Ja. AIDS.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:19 schreef ranja het volgende:
Lijkt op Baltimora... maar of die dood is?
Jobriathquote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:17 schreef Berkery het volgende:
Is dat niet die vergeten zanger die Morrissey ooit in zijn voorprogramma wilde hebben, maar dat lukte niet omdat ie al acht jaar dood was?
De Noordier inderdaad, het gezicht van Baltimora. Echte naam: Jimmy McShane. Volgens -let op, ranja!- Wikipedia al meer dan 10 jaar dood.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:43 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Is Baltimora zelf dan dood, of deze Noordier die in de clips verscheen?
Ja hem, ik probeerde zijn naam al te googelen, maar Google suggereerde telkens Jobtrackquote:
Die's goedquote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:45 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Nickelback is ene met Far Away, want die was vorige week alarmschijf.
Maar die andere 2
groove is in ........quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:38 schreef iggy_in_the_house het volgende:
dee-lite?
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:04 schreef ranja het volgende:
Het zou Jennifer Love Hewitt kunnen zijn, qua uiterlijk.
Insomniaquote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:16 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Ze is van oorsprong Cubaans.
Denk aan slapen (of beter niet slapen)
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:22 schreef bukgeit het volgende:
Liset Alea! Die stond gisteren nog op het Plato-podium, maar ik was er toen niet.
Toen had je die foto nog niet gezien? Dom dom domquote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:22 schreef bukgeit het volgende:
Liset Alea! Die stond gisteren nog op het Plato-podium, maar ik was er toen niet.
Nooit van gehoord, maar ze maakt vast leuke muziekquote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:22 schreef bukgeit het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |