Mag ik zelf nog weten wat ik vind alsjeblieft?quote:Op donderdag 12 januari 2006 13:18 schreef Drugshond het volgende:
[..]
MX1982 noemde jou al een idioot, welnu ik heb ook ernstige twijfels over je inlevingsvermogen of dat vodje papier. Want het papier is de inkt niet waard is waarop het geschreven staat.
Was te verwachten, dat twee SC-topics nagenoeg tegelijk geopend werdenquote:Op donderdag 12 januari 2006 15:53 schreef Tafkahs het volgende:
aha, ik dacht al.
deze mag dan weer dicht, Johan is overbodig: [pol sc 827] Waar Johan voor nodig was
het is net alsof je een beetje getrouwd bent hequote:Op donderdag 12 januari 2006 15:55 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Was te verwachten, dat twee SC-topics nagenoeg tegelijk geopend werden.
Een goedemiddag, ja inderdaad, draagt wel bij aan de mystiek rond mijn persoon.quote:Op donderdag 12 januari 2006 09:59 schreef sigme het volgende:
Goeiemorgen Napoleon!
Bij jou ook zo mistig?
@Sigme & RQ, ik houd het één en ander in m'n achterhoofd.quote:Gokje: hysterische wijven. De bevolking van een vrouwencafe zijn niet de meest vriendelijke vrouwen, in mijn ervaring, zeker niet op het moment dat ze verzameld zijn op hun eigen terrein, met elkaar, met opzet.
Maar goed, vrijheid van vereniging geeft vrijheid tot buitensluiting, een vrouwencafe is over het algemeen juridisch een vereniging. Zodat ze grond hebben heren buiten te sluiten. Ze kunnen je dus lokaalvredebreuk aan de broek smeren.
In mijn oude club hadden we jaarlijks problemen met de organisatie van de 'heksennacht', waarin vrouwen met een tocht door de stad 'de straat terugeisen'. Met afsluitend feest in onze club. Waar uiteraard ook veel manvolk werkte. Van de damesorganisatie mochten die dan die nacht hun eigen gebouw niet in.
Veel heren zagen daar niet de redelijkheid van in (ze gingen dan niet in de publikesruimtes komen). Ik eigenlijk ook niet.
Nog gefeliciteerd, KlowJowquote:
Goedemiddag mysticus! U heeft uw mistige geest wel wat wijd verspreid vandaag.quote:Op donderdag 12 januari 2006 16:02 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
[..]
Een goedemiddag, ja inderdaad, draagt wel bij aan de mystiek rond mijn persoon.![]()
Ga je binnenkort met SGP-vriendjes het vrouwencafe in Assen overrompelen?quote:[..]
@Sigme & RQ, ik houd het één en ander in m'n achterhoofd.![]()
quote:Op donderdag 12 januari 2006 14:02 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Laatste tijd weer wat beter, maar een goede vriend van mij is half nieuwzeelands half nld en die zijn juist vanwege de slechte economische situatie daar een aantal jaar geleden hierheen gekomen.
De laatste tijd trekt het wel weer aan. NZ is overigens mijn droomland, de natuur...![]()
Heb je al iets gevonden over voorgaande rechtszaken rond de SGP? Ik kan niks vinden in ieder geval...quote:Op donderdag 12 januari 2006 16:07 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
[..]
Als antwoord op je laatste post.
quote:Kiwi skaters in S African bus crash Jan 10, 2006
Three people were killed and 22 injured when a South African bus carrying teams of speed skaters from New Zealand, Italy and the Netherlands crashed, police said.
Police spokeswoman Elsa Gerber said the accident occurred on Monday on a national highway in the Free State province more than 500 km southwest of Johannesburg.
Hoe noemde jij dat ook alweer? Asymetrische communicatie?quote:Op donderdag 12 januari 2006 16:09 schreef sigme het volgende:
Goedemiddag mysticus! U heeft uw mistige geest wel wat wijd verspreid vandaag.
Ik zit wel te broeden op iets ja...quote:Ga je binnenkort met SGP-vriendjes het vrouwencafe in Assen overrompelen?![]()
Geef even een seintje van te voren dan, dan ga ik als infiltrante vooruit![]()
Nee, het was geen rhetorische vraag maar een echte, ik liet even weten dat ik het antwoord gelezen had.quote:Op donderdag 12 januari 2006 16:09 schreef RichardQuest het volgende:
Ah ja. Maar je komt dus nog met een reply?
Voorlopig alleen deze verwijzing:quote:Op donderdag 12 januari 2006 16:13 schreef RichardQuest het volgende:
Heb je al iets gevonden over voorgaande rechtszaken rond de SGP? Ik kan niks vinden in ieder geval...
quote:SGP-voorzitter Kolijn is verbaasd en teleurgesteld dat de rechter de staat opdraagt het subsidiëren van de partij te staken. „Het vonnis heeft grote gevolgen voor het functioneren van de partij en is niet in lijn met vorige uitspraken. De uitspraak is ook niet in de lijn met de wetsgeschiedenis. Die zegt dat subsidieverstrekking alleen kan worden gestaakt bij strafrechtelijke discriminatie.”
Hoi, dank jequote:Op donderdag 12 januari 2006 16:05 schreef sigme het volgende:
[..]
Nog gefeliciteerd, KlowJow!
Ik weet niet zoveel van de fok-hierarchie, blijf je ook MOD, of is dat onverenigbaar met FA-schap?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |