ok dan. slotjequote:Op woensdag 11 januari 2006 17:22 schreef TC03 het volgende:
Altijd zo klote, ben je helemaal boos over een onderwerp. Lekker KLB-topique openen. Ben je klaar met je verhaal, en dank je 'ach, zo erg is het eigenlijk ook weer niet.'
iPod is toch een MP3-speler?quote:Op woensdag 11 januari 2006 17:18 schreef TC03 het volgende:
Mooi apparaat enzo hoor, 't is dat ik een MP3 speler niet zo vaak gebruik maar anders zou ik zeker een zwarte iPod Nano kopen. Dus niks tegen iPods op zich. Maar het gaat erom dat mensen denken dat dit een heel uniek apparaatje is, wat het dus niet is. Check dit nieuws bericht. Tof hoor, dat je het via je iPod kan volgen. Maar het kan ook met je telefoon, je MP3 speler, je PDA, je laptop, je PC, alles wat een MP3 kan afspelen. 't Is gewoon een mooie MP3 speler met een harde schijf erin, meer niet.
Dus mensen, niet zo overdrijven he.
Jawel, want eigenschappen die elke MP3 speler worden nu in de media gekenmerkt door 'iPod eigenschappen'.quote:Op woensdag 11 januari 2006 17:23 schreef nietzman het volgende:
De hype is niet overdreven hoor.
Hey, 60% van de Nederlandse bewoners doet VMBO of heeft dat gedaan. Nooit gehoord van inspelen op de meerderheid aka de domme massa...quote:Op woensdag 11 januari 2006 17:28 schreef TC03 het volgende:
[..]
Jawel, want eigenschappen die elke MP3 speler worden nu in de media gekenmerkt door 'iPod eigenschappen'.
De hype wordt niet overdreven, want dat zou betekenen dat de hype minder is dan gezegd wordt.quote:Op woensdag 11 januari 2006 17:28 schreef TC03 het volgende:
[..]
Jawel, want eigenschappen die elke MP3 speler worden nu in de media gekenmerkt door 'iPod eigenschappen'.
Ik merk ook niks van een hype eigenlijk...quote:Op woensdag 11 januari 2006 17:27 schreef Developersrus het volgende:
Welke hype?
Pazzaaaammmmmm!quote:Op woensdag 11 januari 2006 17:39 schreef Me_Wesley het volgende:
De hype wordt niet overdreven, want dat zou betekenen dat de hype minder is dan gezegd wordt.
verkapte ik-heb-een-hele-mooie-telefoon-postquote:Op woensdag 11 januari 2006 17:24 schreef Markster het volgende:
Tiz niets meer dan een mp3 speler, mijn telefoon is mooier en kan veel meer, en dit is niets meer dan een verschrikkelijke modetrend/hype.
Niet dus, Compaq licenseerde in 1998 al het concept van een 6GB harddisk based mp3 speler aan de Koreaanse toko "Hango", die er niks mee hebben gedaanquote:Op woensdag 11 januari 2006 17:49 schreef Rock-shocker het volgende:
En de hype duurt al een flink aantal jaar dan.
Apple was gewoon de eerste met dit concept en speelt daar ook fucking handig op in.
En terecht.
Ibuprofen werkt ook gewoon 10x beter.quote:Op woensdag 11 januari 2006 17:49 schreef whoops het volgende:
Net zoals Paracetamol, dat wordt ook gehyped...Ik neem altijd gewoon Ibuprofen...
Stom van ze. Apple was de eerste die het waargemaakt heeft dan.quote:Op woensdag 11 januari 2006 17:56 schreef CreativeMind het volgende:
[..]
Niet dus, Compaq licenseerde in 1998 al het concept van een 6GB harddisk based mp3 speler aan de Koreaanse toko "Hango", die er niks mee hebben gedaan
quote:Op woensdag 11 januari 2006 17:22 schreef TC03 het volgende:
Altijd zo klote, ben je helemaal boos over een onderwerp. Lekker KLB-topique openen. Ben je klaar met je verhaal, en dank je 'ach, zo erg is het eigenlijk ook weer niet.'
nope, volgens mij was i-river eerder.quote:Op woensdag 11 januari 2006 17:58 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Stom van ze. Apple was de eerste die het waargemaakt heeft dan.
quote:Op woensdag 11 januari 2006 17:18 schreef TC03 het volgende:
Mooi apparaat enzo hoor, 't is dat ik een MP3 speler niet zo vaak gebruik maar anders zou ik zeker een zwarte iPod Nano kopen. Dus niks tegen iPods op zich. Maar het gaat erom dat mensen denken dat dit een heel uniek apparaatje is, wat het dus niet is. Check dit nieuws bericht. Tof hoor, dat je het via je iPod kan volgen. Maar het kan ook met je telefoon, je MP3 speler, je PDA, je laptop, je PC, alles wat een MP3 kan afspelen. 't Is gewoon een mooie MP3 speler met een harde schijf erin, meer niet.
De eerst iPod kwam uit in what... 1999-2000? Ik kan me niet herinneren dat ik een iRiver heb gezien voor die tijd.quote:Op woensdag 11 januari 2006 18:01 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
nope, volgens mij was i-river eerder.
Apple heeft gewoon de beste marketing.
Dan heb je een nano. Want die hebben flash geheugen. (.. toch?)quote:Op woensdag 11 januari 2006 18:03 schreef Juup© het volgende:
[..]
![]()
Mijn iPod heeft geen harde schijf.
![]()
Of een shuffle !quote:Op woensdag 11 januari 2006 18:06 schreef Bellah het volgende:
[..]
Dan heb je een nano. Want die hebben flash geheugen. (.. toch?)
Maar ik heb mini en die heeft wel degelijk hard schijfje... Daarom kun je vrij veel met een nano doen zonder dat die overlijdt, maar als je met een auto over een mini heenrijdt weet ik niet hoeveel er nog van overblijft
Tonks, hoe werkt dat?quote:
Ik ook.quote:Op woensdag 11 januari 2006 18:03 schreef Maikuuul het volgende:
Ik heb een Creative Zen Micro super kwaliteit dus wtf
2 voor de prijs van 1quote:Op woensdag 11 januari 2006 18:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Samen naar de kneuzenkermis gegaan?.
Sterf.quote:Op woensdag 11 januari 2006 18:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
En jij ook.quote:
Hoezo verkapt?quote:Op woensdag 11 januari 2006 17:42 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
verkapte ik-heb-een-hele-mooie-telefoon-post
quote:Op woensdag 11 januari 2006 18:08 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Tonks, hoe werkt dat?. Want ik had gister m'n iPod mee naar school, was 'ie opeens leeg. Ik sluit 'm thuis aan, staan ineens al die liedjes er weer op
![]()
.
Ja. Maar ik zeg toch alleen dat mijn telefoon mooier is en meer kan ?quote:Op woensdag 11 januari 2006 18:24 schreef tonks het volgende:
[..]
En dat is beter dan een iPod? is toch heel wat anders?
Daarom heb ik ook de nano genomen, ik ga nooit zo zachtzinnig om met mijn spullen en heb aan 4GB genoeg.quote:Op woensdag 11 januari 2006 18:06 schreef Bellah het volgende:
[..]
Dan heb je een nano. Want die hebben flash geheugen. (.. toch?)
Maar ik heb mini en die heeft wel degelijk hard schijfje... Daarom kun je vrij veel met een nano doen zonder dat die overlijdt, maar als je met een auto over een mini heenrijdt weet ik niet hoeveel er nog van overblijft
Je hebt een nano genomen omdatje niet voorzichtig met je spullen omgaat.quote:Op woensdag 11 januari 2006 18:26 schreef Juup© het volgende:
[..]
Daarom heb ik ook de nano genomen, ik ga nooit zo zachtzinnig om met mijn spullen en heb aan 4GB genoeg.
Ik weet het gewoon nietquote:Op woensdag 11 januari 2006 18:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
TONKS NEGEER ME NIET MAN KUTHOND![]()
Mijne kan meer dan jouwequote:Op woensdag 11 januari 2006 18:26 schreef Markster het volgende:
[..]
Ja. Maar ik zeg toch alleen dat mijn telefoon mooier is en meer kan ?
Lelijke usericons ook.quote:Op woensdag 11 januari 2006 18:31 schreef Zaeqomqommer het volgende:
Hype's zijn sowieso voor simpele volgers.
Je kan het niet eens typen idiootquote:Op woensdag 11 januari 2006 18:33 schreef koffiekoekje het volgende:
De hype rond de de eerste i-Pod nano vond ik wel erg goed. Dat ding eerst de markt in jagen, een zooi verkoen en direkt daarna de i-Pod Video lanceren. Iedereen pist die net een nano had gekocht, want de video was zogenaam weer beter
En nog steeds kijkt er niemand naar filmpjes op zijn i-Pod![]()
Microsoft kon het zelfs bijna niet beter bedacht hebben
Als in wereldwijd?quote:Op woensdag 11 januari 2006 18:34 schreef tonks het volgende:
[..]
Je kan het niet eens typen idioot. en er zijn maar 8 miljoen filmpjes verkocht in de iTunes store hoor. dus dat niemand video kijkt op zijn iPod is natuurlijk gewoon NIET waar.
Best wel hoor, sinds 12 oktober..quote:Op woensdag 11 januari 2006 18:39 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Als in wereldwijd?Zo hé, dat is veel.
WAT EEN KNEUS BEN JIJ. DAAR GAAT MIJN TOPIC NIET OVER. IK ZEG TOCH DAT IPODS STOER ZIJN. SJONGEJONGE.quote:Op woensdag 11 januari 2006 17:49 schreef Rock-shocker het volgende:
En de hype duurt al een flink aantal jaar dan.
Apple was gewoon de eerste met dit concept en speelt daar ook fucking handig op in.
En terecht.
quote:Op woensdag 11 januari 2006 18:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hype's.quote:Op woensdag 11 januari 2006 18:31 schreef Zaeqomqommer het volgende:
Hype's zijn sowieso voor simpele volgers.
quote:Op woensdag 11 januari 2006 18:43 schreef TC03 het volgende:
[..]Jij was op school zeker ook zo'n simpele volger.
en toch op een scherm wat zo sterves klein is ik zie het mij zelf niet doenquote:Op woensdag 11 januari 2006 18:34 schreef tonks het volgende:
[..]
Je kan het niet eens typen idioot. en er zijn maar 8 miljoen filmpjes verkocht in de iTunes store hoor. dus dat niemand video kijkt op zijn iPod is natuurlijk gewoon NIET waar.
Stervens klein valt heus wel mee. 2½", da's best te doen.quote:Op woensdag 11 januari 2006 19:13 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
en toch op een scherm wat zo sterves klein is ik zie het mij zelf niet doen
dan gebruik ik mijn laptop wel in alle opzichten ben je in iedergeval beter af met een ander apparaatquote:Op woensdag 11 januari 2006 19:16 schreef TC03 het volgende:
[..]
Stervens klein valt heus wel mee. 2½", da's best te doen.Natuurlijk niet thuis, maar voor in de auto, in de trein, of als je ziek op bed ligt.
Ja. Maar een laptop kost dan ook vier keer zoveel als deze apparaatjes, bovendien stop je die niet zo makkelijk in je broekzak.quote:Op woensdag 11 januari 2006 19:26 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
dan gebruik ik mijn laptop wel in alle opzichten ben je in iedergeval beter af met een ander apparaat
dan wel een archos danwel de nieuwe creative danwel pda
is ook meer omdat ik die al 1 heb.quote:Op woensdag 11 januari 2006 19:27 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ja. Maar een laptop kost dan ook vier keer zoveel als deze apparaatjes, bovendien stop je die niet zo makkelijk in je broekzak.
quote:Op woensdag 11 januari 2006 19:44 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
is ook meer omdat ik die al 1 heb.
maar voor mobiele video zou ik dan een archos kopen
mooi ding idd als ik nu een muziek speler zou moeten kopen zou het of een nano worden (lekker klein)quote:
klopt ook. maar waar wél divx-xvid-ondersteuning tegenover staat, alsmede een hogere resolutie, 256k kleuren ipv Ipod Video's 64k, en zo nog wat sappige pluspunten, zoals de FM-radio en de opnamefunctie die zowel omgevingsgeluid als de radio opnemen kan, erg tof allemaal.quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:01 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
mooi ding idd als ik nu een muziek speler zou moeten kopen zou het of een nano worden (lekker klein)
of deze creative (veel mogelijkheden alleen een beetje dik)
ja die heb ik ook gelezen, gelijk een mailtje gestuurd, wat was dat een kutkneus zeg. hij zei dat je alleen video's in een apple-eigen formaat kon bekijken, wie zulke dingen roept mag geen artikelen schrijven en moeten ze in een hele diepe vulkaankrater gooien.quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:05 schreef asdqert het volgende:
[..]
klopt ook. maar waar wél divx-xvid-ondersteuning tegenover staat, alsmede een hogere resolutie, 256k kleuren ipv Ipod Video's 64k, en zo nog wat sappige pluspunten, zoals de FM-radio en de opnamefunctie die zowel omgevingsgeluid als de radio opnemen kan, erg tof allemaal.
In de Sp!ts van gisteren stond een iets duidelijkere opsomming/review.![]()
![]()
best wel triest dat je een mp3-speler nodig hebt om je originaliteit te bewijzenquote:Op woensdag 11 januari 2006 17:28 schreef Shapeshifter het volgende:
[..]
iPod is toch een MP3-speler?
Ik ben tenminste origineel met mijn M5
2002quote:Op woensdag 11 januari 2006 18:06 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
De eerst iPod kwam uit in what... 1999-2000? Ik kan me niet herinneren dat ik een iRiver heb gezien voor die tijd.
Voor Windows ja.quote:
die creative Zen wel eens gezien?quote:Op donderdag 12 januari 2006 11:36 schreef HostiMeister het volgende:
serieus allemaal van die josti's die menen dat je alleen voor het design/merk betaald...
Het is ook gewoon kwaliteit en bedieningsgemak... sim-pel... goed spul, niet raar dat het dan goed verkoopt.
Maar film kijken op zo'n ding... mwah, zieje mij niet doen...
het gemak zit hem ook met de synchronizatie met iTunesquote:Op donderdag 12 januari 2006 12:00 schreef mcDavid het volgende:
[..]
die creative Zen wel eens gezien?
die bedient zeker net zo makkelijk, heeft meer functies (radio, opname), en is een stuk goedkoper!
ja. je betaald voor het jasje.
Dat ding van ZEN is gemakkelijker dan I-Tunes. Want wat is er nu makkelijker dan kopieren en plakken op je musicplayer via windows? I-Tunes iig nietquote:Op donderdag 12 januari 2006 12:47 schreef Little_Meanie het volgende:
[..]
het gemak zit hem ook met de synchronizatie met iTunes
Alsof iTunes zo verschrikkelijk moeilijk is. Die extra derde klik van het programma starten maakt echt niet uit.quote:Op donderdag 12 januari 2006 13:37 schreef Skinnymike het volgende:
[..]
Dat ding van ZEN is gemakkelijker dan I-Tunes. Want wat is er nu makkelijker dan kopieren en plakken op je musicplayer via windows? I-Tunes iig niet
Dan heb je tenminste stijl. Niet met de meute meegaan maar kiezen voor beter uiterlijk, 1gig meer en radio.quote:Op woensdag 11 januari 2006 18:03 schreef Maikuuul het volgende:
Ik heb een Creative Zen Micro super kwaliteit dus wtf
De eerste iPod kwam eind 2001 op de markt. iRiver was in die tijd nog een beginnend bedrijf en richtte zich voornamelijk op MP3 spelers op basis van CD's.quote:Op woensdag 11 januari 2006 18:06 schreef Rock-shocker het volgende:
De eerst iPod kwam uit in what... 1999-2000? Ik kan me niet herinneren dat ik een iRiver heb gezien voor die tijd.
Stijl misschien, maar geen aac/mp4 support. Dat is nou juist de toekomst!quote:Op donderdag 12 januari 2006 13:44 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Dan heb je tenminste stijl. Niet met de meute meegaan maar kiezen voor beter uiterlijk, 1gig meer en radio.
Ik heb hem ook![]()
Ik heb een Sony HD speler.quote:Op donderdag 12 januari 2006 13:44 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Dan heb je tenminste stijl. Niet met de meute meegaan maar kiezen voor beter uiterlijk, 1gig meer en radio.
Ik heb hem ook![]()
En is dat geluidsformaat van sony een beetje te doen? Om die reden dat ik dat niet wist ben ik voor de ipod nano gegaan, die komt vandaag of morgen binnenquote:Op donderdag 12 januari 2006 14:07 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik heb een Sony HD speler.. Meer gig (die inmiddels ook alweer vol staat).
Nadeel: geen Mac support. Had ik toch maar een ipod moeten kopen
Geluidsformaat? Het is gewoon MP3 hoorquote:Op donderdag 12 januari 2006 14:09 schreef JAMsper het volgende:
[..]
En is dat geluidsformaat van sony een beetje te doen? Om die reden dat ik dat niet wist ben ik voor de ipod nano gegaan, die komt vandaag of morgen binnen![]()
van alle mensen die een i-Pod hebben ken ik er geeneen die blij is met iTunesquote:Op donderdag 12 januari 2006 12:47 schreef Little_Meanie het volgende:
[..]
het gemak zit hem ook met de synchronizatie met iTunes
Klopt, ik heb mezelf dan ook verbeterd ergens op deze bladzijdequote:Op donderdag 12 januari 2006 13:57 schreef MSXUser het volgende:
[..]
De eerste iPod kwam eind 2001 op de markt. iRiver was in die tijd nog een beginnend bedrijf en richtte zich voornamelijk op MP3 spelers op basis van CD's.
Nou, iTunes voor Mac is prachtig. Je moet er wel mee om kunnen gaan, de filosofie erachter is gewoon anders dan die van bijvoorbeeld WinAmp...quote:Op donderdag 12 januari 2006 14:11 schreef mcDavid het volgende:
[..]
van alle mensen die een i-Pod hebben ken ik er geeneen die blij is met iTunes![]()
sterker nog: de meesten vervloeken het zelfs!
Ik ken alleen maar mensen die er tevreden mee zijn, ik vind het zelf ook beter dan Mediasource van de Zen Micro. Vooral relaxt dat je zoveel dingen hebt als onlangs toegevoegd,meest afgespeeld.quote:Op donderdag 12 januari 2006 14:11 schreef mcDavid het volgende:
van alle mensen die een i-Pod hebben ken ik er geeneen die blij is met iTunes![]()
iTunes is nou eenmaal bagger... als je een verzameling ongetaggede baggermuziek hebt.quote:Op donderdag 12 januari 2006 14:13 schreef Rock-shocker het volgende:
Nou, iTunes voor Mac is prachtig. Je moet er wel mee om kunnen gaan, de filosofie erachter is gewoon anders dan die van bijvoorbeeld WinAmp...
ik heb gewoon quicktime hoorquote:Op donderdag 12 januari 2006 14:32 schreef mcDavid het volgende:
wat ik een beetje jammer vind aan iTunes (ja heb het een keer geinstalleerd, omdat quicktime niet los te downloaden is), is dat het gelijk je hele computer kaapt, en al je instellingen wijzigt zodat iTunes overal de standaard voor wordt. en daar heb ik een hekel aan.
verder hoorde ik dat het automatisch alle muziek van je computer naar je iPod overzet?? dat lijkt me nogal vervelend... van die 40GB hoef ik echt niet alles op me mp3-speler te hebben!
-edit-
en nog vervelender is het als je pa en ma hun muziek op de zelfde computer hebben staan
Heheh preciesquote:Op donderdag 12 januari 2006 14:22 schreef nietzman het volgende:
[..]
iTunes is nou eenmaal bagger... als je een verzameling ongetaggede baggermuziek hebt.iTunes.
.
Is ie nog heel?quote:Op donderdag 12 januari 2006 12:20 schreef AHLY-ALU het volgende:
hoi ik heb een ipod shuffle *pats*
Maar dan BETER!quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:11 schreef jimjim1983 het volgende:
mee eensik heb een zwarte ipod nano omdat ie zo mooi is, voor de rest doet ie precies hetzelfde als andere mp3 spelers.
Ik zou zeggen kijk dit topic:quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:11 schreef jimjim1983 het volgende:
mee eensik heb een zwarte ipod nano omdat ie zo mooi is, voor de rest doet ie precies hetzelfde als andere mp3 spelers.
maar mensen die een ipod shuffle kopen![]()
dat ding heeft niet eens een scherm en iedere mp3 speler heeft wel een shuffle functie.
Ik neem aan dat het budget spelertje wel met display is, maar kennelijk is dat toch niet alles dus!quote:Sinds kort heb ik een wanadoo adsl lijntje, met daarbij een gratis Ipod Shuffle. De lijn en de shuffle bevallen goed. Het vervelende is:
De Shuffle bevalt mijn vrouwtje wel heel erg goed, waardoor het ding constant bezet is... Ook al heeft ze net een budget mp3spelertje gekregen, deze bevalt eventjes iets beter.
Heeft er iemand toevallig nog een nieuwe Ipod Shuffle over?
onzin, zou juist betekenen dat het een hype is.quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:27 schreef Bigs het volgende:
In het laatste kwartaal van 2005 zijn 14 miljoen iPods verkocht.. das geen hype, das gewoon een teken dat ze superieur zijn
ja het is idd niet moeilijk te gebruiken. maar had liever gezien dat je ook gewoon je nummers op je ipod kan slepen zonder behulp van itunes.quote:Overigens regeert iTunes zwaar, ik ken zelfs Windows-gebruikers zonder iPod die iTunes gebruiken.. en zo hoort het ook. Als je niet met iTunes om kunt gaan ben je een kneus.
Ja maar dan is de synchronisatie tussen iTunes en je iPod weg.. en die is juist zo mooi. Vooral dat je play counts e.d. in iTunes ook upgedate worden als je je iPod synct.quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:31 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
onzin, zou juist betekenen dat het een hype is.
[..]
ja het is idd niet moeilijk te gebruiken. maar had liever gezien dat je ook gewoon je nummers op je ipod kan slepen zonder behulp van itunes.
dan zou je de keuze moeten hebben, dat syncen gebruik ik niet.quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:49 schreef Bigs het volgende:
[..]
Ja maar dan is de synchronisatie tussen iTunes en je iPod weg.. en die is juist zo mooi. Vooral dat je play counts e.d. in iTunes ook upgedate worden als je je iPod synct.
*steekt hand op*quote:Op donderdag 12 januari 2006 14:11 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Heyquote:
creative zen is kut, bagger, klote. kutbediening, lelijk design, allemaal shit erop gepompt die je toch nooit gebruikt. als je serieus die functies wil ben je een nerd. goedkoper is geen argument, een trabant is ook niet beter dan een lamborghini.quote:Op donderdag 12 januari 2006 12:00 schreef mcDavid het volgende:
[..]
die creative Zen wel eens gezien?
die bedient zeker net zo makkelijk, heeft meer functies (radio, opname), en is een stuk goedkoper!
ja. je betaald voor het jasje.
itunes! ik synchroniseer mijn ipod met 1 klikquote:Op donderdag 12 januari 2006 13:37 schreef Skinnymike het volgende:
[..]
Dat ding van ZEN is gemakkelijker dan I-Tunes. Want wat is er nu makkelijker dan kopieren en plakken op je musicplayer via windows? I-Tunes iig niet
whahaha kansloos!quote:Op donderdag 12 januari 2006 13:44 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Ik heb hem ook![]()
jij kent helemaal geen mensen, alleen mede-nerds op IRC die geilen op alles wat niet designed is!quote:Op donderdag 12 januari 2006 14:11 schreef mcDavid het volgende:
[..]
kom jij eens patsen met jouw vriendin dan, kunnen we lachen. of nee, je valt zeker niet op meisjes, je wil immers niet met de meute meelopen!quote:Op donderdag 12 januari 2006 14:12 schreef mcDavid het volgende:
verder zijn I-pods natuurlijk voor mensen die geen vriendin hebben.
kunnen ze toch ergens mee patsen
(offtopic:)quote:Op donderdag 12 januari 2006 17:20 schreef HostiMeister het volgende:
Jezus hoe kunnen mensen iTunes nou niet dé shit vinden???
iTunes is het beste stukje software om je mp3 collectie mee te beheren; slimme playlists, makkelijk sorteren, veel eigenschappen per mp3'tje...
Als je 50Gb aan hardcore mp3s hebt zonder id3 tags, tja... kan ik me voorstellen dat het wat lastiger is.
En dat applicatie kapen, daar heb je de opties voor... kun je gewoon uitzetten.
iTunes is een kankerprogramma dat al m'n netjes met de hand gerenamede mp3's (Ariest - Nummer.mp3) heeft verandert naar kutnamen (Tracknummer - Nummer.mp3) en het heeft ingedeeld in 200 mappen, elke artiest één mapquote:Op donderdag 12 januari 2006 17:20 schreef HostiMeister het volgende:
iTunes is het beste stukje software om je mp3 collectie mee te beheren; slimme playlists, makkelijk sorteren, veel eigenschappen per mp3'tje...
Als je 50Gb aan hardcore mp3s hebt zonder id3 tags, tja... kan ik me voorstellen dat het wat lastiger is.
Maar dat kan je toch uitschakelen tijdens die wizard aan 't beginquote:Op donderdag 12 januari 2006 17:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
iTunes is een kankerprogramma dat al m'n netjes met de hand gerenamede mp3's (Ariest - Nummer.mp3) heeft verandert naar kutnamen (Tracknummer - Nummer.mp3) en het heeft ingedeeld in 200 mappen, elke artiest één map.
![]()
.
Ik heb eens een 20" CRTscherm van Apple op m'n tenen gehad. Deed pijn.quote:Op donderdag 12 januari 2006 14:38 schreef Merkie het volgende:
En nietzman, waarom doe je altijd zo overdreven positief over Apple? Heb je nog nooit ook maar één negatieve opmerking over een product van Apple kunnen betrappen.
Waarom doe je dat dan ook met de hand, dweil.quote:Op donderdag 12 januari 2006 17:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
iTunes is een kankerprogramma dat al m'n netjes met de hand gerenamede mp3's (Ariest - Nummer.mp3) heeft verandert naar kutnamen (Tracknummer - Nummer.mp3) en het heeft ingedeeld in 200 mappen, elke artiest één map.
![]()
.
Nee. Bijv. dat het vervelend is dat de iPod Video geen DivX ondersteunt ofzoquote:Op donderdag 12 januari 2006 17:45 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ik heb eens een 20" CRTscherm van Apple op m'n tenen gehad. Deed pijn.
Zo?
Dat wil ik best vervelend voor je vinden hoor.quote:Op donderdag 12 januari 2006 17:50 schreef Merkie het volgende:
Nee. Bijv. dat het vervelend is dat de iPod Video geen DivX ondersteunt ofzo.
WIST IK VEEL MAN, welke debiel stelt dat sowieso in verdommequote:Op donderdag 12 januari 2006 17:45 schreef Merkie het volgende:
[..]
Maar dat kan je toch uitschakelen tijdens die wizard aan 't begin?
quote:Op donderdag 12 januari 2006 16:02 schreef Bellah het volgende:
[..]
*steekt hand op*
Ik wel! Ik heb ook een Mac, en het is gewoon een fijn prog....
uit de categorie fanboyquote:Op donderdag 12 januari 2006 16:48 schreef de_sapje het volgende:
[..]
creative zen is kut, bagger, klote. kutbediening, lelijk design, allemaal shit erop gepompt die je toch nooit gebruikt. als je serieus die functies wil ben je een nerd. goedkoper is geen argument, een trabant is ook niet beter dan een lamborghini.
[..]
itunes! ik synchroniseer mijn ipod met 1 klik
[..]
whahaha kansloos!je gebruikt zeker ook geen windows? stel je voor dat je met de meute meeloopt. je rijdt niet in een auto maar met paard en wagen? waar koop je je eten? vast niet in de supermarkt, je hebt vast een eigen moestuintje.
[..]
jij kent helemaal geen mensen, alleen mede-nerds op IRC die geilen op alles wat niet designed is!
[..]
kom jij eens patsen met jouw vriendin dan, kunnen we lachen. of nee, je valt zeker niet op meisjes, je wil immers niet met de meute meelopen!
haha hallo! als je een creative neemt om niet met de meute mee te lopen, loop je vanzelf mee met de meute die niet met de meute mee wil lopen! massapsychologie van elias canetti![]()
mensen mensen kies toch gewoon voor kwaliteit ipv een geimiteerd nepding van een of ander koreaans bedrijf. echt waar, het is niet erg dat veel mensen een ipod hebben.
Klopt. Ik gebruik MacOS. Ben ik nu ook alternatief?quote:Op donderdag 12 januari 2006 16:48 schreef de_sapje het volgende:
whahaha kansloos!je gebruikt zeker ook geen windows? stel je voor dat je met de meute meeloopt. je rijdt niet in een auto maar met paard en wagen? waar koop je je eten? vast niet in de supermarkt, je hebt vast een eigen moestuintje.
quote:Op donderdag 12 januari 2006 17:52 schreef nietzman het volgende:
[..]
Dat wil ik best vervelend voor je vinden hoor..
Nou nou, ligt 't nog steeds zo gevoeligquote:Op donderdag 12 januari 2006 17:58 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
WIST IK VEEL MAN, welke debiel stelt dat sowieso in verdomme.
Niet zolang je het alleen maar deed om bij mij te horen, nepalto.quote:Op donderdag 12 januari 2006 18:21 schreef Anthraxx het volgende:
Klopt. Ik gebruik MacOS. Ben ik nu ook alternatief?
Gast waarom probeer je de iPod zo veel mogelijk te promoten.quote:Op donderdag 12 januari 2006 16:48 schreef de_sapje het volgende:
[..]
creative zen is kut, bagger, klote. kutbediening, lelijk design, allemaal shit erop gepompt die je toch nooit gebruikt. als je serieus die functies wil ben je een nerd. goedkoper is geen argument, een trabant is ook niet beter dan een lamborghini.
[..]
itunes! ik synchroniseer mijn ipod met 1 klik
[..]
[..]
jij kent helemaal geen mensen, alleen mede-nerds op IRC die geilen op alles wat niet designed is!
[..]
kom jij eens patsen met jouw vriendin dan, kunnen we lachen. of nee, je valt zeker niet op meisjes, je wil immers niet met de meute meelopen!
haha hallo! als je een creative neemt om niet met de meute mee te lopen, loop je vanzelf mee met de meute die niet met de meute mee wil lopen! massapsychologie van elias canetti![]()
mensen mensen kies toch gewoon voor kwaliteit ipv een geimiteerd nepding van een of ander koreaans bedrijf. echt waar, het is niet erg dat veel mensen een ipod hebben.
als je het doet om niet met de meute mee te lopen ja, dan ben je echt kansloosquote:Op donderdag 12 januari 2006 18:21 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Klopt. Ik gebruik MacOS. Ben ik nu ook alternatief?
dus je bent armquote:Op donderdag 12 januari 2006 12:20 schreef AHLY-ALU het volgende:
hoi ik heb een ipod shuffle *pats*
Maar Nietzie, ik gebruik het alleen zodat jij eindelijk weer bij mij terugkomt poekie.quote:Op donderdag 12 januari 2006 18:41 schreef nietzman het volgende:
[..]
Niet zolang je het alleen maar deed om bij mij te horen, nepalto..
weet je zeker dat je naam niet JostiMeister is?quote:Op donderdag 12 januari 2006 17:20 schreef HostiMeister het volgende:
waarbij horen?quote:Op donderdag 12 januari 2006 18:41 schreef nietzman het volgende:
[..]
Niet zolang je het alleen maar deed om bij mij te horen, nepalto..
sterker nog, je kan je ipod niet 100% uitzetten waardoor ie constant energie verbruikt en je batterij sowieso binnen 3 dagen leeg isquote:Op donderdag 12 januari 2006 19:05 schreef Asmodean het volgende:
De nieuwste generatie Ipod lijkt me aardig gemiddeld qua batterijduur....
dus MacOS is voor de ik-moet-uit-de-kast komende homo?quote:
vmbo-ertjequote:
Nee, dat is Linux.quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:17 schreef donald_dick het volgende:
[..]
dus MacOS is voor de ik-moet-uit-de-kast komende homo?
maar wel hoger geschooltquote:
maar het is idd waar, gisteren hadden de vuilnismannen bij de Nationale IQ test ook meer lol dan de restquote:
Het valt me nog mee dat je het kunt spellenquote:Op donderdag 12 januari 2006 19:19 schreef donald_dick het volgende:
[..]
maar het is idd waar, gisteren hadden de vuilnismannen bij de Nationale IQ test ook meer lol dan de rest![]()
![]()
![]()
insgelijk, met je vmboquote:Op donderdag 12 januari 2006 19:21 schreef tonks het volgende:
[..]
Het valt me nog mee dat je het kunt spellen
Waarom schud je dan niet gewoon een beetje met je billetjes?quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:12 schreef Anthraxx het volgende:
Maar Nietzie, ik gebruik het alleen zodat jij eindelijk weer bij mij terugkomt poekie.
kennelijk niet je vader, anders was je misschien wel een stuk slimmer geweestquote:
MILF alertquote:Op donderdag 12 januari 2006 19:26 schreef DutchTSE het volgende:
[..]
je moeder, daarom ben ik zo dom![]()
quote:
de ipod hoort(de) tot zo`n beetje bij de slechts presterende kwa accu duurquote:Op donderdag 12 januari 2006 19:05 schreef Asmodean het volgende:
inderdaad, wat een kuthype
In alle nieuwsberichten gaat het over de Ipod ipv over mp3-spelers in het algemeen. Nu zeg ik dus niet dat het geen mooi ding is, integendeel (al heb ik zelf een Iriver). Laatst las ik nog op NU.nl over de Ipod die zo slecht voor je oren was. Na wat algemeen gebabbel over het ding van Apple hadden ze het erover waarom het juist voor Ipodgebruikers zo slecht was muziek te luisteren via oordopjes. Dat kwam dan omdat de batterij van de Ipod vele malen langer meeging dan die van andere mp3-spelers. WTF zeg, wat een onzin. Er zijn tig (flash) spelers die zo'n 50 uur meegaan. De nieuwste generatie Ipod lijkt me aardig gemiddeld qua batterijduur....
Op een shuffle niet nee.quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:54 schreef JohanV. het volgende:
Ipod zijn klotedingen. Ze zeggen dat er 6 gig aan liedjes op kan. Maar dat is niet waar.
Waar heb jij je hersens gelaten?quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:54 schreef JohanV. het volgende:
Ipod zijn klotedingen. Ze zeggen dat er 6 gig aan liedjes op kan. Maar dat is niet waar.
Ach ontken het maar niet. Johan weet alles.quote:
de nano is prachtigquote:Op donderdag 12 januari 2006 20:14 schreef Gellius het volgende:
Best handige dingen, die iPods, maar kremmenerig, wat zijn ze lelijk. Dat is eigenlijk het enige bezwaar.
quote:Op woensdag 11 januari 2006 17:23 schreef nietzman het volgende:
Ooit van formatteringsgrootte gehoord?quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:54 schreef JohanV. het volgende:
Nee hoor.quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:23 schreef Ceriel het volgende:
Heb een iPod nano 2GB wit en ben er erg tevreden mee.
Enige nadeel vind ik dat je bepaalde mappen niet kunt shuffle'en, maar enkel alle platen op je iPod. Voor de rest niets dan tevredenheid.
Ah da's een coole tip!quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:07 schreef Agiath het volgende:
[..]
Nee hoor.
Teminste op mijn mini (en ik neem aan dat de nano dat ook kan...)
Instellingen>Shuffle>nummers
En dan gaat 'ie elke playlist shuffellen...
Constructiefout, valt onder de garantie. Krijgt ie gewoon een nieuwe voor.quote:Op donderdag 12 januari 2006 23:54 schreef Ceriel het volgende:
Hoewel ik (toevallig genoeg) een vriend van me zojuist aan de telefoon had die vertelde dat zijn display het begeven had en enkel de onderste twee regels nog kan lezen in de display en dat de rest zwarte strepen zijn, zomaar ineens. Schijnt een redelijk zeldzame bug te zijn zo las ik op macwereld.nl.
Ah ok! Maar goed, hij heeft 'm vorige week van iemand via Marktplaats gekocht. Dus redelijke pech voor hem vrees ik.quote:Op donderdag 12 januari 2006 23:57 schreef nietzman het volgende:
[..]
Constructiefout, valt onder de garantie. Krijgt ie gewoon een nieuwe voor.
Neah, Apple bellen en het serienummer geven. Doen ze niet moeilijk over, lijkt me.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 00:05 schreef Ceriel het volgende:
Ah ok! Maar goed, hij heeft 'm vorige week van iemand via Marktplaats gekocht. Dus redelijke pech voor hem vrees ik.
Gelukkig heeft Apple dat welquote:Op woensdag 11 januari 2006 17:30 schreef Shapeshifter het volgende:
[..]
Nooit gehoord van inspelen op de meerderheid aka de domme massa...
Hoop ik ook binnen nu en twee-drie maanden te kunnen doen. Wat een beauty is het hequote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:41 schreef StarGazer het volgende:
Binnenkort de Ipod 30 gieg video aanschaffen
Dat is ie zekerquote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:55 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Hoop ik ook binnen nu en twee-drie maanden te kunnen doen. Wat een beauty is het he![]()
quote:Levi's jeans for iPod users
Levi's has introduced Levi's RedWire DLX Jeans, available worldwide fall 2006. Designed for both men and women, the jeans integrate iPod plug & play technology. The jean is designed to be compatible with most iPod systems and features include a joystick incorporated into the jeans' watch pocket to enable easy operation of the iPod. Features include an iPod docking cradle built into the jeans and "invisibly" housed within a side pocket, and retractable headphone unit built directly into the jean to prevent tangles of iPod's earphone wires. Levi's RedWire jeans are machine washable once the iPod is removed (pricing was unavailable
Toch was het ontbreken van een radio voor mij een belangrijke reden geen iPod te kopen. Soms wil ik onderweg wel eens het nieuws horen of een live verslag van een voetbalwedstrijd. Dat zijn toch dingen die je niet van tevoren erop kan plempen. Het is een redelijk prijzig ding en dan vind ik dat ie voor dat geld wel 'compleet' moet zijn. Een radio hoort erbij vind ik ook al gebruik ik 'm niet zo heel vaak.quote:Op donderdag 12 januari 2006 23:51 schreef Agrafes het volgende:
Ik vind het hebben van een radio functie op een mp3 speler altijd zo overtrokken, hoeveel reviews heb ik nou wel niet gelezen waar het ontbreken van een radio als erg slecht wordt ervaren voor de ipod. Kom op zeg wie luisterd er tegenwoordig nog radio, helemaal als je een mp3 spelert hebt waar je al je zooi op kan plempen![]()
quote:Op zondag 15 januari 2006 13:38 schreef tonks het volgende:
mijn iPod is nu weg voor reparatie.
P.s mmarsu delete deze post niet
Dat is inderdaad makkelijker dan slepenquote:Op maandag 16 januari 2006 18:14 schreef JAMsper het volgende:
Ik heb ook een ipoid (nano), en itunes zuigt hoor...
Ik gebruik ml_ipod voor winamp.. gewoon send to ipod, klaar.
omdat als je een iPod zou kopen, je geen brood meer zou kunnen betalen!quote:Op maandag 16 januari 2006 18:26 schreef B_BOY het volgende:
ik heb geen ipod kan hem wel betalen maar ik mot em niet.
quote:Op maandag 16 januari 2006 18:26 schreef B_BOY het volgende:
ik heb geen ipod kan hem wel betalen maar ik mot em niet.
Ik had 70 gig aan hardcore MET id3 tags en het werkte nog steeds kutquote:Op donderdag 12 januari 2006 17:20 schreef HostiMeister het volgende:
ipod shuffle is kutquote:Op donderdag 9 februari 2006 21:08 schreef Brentmeister het volgende:
Nee dan de IPod Shuffle, da's helemaal een lachertje![]()
de meest makkelijke? Alles uitgeprobeerd of ben je te achterlijk om andere mp3-spelers met vrijwel dezelfde opzet niet te snappen..quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:03 schreef C2C het volgende:
ipod is gewoon de meest gemakkelijke mp3 speler, itunes is super software.
het werkt allemaal gewoon en er komt nog goed geluid uit ook
ik heb er erg veel uitgeprobeert en in me handen gehad.quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:11 schreef Asmodean het volgende:
[..]
de meest makkelijke? Alles uitgeprobeerd of ben je te achterlijk om andere mp3-spelers met vrijwel dezelfde opzet niet te snappen..
Jaquote:Op maandag 16 januari 2006 18:16 schreef tonks het volgende:
[..]
Dat is inderdaad makkelijker dan slepen
Heb jij dat ookquote:
Dat is een dildo die oraal ingebracht wordtquote:Op woensdag 11 januari 2006 17:29 schreef TiMmS het volgende:
wat is een ipod?
en het grappigste is is dat podcasts het net zo goed doen op een ipod als op een aldi mp3-speler van 15 euro. gewoon een geluidsbestand wat overal op afgespeeld kan worden..quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:18 schreef jimjim1983 het volgende:
die podcasts, dat is pas een belachelijk domme hype
ja daarom. echt vaag dat er zoveel mensen intrappen en denken dat het iets vernieuwends isquote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:21 schreef Asmodean het volgende:
[..]
en het grappigste is is dat podcasts het net zo goed doen op een ipod als op een aldi mp3-speler van 15 euro. gewoon een geluidsbestand wat overal op afgespeeld kan worden..
ik heb een zwarte nano. maar alleen vanwege zijn uiterlijk want voor de rest kan de ipod niets wat andere mp3 spelers niet kunnen.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 09:14 schreef Rutger1983 het volgende:
hype? wat zeur je!volgens mij proef ik hier een vorm van jaloezie
quote:Op woensdag 11 januari 2006 17:18 schreef TC03 het volgende:
Leer lezen debiel.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 09:14 schreef Rutger1983 het volgende:
hype? wat zeur je!volgens mij proef ik hier een vorm van jaloezie
Andere MP3-spelers zijn ook vast van goede kwaliteit.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 14:14 schreef Hbjr het volgende:
wat een groot verschil tussen al die andere mp3 spelers is de goede kwaliteitd dat ze leveren. het enigste minpunt dat ik heb gevonden waren de oordopjes. maar de gegeven software, goede garantie is een reden om een goede ipod fan te zijn.
Zelf heb ik een mini silver en man wat ben ik er blij mee
waarom rot je hier niet gewoon op debielquote:Op vrijdag 10 februari 2006 14:36 schreef TC03 het volgende:
[..]
Andere MP3-spelers zijn ook vast van goede kwaliteit.
Wtf?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 14:50 schreef C2C het volgende:
[..]
waarom rot je hier niet gewoon op debiel
je hebt ook anti-ipod fanboys.
houd dan gewoon je bek dicht als je niet eens goed een discussie kan voeren kut aap.
ga je posts is nakijken trekpopquote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:01 schreef TC03 het volgende:
[..]
Wtf?Waar heb je het over? Ik ben geeneens een discussie begonnen, ik maakte gewoon een opmerking. En waarom zou ik op moeten rotten uit mijn eigen topic? Ik heb echt geen idee waar deze agressiviteit tegens mijn persoontje
ineens vandaan komt.
Das idd klote, AC-adapter = ¤ 40,00quote:Op vrijdag 10 februari 2006 14:58 schreef rotskibo het volgende:
Grootste drama van Ipod is dat je er geen AC-adapter bijkrijgt dus als je op reis gaat en je wilt van je muziek genieten wordt je min of meer gedwongen er een te kopen, album artwork is wel geil moet ik toegeven.
een iPod speelt ook AAC af hoorquote:Op woensdag 11 januari 2006 17:28 schreef Shapeshifter het volgende:
[..]
iPod is toch een MP3-speler?
Ik ben tenminste origineel met mijn M5
Dat is inderdaad wel een probleem van de iPod ja, ik denk dat zo'n hippe Creative dat niet heeft (die is immers zo dik vanwege het verwarmingselement!).quote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:13 schreef Bakkioli het volgende:
[..]
2 weken geleden bij min 2 op de fiets 's-ochtends kapte die er mee, batterij leeg van de kou!
Op je hardeschijf van 160gb, pas daar wel precies 160gb op?quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:54 schreef JohanV. het volgende:
Welke oordopjes gebruik je dan?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:33 schreef Tommie84 het volgende:
Toch jammer dat er kutgeluid uit komt. Ik heb zo'n Nano ding, maar hij kan niet tippen aan m'n iRiver H340 (alleen qua formaat dan).
Mijn tweede generatie-oudje had er nog wel een bij zittenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 14:58 schreef rotskibo het volgende:
Grootste drama van Ipod is dat je er geen AC-adapter bijkrijgt dus als je op reis gaat en je wilt van je muziek genieten wordt je min of meer gedwongen er een te kopen, album artwork is wel geil moet ik toegeven.
Universal USB oplader misschien?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:13 schreef Bakkioli het volgende:
[..]
Das idd klote, AC-adapter = ¤ 40,00
Ik heb een video 30 GB en ik moet zeggen dat ik blij ben dat ik hem gekregen heb van een relatie en niet zelf gekocht heb! (zou ik niet doen ook - veuls te veul geld)
Krast als de pest!
software sucks (echt des Apples) met bijwerken enz.
Batterij is niet best, filmpje trekt aardig wat weg dus snel leeg!.
2 weken geleden bij min 2 op de fiets 's-ochtends kapte die er mee, batterij leeg van de kou!
Maarja ik heb um gekregen dus!!![]()
Doe niet zo enorm debiel bosmongool. Ga leren lezen kleuter. Waar kraak ik de iPod zelf af? Ik heb nergens gezegd dat het een kloteapparaat is, integendeel.quote:
Een hype is altijd overdreven.quote:Op woensdag 11 januari 2006 17:23 schreef nietzman het volgende:
Nee, een overdreven hype noemt men een pleonasme.quote:Op maandag 13 februari 2006 20:57 schreef BobbyB het volgende:
Een hype is altijd overdreven.
Daar heb je inderdaad gelijk in.quote:Op maandag 13 februari 2006 20:59 schreef nietzman het volgende:
[..]
Nee, een overdreven hype noemt men een pleonasme.
Het is een uniek apparaatje omdat het een mode-artikel is (en bijna een soortnaam is geworden). Ik bedoel, wat maakt een Levis 501 nu zo bijzonder t.o.v. een willekeurige spijkerbroek van een blanco merk??? Idem voor een stel sportschoenen etc. De Ipod wordt verkocht/gehyped omdat mensen perse zo'n Apple willen hebben omdat ze er dan 'bij' horen. Niet vanwege de eigenschappen die een willekeurige vergelijkbare MP3-speler ook heeft. Niets meer en niets minder.quote:Op woensdag 11 januari 2006 17:18 schreef TC03 het volgende:
Zeker wetenquote:
voor hetzelfde geld heb je een veel beter en mooier ding van een ander merkquote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:54 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Zeker weten. Zie sommige meisjes op mijn school er mee lopen, dan denk ik altijd, wat een kutding zo zonder clickwheel en scherm
hmm vreemd, ik wist niet dat dat een hype was. Heb er nog niemand mee gezien, maarja ik loop dan natuurlijk ook gigantisch achter..quote:
maar het is en blijft een mp3 speler toch?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 18:53 schreef Henkmanz het volgende:
IK EHB LKEKER ENE IPOD NANO !!!1111one
serieus, en hij ownt en jullie zijn gewoon fokking jaloers
niet dan?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:59 schreef blackmage het volgende:
natuulijk totaal geen slechte mp3 speler maar de mensen die er zo dom mee showen en denken dat ze "gangster" zijn.
Nu al de kutkick van het jaar.quote:Op donderdag 1 januari 2009 @ 19:40 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Nee, niet echt. Nog steeds niet...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |