abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33976778

"Wacht even, ik heb zand in m'n vagina"

Welkom in het slowchat-topic van het politieke subforum van Fok!. Hier kan gepraat worden over politieke complotjes die niet worden besproken in de topics in POL, of over niet-politieke zaken die óók niet worden besproken in dit subforum, oftewel: "het passioneel spuien van politieke ideeën en populistisch geblaat zonder feitelijke justificatie. Ook geschikt voor al het politieke non-nieuws en vergeet vooral de idiote beledigingen niet."

Moderators:
Sidekick
sizzler
ExtraWaskracht

IRC
Ook op IRC is POL te vinden. Het kanaal #POL op irc.fok.nl kan altijd gebruikt worden om snel te slowchatten over eigenlijk alles wat hier al wordt gezegd.

Links
Wegwijs in de Nederlandse politiek
Normen & Waarden van het Politieke Forum
[Feedback] Regel hier een strafexpeditie!

Meets
De 4de POL-meet: 1 oktober in Groningen. Komt allen!
De 4de POL-meet: 1 oktober in Groningen. Komt allen! deel 2
4e POL meet in Groningen: Napraattopic

Vorige delen
December 2002 tot en met december 2003
Januari 2004 tot en met juni 2004
Juli 2004 tot en met december 2004
Januari 2005 tot en met juni 2005
Juli 2005 tot en met december 2005
Januari 2006 tot en met juni 2006
Juli 2005 tot en met december 2006
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_33976814
aha, ik dacht al.

deze mag dan weer dicht, Johan is overbodig: [pol sc 827] Waar Johan voor nodig was
Verdonk: we moet weer lachen om ons loonstrookje :')
Verdonk: niet links, ik ben niet rechts, maar recht door zee
journalist: niet scheel?
pi_33976849
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 13:18 schreef Drugshond het volgende:

[..]

MX1982 noemde jou al een idioot, welnu ik heb ook ernstige twijfels over je inlevingsvermogen of dat vodje papier. Want het papier is de inkt niet waard is waarop het geschreven staat.
Mag ik zelf nog weten wat ik vind alsjeblieft?
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_33976871
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 15:53 schreef Tafkahs het volgende:
aha, ik dacht al.

deze mag dan weer dicht, Johan is overbodig: [pol sc 827] Waar Johan voor nodig was
Was te verwachten, dat twee SC-topics nagenoeg tegelijk geopend werden .
pi_33976925
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 15:55 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Was te verwachten, dat twee SC-topics nagenoeg tegelijk geopend werden .
het is net alsof je een beetje getrouwd bent he
Verdonk: we moet weer lachen om ons loonstrookje :')
Verdonk: niet links, ik ben niet rechts, maar recht door zee
journalist: niet scheel?
pi_33976963
Hehe! En dat terwijl mijn werkdag er wel zowat opzit.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_33977013
Hoi. .
pi_33977126
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 09:59 schreef sigme het volgende:
Goeiemorgen Napoleon !
Bij jou ook zo mistig?
Een goedemiddag, ja inderdaad, draagt wel bij aan de mystiek rond mijn persoon.
quote:
Gokje: hysterische wijven. De bevolking van een vrouwencafe zijn niet de meest vriendelijke vrouwen, in mijn ervaring, zeker niet op het moment dat ze verzameld zijn op hun eigen terrein, met elkaar, met opzet.

Maar goed, vrijheid van vereniging geeft vrijheid tot buitensluiting, een vrouwencafe is over het algemeen juridisch een vereniging. Zodat ze grond hebben heren buiten te sluiten. Ze kunnen je dus lokaalvredebreuk aan de broek smeren.

In mijn oude club hadden we jaarlijks problemen met de organisatie van de 'heksennacht', waarin vrouwen met een tocht door de stad 'de straat terugeisen'. Met afsluitend feest in onze club. Waar uiteraard ook veel manvolk werkte. Van de damesorganisatie mochten die dan die nacht hun eigen gebouw niet in.
Veel heren zagen daar niet de redelijkheid van in (ze gingen dan niet in de publikesruimtes komen). Ik eigenlijk ook niet.
@Sigme & RQ, ik houd het één en ander in m'n achterhoofd.
pi_33977192
pi_33977260
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 15:59 schreef kLowJow het volgende:
Hoi. .
Nog gefeliciteerd, KlowJow !

Ik weet niet zoveel van de fok-hierarchie, blijf je ook MOD, of is dat onverenigbaar met FA-schap?
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_33977353
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 16:03 schreef RichardQuest het volgende:
Als antwoord op je laatste post.
pi_33977399
1 ding snap ik niet, FA is hoger in de hierarchie dan Mod, maar het kleurtje is minder fel?
pi_33977403
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 16:02 schreef LodewijkNapoleon het volgende:

[..]

Een goedemiddag, ja inderdaad, draagt wel bij aan de mystiek rond mijn persoon.
Goedemiddag mysticus! U heeft uw mistige geest wel wat wijd verspreid vandaag.
quote:
[..]

@Sigme & RQ, ik houd het één en ander in m'n achterhoofd.
Ga je binnenkort met SGP-vriendjes het vrouwencafe in Assen overrompelen?

Geef even een seintje van te voren dan, dan ga ik als infiltrante vooruit
pi_33977415
Ah ja. Maar je komt dus nog met een reply?
  donderdag 12 januari 2006 @ 16:09:37 #15
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_33977430
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 14:02 schreef Pracissor het volgende:

[..]

Laatste tijd weer wat beter, maar een goede vriend van mij is half nieuwzeelands half nld en die zijn juist vanwege de slechte economische situatie daar een aantal jaar geleden hierheen gekomen.
De laatste tijd trekt het wel weer aan. NZ is overigens mijn droomland, de natuur...

n vakantiefoto...
Politiek Nieuw Zeeland.

Nieuw Zeeland is inderdaad een land waar je niet voor het geld heen moet gaan. Dat maakt de sfeer daar ook wel relaxed. Australie is al een wereld van verschil met Nieuw Zeeland, wat dat betreft.

[ Bericht 3% gewijzigd door Yildiz op 12-01-2006 16:15:40 ]
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_33977489
Ik ben nog nooit op het Zuidelijk halfrond geweest...op z'n kop lopen vertrouw ik niet .
pi_33977554
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 16:07 schreef LodewijkNapoleon het volgende:

[..]

Als antwoord op je laatste post.
Heb je al iets gevonden over voorgaande rechtszaken rond de SGP? Ik kan niks vinden in ieder geval...
  donderdag 12 januari 2006 @ 16:13:59 #18
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_33977558
Hier, dit hoor je dan weer niet, het is zeker niet speciaal genoeg.
quote:
Kiwi skaters in S African bus crash Jan 10, 2006

Three people were killed and 22 injured when a South African bus carrying teams of speed skaters from New Zealand, Italy and the Netherlands crashed, police said.

Police spokeswoman Elsa Gerber said the accident occurred on Monday on a national highway in the Free State province more than 500 km southwest of Johannesburg.
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_33978241
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 16:09 schreef sigme het volgende:
Goedemiddag mysticus! U heeft uw mistige geest wel wat wijd verspreid vandaag.
Hoe noemde jij dat ook alweer? Asymetrische communicatie?
quote:
Ga je binnenkort met SGP-vriendjes het vrouwencafe in Assen overrompelen?
Geef even een seintje van te voren dan, dan ga ik als infiltrante vooruit
Ik zit wel te broeden op iets ja...
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 16:09 schreef RichardQuest het volgende:
Ah ja. Maar je komt dus nog met een reply?
Nee, het was geen rhetorische vraag maar een echte, ik liet even weten dat ik het antwoord gelezen had.
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 16:13 schreef RichardQuest het volgende:
Heb je al iets gevonden over voorgaande rechtszaken rond de SGP? Ik kan niks vinden in ieder geval...
Voorlopig alleen deze verwijzing:
quote:
SGP-voorzitter Kolijn is verbaasd en teleurgesteld dat de rechter de staat opdraagt het subsidiëren van de partij te staken. „Het vonnis heeft grote gevolgen voor het functioneren van de partij en is niet in lijn met vorige uitspraken. De uitspraak is ook niet in de lijn met de wetsgeschiedenis. Die zegt dat subsidieverstrekking alleen kan worden gestaakt bij strafrechtelijke discriminatie.”
pi_33979421
Dat zegt niets over waarop de aanklacht gebaseerd was....
pi_33979447
ttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttt Hoi
60% of what you say is crap.
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_33980598
Hoi .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_33980848
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 16:05 schreef sigme het volgende:

[..]

Nog gefeliciteerd, KlowJow !

Ik weet niet zoveel van de fok-hierarchie, blijf je ook MOD, of is dat onverenigbaar met FA-schap?
Hoi, dank je !

Ik kijk nu nog even mee in NWS, maar het is niet de bedoeling dat ik NWS er eeuwig naast blijf doen nee.
pi_33981255
Plaatje van Meis zonder (veel) makeup:

Veel beter toch .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')