene Dennis van Keen?
Laat Dennis van Keen dan ook maar zittenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:24 schreef RichardQuest het volgende:
[..].
het is een bijzonder en invloedrijk figuur in de muziekwereld kun je wel zeggen.
Ha, we hebben een fan in het huisquote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:34 schreef Z het volgende:
De Havenzangers?
En een photoshop-guru.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:35 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ha, we hebben een fan in het huis
Z+1
Klopt, maar die andere wil ik ook horenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:05 schreef bartrid het volgende:
Kula Shaker en een andere....
quote:It's time to terminate the great wide world
Mordid fascinations television takes control
Decimation diffrent races fall
Electronic information tampers with your soul
Dat is nou een van de weinige covers die ik een verbetering vind ten opzichte van het origineelquote:
bartrid +1quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:11 schreef bartrid het volgende:
die zanger was Bruce Dickinson trouwens.
en ik ben offline
Dat is iets apartheidserigs..Steve Biko & Nelson Mandela ofwel het ANC?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:38 schreef knars het volgende:
Zal ik er nog eentje ingooien?
Wat is de link tussen Peter Gabriel en Special AKA?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |