quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:46 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Jeemig, ik dacht dat iedereen 'm wel zou weten![]()
Nou toch wel hoor... Zo lijkt het net alsof je het punt niet wil als het gewoon nick lowe isquote:Op donderdag 12 januari 2006 20:57 schreef ranja het volgende:
Toch niet gewoon Nick Lowe?
Your bloody valentinequote:Op donderdag 12 januari 2006 21:16 schreef bukgeit het volgende:
My Bloody Valentine
Dat gevoel heb ik 2x gehad op 1 pagina in 1 topicquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:23 schreef Diaan73 het volgende:
De lievelingspiet van Twan..... en ik ben te laat.....
Ikke een keer of 6 in het vorige topicquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:24 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik 2x gehad op 1 pagina in 1 topic![]()
![]()
Die ja. Breaking Glass of I love the sound of breaking glass werd gebruikt voor de recycle-meer-glas-spot met die gozer bij een glasbak.quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:57 schreef ranja het volgende:
Toch niet gewoon Nick Lowe?
Dat ze eerst een tijd zonder naam hebben gezeten, maar dat zul je wel niet bedoelen.quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:26 schreef peaceman het volgende:
Wat voor bijzonders is er op te merken over de bandnaam van The Jayhawks?
Als je het omdraait staat er 'skwahyaj'. Dit is redelijk bijzonder; niet veel bands kunnen dit zeggen.quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:26 schreef peaceman het volgende:
Wat voor bijzonders is er op te merken over de bandnaam van The Jayhawks?
quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:33 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Als je het omdraait staat er 'skwahyaj'. Dit is redelijk bijzonder; niet veel bands kunnen dit zeggen.
Nee dat is het ook niet..quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:34 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
ik heb ook wel eens wat hier op FOK gelezen over een misspelling van de bandnaam op de cdsingle van Take Me With You..maar dat zal het ook wel niet zijn...
Daar issie weer...quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:39 schreef peaceman het volgende:
Neen nog niet goed, al komen we ietsje pietsje dichterbij, maar ook weer niet
quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:39 schreef peaceman het volgende:
Neen nog niet goed, al komen we ietsje pietsje dichterbij, maar ook weer niet
Zou kunnen, maar dat is niet wat ik bedoel.quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:41 schreef knars het volgende:
een eerbetoon aan Screaming Jay Hawkins?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |