nee, geen verbastering, tenminste ik noem het in dit geval niet zo want dan zou je dingen anders zeggen, je moet de andere hints ook erin betrekken.....quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:03 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
verbastering, net zoals The Beatles?

denk 50´s en 60´s....quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:12 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
I give up...ik zie geen andere hints

Goed misschien was ie wat vergezochter dan ik dacht.quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:26 schreef peaceman het volgende:
Wat voor bijzonders is er op te merken over de bandnaam van The Jayhawks?

Tja misschien heb ik me daar idd op verkeken....quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:21 schreef Z het volgende:
De vraag was ook wel wat ingewikkeld...

Er komen zo vaak bands voorbij waar ik nog nooit van gehoord heb, dus dat mag nooit een excuus zijn...quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:23 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Jaaa, die Jay Hawks..wie kent ze niet..

En zonder mij zouden jullie je nog steeds afvragen wie of wat Black Sabbath was/isquote:Op donderdag 12 januari 2006 22:24 schreef peaceman het volgende:
[..]
Er komen zo vaak bands voorbij waar ik nog nooit van gehoord heb, dus dat mag nooit een excuus zijn...
Our Lady Peace kende ook eerst niemand kan ik me herinneren....![]()

Haw king bedoel je?quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:29 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
..en het is niet Stepehen Hawking, ook al zou het een leuke vervolgvraag geweest zijn..

En USB2 moet ik zeker een nieuwe mp3-speler voor kopen? Of heb ik ergens een vinkje vergeten?quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:29 schreef Z het volgende:
Als je geen USB2 bebruikt is dat niet heel gek, wel een beetje.

Dat heb ik ookquote:Op donderdag 12 januari 2006 22:33 schreef Z het volgende:
Nee dat zou samen moeten gaan met XP, heb je XP + servicepack 1 dan heb je USB2. Bij mij werkt dat niet overigens ...

Wil je nog een vraag? Tuurlijk wil jij datquote:Op vrijdag 13 januari 2006 00:55 schreef bukgeit het volgende:
Da's goed, biggie.

quote:

The Shins inderdaad, en die zijn kennelijk weer aan het touren/optreden wat goed nieuws is.quote:

Dus dan zou de bandnaam uit meer moeten bestaan dan alleen de naam van de zanger....quote:naam leadzanger is begin woord van de band

Lijkt mij ook ja.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 09:38 schreef cafca het volgende:
[..]
Dus dan zou de bandnaam uit meer moeten bestaan dan alleen de naam van de zanger....
Geen idee...

Zeer zeker nietquote:Op vrijdag 13 januari 2006 09:43 schreef dolle_hond het volgende:
of is dit mano negra?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |